Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dětské bačkory Superfit dorazily s výrobní vadou a museli jsme je poslat zpět

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, moc mě mrzí, že nejste s nákupem spokojená. Na Superfit nemáme téměř žádné reklamace, samozřejmě i tak se může stát, že některý pár není úplně v pořádku, ještě jednou se za to omlouváme, pokud si budete přát, na naše náklady vám pošleme nový, bezvadný pár. Zdraví Kamila z detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod poslal oznámení že zboží je předáno dopravci, když ani čtvrtý den balík nedorazil, zjišťovala jsem kde je chyba- obchod svedl vše na dopravce, dopravce mi sdělil že obchod podal zásilku a pak ji stornoval, vše bez jakékoliv informace zákazníkovi. Když napodruhé zboží dorazilo, bylo v pomačkané krabici, očividně vícekrát použité, popsané co v ní bylo dříve uloženo, a krabice byla jen lehce přelepená lepící páskou, která se na více místech odlepovala. Zboží už od pohledu nekvalitní, dlouho nevydrží. V tomto obchodě rozhodně už nakupovat nebudu!

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Je mi líto, že jste nebyla s nákupem u nás spokojená. Zboží jste objednala v neděli, v pondělí vám bylo zasláno. Ve čtvrtek se nám balík vrátil, nikdo ho nevyzvedl. Storno z naší strany neproběhlo. Nabídli jsme vám, že balíček zašleme ještě jednou, s tím, že zaplatíme i dopravu, když byly s doručením nějaké trable. Souhlasila jste. Befado gumáky jsou jedny z nejlepších gumáků pro děti, co prodáváme. Mají opravdu dobrou výdrž, nikde se nerozlepují, reklamace na ně nejsou. Pokud máte o zboží pochybnosti, můžete ho samozřejmě vrátit, pro naše zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení až na 30 dní. Co se týče balení, snažíme se chovat šetrně k přírodě a využívat opakovaně už použité krabice, přijde nám to jako lepší varianta než zaplavovat svět dalšími obaly. Doufám, že se vám u nás bude příště líbit víc, zdraví Kamila z detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem troje boty v rámci slevové akce. Při osobním odběru si syn obuv vyzkoušel a bohužel nejvhodnější model byl potřeba o číslo větší. Tuto velikost mi paní prodavačka doobjednala, ale již za plnou cenu, protože akce skončila. Tento postup je docela odrazující, když se jednalo o stejný model pouze v jiné velikosti. Stejný model ve správné velikosti jsem zakoupila v jiném eshopu za původně sjednanou cenu.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Objednala jste si boty, na které byla akce, k vyzkoušení na prodejnu. Přišla jste vyzkoušet po skončení akce, samozřejmě vychystané boty byly za zlevněné ceny. Další, vámi objednané boty na další vyzkoušení na prodejně už byly beze slevy, na což vás paní prodavačka upozornila, i tak jste si přála je objednat. Čekají tam na vás. Pokud už o ně zájem nemáte, nic se neděje, objednávku zrušíme. Každá akce někdy začíná a někdy končí, ne všichni zákazníci ji pokaždé zvládnou využít. Je mi líto, že jste zklamaná, snažíme se dělat pro zákazníky pořád něco zajímavého, tak doufám, že na nás nezanevřete a dáte nám ještě šanci. Právě máme slevy na všechny boty Primigi až 50% + ke všem zimním botám rozdáváme jako dárek krásná zvířátková gumovací pera. A další akce už se chystají ... Mějte se hezky, zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nelíbila se mi “ochota” paní prodavačky k dítěti. Dítě by se určitě do obchodu nevrátilo-přitom to je obchod pro děti…..Nemám rada pocit, že paní prodavačku svým nákupem “otravujeme”

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. To mě moc mrzí, že jste u nás nebyla spokojená. V naprosté většině chodí na paní prodavačky a na kvalitu obsluhy pozitivní reakce, jestli se to u vás nepovedlo, tak se moc omlouvám, dejte nám ještě šanci, uvidíte, že příště budete spokojená. Mějte se hezky, zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží sice bylo připraveno v obchodě, avšak botičky byly k ničemu, zcela nevhodné, velmi špatného střihu, když pominu nic moc design

    viz výše, boty nejsou ani hezké, ani pohodlné, jsou špatného střihu, nevyhovují dětem s běžným tvazem nožiček

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Nechala jste si u nás vychystat dvoje boty Superfit a jedny boty Richter. Samozřejmě jestli se líbí nebo nelíbí design je věcí vkusu, který může mít každý jiný, takže naprosto akceptuji, že se vám botičky nelíbily. S čím si dovolím nesouhlasit, je váš názor, že jsou tyto boty střihově nevhodné pro děti s běžným tvarem nožiček. To tedy opravdu nejsou. Naopak. Pro děti s běžnou nožkou jsou tyto boty nejlepší volbou. Jsou vyrobeny po velice pečlivém prozkoumání anatomie dětské nohy, ve spolupráci se všemi odborníky na tuto problematiku, kterousi jen dokážete představit. A třeba konkrétně Superfit se pyšní tím, že má jedničku s hvězdičkou od 98% rakouských pediatrů a ortopedů, kteří značku schválili a označili jako jednu z nejlepších na trhu.
    A druhý argument pro Superfit a Richter jsou tisíce prodaných párů a spokojeně se vracejících zákazníků.
    Pokud vám botky nevyhovovaly, ať už z jakéhokoli důvodu, můžeme vám nabídnout jiné značky, třeba se lépe trefíme do vašeho vkusu. Taky je možné, že má vaše dítě třeba širší nožku? V tom případě můžete vyzkoušet třeba značku Primigi nebo Lurchi. Mějte se hezky, zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Po měsíci už nesvítí ani jedna bota, pravděpodobně staré zásoby nefunkčních bot

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Moc mě mrzí, že máte s botami potíže, ozvěte se nám, prosím, na mail nebo telefon: https://www.detskeboty.cz/kontakt, nebo rovnou zadejte reklamaci zde: https://www.detskeboty.cz/vymena-vraceni, boty vyreklamujeme a vše vyřešíme k vaší spokojenosti. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka zaplacena kompletní, zasláno však bylo zboží nekompletní, reakce obchodu zatim žádná.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Objednala jste si u nás školní batoh, měli jsme chybu v názvu - chybně tam bylo uvedeno, že batoh obsahuje ještě penál a pytlík, což neobsahuje, moc se za to omlouváme. Už jsme vám poslali email s kompenzací, nebo samozřejmě můžete batoh vrátit či vyměnit za jiný. Ještě jednou omluva, mějte se hezky, zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Čepice má na první pohled viditelný kaz

    Zboží s kazem by nemělo být zákazníkovi doručeno, mělo by před expedicí projít kontrolou.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, dekujeme za recenzi. Moc mě mrzí, že jste s nákupem u nás nebyla spokojená. Prosím, pošlete (nebo doneste na jakoukoli naši prodejnu) čepici zpět, rádi vám ji vyměníme nebo vrátíme peníze, jak budete chtít. Samozřejmě máte pravdu, zboží s kazem by od nás odejít nemělo, a omlouvám se za přehlédnutí. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemná obsluha, boty se špinavou podrážkou.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Je mi líto, že jste nebyla s naší obsluhou spokojená, včera jsme si spolu lámaly hlavu, čím jsme to způsobily ... a i když moc nevíme, i tak se omlouváme a příště uděláme vše pro to, abyste u nás spokojená byla. Co se týče podešve, děti si u nás na prodejnách boty zkouší, a i když denně vytíráme, mohlo se stát, že na podešvi bylo vidět, že už byla na podlaze . Omlouvám se, že jsme si toho nevšimly, umyly bychom ji, nebo vyměnily za jiné. Doufám, že nám ještě dáte šanci a přesvědčíte se, že je naše obsluha milá a vstřícná. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty, které byly skladem, jsem objednala v úterý večer, zvolila osobní vyzvednutí a přidala poznámku, že prosím o rychlé vyřízení, protože je potřebuji před víkendem. Ve středu ráno přišel e-mail, že jsou připraveny k vyzvednutí a počkají na mne 3 pracovní dny. Týž den jsem je šla vyzvednout a zjistila, že obchod má až do pondělí zavřeno. Čekala bych, že o tom minimálně bude zmínka v e-mailu, který tvrdil, že jsou připraveny. Ale na základě zkušeností s jinými obchody by mne ani nepřekvapilo, kdyby mi třeba někdo zavolal a nabídl alternativní způsob doručení, když tedy píšu poznámku, že boty potřebuji rychle. Ani jedno se nestalo. Navíc, když jsem dorazila do obchodu a ťukala na zamčené dveře, abych se dozvěděla, jestli není jiný způsob, jak boty vyzvednout či doručit, prodavačky, které jsem viděla přes sklo, mne poměrně dlouho ignorovaly a poté se uvolily mi sdělit (zvýšeným hlasem přes ty zamčené dveře, asi proto, že vypadám nebezpečně a bály se, že si vynutím vstup násilím, nebo nevím), že bude do pondělí zavřeno a měla jsem si to přeci přečíst na jejich stránce. Telefon samozřejmě také nikdo nezvedl. Jelikož preferuji nákupy, které se nezvrhnou v bojovku a mezi mé koníčky nepatří prohledávání stránek e-shopů ve snaze najít náhodné důležité informace, které mi měli sdělit v řečeném e-mailu, příště určitě objednám boty jinde.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Přiznám se, že vůbec nevím, co Vám napsat. Máte naprostou pravdu. Z prodejny Vám byla bezmyšlenkovitě v době inventur zaslána sms, že máte boty nachystané, takže jsme Vás zbytečně hnali do zavřeného obchodu ... měli jsme Vám samozřejmě zavolat, a pokusit se k Vám dostat boty jinou cestou, než osobním odběrem, který v té chvíli možný nebyl. Ještě jednou děkuji za upozornění, z chyby, kterou jsme udělali, se poučíme, jako omluvu Vám zasílám slevový kód, a budu doufat, že nám dáte ještě šanci. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zásilkovna nedorazila zboží ani za 7 dnů na výdejní místo. O balíku mi není schopen nikdo podat žádnou informaci.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Chápu Vaše rozčarování, Zásilkovna balík nedoručila, a ani Vám neřekla, kdy se tak stane. Domluvily jsme se proto spolu, že objednávku zruším, a Vy si objednáte znovu nebo se stavíte na naší prodejně. Reklamaci nedoručené ho balíčku už se Zásilkovnou vyřeším já. Mrzí mě, že jste měla starosti, většinou fungují dopravci spolehlivě, ale občas se stane ... zdraví Zuzana z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dával jsem objednávku že chci vyzvednout na prodejně.. nepřišel mi ani jeden email že je připravena k vyzvednutí prostě nulová komunikace ..... trn z paty mi vytrhl mall.cz

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Moc mě vzniklá situace mrzí, došlo k tomu, že jste si objednal v pátek před Vánoci zboží, u kterého byla dostupnost "5 pracovních dni", a i když jsme se my i dodavatel snažili, nepodařilo se nám v předvánočními shonu s dopravci dostat Vámi objednané zboží včas k osobnímu odběru na prodejnu. Omluvný slevový kupón už Vám letí mailem, a já budu doufat, že nám dáte ještě jednu šanci. Hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nebylo v originálním obalu, cedulky utrhané, na botách bylo znát, že byly mnohokrát zkoušeny.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Už jsme spolu hovořily telefonicky, samozřejmě pokud nepřijde zboží v očekávaném stavu, můžete na naše náklady poslat zpět, a my Vám je vyměníme. Máme prodejny, kde si děti boty zkouší, samozřejmě jen ve vnitřních prostorech, ale i tak se může stát, že je bota zkoušena několikrát. Snažíme se toto hlídat, a boty, které by už nevypadaly stoprocentně, stáhnout z prodeje, tyto nám asi proklouzly mezi prsty. Co se týče krabiček - jsou papírové, někdy se stane, že se prostě zničí přepravou - ať už směrem k nám od dodavatele, tak přepravou z našeho skladu na prodejny. Snažíme se balit dobře, ale zároveň ekologicky - než abychom vycpávali všechny krabice bublinkovou fólií, radši jsme nakoupili náhradní krabičky, a případnou poškozenou vyhodíme a boty přebalíme. Jsou to jen desítky kusů za rok ... Moc se ještě jednou omlouvám, mrzí mě Vaše nespokojenost, boty si chcete už ponechat, posílám tedy alespoň 20% slevu na příště. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá dostupnost v centru Ostravy.
    • Potřebovala jsem koupit o číslo větší sandálky superfit, než jsme dosud nosili. Pani prodávající trvala na tom, že musíme změřit dítěti nohu na měřidle, na co se syn rozplakal a následně zjistila, že daný model v potřebné velikosti ani nemá... Takže jsme museli vyberat další boty, syn už byl značně zneklidněn...
    • Nechávají v horku otevřené dveře na ulici a deti vybíhají ven.
    • Nechala jsem si dovézt přes eshop zaplacené další velikosti a tá stejná pani, se znovu zajímala kde je dítě, aby jsme změřili nohu nemá žádné pochopení pro rodiče, kteří mají ověřené a vybrané boty/ne ledajaké ale značku richter... Myslím, že zákazníka poslouchá jenom na půl ucha...
    • Po zaregistrovaní se nás při opakovaném nákupu ani nezeptala na iniciály, aby jsme mohli dostat značné množství dalších bodů do věrnostního programu. Opakovaně kupuju dětem drahé, značkové boty. Takže příště tam už nepojedeme.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci.
    Před koupí obuvi vždy nabízíme rodičům přeměření dětské nožky, protože tento údaj je pro vybrání správně padnoucích bot zásadní. Pokud rodič nesouhlasí, samozřejmě nic neměříme.
    Co se týče otevřených dveří ven - v prodejně máme klimatizaci, ale i tak se někdy vyvětrat musí. Stačí požádat personál, určitě by Vaší žádosti vyhověl a dveře zavřel.
    Paní prodavačka se Vás na iniciály ptát nemusela, protože jste si udělala objednávku přes náš eshop, takže vše už vidí. Body Vám tedy byly automaticky přičteny.
    Moc mě mrzí, že jste nebyla s nákupem spokojena, jsem si jistá, že se jednalo o nedorozumění, budu moc ráda, když nám ještě dáte šanci. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Balíček mi nepřišel

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Objednala jste si album, u kterého byla informace, že je dostupné do pěti pracovních dnů. Hned poté jsme balíček zaslali, Zásilkovna Vám 12.5. oznámila, že je možno vyzvednout. Už jsme spolu hovořily telefonicky, všechno je v pořádku, doufám, že se album líbí. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. (Autorem hodnocení je konkurenční obchod)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nefunkční !!!!

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Už jsme spolu mluvily a situaci probraly, nabíječka, kterou jste si objednala, není nefunkční, jen není kompatibilní s Vaším telefonem. Samozřejmě není problém zboží vrátit, nemusíte nikam spěchat, na Detskeboty.cz máte na vrácení 30 dní. Zdraví Zuzana z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Je 9.4. a objednávka ze 30.3. (zaplacena kartou stejný den) ještě nedorazila. Všechny tři páry bot byly podle webových stránek skladem. Ach jo, zase budu muset volat nebo psát a zjišťovat, kde je zádrhel...

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Máte naprostou pravdu, Vaše objednávka se nám nepovedla, udělali jsme chybu u vychystávání, a díky tomu Vám boty byly poslány až po Vaší stížnosti. Vše už je vyřešeno, ještě jednou velká omluva a spolu s ní 20% slevový kupón. Hezký den Kamila Macková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedostatečná komunikace.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Máte u nás udělanou objednávku a odložené zboží, přála jste si platbu převodem, ale peníze bohužel doposud nedorazily. Nepodařilo se nám Vám dovolat. Prosím, ozvěte se, jestli máte ještě o zboží zájem. Hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud zboží nemá obchod skladem, bylo by fajn uvést to na webu. Působí to na mě dojmem, že produkt značky PopSockets (který je mimochodem často falzifikován a který jsem si z obchodu objednala 24.3 a dnes 7.4 stále nedorazil, i přes počáteční ujištění, že dorazí do 5 dnů) objednal obchod Detskeboty.cz na Aliexpressu či z Wishe za 5 korun a proto tak dlouho trvá, než jej odešlou příjemci. Samozřejmě, nechci dělat unáhlené zavěry, když jsem zboží ještě neměla možnost posoudit na vlastní oči, zkrátka to jen tak působí.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Boty, ponožky, čepice ... máme skladem všechny, co se týče drobností typu popsocket Hama, tak některé druhy skladem nemáme, je to přímo u produktu uvedeno (místo "skladem" tam najdete "do 5 dnů"). Moc mě mrzí, že jsme Vaši objednávku popsocketu nevyřídili rychleji, vstoupily nám do toho Velikonoce a z německého skladu v Hamě se dodávka zpozdila, standardně opravdu odesíláme do 5 dnů. V Aliexpresu ani z Wish samozřejmě neobjednáváme, a je mi velmi líto, že jste nabyla tohoto dojmu. Balíček Vám byl už zaslán, a já doufám, že nám dáte ještě šanci si názor na nás opravit. Hezký den Kamila z Detskeboty.cz