Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Spíše zklamání. Požadované modely na prodejně prostě nemají. Poměrně vysoká cenová relace. Také se mi příliš nelíbilo prostředí prodejny. Regály z poměrně ostrými hranami. Mám pocit, že to pro dítě není zrovna nejbezpečnější prostředí.

  • Tradičně zase horor, oni to fakt s lidmi neuměj....Prodejnu vřele nedoporučuji. Plno líbivých lživých slibů a výsledek zase nulový....

  • Nabídka sortimentu byla výrazně slabší, personál unavený, odkazoval na konkurenci.Cenová hladina poměrně vysoká. příště bych spíše nenakoupila. ...

    • Divné, že vás někde pošlou ke konkurenci...

  • Nenakoupili jsme tady - měli jsme poměrně dost specifický požadavek - nicméně personál prodejny nám poskytl velmi dobré a kvalifikované poradenství, přestože nás jím nasměroval do konkurenčních prodejen. Sem se ale určitě vrátíme, až budeme zase něco potřebovat. Tady bych se nebála, že mi vnutí nějakou hloupost :) Děkujeme! B. Bartoňová

  • Špatně uvedené míry stélek i obuvi. Těžký kocourkov.

  • Obchod rozhodně nedoporučuji. Nákup v této prodejně mi přinesl velké zklamání a rozčarování. Mám pocit, že si tu zákazníků spíše neváží... A cenové relace jsou také poměrně vysoké...

  • Veliká spokojenost.Rychlé dodání,výměna bot bez problémů (dceři ty původní velke),velmi rychlé vrácení rozdílu za boty.Doporučuji.

  • Naprostá nespokojenost, sdílím stejný názor jako tato značně zklamaná zákaznice:
    Jako fyzioterapeut jsem tak trochu, manžel by řekl hodně, postižená svou profesí. Nejvíc se má deformace projevovala při nákupu dětských bot. Ostatně o tom jsem vám už psala v článku Jak vybírat dětské boty. Píšu schválně projevovala, protože od mého zážitku s uznáním reklamace se už neprojevuje. Celé to začalo nevinnou reklamací jednoho páru dětských bot. Ovšem skončilo to u reklamace třech párů bot a zákazem vstupu do prodejny s dětskou obuví.
    Dáte za dětské boty 3000 Kč? Vítejte

    Do jara roku 2015 jsem dětem nekoupila boty nikde jinde (snad kromě kopaček), než ve specializovaném obchodě s dětskou obuví. Dokud jsem zde utrácela a vesele oběma dětem nakupovala boty, byla jsem nadšená skvělým přístupem prodavaček, prostředím, zkrátka vším. Odcházela jsem vždy o několik tisíc lehčí, ale s pocitem, že přece na nohou dětí nemůžu šetřit. Že holt za kvalitu se platí. S manželem jsme měli dohodu, že se nebude pídit po ceně bot, protože byl přesvědčený, že se řadím do skupiny mamin, které zkrátka trh s dětskou obuví perfektně marketingově zmanipuloval.

    Poslední tak dva, tři roky jsem už dětem kupovala jen Superfity. Jsou přece jedny z nej. Na konci sezóny bývaly sice celkem okopané, odřené a už neoplývaly pestrými barvami, ale jsou to přece dětské boty, děti v nich lítají všude možně, takže jsem to nikdy neřešila.
    Máme problém, nějak nám mizí bota

    Až do dne, kdy se synovi odlepila po 5 měsících užívání podrážka a já jsem zjistila, že mu v přední části boty chybí vnitřní stélka. Když to viděl manžel, neubránil se poznámce, že toto se nestane s jeho squashovýma botama, ve kterých hraje 4x týdně squash ani po roce. Že měl Pepíno okopané špičky jsem viděla, vložku jsem mu měnila asi před měsícem (originální mu vydržela asi měsíc a náhradní od Superfitu se už nedala koupit) a ničeho jsem si nevšimla. Písek z bot si vysypává sám a tak nějak mě nikdy nenapadlo, dívat se, co se děje s botou pod vložkou. Boty jsem vzala a ještě ten den odvezla do obchodu, naprosto netušíc, co mě čeká.
    Reklamace botů Superfit
    Ponižujících 45 minut při příjmu reklamace

    Paní prodavačka nechtěla boty přijmout k reklamaci s tím, že:

    jsou zdevastované - to jsem viděla taky, když se celé rozlepily. A naprosto nebrala v potaz to, že reklamuju zmizelou vnitřní stélku na obou botách.

    jsou špinavé - že v podrážce jsou kamínky a pod. Oni mi prodali čistou botu a takovou mám přijít reklamovat. Připadala jsem si, jako kdyby mi automechanik řekl, že ho nezajímá, že mi v záruční době upadl výfuk, ale ať se podívám na ten odřený lak, drobky v autě a špinavý motor. Takové auto mi neprodal, tak ať si hezky nasednu a jedu.

    jdu pozdě - po měsíci, kdy syn v botách chodil, měl okopané špičky a zničil vložku. Ani mě nenapadlo jít boty reklamovat, ale pokorně jsem přišla do obchodu pro nové vložky a koupila je. Připadalo mi, že boty plní funkci, neřešila jsem design a ani ve snu by mě nenapadlo jít reklamovat vložku (i když možná to, že v botách už nebyla vložka Superfit, která se zkrátka druhá koupit nedá, mělo vliv na zničení vnitřních stélek)

    syn prý má abnormálně potivou nohu -tak na to už jsem nedokázala nic říct.

    Mou chybou bylo, že jsem přistoupila na diskuzi a neřekla jsem hned na začátku, že podle zákona musí boty k reklamaci přijmout bez ohledu na to, co si o botech i mně myslí a že vyjádření je na výrobci. Ušetřila bych si spoustu času a ponížení. Nicméně jsem byla neodbytná a paní prodavačka boty asi po 45 minutách k reklamaci nakonec přijala.
    Reklamace zamítnuta

    Vyjádření: Obuv je extrémně opotřebovaná, zdevastovaná. Nelze posoudit rozpadlé vnitřní stélky, boty měly být reklamovány při prvním zjištění závady. Prodejce nenese odpovědnost za poškození obuvi při jejím užívání.

    Dcera měla úplně stejný typ bot, se kterými podle mě nebyl problém. Po zamítnuté reklamaci jsem se na boty podívala pohledem - zjistit první závadu. A ejhle, boty jsem uviděla v úplně jiném světle:

    páraly se švy,

    třepily se nitě,

    byly různě popraskané a odřené.

    Co ty na to soudní znalče?

    Oboje boty jsem vzala a odnesla k soudnímu znalci. Ten mi potvrdil, že synovy boty jsem opravdu měla reklamovat dřív, že vnitřní stélka mizela nějakou dobu. A že je zkrátka moje chyba, že jsem si toho nevšimla dřív. Teď už dětem u všech bot vytahuju vložku a sahám do špičky rukou, abych cítila, jestli nemizí vnitřní stélka. Když se podíval na boty dcery, řekl, že bych je měla reklamovat. Upozornil mě, že:

    pravá a levá bota není stejná - to prý kvalitní bota nemá,
    Reklamace botů Superfit

    párají se švy,

    třepí se nitě - pevná a kvalitní nit může prasknout, ale netřepí se.
    Reklamace botů Superfit

    Reklamace podruhé

    A tak jsem byla v obchodě znovu. Paní prodavačka opět nechtěla boty přijmout k reklamaci se slovy:

    boty jsou zničené,

    to, co reklamujunení důvod k reklamaci,

    jsou to zkrátka děti, které lítají všude možně a že ona po sezoně háže

  • NAPROSTO OTŘESNÝ OBCHOD!!!!!!
    VŘELE NEDOPORUČUJI!!!!!!

    • V obchodě jsem také nebyla spokojená s jednáním. Personál neumí ani pořádně změřit nohu. Doporučení vhodné obuvi bych ani neočekávala.

    • Nabízené značky nemusí být vhodné pro všechny děti. Například obuv Geox je vhodná spíše pro starší. Komerční přístup neodborníků je spíše smutný.

    • Slabý výběr, otřesné ceny. Zlatý Intersport....

  • Nebyli jsme spokojeni na prodejně v Praze 10. Arogantní jednání ze strany personálu nás spíše odradilo. Někteří lidé holt mají sebevědomí., ale obchodu a obuvi moc nerozumí....

  • Naprostá nespokojenost s nákupem na prodejně. Prodejna mi sice byla doporučená jako dobrá, ale já mám spíše extrémní negativní zkušenost. Nelíbilo se mi řešení reklamace. Cenové relace jsou poměrně vysoké a přístup k reklamujícím necitlivý. Spíše byse za některé věci měli stydět. Děti by měli být objektem zájmu nikoliv byznysu.

    • Moje zkušenost je také spíše špatná. Davy zákazníku, zpocený personál, který nestíhá obsluhovat. Zboží, které se mi líbilo nebylo dostupné v požadované velikosti.

  • Před několika dny jsem v daném obchodě nakupovala a moc spokojená jsem s nabízenými službami nebyla. Personál nemá představu o reálném stavu zboží na prodejně. Také cenové relace obuvi se mi jeví jako hodně nadsazené. Negativně bych hodnotila také odbornou stránku prodeje. Bylo zřejmé, že mě neobsluhuje člověk, který obuvi rozumí. Nebyl mi doporučen výrobek vhodný pro mé dítě.

  • Úžasný obchod!!!
    VŠEM VŘELE DOPORUČUJI!!!
    LUXUSNÍ ceny
    Rychlé dodání
    Nakupuji opakovaně
    Vespal

  • Výborný nákup - nakupuji zde poněkolikáté a opět ochotné, profesionální a milé prodavačky, které vždy dobře poradí a nezlobí se ani, když děti - já mám dvojčata (kluci, 6 let) v obchodě trochu "rošťačí"....O vysoké kvalitě zboží už se ani nezmiňuji. Výborná je také možnost vybrat si zboží na internetu a poté na prodejně vyzkoušet a rozhodnout se .....Rozhodně doporučuji, budu zde nakupovat i nadále, velká spokojenost. Kristýna

  • Mimořádně vstřícný přístup k zákazníkům se projevil nejen při samotném nákupu (tam mě to zas tolik nepřekvapilo), ale hlavně v situaci, kdy jsem zakoupené boty asi měsíc před koncem dvouleté záruční lhůty zkusila kvůli vadě reklamovat. Vyřízení reklamace trvalo celkem asi dva nebo tři dny, což se mi asi ještě nikdy nestalo, a navíc reklamace byla uznána a peníze vráceny. Musím říct, že mě to naprosto ohromilo, protože doposud jsem se v případě reklamací obvyle setkala s maximální neochotou, co nejdelším protahováním lhůty vyřízení a dost často též se zamítnutím i v případě, že šlo o jednoznačně oprávněnou reklamaci (někteří prodejci prostě doufají, že to člověk vzdá s dalším odvoláváním a když je to na konci záruční lhůty tak obzvlášť). To, že se lze setkat s takhle vstřícným a férovým přístupem mě natolik překvapilo a potěšilo, že teď detskeboty.cz chvalím kudy chodím :-)

  • Úžasný přístup prodavaček ve Zlíně, úžasný přístup k dětem.. k zákazníkovi... už nebudeme nakupovat boty nikde jinde, ani za cenu toho, že do Zlína to máme z ruky... doporučuji...nikde jinde jsem se s takovým laskavým a ochotným přístupem nesetkala..