Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost

    Záměna zboží.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, Nikolo,
    mrzí nás, že došlo k záměně produktu. Nicméně ještě ten samý den, kdy jsme se o záměně dozvěděli, jsme sjednali nápravu a zaslali jsme vám správný produkt. Věřím, že na náš e-shop nezanevřete. Mějte se hezky, krásné léto! Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Firma DPD mi balík dosud nepřivezla.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, Martino,
    mohla byste prosím napsat podrobnosti k objednávce do e-shopu na [email protected] nebo zavolat na 733 538 304? Určitě to vyřešíme, ale takto nezjistíme, o jakou objednávku jde. Děkuji.
    Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Webove stranky, dodavkova sluzba

    Vse spojene s nakupem funguje vyborne, jak stranky tak dodavkova sluzba. Vyhrady mam pouze k dodanemu produktu, ktery byl sojovy ale mel prekvapine silnou prichut kravskeho mleka, coz byla nevyhoda a nemohla jsem je pro sebe pouzit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Verím že obchod je dobrý aj tovar maju skvely ,ale tovar čo došiel mne bol v katastrofálnom stave.
    Čierný sezam a cícer boli rozsypané po celom balíku proste musela som ich vyzbierať čo sa dalo cícer ešte išiel ale sezam bol nalepený na páskach čo bol oblepený balík znútra a všade v každej škarke.
    No proste katastrofa.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci i objednávku. Již jsme vás kontaktovali a poprosili vás o potvrzení reklamace. Doufám, že vaše přízeň v náš E-shop bude zachována navzdory špatnému zacházení dopravních společností.
    S pozdravem S.Müller

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • + sortiment
    • - pomale stranky, neda se v podstate vybrat zbozi z nabidky

    Nakupovala jsem pravidelne, velke nakupy - nektere produkty pravidelne, ale vzdy i neco navic, cim me obchod inspiroval. To uz ted delat nelze, prohlizeni stranek je tak pomale, ze to nedava smysl. Bohuzel, presla jsem ke konkurenci.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý deň prajem.
    Mrzí ma, že sa Vám stránky načítavali pomaly. Uvedomujeme si, že je to jedna z najdôležitejších vlastností e-shopov. Tento rok plánujeme a pracujeme na mnohých systémových vylepšeniach ktoré prohlížení urychlí. Ubehlo pol roka odkedy ste nám túto správu napísali a situácia sa mení. Ak porovnam statistiky za mesíc záři 2018 oproti súčasnosti(březena 2019), priemerná doba presmerovania sa sa nám podarilo zrýchliť o 26%, priemernú dobu stahování stránky je rychlejší o 49%. Dakujeme za to ze ste si dala tú námahu, verte mi že si dáme na tom tento rok záležať. Váš názor si vážime a dúfam že nám dáte ešte príležitosť si vašu priazeň znova získať.

  • Nedoporučuje obchod

    Dle mého názoru si až tak neváží zákazníka. Mají výrobky, které bohužel jinde neseženete a jsou si myslím toho vědomi.
    Minule jsem je v objednávce o něco prosila, ptala se. A ani na to neodpověděli, natož splnili.
    V podstatě, v téměř každém zdravém internetovém obchodě vám v objednávce pošlou malý dáreček navíc. A nemusí to být nijak velká objednávka. Tady, i když je velká objednávka, nikdy nic. Nejde mi o dárečky, ale potěší to a vidíte, že mají zájem o zákazníka.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, do objednávky v poznámce jste žádala (pokud bude) přidat zboží, které nebylo na skladě a 3 kusy časopisu Dobroty Zdarma. Zboží, které jsme skladem opravdu neměli, nemohli jsme vám ho zaslat. Jsme rádi, že máte takový zájem o náš časopis. Také jsme vám ho zaslali 3x :) Dále jste dostala Zdarma poštovné a ještě jste uplatnila slevu 10 %, kterou jsme vám rádi ve spolupráci s VZP poskytli. Nerozumím moc vaší nespokojenosti s námi.
    Za tým Country Life S.Müller

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • slusny sortiment, pokud nemate pobliz prodejnu
    • nesmyslne baleni, poskozene obe pomazanky, musle s nimi nekdo triskat uz pred zabalenim

    spatny servis

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, vážíme si vaší reakce alespoň touto formou a rádi se vaší reklamací budeme zabývat tak, abychom ji vyřešili k oboustranné spokojenosti. Objednávky balíme co nejpečlivěji, aby vydrželi drsné zacházení dopravními společnostmi. V nejbližších chvílích vás budeme kontaktovat, abychom napravili špatný servis dopravní společnosti.
    Samuel Müller

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neuvádí se např země původu u některého zboží,pokud je ze 3. zemí.
    • To se dočtete eventuelně až na etiketě, v e-shopu se nedozvíte.

    Nemám jistotu kvality a původu potraviny,zda výrobky bio jsou skutečně bio (nálepka ještě nezaručuje ,že je výrobek bio, alespoň ne v ČR !!!
    K smíchu je uvádět bio na potraviny z Číny.....
    Pokud je potravina vyrobena a zabalena v zemi původu,lze věřit v kvalitu, ale u Country Life tomu tak většinou není.Potravina se "odněkud " dováží a v ČR se balí a prodává.....Doporučuji si všímat etikety, zda je uveden jen dovozce nebo i výrobce.
    Bohužel je to i jinde.Kuřecí maso se nakoupí v Polsku, tady se zabalí a je to český výrobek....Vládě se snad po 20 letech rozsvítilo...

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    1. Značení biopotravin v ČR podléhá evropské legislativě a zákonu 242/2000 Sb. o ekologickém zemědělství. Podle této legislativy musí být každá potravina označená slovem BIO či jiným odkazem na způsob produkce v ekologickém zemědělství opatřena na obalu kódem organizace, která provedla kontrolu, zda výrobek skutečně splňuje zákonné podmínky pro biopotraviny, dále logem evropským, případně českým. Je nastaven systém kontrol a certifikace, kontrolují se zemědělci/výrobci i finální potraviny, ať jsou to české nebo zahraniční.

    2. Bohužel nejsme soběstační v produkty potravin. Některé komodity se u nás pěstují v omezeném množství nebo vůbec. Pokud je na českém trhu k komodita k dispozici v dostatečném množství, dáme vždy přednost tuzemské produkci.

    3. Země původu je uvedena na detailu produktu v našem e-shopu, tak jak to předepisuje legislativa. Kdykoliv můžete také kontaktovat naše operátorky, ochotně vám odpoví na vaše dotazy.

    4. Vzhledem k tomu, jak živočišné produkty vznikají a jakou zátěž znamená jejich produkce pro životní prostředí, konvenční živočišné produkty v sortimentu vůbec nemáme, pouze velmi malé množství bioproduktů. K otázce kuřecího masa z Polska se skutečně nedokáži vyjádřit.

    5. Oblasti bioptoravin, jejich prodeji, distribuci, osvětě se věnujeme již 26 let. Pokud vás tato problematika zajímá, doporučuji Bioseriál na našem webu.

    Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi rychle nam doslo zbozi, ale jedna krabice se rozbila a tak prisla az dalsi den.
    • Je to velmi neekologicky balene, hrozne moc zbytecneho papiru a plastu uvnitr.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nejste spokojená s naší expediční částí procesu. Snažíme se zboží zabalit co nejlépe tak, aby dorazila v pořádku a vydržela tvrdé zacházení přepravních společností. Zároveň se snažíme ochránit zboží co nejšetrněji k životnímu prostředí. Například jako výplňový materiál používáme recyklovanou vlnitou lepenku.
    Budeme se těšit na váš další nákup.
    Za CL manažer E-shopu Samuel Müller

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nepřišlo

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, ve vaší objednávce jste si zvolili platbu převodem. Objednávky u nás samozřejmě expedujeme až po připsání částky na účet. To se však ve vašem případě nestalo a tak vám přirozeně zboží přijít nemohlo. Také jsme se vás pokoušeli zkontaktovat, bezúspěšně.
    Za CL Samuel Müller

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedodání mnou objednaného zboží,ačkoliv naúčtováno,místo něho dodáno něco jiného

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkuji za vaši reakci a jsem rád, že se již vše vysvětlilo a vyřešilo k vaší spokojenosti. Může se stát, že zboží, které si objednáte opravdu není skladem. V tom případě vám nabídneme alternativu k produktu nebo vám produkt pošleme samostatně co nejdříve.
    Za CL Samuel Müller

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sortiment který jinde nenajdete
    • eshop prostě neumí. měli by si najít partnera, který jim to bude dělat.

    Counry Life je skvělý obchod. Tedy ten kamenný. Mají věci, které člověk jinde nekoupí. Rozumí tomu. Ceny jsou také ok. Ecommerce / eshop, je ale slabota. Prakticky žádná komunikace. Dlouhá doba dodání. Zboží přišlo poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měl jsem objednaný Balsamikový ocet,ale v rámci dodací lhůty byl z objednávky odstraněn.Přitom stačilo zvednout telefon a domluvit se na delší dodací lhůtě(jak to dělají jinde)

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    za vzniklou situaci se omlouváme. Komunikace se zákazníkem je pro nás prioritou. Mohli byste nás kontaktovat? Při přípravě vaší objednávky jsme vás telefonicky kontaktovali, ale neúspěšně. Děkujeme za pochopení. Za CL Samuel Müller

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnes jsem zboží nedostala. Jediné co, že zboží není na prodejně a bude odesláno ihned po dodání a nic!

    Nejdříve si zavolat zda zboží vůbec mají, Nabízejí něco co není na skladu a pak ani jak vidím k dodání. Nejsem spokojena.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a za trpělivost. Bohužel se u této konkrétní položky stalo, že nám ji dodavatel nedodal v termínu a neměli jsme ji skladem. Pokud váš zájem trvá, kontaktujte prosím naše operátorky na telefonu 311 712 427. Děkujeme za pochopení. Za CL Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita zboží.
    • V e-shopu nabízeno dost zboží, které není skladem a další naskladnění plánováno v horizontu měsíce a víc.
    • Nejasná a dlouhá komunikace e-shopu ve věci vrácení peněz za nedodané zboží.
    • Delší doba expedice po objednání.
    • V balíku chyběla jedna fakturovaná položka(kniha), po urgenci dozaslána poškozená(poškrábaní,prohnutí) a ohmataná od špinavých rukou!

    Zboží perfektní. E-shop - zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V objednávce chybí jedna položka a bohužel se nemohu dovolat na žádnou linku a na emailovou reklamaci nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku a hodnocení. Na všechny došlé e-maily naše operátorky odpovídají, stejně tak vyřizují telefonické dotazy. Pro telefonickou komunikaci použijte prosím číslo 311 712 427, e-mailová adresa je [email protected]. Za CL Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • NEKOMUINIKUJE OHLEDNĚ TERMÍNU DODÁNÍ, ZBOŽÍ TEDY PŘEBÍRALI MÉ ZAMĚSTNANKYNĚ, TO MYSLÍM VHODNÉ NENÍ
    • nedodané zboží specifikují pouze číslem (pod tím si ale nic nepředstavím) , preferovala bych jmenovitě vyznačit, které zboží bude dodáno později a jak mě bude obchod informovat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle reaguje na dotazy, ale neumí je zodpovědět.
    • Vadí mi, že o prodávaném zboží nevíte nic zásadního. Na odpověď na moji otázku zda je možno užívat Kombuchu při zvýšeném cukru v krvi čekám již týden a stále nic. Napsali jste mi, že se obrátíte na odborníka, tak čekám, čekám a stále nic.

    Nakupujte u odborníků. Nebo si vše zjistěte sami a pak nakupte, tady se zodpovězení dotazu asi nedočkáte.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Váš dotaz jsme bohužel neobdrželi. Zda můžete užívat kombuchu při vyšší hladině cukru v krvi, se musíte zeptat svého lékaře, my nejsme schopni posoudit váš zdravotní stav a doporučit vhodné produkty pro vaši dietu. Děkuji za pochopení. Za CL Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Termín dodání. Úzký sortiment.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přijaté objednávky by měla být potvrzena e-mailem před odesláním.