Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Široký sortiment
    • Zboží, které je označeno jako "skladem", tak skladem nebylo a nebylo mi doručeno (skladová nabídka byla jedním z důvodů, proč jsem tento obchod zvolila.
    • Na stránkách bylo uvedeno, že zboží bude odesláno následující den, nicméně jsem však zboží (nekompletní)obdržela až pátý den od objednávky.

    Pokud na zboží nespěcháte a netrváte na tom, že potřebujete nutně vše, co objednáváte, pak OK - zejména je zajímavá široká škála produktů.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a hodnocení. Skutečně jsme měli výpadek u jednoho produktu a pokoušeli jsme se vás kontaktovat na telefonu uvedeném na objednávce. Domluvili jsme se, že objednávku doručíme bez tohoto jednoho produktu. Objednávky doručujeme do 5 pracovních dnů, jak uvádíme v obchodních podmínkách, to jsme dodrželi i přes problémy vás zkontaktovat. Děkujeme za pochopení.
    Za CL Helena Míšková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena se zdála dobré, ale kakaové boby obsahovaly plesnivé kousky, musel jsem vyhodit všechny tři objednané balíčky.
    • Některé zboží možná leží dlouho ve skladě?

    Zkažené zboží je pro mě jednoznačné - tady nekupovat.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku a hodnocení. Pokud je některý produkt v nepořádku a chcete ho reklamovat, postupujte podle podmínek popsaných zde: http://www.countrylife.cz/vse-o-nakupu Kontaktujte operátorku, domluvíte se na vrácení zboží. Pokud je reklamace uznána, vyměníme za nový produkt nebo vrátíme peníze. Předání reklamovaného produktu zajistíme přes našeho dopravce, nemusíte tedy nikam chodit ani platit poštovné. Každou reklamací se zabýváme, ale musíte postupovat tímto postupem, nikoliv komentářem v hodnocení na Heureka.cz. Zde nejsme schopni rozpoznat kontakt zákazníka ani číslo faktury. Děkuji za pochopení. Za CL Helena Míšková.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pohodlnost a přehlednost
    • doručení produktu, nebylo v pořádku, čočcku jsem měla po celý krabici společně s datlovým sirupem

    uspokojujíci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Using this store was a horrible experience. I ordered some products I needed when I had a broken leg. These products were very important for my healing, and I was not able to go to the store myself to get them because I couldn't walk. After a few days, someone from the store phoned me to say the products were coming from England and would be here in a few days. More than 10 days passed and nothing arrived. No one from the shop called me. Finally, in desperation, I called myself and was told there would be another wait of at least a week. This was shocking and really upsetting. I regularly receive parcels from England myself, so I do not accept that the origin of the goods justified the massive delay. Country Life should have informed me about exactly what kind of delay I was facing; this would have given me the chance to ask friends to pick up the products I desperately needed. I will never recommend Country Life or buy a product from you again.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nemusím to nosit z obchodu
    • nákup více položek na internetu, pokud neznám kody je zdlouhavý
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doba trvání předání objednaného zboží je hrozně dlouhá. U většiny obchodů ještě ten den kdy zboží objednám ho předají dopravci nebo max druhý den když zboží objednám večer, ale u tohoto obchodu to bylo až třetí nebo čtvrtý den. Dále když jsme volal na informace o výrobku paní co tvrdila, že není v práci a slíbila, že zachvilku zavolá zavolala asi až druhý den.

    Rozhodně bych ho nedoporučil.
    Jelikož dodací lhůta je šílená a komunikace
    naprosto nevyhovující.
    I když ceny jsou přijatelné a e-shop na internetu přehledný. Tak asi 50%.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Z 18 produktů byly dodán 2,které jsem si neobjednala.Měla jsem objednaný palmový a sezamový olej,ale dostala jsem olivový olej a "ceratino".

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • online
    • nekompletování dodávky - pak posíláte část věcí v další zásilce, kterou je nutné přebírat jiný den; PPL má velmi nepružné dodací doby - většinou se překrývá s mojí pracovní dobou, volají pro dohodu brzy ráno (06:40), tím výrazně ruší.

    zboží kvalitní; servis s dodáním vázně!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatné balení, obaly luštěnin a jáhel rozbité, takže všechno rozsypané po celém balíku. Zvenku pevně zabaleno, rozhodně to nebyl problém přepravní firmy, ale způsobu balení zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široká nabídka.
    • Dlouhá doba dodání.
    • Doručovací služba neochotná.
    • Po 11.dnech,nemám stále nic.
    • S politováním musím zásilku zrušit.

    Bio potraviny,kde se dá předpokládat kvalita.
    Obchod jako takový ,asi dobrý.
    Jak jsem již uvedla, zatím nic nemám,nemohu tedy posoudit.
    Dodávku musím zrušit.Kvalita potravin,které se někde povalují v různých teplotách a podmínkách je již určitě pochybná.
    Ne,stálo mě to spoustu času a peněz za telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • délka dodací lhůty, v dnešní době je 10 dní příliš dlouho. Představovala bych si 3 dny maximálně.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dovezou mi zbozi domu, nakupuji v pohodli kresla

    Dovezou mi zbozi domu, nakupuji v pohodli kresla zbozi, ktere maji jen ve specializovanych prodejnach se zdravou vyzivou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta, nedostatečná komunikace se zákazníkem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Častým nešvarem nejen tohoto obchodu je, že na internetu uvádí, že je zboží skladem, ale ve skutečnosti ho nemají.Konkrétně tento obchod mi oznámil na skladnění až za měsíc.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace se zákazníkem a z toho prameníci (alespoň pro mne) nedůvěryhodnost. Výrobky coutrylife jsme měla vždy velmi ráda. Tato zkušenost mne proto velice negativně překvapila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - umožňuje platbu kartou
    • - chybí informace o předpokládané době dodání
    • - zákaznický servis nefunguje
    • - dlouhá doba dodání
    • - mylné informace o stavu objednávky

    Obchod neposkytuje informaci o předpokládané době dodání. Informace o aktuální objednávce na stránkách obchodu jsou navíc nepřesné. Napsala jsem tedy e-mail "zákaznickému servisu" (jestli se služba tohoto obchodu opravdu dá takto nazvat) a stěžovala si na tento fakt. Došla mi odpověď bez oslovení i podpisu, že prý se obchod snaží mnou zmíněné chyby "pořešit".
    Zboží dorazilo po týdnu, ale jiné, než jsem si objednala.
    Opět jsem poslala e-mail "zákaznickému servisu", tentokráte však zatím bez odpovědi.
    Co dodat?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhe cekani
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý sortiment nedostatkového zboží v obchodní síti
    • Špatně provedené vyúčtování faktury: č. 13453558, zaplatil jsem poštovné Kč 36,00 (poštou to nedorazilo; dopravné PPL 96,- (bylo taky PPL dodáno). V internetové nabídce při objednávce bylo napsáno, že poštovné nebude s ohledem na rozsah objednávky účtováno. Tedy platil jsem dvojí poštovném což považuji za okrádání spotřebitele, nabídce jsem prostě naletěl.

    Nakoupil jsem zboží za Kč 180,00
    Za dodání zaplatil 132,00
    Tento obchod nikomu nedoporučím, protože se jedná o cílené předražování služeb na úkor žádaného zboží, než je deklarováno v nabídce dodavatele. Je na vás, jak celou záležitost přezkoumáte, číslo fa.13453558. Předmětem zásdilky bylo zboží 222011 Klíčky pšeničné 200 g COUNTRY LIVE. Pokud na toto mé sdělení budete reagovat uznáte moje námitky, vybrané peníze mi můžete vrátit na účet 412025183/0800

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši objednávku. Vaši námitku jsme prověřili. Na našem e-shopu jsou srozumitelně popsané podmínky nákupu a způsob dopravy. Částka 96 Kč je doprava, která se hradí u objednávky, pokud je celková hodnota objednávky nižšší než 1 200 Kč (a k tomu ještě případně 36 Kč za dobírku). Pokud zvolíte platbu převodem nebo kartou, dobírka není samozřejmě účtována. Pokud je objednávka vyšší než 1200 Kč, nehradíte ani dobírku ani dopravu. Vaše objednávka byla celkem za 180 Kč, nemohlo být tedy uvedeno, že se vzhledem k rozsahu objedávky doprava a dobírka nehradí. Z naší strany k pochybení nedošlo.
    Tým Country Life