Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • prestoze je prepravne deklarovano jako bezplatne, bezplatne je jen pres zasilkovnu. ostatni prepravy jsou zpoplatneny. zasilkovna si navic sama meni misto dodani

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Hezký den, mrzí nás, že máte s dopravcem špatné zkušenosti. Děkujeme. Hanka

  • Silné řeči a slabý výsledek hodnotím hlavně jejich produkt

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Hezký den, mrzí nás Vaše negativní recenze. Děkujeme. Hanka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Trika pouze v menších velikostech.

    Bohužel, obchod počítá s tím, že se potí jen hubení. Dámská velikost je jen do vel.44. Jelikož mám velikost větší, musela jsem si objednat triko pánské, což jsem dlouho zvažovala, jelikož mi to přijde ponižující a diskriminující. Proč pánská trika mohou být ve velkých velikostech a dámská nikoliv? Přesto jsem nákup učinila ve víře, že jde jen o triko a co kdyby byl střih dobrý i pro mě. Bohužel, to se však nestalo. (Obchod sice uvádí, že triko za podstatně větší částku ušije, ale tato nabídka nebyla ani aktivní a nedalo se v eshopu vůbec objednat). Dodané pánské triko, které není nijak levné, nakonec je samozřejmě moc dlouhé a budu asi řešit jeho úpravu zkrácením nebo ho daruji dále. Na nošení mezi lidi to však už nebude a spíše zůstane jen na chalupě. Zboží bylo sice dodáno rychle, ale další nákup už asi dělat nebudu, jelikož pánská trika mi opravdu nesedí a mrzí mě, že v dnešní době mají obchody stále takový přístup.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Hezký den Radule,
    je nám líto Vaší negativní zkušenosti.
    Jsme firma na začátku cesty, stále vychytáváme mouchy a snažíme se posouvat. Pracujeme na rozšíření velikostní řady i pro ženy, vnímáme to jako důležité. Během prvních dvou týdnů je možnost využít bezplatné vrácení zboží přes Zásilkovnu. Pokud jste triko ještě neupravila, tak nás kontaktujte a zkusíme Vám vyjít vstříc s možností vrácení.
    Děkujeme za recenzi. Hanka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží prozatím vykazuje náznaky slibovaných kvalit, v tomto ohledu spokojenost.
    • Velmi otravná komunikace ze strany živého personálu i automatizovaných procesů.

    Velmi otravná komunikace. Firma informuje o každém kroku několikrát (sms, e-mailem, znovu e-mailem od dopravce atd.) a dokonce někdo od nich telefonoval, že "dnes budou zboží zasílat" - nejspíš je běžná a včasná expedice objednávky u této firmy tak neobvyklá záležitost, že se o tuto radost potřebují podělit se zákazníkem v jeho pracovní době (páč sami netuší, co to opravdová práce je a že u ní člověk nechce a nepotřebuje být rušen banalitami typu "zvládli jsme vyřídit online objednávku").
    Kdyby propustili telefonistku a ušetřené prostředky na její mzdu promítnuli do nižších prodejních cen, bylo by to k dobru firmy i zákazníků.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    na komunikaci se zákazníkem a celkové informovanosti si zakládáme, omlouváme se, že Vás tím obtěžujeme.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Otravovali mne telefonicky s informací, že triko již bylo odesláno a chtějí poděkovat za nákup. Asi chtěli dobře zapůsobit s osobním přístupem, nebo mne chtěli zlanařit na další nákup. Nevím, nechci se telefonicky vybavovat s prodejcem.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Naši zákazníci nás zajímají, chápeme však, že na popovídání je třeba mít čas i chuť. Nezlobte se na nás. ;)
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Plně Česká firma
    • Dodali mi jiné zboží než jsem si objednal. Místo polokošile za 1600 mi dodali triko za 800,-Kč, takže jsem musel trávit hodně času výměnou zboží.
    • Když jsem požádal o nějakou slevu na případný další nákup, tak mi nabídli jen slevu, co dávají všem ostatním.

    I když je to česká firma a já rád takové podporuji, tak v tomto případě Cityzen nedoporučuji, protože jejich jednání se zákazníkem není dobré. Konkrétně myslím pana Pavla Hrstku a Kateřinu Kožíškovou.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den pane Zuzo,
    tento příběh není úplně pravda. Pán s výměnou neměl žádné starosti, protože jsem mu vyměněné triko přivezl osobně do jeho zaměstnání.
    Slevu má slíbenou na další nákup a jsme domluveni.

    Nevím co vede zákazníky k nepravdivým informacím.
    Pavel Hrstka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jedná so o neprofesionální přístup obchodu, který jeho pracovnice p.Kateřina Kožíšková v našem telefonickém rozhovoru 11.6.2021 omlouvala tím, že jsou teprve začínající prodejce jakoby bez zkušeností....

    Jak jsem již sdělil telefonicky nedostatky paní Kateřině Kožíškové ihned po obdržení trika - měla mne být dodána mnou objednaná velikost 6XL, což bylo na štítku na triku sice i uvedeno, ale triko bylo ještě o asi 1-2 cm užší než stejné triko s velikostí 5XL, které jsem si již objednal a obdržel v lednu 2021. Paní Kožíšková to dne 11.6.2021 telefonicky obhajovala tím, že pro jejich obchod - firmu šijou trika dva různí dodavatelé kde každý má údajně jako své střihy, je tu ta tolerance míry atd. Navíc je dodané triko ušito, jak jsem potom při zkoušce zjistil, i z méně elastické a o něco silnější látky než prvně mne dodané triko 5XL v lednu 2021 - což ještě zhoršuje "vadu" užšího střihu. Takže se na těle ještě více napíná. Pokud by již první dodané triko 5XL v lednu 2021 bylo z této méně pružné látky, samozřejmě že bych ani neobjednával větší velikost 6XL uváděnou ve firemní nabídce.
    Samozřejmě obchod - firma nikde neuvádí jimi používané závazné míry v cm pro jednotlivé velikosti - kolik činí např.3, 4, 5, 6 XL pro jimi dodávané zboží. Ale prodávat velikosti, kde v jejich systému je 6XL dokonce o něco užší nebo stejné jako míra "jejich" 5XL , je opravdu neskutečné a neprofesionální a bylo to doloženo fyzickým porovnáním obou dodaných trik.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    bohužel to tak s bavlnou je a je standardní, že je u textilu tolerance +/- 2 cm. Bavlna není plech, je to živý materiál s pružností.
    Za prací Katky si stojím, neboť pro naše zákazníky dělá opravdu maximum. Myslím, že potvrdí tisíce zákazníků.
    Tak slušný a pokorný člověk je vzácnost.

    Pokud triko nesedí, tak není problém ho vyměnit.
    Pavel Hrstka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Sice vám zavolají, že děkují za objednávku, ale zboží neodpovídá ceně.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že naše trička neodpovídající Vašim představám, máte však možnost - vrátit je. Cena je odpovídající úpravě materiálu a vlastnostem trička, děkujeme za pochopení.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila 31.1.2021, dosud jsem zásilku neobdržela.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, určitě nás neváhejte příště kontaktovat, neobdržíte-li balíček, případně máte-li určité nejasnosti v dodání zboží. Tričko jste si objednávala 31.3. - šlo o předobjednávku na limitovanou edici triček s unikátním potiskem. U produktu bylo uvedeno "DORUČENÍ V DUBNU", děkujeme za Vaši trpělivost, do konce dubna nám zbývá ještě několik dní.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Triko je na uvadenou velikost male, navic neni prijemne na telo.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den PF,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že Vám triko "nesedí", není problém ho vyměnit či vrátit. Tabulku velkostí máme uvedenou v detailu každého produktu a při výběru rádi pomůžeme.
    Katka

    • špatna dopravní společnost - Zasilkovna
    • ani jeden balik nedoručen

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše hodnocení. Přes veškerou naši snahu se balíčky nepodařilo doručit. Potom, co jsme Vám vstřícně několikrát měnili termíny odeslání i způsoby doručení, balíčky opakovaně zasílali a ani jednou jsme Vám službu neúčtovali, nás Vaše recenze mrzí o to více. Na vybraném výdejním místě je třeba si balíček vyzvednout, v případě doručení na adresu je vhodné komunikovat s řidičem.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpovídá velikost ,mělo to být na tři roky,ale rouška je velká i pro dospělou osobu

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Že je dětská rouška velká jsme nikdy neřešili a to jich máme prodaných tisíce. Faktem je, že každý člověk je originál a velikost obličeje je různá, takže se může stát. Doplníme na web rozměry, snad to s výběrem pomůže.
    Škoda, že kvůli velikosti roušky nedoporučujete celý obchod.
    Pavel

    • Nefunkční. Propocene. Mokré triko

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    chceme spokojené zákazníky, takže jsme s paní v kontaktu a řešíme. Zde to vypadá na nesprávně zvolenou velikost a triko je moc natěsno.
    Nespokojené zákazníky prosím, aby zavolali k nám, neboť i negativní zpětná vazba je důležitá a v telefonu si toho řekneme o moc víc.
    Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Spatna komunikace

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Fando,
    omlouvám se, že zrovna u Vás se nám komunikace nepodařila realizovat v kvalitě, kterou umíme.
    Děkuji za zpětnou vazbu a zlepšíme to.
    Pavel H.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Super komunikace, rychlé dodání - zákaznicky úplně super.
    • Bohužel se triku hned po prvním vyprání pootočily švy, ramenní části každá jinak dlouhá. U trika za 700 bych čekala lepší zpracování.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • jiná velikost trička velikosti M než v minulé objednávce, na délku větší o 3 cm a na šířku větší o 2 cm, vypadá to jako čínská produkce, která neřeší nějaký standard, nebo chyba ve výrobě????

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Petře,
    děkuji za zpětnou vazbu a doporučuji využít nástroj, jako je reklamace a my triko rádi vyměníme. Netuším, zda-li se stala lidská chyba, ale historii nezměníme, říkala moje babička.

    Raději děláme větší trika než malá, nechceme je ošidit. Není nad poctivé triko.
    S pozdravem
    Pavel Hrstka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikuje

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    zákazník poslal jeden emal, který spadl do nevyžádané pošty, kterou každý den neprocházíme.
    Omlouvám se, že jsme na email neodpověděli. Náš komunikační standard je velmi intenzivní a to potvrdí mnoho zákazníků. Přeji všem perfektní den. Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé zaslání
    • Zboží nefunguje, tak jak je popsáno

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Se zákaznicí se snažím spojit jak po emailu, tak telefonicky i SMS, abychom měli více informací a situaci vyřešili. Bohužel ani po týdnu se mi to nepodařilo, ale budu to zkoušet dál.
    Zpětná vazba je pro nás důležitá a nechceme "strkat hlavu do písku".
    Našim produktům věříme a může se stát, že se něco pokazí a řešení je jednoduché.
    Pavel Hrstka CityZen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Triko obycejne, skvrny i pach jako normálně

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Snažíme se se zákazníkem spojit a zjistit, kde je problém, neboť máme tisíce prodaných kusů a nikdo naše trika nereklamoval, že by nefungovalo.
    Zajímá nás, kde je problém, neboť zpětná vazba je pro nás důležitá a je mnoho možných řešení pokud je zákazník nespokojený.
    Tak snad se nám to podaří a vyřešíme to k oboustranné spokojenosti.