Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Po dokončení objednávky mi zvoní telefon. Zvednu to a někdo na druhé straně mi sděluje, že je objednávka přijata a bude expedována. Proč probohaaaaa???!!! Pošlete mi SMS, e-mail, ale hlavně mi nevolejte ohledně stupidity, že mi posíláte balíček? Kdyby to tak dělal každý, zvoní mi telefon od rána do noci. Proto nechci nikam dávat telefon, aby mi pořád nevolala praštěná individua jako Cityzen pracovníci.

  • Obchod nedoporučuji, nákup dobrý vše přišlo bohužel i se spoustou zbytečností, které stejně skončí v koši a následně na skládce nebo ve spalovně. Při výskytu problému přijde první rozčarování, okamžitě se začnou ohánět, že oblečení není určeno na sport i přesto, že na to na stánkách vyloženě lákají zákazníky. Reklamační proces tragédie, nahlášení na email, nutnost vyplnit nějaký formulář na stránkách, zboží zabalit a poslat i přes zaslanou dokumentaci poškození. Je opravdu nutné posílat vadné zboží zase pes půl republiky, aby se vyhodilo o pár set kilometrů do odpadu jinde? Zamyslete se nad časem tím stráveným a zbytečnou zátěží pro životní prostředí. Vzhledem k cenám Vašich výrobků bych očekával větší vstřícnost a ohled k životnímu prostředí, které chráníme nejen pro nás, ale i pro další generace.

  • Jsem jediná, které zboží nepřišlo?