Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    zboží bylo dodáno rychle, vše vpořádku

  • v dodání zboží není problém,, ale problém je v jeho kvalitě. Bohužel až včera jsem se dověděla o nekvalitě již dříve zaslaného zboží. Chtěla jsem podpořit českou firmu s originálním patentem, ale už to neudělám.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, paní Pokorná,

    moc nás mrzí, že nebylo vše podle Vašich představ.
    Bohužel blíže neuvádíte, co je v nepořádku?
    Máme tisíce kladných recenzí od spokojených zákazníků a našim produktům věříme, ale víme, že se něco může pokazit nebo že můžou existovat výjimky. Zavolejte nám prosím na číslo +420 469 811 310 nebo napište zprávu na e-mail [email protected]. Naše kolegyně s Vámi celou záležitost vyřeší.
    Předem děkujeme.

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupujete drahého zajíce v pytli bez možnosti zboží vidět, natož vyzkoušet. Bohužel dle jejich regulí nelze prádlo vyměnit a to je problém. Daleko renomovanější firmy s prádlem umožní vrácení nepoužitého a originálně zabaleného zboží zpět, pokud nakupujete přes e-shop. Tady ne. Takže mám doma 2 boxerky v hodnotě á 580,- Kč/ks a nemohu je ani vyměnit za větší, natož vrátit. Škoda. Měřit můžete jak chcete, stejně je to risk. Ztratili jste zákazníka.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Velice nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost.
    K výměně či vrácení spodního prádla je nutná hygienická nálepka, kterou bohužel naše spodní prádlo zatím nemá.
    Kolegové již pracují na nápravě, aby případná výměna spodního prádla byla možná.
    Prosím omluvte tyto komplikace.
    Děvčata ze zákaznického oddělení se s Vámi telefonicky spojí a domluví případnou nápravu situace.

    Předem děkujeme a přejeme Vám klidný předvánoční čas.

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Preferuji nákup u českých firem, ale tato rychle narostla a na zákazníky kašle.
    • 2x a dost!

    Brutálně hnusné chování, neodeslání, lhaní, výmluvy jak do e-mailu i telefonicky. Další nákup uskutečněn raději v prodejně než na webu, ale opět děs. Dvě stejná trika stejné velikosti a i tak je každé jinak široké a to o 4cm, což je rozdíl dvou velikostí…!
    Bylo mi řečeno, ze rozdíl -+2cm je OK. Asi to mysli kolem dokola po celém obvodu.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, paní Dlouhá,

    moc nás mrzí, že jste zklamaná.

    Zákazníky máme stále na prvním místě, a pokud to jde, snažíme se pro ně udělat maximum. Věříme, že i díky našemu přístupu máme již téměř deset tisíc kladných recenzí.

    Bohužel, jsme jenom lidé - i nám se někdy něco nepovede - tady došlo k nedorozumění ohledně sledování zásilky.
    Omlouváme se, že se to napoprvé nepovedlo podle Vašich představ a těší nás, že jsme si vše vysvětlili. Třeba nám dáte ještě někdy šanci.

    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá komunikace, na pohled pěkné zboží
    • při reklamaci musím platit poštovné

    Obchod se snaží komunikovat, dokonce i zatelefonují, že zboží odeslali, ale od zboží jsem čekal víc a při vzniklém problému už tak happy nejsou.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Pavle,

    je nám líto, že nebylo vše podle Vašich představ.
    Při reklamaci zboží zákazník dopravné nehradí. Mrzí nás to, ale pravděpodobně došlo k omylu.
    Děvčata se Zákazníckého servisu Vás budou kontaktovat a celou záležitost s Vámi dořeší.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručeni
    • Většinou nejde vidět pot
    • Zastaralý střih
    • Nekvalitní zpracování - jsem zvyklý na kvalitnější

    Byl to můj druhý nákup a musím říct, že opět zklamání. Triko víceméně splňuje to, co slibuje, akorát pokud nosíte batohy a potíte se, tak pot na zádech trochu proniká ven.
    První triko po prvním vyprání se začalo trhat ve švech a po dalším vyprání je vytahané a působí velmi lacině.
    Polokošile je šitá opravdu nemoderně, límeček je neforemný. Klasické triko je až moc dlouhé a polokošile se mi zdá široká a krátká. Barva je také jiná než na obrázcích.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den pane Lůčko,

    mrzí nás Vaše nepříjemná zkušenost. I přes to Vám moc děkujeme za zpětnou vazbu.
    Zavolejte nám prosím na číslo +420 469 811 310 nebo napište zprávu na e-mail [email protected].
    Naše kolegyně s Vámi celou záležitost vyřeší. Pravděpodobně k Vám dorazil vadný kus a párání švu vyřešíme reklamací.

    Naše klasické pánské tričko je o něco delší. Střih byl takto navržen pro pohodlné nošení. V případě, že Vám délka nevyhovuje můžete využít naší služby zkrácení.
    Límeček u pánských polokošil je vyztužený, aby lépe držel tvar. V nabídce máme také Basic polokošile ve čtyřech barvách.
    V Basic variantě je límeček z jiného materiálu.

    V případě, že Vám cokoliv z našeho sortimentu nesedí můžete využít možnosti vrácení nebo výměny.
    Omlouváme se za komplikace a předem děkujeme za spolupráci.

    Martina
    CityZen

  • Bohužel se mi velikost jeví neodpovídající. URČITĚ NEODPOVÍDÁ VEL XL.
    Navíc po vytažení po vyprání se velikost i při teplotě 30stupnů ručního praní zmenšila na velikost ryze dětskou. Tak jsem trička věnovala v rodině .
    Kalhotky v pořádku.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaší zpětnou vazbu. Moc nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost.

    Co se týče velikostí, doporučujeme vždy používat velikostní tabulku u každého produktu a případně poměřit s oblíbeným trikem.
    Každá společnost má vlastní číslování. S výběrem velikostí Vám i rádi pomůžeme, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis - děvčata Vám se vším ráda poradí.

    Srážlivost je přirozenou vlastností materiálů, s tím je nutné počítat. U bavlněných úpletů bývá srážlivost cca 5 %, což je textilní standard pro pletené zboží. V případě, že došlo k výraznějšímu sražení prosím ozvěte se nám na číslo +420 469 811 310 nebo napište zprávu na e-mail [email protected]. Naše kolegyně ze zákaznického servisu s Vámi celou záležitost vyřeší.

    Předem Vám děkujeme.

    Martina
    CityZen

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Špatna kvalita trička. Je vidět pot.....

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Rimo,

    děkujeme Vám za Vaší zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, pokud Vám tričko nezafungovalo, jak mělo.
    Máme tisíce spokojených zákazníků a našim produktům věříme, ale víme, že se něco může pokazit nebo že můžou existovat výjimky.

    Děvčata ze zákaznického servisu Vám ráda pomohou Vaši reklamaci vyřešit, zpětná vazba je pro nás důležitá, děkujeme za spolupráci.

    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Tričko přišlo s miniaturním fleky. Zvažuji výměnu nebo vrácení. Za 900 by takové fleky mít zboží nemělo.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že k Vám dorazilo tričko s vadou.
    Zavolejte nám prosím na číslo +420 469 811 310 nebo napište zprávu na e-mail [email protected].
    Naše kolegyně s Vámi celou záležitost vyřeší.
    Předem děkujeme za spolupráci :)

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost doručení

    Bohužel po 1 hodině nošení jsem měl na svatbě "koláče" v podpaží. :(

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, Martine,

    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, že vše nezafungovalo jak mělo. Faktorů na ovlivnění naší technologie může být více.
    V každém případě je ale velmi těžké posoudit všechny okolnosti takto "virtuálně".
    Kontaktuje prosím náš zákaznický servis na čísle +420 469 811 310 nebo napište zprávu na e-mail [email protected].
    Naše kolegyně ze zákaznického servisu s Vámi celou záležitost vyřeší.
    Předem děkujeme za spolupráci.

    Martina
    CityZen

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Bei Ausland Sendung handelt ihre Firma absolut geschäftsschädigend .

    Máme vaše zboží velice rádi . Bydlím ale v Německu a Itálii . Jen jednou se mi podařilo Vaší zásilku dostat . Zde v Kolině na Rýnem vlastni můj přítel velký obchod s panským prádlem , chtěl jsem Vás doporučit ale nyní bych se styděl .
    Mit freundlichen Grüßen Dr.Pavel Mikulastik

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den pane Mikulastiku,

    mrzí nás Vaše zkušenost. Bohužel z našeho českého e-shopu dokážeme v napojení na dopravce expedovat v rámci ČR.
    Do Kolína nad Rýnem si můžete objednat z našeho slovenského eshopu www.cityzen.sk. Za balíček vrácený k nám jsme Vám již vrátili peníze.
    Děkujeme za pochopení a přízeň.

    Pro spolupráci v zahraničí můžete v případě zájmu kontaktovat naši obchodní ředitelku +420 732 595 338 / [email protected]

    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velikost neodpovídá běžným velikostem. Mě dodané 3XL odpovídají XL u jiných firem.

    Nevýhodou jsou udávané velikosti

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, Jiří,

    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, že nebylo vše podle Vašich představ.

    Každý obchod má své číslování, a proto se může stát, že rozměry našeho trika nemusí úplně souhlasit s trikem od jiné firmy.
    Při výběru doporučujeme používat velikostní tabulku u každého produktu a případně poměřit s oblíbeným trikem.
    S výběrem velikostí Vám i rádi pomůžeme, neváhejte prosím kontaktovat náš zákaznický servis - děvčata Vám se vším ráda poradí a kdyby přesto něco nesedělo - máte možnost bezplatného vrácení či výměny.

    Děkujeme za přízeň!
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velmi dobrá komunikace, kvalitní balení, rychlost vyřízení objednávky
    • Obávám se, že jde o podvodnou reklamu, když obchod tvrdí, že jejich technologie výroby triček brání vytváření tzv. map z pocení. Není to pravda. Již po šesti hodinách nošení se mapy objevují. Tričko jsem vypral dle návodu a následující den se situace - mapy - objevily znovu. Za cenu trička vícen než 800 Kč jsem si mohl pořídit tři jiná a srovnatelná.
    • Rovněž nabídka barevné škály nabízených triček je nedostatečná.

    Je mi líto, rád jsem peníze investoval do nákupu v naději, že si pořídím tričko se slibovanými parametry. Byl jsem velmi spokojen s nadstandardní komunikaci obchodu, rychlostí vyřízení objednávky i úrovni balení. Ale reklama je dle mé zkušenosti lživá a tričko tatkto značně předražené.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme Vám za Vaší zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, pokud Vám triko nezafungovalo, jak mělo.
    Máme tisíce kladných recenzí od spokojených zákazníků a našim produktům věříme, ale víme, že se něco může pokazit nebo že můžou existovat výjimky.

    Děvčata ze zákaznického servisu Vám ráda pomohou Vaši reklamaci vyřešit, zpětná vazba je pro nás důležitá, děkujeme za spolupráci.

    Martina
    CityZen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkně zpracované stránky
    • Špatná komunikace
    • Nepravdivé informace o zboží, které je skladem

    V e-shopu jsem si před týdnem (10.6.) objednala více produktů. Zboží jsem z důvodu potřeby dvou účtenek (jedná se o dárek) rozdělila do dvou objednávek (obě měly hodnotu nad 2500,-, nárok na dopravu zdarma e-shop uvádí při nákupu nad 1500,-) a vše jsem hned zaplatila kartou. Následně mi přišlo e-mailem potvrzení obou objednávek. Zanedlouho mi volala paní (velmi milé gesto), že děkuje za objednávku. Po dvou minutkách volala znovu, když děkovala za tu druhou. Objasnila jsem jí, že mám dvě objednávky, protože jsem potřebovala dvě účtenky a paní mi nabídka, že mi zboží doručí jedním balíkem. Říkám proč ne, pošlete mi tedy vše v jednom balíku. Následně mi hned ten den došel e-mail, že objednávka je odeslána (to mi přišlo k jedné z objednávek, ale pochopila jsem, když chtěli nabalit vše dohromady, že zřejmě dojde jen jedno potvrzení o odeslání). V mailu byl i odkaz na sledování zásilky u PPL, který ale nefungoval a číslo zásilky nebylo uvedeno. Během dalších dní žádná zpráva z PPL nedošla a e-shop se také neozýval. Volala jsem tedy na zákaznický servis, kde mi paní sdělila, že jedno z triček nemají skladem a musejí ho došít, což bude snad další týden. Při mém nákupu u všech triček bylo uvedeno "skladem, doručíme do 15.6.". Na můj dotaz, proč mi tedy neposlali alespoň to, co mají, mi odpověděla, že zásilky byly sloučeny do jedné a teď se čeká na došití trička. Možnost odeslání aspoň jedné části objednávky, přestože byla původně skutečně objednaná na dvě části, paní rovnou zavrhla. Takové jednání mě mrzí, kdybych měla informaci, že některé z triček není skladem, nenechala bych objednávku slučovat do jednoho balíku a nemusela čekat do neznámo kdy, protože se mi stále nikdo oficiálně se lhůtou dodání neozval.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Hano,

    omlouváme se Vám za naše pochybení. Moc nás mrzí, že jsme Vám neposkytli servis v takové kvalitě, kterou umíme.
    Jedno z Vámi objednaných triček jsme pro Vás nechávali potisknout a dodávka se pozdržela.
    Opravdu nás mrzí, že jste o tom nebyla včas informována.
    Balíček od nás dnes odchází kompletní včetně malého dárku pro Vás, děkujeme za Vaši přízeň a pochopení.

    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Škoda, že už i tento obchod přistoupil k tomu, že vyobrazené zboží neopovídá tomuto doma vybalíte! Objednal jsem černé boxerky s bílým textem na lemu, stejné jako jsou na e-shopu. Poslali mi je i s červenými proužky a tečkami. Prý je to inovace....
    Dříve to zde tak nebylo.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den pane Tichý,

    moc nás mrzí Vaše zkušenost. Opravdu došlo k drobné změně designu lemu-gumy boxerek a na webu jsme to včas neupozornili. Obratem to napravíme.
    V tuto chvíli máme ještě v některých velikostech obě verze.

    Jako poděkování za Váš podnět jsme Vám dnes něco poslali ;)

    Děkujeme za přízeň!
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost, kvalita, výborná komunikace

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, Ivano,

    děkujeme Vám za plusové body :)

    Vaše "nedoporučení" je snad jen překlik?
    Když by bylo cokoliv v nepořádku, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.

    Za tým CityZen
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Místo barvy vínové jsem dostal triko v barvě černé.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za Vaši zkušenost. Naše pochybení jsme již napravili a zaslali Vám správný produkt .
    Za vším stojí pečliví a pracovití lidé, přesto se může někdy stát, že i lidský faktor někdy selže. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží po urgenci nedorazilo, dodací doba velmi dlouhá (7dnů), od 19.05 do 26.5 zboží nedorazilo ani žádný informační mail, kde se zboží nachází

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí.
    Dnes jsme Vám poslali nový balíček. Velmi se Vám omlouváme za pochybení dopravce.
    Děkujeme za pochopení.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace ohledně doručení a způsobu platby.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den.

    Mrzí nás, že máte takovouto zkušenost.
    Vždy se zákazníkům snažíme vyjít vstříc.
    U Vaší objednávky vidím, že byla změněna platba na dobírku dle Vašich požadavků- co se nepovedlo?

    Andrea

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den,
    z dodaného zboží jsem zklamána kvůli uváděným velikostem obleční:(
    Objednala jsem pánská polo trička jako dárek ve velikosti XXL, jenže po rozbalení jsem zjistila, že trika odpovídají spíše dodávaným Lkům. Ano, na webových stránkách je tabulka velikostí, ale obdarovaného jsem opravdu nešla přeměřit a věřila jsem, že když je CityCen je česká firma, nebude mít asijské velikosti :(.

    Znáte někoho, kdo chce dostat a nostit oblečení 5/6XL? Myslím, že takových lidí moc nebude, je to flustrující :(

    Trička budu vracet, a přitom jsou pěkná a byla jsem zvědavá na vlastnosti materiálu :(

    S pozdravem

    Dagmar Křížová

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, paní Křížová.

    Mrzí nás, že máte takovou zkušenost.
    Ano, máte pravdu, že naše velikostní tabulka je specifická a liší se od ostatních prodejců.

    Pokud se Vám trička líbí, určitě naší velikostní tabulku využijte. Mohla byste poměřit oblíbené triko obdarovaného, abyste si byla jistá velikostí =)

    V případě jakýchkoli dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis.

    Andrea