Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Dámské tričko se 3/4 rukávy jsem zakoupil pro manželku už jako vánoční dárek. Manželka má běžnou velikost M, takže tuto velikost jsem i objednal.
    Dočkali jsme se, ale zklamání, protože tričko bylo malé. Neposlal jsem Vám ho zpět, protože ho dostala dcera, která kupuje velikost S. Ještě větší zklamání bylo, když tato poslední objednávka ve velikosti L, která měla být dárkem manželce k narozeninám, byly obě trička pořád těsné a 3/4 rukávy vycházely jako dlouhé a tričko bylo jako minišaty.
    Obě trička budu posílat zpět, takže se mi to ještě prodraží a určitě další nebudu objednávat.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Při výběru vždy doporučujeme nahlédnout do tabulky velikostí, kde jsou uvedeny míry našeho oblečení.
    Děvčata ze zákaznického servisu Vám rády pomohou Vaši případnou reklamaci vyřešit a určitě společně najdeme řešení celé situace. Neváhejte nás prosím kontaktovat.

    Hanka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi malé velikosti - vůbec neodpovídá číslování
    • přemrštěné ceny
    • nelze využít zpětnou zásilku bez placení kartou poštovného

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Každá zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Mrzí nás jestli Vám naše trika nesedla. Při výběru vždy doporučujeme nahlédnout do tabulky velikostí, kde jsou uvedeny míry našeho oblečení.
    Chápeme, že cena se může zdát na první pohled vyšší, avšak odpovídá kvalitě. Všechny naše produkty vyrábíme z bavlny té nejvyšší kvality, a díky patentované technologii CityZen® mají naprosto unikátní vlastnosti.
    Při zpětné zásilce můžete mimo možností, které zmiňujete využít i vrácení přes jiného dopravce, kde můžete hradit v hotovosti. Rádi Vám se vším poradíme, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis, děvčata Vás rády uslyší.

    Předem děkujeme
    Martina
    CityZen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Při objednávání zboží není relevantně popsáno jak výrobek ve skutečnosti vypadá ( na tričku s 3/4 rukávem v zadu výstřih ). Stačilo by přiložit foto manekýnky v různých pozicích. Z logiky vyplývá, že pokud si koupím tričko s krátkým rukávem je na letní počasí, s 3/4 rukávem na chladnější počasí. Proto nechápu kombinaci výše popsanou.
    Další nevýhoda vaší firmy je nedostatek velikostí 48 a třeba i 50. Ženy i s nějakým kilem navíc provozují sport a jiné užitečné aktivity.
    Škoda.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den paní Horáková,

    děkujeme Vám za sdílení recenze a za čas, který jste nad tímto věnovala. Každý podnět je pro nás cenný, k tomu abychom se mohli stále zlepšovat. Velmi nás mrzí, že jste s Vaší objednávkou nebyla spokojená. Případně je tady pro Vás možnost využít výměny či vrácení.
    Do budoucna plánujeme spoustu novinek a věřím, že se s produkty trefíme více do Vašeho vkusu.

    Za CityZen Vás zdraví Hanka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Milí lidé v zákaznickém centru. Rychle doručení.

    Nekvalitní zboží.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den paní Andreo,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Rychlost doručení i komunikace je pro nás moc důležitá.
    Pokud k Vám dorazilo triko s vadou neváhejte nás kdykoli kontaktovat, děvčata ze zákaznického servisu Vám pomohou, při řešení jakéhokoli problému.

    Romča

  • Zaplaceno 30.11. a zatím ještě ani nedorazila zpráva, že by zboží bylo odesláno ( dnes je 6.12.)

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že u vás tričko nebylo tak rychle, jak je u nás zvykem. V objednávce máte tričko s potiskem, které má dostupnost 7- 10 dnů, informace je uvedena u produktu.
    Objednávka byla dnes zabalena a je již na cestě k vám.
    Děkujeme za pochopení a zachovejte nám přízeň.

    Mirka

    • při uplatňování reklamace musíte zaplatit 129,- kč ( RETINO)

    Objednáte tričko - došijete si ho doma nebo pošlete a zaplatíte za reklamaci 129,- Kč (retino - poštovné na FIRMU).
    Doporučuji nakoupit v kamenném krámku !
    Je to sprostota chtít za letní tričko 800,- Kč a opravit si sama doma nebo
    zaplať si opravu.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás toto nedorozumění.
    Pokud si při zakládání online reklamačního formuláře zvolíte způsob odevzdání balíčku na pobočce dopravce, tak je vám ihned vygenerován kód pro bezplatné zaslání. Pokud však při volbě dopravy zvolíte svoz na adresu, je třeba dopravu uhradit a my vám částku následně vykompenzujeme.
    Naše kolegyně z reklamačního oddělení vás bude kontaktovat a celou věc s vámi vyřeší k vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a za vaši přízeň.
    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod a doprava dobré. Zboží nikoliv. ( Špatný střih, nepoměr mezi dílkou a šiřkou trička.)

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Pokud triko nesedí je možné si jej nechat u nás zkrátit případně nám tričko vrátit. Pokud je nějaký způsob, jak bychom Vám mohli vyjít vstříc a zlepšit Vaší zkušenost při nákupu u nás, tak se nám prosím ozvěte na číslo +420 469 811 310 (každý pracovní den od 9 do 16 hod.) nebo napište zprávu na e-mail [email protected]. Naše kolegyně ze zákaznického oddělení s Vámi celou věc vyřeší.

    Předem Vám moc děkujeme.
    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Polokošile jsme dostali dávněji jako dárek, jsou dobré a kvalitní, ale triko vydrželo jenom měsíc. Pak bylo horší než obyčejné.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Moniko,

    je nám moc líto, že s jedním z Vašich triček nebylo vše v pořádku.
    Ozvěte se nám prosím na číslo +420 469 811 310 (každý pracovní den od 9 do 16 hod.) nebo napište zprávu na e-mail [email protected]. Naše kolegyně ze zákaznického oddělení s Vámi celou věc vyřeší.

    Předem děkujeme.
    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Rozměry sedí dle tabulky
    • přišlo to co bylo objednáno
    • Smršť e-mailů, nepřijatý hovor, sms po objednávce s informací co bych očekával v jednom e-mailu.
    • Triko které nepropotíte jsem propotil hned při první procházce
    • V triku je díra od nedokončeného švu

    Naivně jsem koupil triko, které bylo inzerováno jako "Oblečení, které nepropotíte", tudíž jsem očekával, že když si ho vezmu prvně na sebe, vyrazím se psama na kopec v dusném teplém počasí, tak že nebudu mít fleky v podpaží. No nejenže jsem při návratu mokré fleky v podpaží našel, rovnou tam na mne vykoukla i díra, šev skončil jaksi o centimetr dříve než by měl. Možná je to jen vadnej kus, ale jsem línej shánět obal ve kterém bych to odeslal, vypisovat lístečky s instrukcema, adresu, a nosit to na poštu. Tak se smířím s tím, že jsem naletěl na reklmaní trik, koupil si drahé děravé triko, a prostě si ho zašiju.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den, Bořivoji,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost, i to, že jste obdržel vadný kus. Svou chybu rádi napravíme, dáte-li nám šanci, třeba změníte názor. Za našimi produkty (tedy i reklamou) si stojíme.
    Budeme Vás kontaktovat a jistě společně něco vymyslíme. Děkujeme za trpělivost.

    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím jsem jenom platil ale nic mi neposlali a je to už dost dlouho.
    Takže na ně asi není spolehnutí.
    Mrzí mně to ale nikoho nepomlouvám to jsou pouze fakta.

    S pozdravem Dalibor

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Dalibore,

    děkujeme Vám za recenzi. Moc nás mrzí tato situace. Jak jsme s Vámi řešili e-mailem, není bohužel v našich silách zaslat zboží do zahraničí způsobem, který jste si vybral a předem uhradil. Balíček by musel odejít jiným dopravcem a za jinou cenu dopravného.
    Částka, kterou jste nám předem zaslal již byla vrácena zpět na Váš účet.
    Děkujeme za Vaše pochopení. Rádi s Vámi celou situaci znovu probereme a společně najdeme správné řešení k odeslání Vašeho balíčku do zahraničí.

    Zdraví Vás
    Martina

    • Ryhlé dodání

    Zboží neodpovídá popisu.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání.
    Nenošené oblečení nám můžete případně do 30 dnů vrátit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
    Děvčata s Vámi celou situaci ráda proberou a najdou vhodné řešení k Vaší spokojenosti.

    Předem Vám moc děkujeme.
    Mirka

  • Jsem spokojena,,, hezký den

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi :) Jsme moc rádi, že bylo vše podle Vašich představ.

    Martina

  • Nemůžu doporučit, zboží doteď nedorazilo a už je týden od objednávky

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Moc nás mrzí tyto komplikace. Jak jsme spolu řešili telefonicky, bohužel se stala lidská chyba a Váš balíček se zatoulal kam neměl. Jsme rádi, že je již vše v pořádku a Vaše šaty jsou u Vás.

    Přejeme Vám krásné léto a ať Vám dělají radost :)
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • K jedné objednávce přišly 4 e-maily, a ještě mi volali, aby mi sdělili to, co stálo ve dvou mailech, totiž že zboží odeslali. Do telefonu mě drze oslavovali křestní jménem. Zboží jsem musela vrátit, protože i když jsem se řídila podrobným výpočtem velikosti, bylo objednané tílko spíš jako minišaty.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den paní Krištůfková,

    moc Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že Vám náš způsob komunikace není příjemný. U Vašeho kontaktu máme již přidanou poznámku, že stačí potvrzení objednávky e-mailem.
    Je nám líto, že Vám tílko nesedělo. V detailu každého produktu máme nápovědu "chci poradit velikost", ve které najdete velikostní tabulku s náčrtkem oblečení a vyznačenými rozměry. Uváděné míry jsou v centimetrech. Doporučujeme Vám vzít si svůj oblíbený kus oblečení, který vám sedne, rozložit ho na rovnou plochu a změřit. Z tabulky pak už snadno vyberete tu správnou velikost. Věříme, že nám dáte znovu šanci. Neváhejte se na nás telefonicky obrátit, rádi Vám s výběrem pomůžeme.

    Předem Vám děkujeme.
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zcela nepochopitelně volají v den expedice, že zboží expedují. Zbytečný a obtěžující hovor.

    Materiál sice tekutinu odpuzuje a proprocená místa na něm skutečně nejsou vidět, ale triko velmi dlouho schne a lze prát pouze na 30c, čili pokud si ho umažete, tak ho pravděpodobně už nevyperete. Za ty peníze to nestojí.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že Vám náš telefonát o stavu objednávky neudělal radost. Osobní kontakt s našimi zákazníky je pro nás moc důležitý a tento hovor je jedna z možností. Respektujeme, že to nemusí být radost pro každého a u Vašeho kontaktu si píšeme poznámku, že stačí pouze potvrzující e-mail.
    Pokud se na Vašem triku objevila skvrna, která nejde odstranit na 30°, ozvěte se nám prosím na číslo +420 469 811 310 (každý pracovní den od 9 do 16 hod.) nebo napište zprávu na e-mail [email protected]. Naše kolegyně ze zákaznického oddělení s Vámi celou věc vyřeší.

    Předem děkujeme.
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    čekám stále na zásilku. Přestože jsem zaplatil již 2.6. 2023 zboží stále nedorazilo. Spokojený s chováním obchodu nejsem.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, že s Vaší objednávkou neproběhlo vše, jak mělo.
    Bohužel, při expedici Vašeho balíčku se sešla chyba systémová s chybou lidskou :(
    Tak jak jsme spolu řešili již telefonicky, jako omluvu za čekání jsme Vám do balíčku přidali dárek.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání,komunikace

    Bohužel nejsem se zbožím spokojen, po cca.6 vyprání ztratilo triko funkci propocení.(práno v ruce ).Konzultováno s firmou.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den pane Dudo,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Je nám moc líto, že s jedním z Vašich triček nebylo vše v pořádku.
    Jak s Vámi již řešila naše kolegyně, prosím pošlete nám triko k posouzení reklamačnímu oddělení.
    Hned jak balíček dorazí, budeme Vás telefonicky kontaktovat a společně jistě najdeme řešení této situace.
    Moc si vážíme Vaší přízně.

    Za CityZen zdraví
    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručení včas.
    • Kvalita materiálu a velikost.

    Dobrý den. Zboží bylo doručeno včas, ale vybraná velikost, kterou běžně používám byla malá. Triko obepínalo tělo. Pokud by jsem si vzala větší velikost tak zase bylo hodně dlouhé. Má představa o kvalitě materiálu byla také jiná. Triko je hodně tenké.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den Maruško,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že triko nebylo podle Vašich představ.
    Bílá trika mají bohužel trochu nižší gramáž než ostatní barvy a jsou tedy o něco tenčí.
    Při výběru velikostí vždy doporučujeme řídit se velikostní tabulkou u daného produktu. Každá firma má totiž vlastní číslování.
    Pokud Vám neseděl střih našeho klasického trika doporučujeme ještě vyzkoušet střih "Kimono". Jedná se o moc příjemný volnější střih s menším výstřihem :)
    https://www.cityzenwear.cz/damske-bavlnene-triko-cityzen-malinove-kimonovy-rukav-s-elastanem/

    Ještě jednou děkujeme za Vaši zprávu a věříme, že nám zachováte přízeň.

    Martina
    CityZen

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Trička vypadají kvalitně
    • Ochotná a schopná infolinka
    • Velikost úplně nesedí - měřím 174 cm, velikost S je mi velká, nakonec jsem musel vzít velikost S a střih slim-fit, nic menšího již nemají
    • Nemožnost zboží vykoušet předem, výměna je pak dost náročná a drahá (doprava)
    • Zboží zakoupené jako před Vánoci jako dárek nelze po Vánocích vrátit - hrají na to, že po 14 dnech od koupě již nelze zboží vrátit, což v případě vánočního dárku je ale téměř nemožné stihnout během 14 dní (nákup, předání, vyzkoušení, vrácení)
    • Tragická obsluha na prodejně - neochotná, nevstřícná, nejde, není, nebude, není možné, nepůjde...
    • Velmi drahé

    Velmi drahá trička, která vypadají kvalitně. Ale - za ty peníze by člověk čekal o něco lepší zákaznický servis. Navíc trička vyžadují velmi speciální péči - prát jen na 30 C, používat jen šetrné prací prostředky, nepoužívat aviváž, nesušit v sušičce...Takže nelze prát s ostatními věcmi (standardně pereme na 40 C, používáme aviváž, sušíme v sušičce) a ve výsledku vlastně dost "vopruz" se o zakoupené "zázračné" tričko starat :(

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost.
    Vrácení zboží je opravdu možné dle zákonné lhůty 14 dní od převzetí zboží. Jsme si vědomi, že vánoční dárek nemusí vždy přesně sedět, a proto jsme pro Vaše pohodlí prodloužili možnost výměny za jiný kus až do 15. ledna 2023. Naše kolegyně na zákaznické lince se vždy snaží najít řešení ke spokojenosti našich zákazníků, protože zákazník je pro nás stále na prvním místě. Mrzí nás tedy jestli výměnu na prodejně provázeli komplikace :(

    Co se týče údržby, naše oblečení opravdu vyžaduje trochu šetrnější péči, aby Vám dlouho sloužilo a dělalo radost. Vysoké teploty, aviváž a sušička může poškodit nebo snížit životnost naší úpravy.

    Ještě jednou se omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost a děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • matoucí vstup do prodejny

    Reakce z webové stránky se zpožděním.

    Reakce obchodu Cityzenwear.cz

    Dobrý den pane Řího,
    moc nás mrzí nastalé komplikace.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně vstupu do prodejny. Zapracujeme na přehlednějším označení zvonku.

    Ještě jednou se omlouváme za opožděné doručení e-mailu s Vaší slevou za registraci na našem e-shopu. Jak jsme spolu již řešili po telefonu mrzí nás, že sleva pro Vás dorazila se zpožděním. Věříme, že využijete dodatečnou slevu, na které jsme se dohodli a kterou jsme Vám již zaslali jako omluvu za tyto komplikace.

    Děkujeme Vám za pochopení.
    Martina