Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem zakoupila 25.4.2024. Dnes je 3.5.2024 a zboží mi ještě nebylo doručeno ani mi nebyl oznámen nový závazný termín doručení, ten dříve avizovaný nebyl splněn.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Heleno,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vaši zásilku jsme předali dopravci v nejbližším možném termínu. Bohužel došlo ke zpoždění zásilky na straně našeho dopravce, za což se velmi omlouváme. Situaci jsme s dopravcem řešili tak, aby došlo k co možná nejrychlejší nápravě. Pevně věříme, že nám i přes tuto skutečnost zachováte přízeň i v budoucnu.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nefunkční platební brána

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se Vám nepodařilo uskutečnit platbu prostřednictvím platební brány. Přestože od jiných zákazníkům neevidujeme jakýkoli problém. Naši operátoři Vás budou kontaktovat, aby Vám pomohli. Pevně věříme, že se nám podaří vše vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednáno a zaplaceno 24.3.2024. Na zboží bohužel ještě čekám :( .

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vaše zboží bylo expedováno dle avizovaného termínu, tedy 28. 3. 2024. Dopravce zboží doručuje do dvou pracovních dnů. Vzhledem k velikonočním svátkům došlo k posunu. Zboží by Vám tedy mělo být doručeno nejpozději do 3. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zdarma doprava
    • nelze vrátit vyměnit
    • neochota
    • popis není shodný s kvalitou

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně nákupu na našem e-shopu. U metrážového zboží, respektive u zboží upravovaného na míru, není možné jeho vrácení bez udání důvodu. Vašemu požadavku jsme tak bohužel nemohli vyhovět. Popis produktu odpovídá jeho kvalitě přesně dle technického listu. V případě konkrétních připomínek nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected], a my se budeme snažit vše vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše BRENO

  • Nakupování v obchodě bude určitě rychlejší.Ale přes e-shop to OPRAVDU trvá.Já učinila obj.5.3.2024 a ještě zboží nemám,přitom inzerováno bylo,že zboží budu mít 9.3.2024.
    Nevím,co k tomu ještě dodat,Beranová

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, paní Beranová,

    velmi se Vám omlouváme za delší termín dodání zboží. Tento termín (12. 3.) Vám však naše operátorka avizovala v rámci telefonního hovoru v den objednání a Vy jste s ním souhlasila. Pevně věříme, že Vám i tak náš koberec udělá radost a Vy nám zachováte přízeň i v budoucnu.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na prodejně ve Zlíně-Malenovicích jsem se cítila hned při vstupu, jako otravný hmyz. Dva prodejci u pokladny stěží zvládnou odpověď na dobrý den. Něco tak líného jsem dlouho neviděla. Pro koberec mě poslali do skladu. Tam mi ho podali a čau. Nesla jsem ho se svou stařičkou mamkou přes celý obchod zpět na pokladnu. Celkem jsem na prodejně viděla 5 zaměstnanců, žádný jiný zákazník, ale nikdo mi nebyl ochotný koberec odnést. Koberec měl přes 2 metry. Ty lidi jsou tam zbyteční. Rovnou si tam udělejte samoobslužné pokladny.
    Koberec byl v pořádku. Kdyby někdo zabalil a poslal ještě poškozený koberec, tak bych opravdu nechápala smysl vašeho podnikání.
    Takže zboží ano, ale zaměstnanci vám zkazí den.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Současně se omlouváme za Vaši negativní zkušenost s naším obchodem. Celou záležitost prověřujeme a zajistíme, aby se tato situace v budoucnu již neopakovala. Pevně věříme, že i přes tuto negativní zkušenost Vás potěší kvalita výrobku od nás a zachováte nám svou přízeň i do budoucna.

    Vaše BRENO

  • Zboží jsem objednal, ZAPLATIL a už přes týden se nic neděje. Také si otevřu internetový obchod a také budu okrádat důvěřivé lidi.
    Nyní zbývá obrátit se na Policii České republiky. Jaromír Lamka

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Jaromíre,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně nákupu na našem e-shopu. Vaši objednávku jsme přijali v pátek 2. 2. 2024 a při platbě klasickým bankovním převodem jsme obdrželi Vaši platbu až po víkendu, což bohužel ovlivnilo termín dodání. Objednávku můžeme začít zpracovávat až po přijetí platby. Přesto se nám podařilo zboží dodat v termínu avizovaném při zadání objednávky. Zboží jste obdržel dne 9. 2. 2024.

    Věříme, že i přes počáteční nespokojenost Vám nový koberec dělá radost a zachováte nám přízeň i v budoucnu. V případě jakýchkoli dotazů ohledně objednávek se, prosíme, obraťte na náš zákaznický servis, kde jsme pro Vás k dispozici každý všední den od 08:00 do 20:00 hodin. Kontaktovat nás můžete e-mailem na adrese [email protected], telefonicky 226 254 777 nebo prostřednictvím on-line chatu. Vždy se budeme snažit vyřešit problém k Vaší maximální spokojenosti.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to téměř měsíc, co jsem objednala a zaplatila koberce s obšitím a dodnes nemám koberce, peníze ani informaci.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nestandardní prodloužení dodání Vaší objednávky. Prodlení bylo mimo jiné způsobeno jejími dodatečnými úpravami. Svou roli zde sehrálo i obšití koberce, které (jak uvádíme na e-shopu) může termín dodání prodloužit až o tři týdny. Na základě telefonického kontaktu jsme Vám potvrdili dodání zboží v příštím týdnu. Za vzniklou situaci se ještě jednou omlouváme a pevně věříme, že nám i přesto zachováte přízeň.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu obchod nedoručili zboží i když je skladem.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Zboží bylo skladem na jedné z našich prodejen, avšak bylo nutné zajistit jeho přesun. Termín dodání Vám naše operátorka avizovala v rámci telefonního hovoru a Vy jste s ním souhlasil.
    Pevně věříme, že Vám i tak náš koberec udělá radost a Vy nám zachováte přízeň i v budoucnu.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud nedodáno.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Dagmar,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Při objednávce zboží uvádíme na e-shopu informaci o předpokládaném termínu odeslání. V případě, že navíc zvolíte službu obšití, upravujeme pro Vás objednané zboží na míru. Předpokládaný termín odeslání objednávky se tak prodlužuje, a po zaškrtnutí volby „obšití“ je vidět tento prodloužený termín už při zadávání objednávky. Uvedené datum jsme dodrželi a Vaše zboží doručili v předem avizovaném termínu.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a porozumění a věříme, že Vás objednané zboží bude těšit svým vzhledem i kvalitou.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta. Komunikace na bodu mrazu. Ani se neobtěžují, aby vám dali vědět, že vám nebude zboží dodáno v požadovaném termínu. Zákazník není na prvním místě.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a Velmi nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání. Chceme upřesnit, že předpokládaný termín odeslání zboží byl stanoven na 3. 1. 2024, což bylo způsobeno vánočními svátky a inventurou, a tato informace byla zobrazena již při vytváření objednávky.

    Naše operátorka Vás také informovala o tomto termínu během telefonického hovoru. Včera jsme zboží předali dopravci a odeslali Vám e-mail s potvrzením, že zboží bude doručeno zítra. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Opožděné dodání, žádná komunikace ze strany obchodu, velice nepříjemná a zejména neochotná paní na lince....

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Vaši objednávku jsme prověřili a velice se Vám omlouváme za delší termín dodání způsobený velkým množstvím objednávek na obšití koberců před Vánocemi, které se snažíme odbavovat, jak nejrychleji to jen jde.

    Věříme, že i přes počáteční nespokojenost Vám nový koberec dělá doma radost a přejeme Vám krásné svátky.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží za 6 dní nedorazilo,
    • není možné domluvit si termín dodání

    Zboží je sice levnější, než v kamenném obchodě, ale těžko posoudit kvalitu z popisku a fotky, dodací lhůta příliš dlouhá, není možné dohodnout přesný termín dodání, což je u koberce podstatné.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Jitko,

    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá a pomáhá nám se zlepšovat. Chceme Vás ujistit, že kvalita našich koberců je shodná jak v e-shopu, tak v našich kamenných prodejnách. Pro lepší představu o produktech nabízíme možnost zaslání vzorků koberců zdarma. Též ceny jsou až na pár výjimek shodné.

    Co se týče dodací lhůty, metrážní koberce řežeme dle individuálních požadavků, a následně předáváme k dopravě. V tomto předvánočním čase je doprava vytížená a my se ze všech sil snažíme dodat zboží co nejdříve. Omlouváme se za prodloužený termín vyřízení celé objednávky a upřesňujeme, že den dodání je možné předem domluvit.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzorek koberce nebyl zaslán.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    Vaši objednávku vzorku jsme prověřili. Omlouváme se za zpoždění, které bylo způsobeno neočekávaným vyčerpáním naší zásoby těchto konkrétních vzorků.

    Dnes byl vzorek expedován a měl by Vám dorazit v následujících dnech. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo poničené.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    mrzí nás, že došlo k poškození dodávaného zboží. Obratem jsme Vás kontaktovali, abychom vzniklou situaci co nejrychleji vyřešili k Vaší spokojenosti a zajistili dodání nového zboží, které je v tuto chvíli již na cestě k Vám. Za vzniklou situaci se omlouváme a pevně věříme, že nám i přesto zachováte svou přízeň.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádí šířku,ale neupozorní viditelně na toleranci šíře .

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste spokojen. Chápeme, že Vaše situace, kdy je objednaný koberec o pár centimetrů užší, než potřebujete, působí nepříjemnosti.

    Snažíme se těmto situacím přecházet tím, že na e-shopu uvádíme viditelně u každého produktu doporučení připočítat 10 cm navíc k šířce i délce, a to kvůli nerovnostem nebo tolerancím. Toto je důležité zejména v části, kde volíte přesný rozměr koberce. Dle ČSN 14159 činí tolerance koberců pro celoplošné pokrytí ±1 %.

    Na informovanosti si zakládáme, a proto se naši operátoři snaží zákazníky telefonicky kontaktovat, abychom objednávku před uříznutím koberce ověřili. Stejně tak to proběhlo dle našich záznamů i ve Vašem případě, kdy jste byl v úvodu hovoru upozorňován, že doporučujeme vzhledem k možným nerovnostem a tolerancím připočítat k naměřeným rozměrům 10 cm.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koberce jsem objednal 23.9 a 29.9 mi sdělila externí přepravní společnost ,že mi bude doručovat 2.11. Musel jsem si zaplatit svou dopravu, abych splnil, již tak posunutý termín pokládky.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás velmi mrzí. Ohledně termínu dodání Vaší objednávky jsme se Vám snažili vyjít maximálně vstříc. Vzhledem ke státnímu svátku Vám naše operátorka nabídla nejbližší možný termín doručení. Na základě dohody jsme čekali na potvrzení, zda budete chtít vyzvednout zboží na prodejně, nebo jej budeme zasílat. Potvrzení z Vaší strany mělo přijít v úterý 26. 9. ráno, bohužel se tak nestalo. Ve chvíli, kdy se nám s Vámi podařilo spojit, již nebylo možné garantovat avizované doručení v pátek 29. 9., ale pouze pondělí 2.10.

    Za vzniklou situaci se omlouváme a pevně věříme, že nám i přesto zachováte svou přízeň.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Barva koberce neodpovídá tomu jaký jsem si vybral nesedí čísla kody nic. :-(

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Radku,

    prověřili jsme Vaši objednávku a zjistili jsme, že jste si u nás objednal vzorek koberce, který jsme Vám zdarma zaslali. Je možné, že došlo k nějaké záměně při balení, za což se upřímně omlouváme. Abychom napravili tuto situaci, zašleme Vám správný vzorek.

    Ceníme si Vaší důvěry a chceme, abyste byl s našimi službami spokojen. Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat na naší infolince 226 254 777 nebo e-mailu [email protected].

    Vaše BRENO

    aktualizace k 11.10.

    Dobrý den, Radku,

    zaslali jsme Vám nový vzorek, a následně si telefonicky ověřili, že se shodoval s původně zaslaným. Zaslané vzorky byly tedy v pořádku a rozdílnou barevnost v tomto případě způsobilo nastavení monitoru na Vašem zařízení.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá cena
    • rychlost dodání
    • Koberec přišel potrhaný
    • Koberec byl částečně rozbalený a hodně špinavý
    • Koberec byl zlomený včetně středového papíru

    Koberec ano, ale už nikdy přes jejich dopravu! Netušil bych že jej tak zničí.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že k Vám koberec dorazil poničený. Naši dopravci se vždy snaží doručit koberec v pořádku, nicméně mohla nastat chyba. V takovém případě je nejlepší koberec od dopravce vůbec nepřijmout a kontaktovat nás e-mailem: [email protected].

    Vzhledem k tomu, že pro nás spokojenost zákazníků představuje prioritu číslo jedna, celou věc prověříme a bude Vás kontaktovat náš reklamační technik.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velké množství zboží
    • zřejmě není kdo by jej poslal

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyl spokojen s termínem dodání.

    Vaši objednávku jsme pečlivě prověřili a zjistili jsme, že vše proběhlo v pořádku. Zboží bylo připraveno na prodejně v termínu, který byl uveden již při objednání.

    Děkujeme Vám za pochvalu širokého sortimentu.

    Věříme, že i přes počáteční nespokojenost s rychlostí Vám koberec dělá radost.

    Vaše BRENO