Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    vše OK až na tu vysokpu cenu dopravného

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Doprava našeho sortimentu je nákladná. Je třeba si uvědomit, že se nejedná o běžné drobné balíčky, ale o nadrozměrné zásilky, čemuž odpovídá i cena.

    Veškeré podmínky a ceny vč. dopravy však uvádíme již před objednáním zboží, a zákazník se tak může svobodně rozhodnout, jestli nabídku přijme, či nikoliv.

    Případně je u každé objednávky možné zvolit dopravu na nejbližší prodejnu a na té si zboží osobně převzít.

    Zároveň svým zákazníkům nabízíme doručení zdarma až domů u objednávek v hodnotě nad 3 000 Kč.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drzá operátorka

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně naší infolinky.

    Rádi bychom Vás ujistili, že v našem provozu je vždy přítomen supervizor, který pečlivě monitoruje veškeré hovory během směny. Jakékoli nevhodné chování ze strany našich zaměstnanců by bylo ihned řešeno.

    Bylo provedeno šetření Vaší stížnosti. Komunikace byla vedena profesionálně a nebylo shledáno pochybení na straně operátorky. Došlo jen k nedorozumění, kdy jste dva sdělené termíny doručení nesprávně vnímala jako možnost výběru, ale jednalo se o rozmezí, ve kterém náš dopravce zboží doručí.

    Doufáme, že i přes počáteční nespokojenost, Vám zboží dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ani po týdnu mně koberce nebyly doručeny, ale za to jsem dostala 5 emaailů nic neřešících ale jen obtěžujících

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena s délkou vyřízení objednávky. O termínu dodání jste byla předem informována a byl dodržen.

    Vždy se snažíme objednávky zpracovat co nejdříve a expedovat zboží k zákazníkům v co nejkratším termínu stejně jako ve Vašem případě, jelikož víme, že se na nové zboží těšíte.

    Do termínu dodání se promítl státní svátek a zvolený způsob úhrady, a to běžný bankovní převod. Vaše objednávka se zpracovala ihned po připsání platby na náš účet. Jak při zvolení daného způsobu platby uvádíme: „Prodleva mezi odesláním objednávky a přijetím platby má dopad na předpokládaný termín dodání." Objednávku můžeme totiž začít zpracovávat až po přijetí platby. Doporučujeme proto on-line platební metody, kdy obdržíme informaci o přijetí částky ihned.

    Věříme, že i přes počáteční nespokojenost s rychlostí dodání Vám zboží od nás dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Ani téněř po týdnu nemáme svou objednávku

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme prověřili a zjistili jsme, že od nás objednávka odešla na prodejnu v pořádku a byla připravena v předem stanoveném termínu dne 19. 4. Nicméně došlo k lidskému pochybení při příjmu a kontrole zboží, čímž vznikla dvoudenní prodleva mezi fyzickým naskladněním objednávky na prodejně a zasláním SMS s informací o připraveném zboží. Za tuto skutečnost se Vám velmi omlouváme.

    I přes počáteční nespokojenost s rychlostí věříme, že Vám koberec dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • koberec 120x170 prodávají za 2750, eshop stejný za 1990, s dopravou 2190, nejsou ochotní prodat za cenu s dopravou, nabídli pour 10% slevu

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Dorovnání konkurenční ceny, kterou jste našla na jiném e-shopu, jako službu nenabízíme. Srovnání pouhých cen není naší strategií. Klademe důraz na kvalitní služby. Nicméně pro zákazníky, kteří chtějí nakoupit výhodněji, máme pravidelné slevové akce.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Strašně dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste byla nespokojena s délkou dodání, ale avizované datum dodání jsme přesně dodrželi.
    Vždy se snažíme objednávky zpracovat co nejdříve a expedovat zboží v co nejkratším termínu, jelikož víme, jak se na nové zboží těšíte.
    I přes nespokojenost s rychlostí doufáme, že Vám nová podlaha dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Koupila jsem jsme koberec v Breno, po rozbalení tam byla díra velká pro 2prsty. Ihned jsem volala na infolinku, že to potřebuju pořešit hned , tam mě odkázali na reklamace, které se řeší pouze přes email. Nechápu systém v Brenu, ohledně reklamací, když by stačilo, že by na infolince měli tel. kontakt, kde by se problém dal vyřešit okamžitě. Je fajn čekat, až se vám někdo ozve, vy nemáte tam postavit nábytek co má stavět zaplacená firma

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Hano,

    mrzí nás, že nejste spokojena s průběhem vyřizování reklamace, ale opravdu nelze reklamaci vyřizovat telefonicky. Vždy je potřeba e-mailem zaslat fotografii poškození, kterou potřebuje reklamační technik k posouzení žádosti.

    Vaši reklamaci náš technik přijal 19. 1. 2023 a již druhý den byla reklamace vyřízena dle Vašeho požadavku. Proto nás mrzí, že takto hodnotíte po týdnu průběh reklamace.

    Vaše BRENO

  • zboří nemám tak jak má hodnotit

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s délkou vyřízení objednávky.

    Vždy se snažíme objednávky zpracovat co nejdříve a expedovat zboží k zákazníkům v co nejkratším termínu stejně jako ve Vašem případě, jelikož víme, že se na nové zboží těšíte.

    Do termínu dodání se promítl zvolený způsob úhrady, a to běžný bankovní převod. Vaše objednávka se zpracovala ihned po připsání platby na náš účet.

    Jak při zvolení daného způsobu platby uvádíme: „Prodleva mezi odesláním objednávky a přijetím platby má dopad na předpokládaný termín dodání." Objednávku můžeme totiž začít zpracovávat až po přijetí platby. Doporučujeme proto online platební metody, kdy obdržíme informaci o přijetí částky ihned.

    Jelikož je pro nás spokojenost zákazníka prioritou, bude Vás v nejbližší době kontaktovat pracovník zákaznické péče, aby vše vyřešil k Vaší plné spokojenosti.

    Doufáme a věříme, že i přes počáteční nespokojenost s rychlostí dodání Vám zboží od nás dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nekvalitně ušité schodišťové nášlapy. Když pominu že je každý nášlap jinak
    široký , tak u některých je rozdíl mezi pravou a levou stranou 1 - 3 cm.
    A nalepte si takový výrobek na schody.
    Evžen

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Evžene,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s dodanými nášlapy. S podobnou stížností na schodové nášlapy se setkáváme poprvé, jelikož nášlapy jsou při výrobě vysekávány strojově dle šablony, a tak by měly být všechny nášlapy rozměrově identické.

    Jelikož je pro nás spokojenost zákazníka na prvním místě, celou věc samozřejmě prověříme a bude Vás kontaktovat náš reklamační technik.

    Vaše BRENO

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednala jsem si koberec 200cm na 400 cm ,bylo mě uříznuto ze 4metrové šíře a zbytek mě byl naúčtován ale bohužel mě to došlo až po sléze když jsem to už zaplatila takže po telefonické konzultaci mě bylo řečeno že zbytek mě posílají .Takže mě prý pošlou dva kusy 200cm na 400cm. a co já se dvěma koberci? .no a když mě přepravní služba přivezla zásilku tak jsem zjistila že mě přišel koberec 400cm na 400cm v celku. Opět telefonování a jé oni to zapomněli rozříznout tak to nafoťte a pošlete nám to ,takže teď čekám co bude .No nikdy už více Breno přišlo mě to o 1300 více a druhý díl jsem vyhodila protože ho nemám kam dát.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste spokojena s dodaným zbožím. Objednávku jsme prověřili a bylo dodáno zboží přesně dle objednávky, špatně byly zadány samotné rozměry v objednávce.
    Jelikož nám zaleží na spokojenosti našich zákazníků, bude Vám Vás kontaktovat náš technik k dořešení celé situace.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic
    • tento obchod má dlouhé dodací lhůty
    • neustále obtěžují zákazníky telefonem, mě několikrát ráno vzbudili, aby mě oznámili, že budou objednávku odesílat příští týden
    • zboží po týdnu od objednání stále ještě nemám

    příště raději nakoupím jinde

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste byla nespokojená s délkou vyřízení objednávky.

    Vždy se snažíme objednávky zpracovat co nejdříve a expedovat zboží k zákazníkům v co nejkratším termínu, stejně jako ve Vašem případě, jelikož víme, že se na nové zboží těšíte.

    Do termínu dodání se promítl zvolený způsob úhrady, a to běžný bankovní převod. Vaše objednávka se zpracovala ihned po připsání platby na náš účet.

    Jak při zvolení daného způsobu platby uvádíme: „Prodleva mezi odesláním objednávky a přijetím platby má dopad na předpokládaný termín dodání." Objednávku můžeme totiž začít zpracovávat až po přijetí platby.

    I přes počáteční nespokojenost s rychlostí doufáme, že Vám koberec dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem objednala do dnešního dne jej nemám.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Anno,

    děkujeme za zanechání recenze.

    Vaši objednávku jsme důkladně prověřili. Bylo objednáno zboží ve výprodeji a se slevou 50 %. Toto zboží jsme pro Vás převáželi z naší prodejny, jelikož se jednalo o zcela poslední kus, a tím došlo ke zdržení o jeden den oproti předpokládanému termínu. O této skutečnosti Vás naše operátorka informovala ihned poté, co jsme obdrželi Vaši objednávku.

    Doufáme, že jste se svým kobercem spokojená a dělá Vám radost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nesmyslné objednávání přesného rozměru (s připočtením 10 cm). Stejně vám rozměr, co potřebujete nenařežou.
    • Ověření objednávky provádějí telefonicky, kdy u sebe samozřejmě rozměry nemáte, protože jste v práci. Doporučuji pečlivě kontrolovat objednávku, protože již přímo tam vám systém vykopne celkovou šíři role x délku.
    • Nikdy více.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená s dodaným zbožím.

    Na našem e-shopu můžete z pohodlí domova zadat přesný rozměr PVC se zaokrouhlením na 5 cm. Vše je možné zadat samozřejmě v limitu maximální délky a šířky role, z které Vám bude následně PVC připraveno.
    Děláme maximum, aby každý zákazník obdržel to, co skutečně potřebuje, i přestože si nemusí uvědomovat všechny další možné problémy a souvislosti spjaté s některým naším, ne zrovna typickým sortimentem. Naše operátorky ve většině případů telefonicky kontaktují zákazníka, aby položky a rozměry ještě ověřily, a případně zodpověděly další dotazy. Jednu z často se vyskytujících komplikací představují nerovnosti zdí, kvůli kterým doporučujeme zakoupit o cca 10 cm větší rozměr, než zákazník skutečně naměřil, a přesné úpravy realizovat až po pokládce, zařezáním přesně podél zdí. Tato rezerva deseti centimetrů je ale pouze naše doporučení, aby se předešlo nepříjemnostem při instalaci nové podlahy, nejedná se o systémové omezení či automatické připočtení.

    Ono telefonické potvrzení a rekapitulace objednávky je nadstandardní služba, kterou poskytujeme všem svým zákazníkům. Pokud Vás kolegové zastihnou v práci, je možné si samozřejmě domluvit jiný termín, aby Vám zatelefonovali v čase, který Vám bude vyhovovat.

    Mrzí nás, že nejste s PVC spokojena, ale bylo Vám dodáno zboží dle objednávky, bez jakékoliv vady.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevím proč se tak dlouho vyřizuje objednávka.?????

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den, Stanislavo,

    velmi nás mrzí, že jste byla nespokojená s délkou vyřízení objednávky.

    Vždy se snažíme objednávky zpracovat co nejdříve a expedovat zboží k zákazníkům v co nejkratším termínu, stejně jako ve Vašem případě, jelikož víme, že se na nové zboží těšíte.

    Vaše objednávka byla vytvořena ve středu 14. 9. s platbou běžným bankovním převodem. Úhradu jsme obdrželi v pátek 16. 9., čímž teprve byla objednávka dokončena a začala se ihned zpracovávat. Naše operátorka s Vámi telefonicky hovořila a sdělila Vám upřesněný termín doručení.
    Jak při zvolení daného způsobu platby uvádíme: „Prodleva mezi odesláním objednávky a přijetím platby má dopad na předpokládaný termín dodání." Objednávku můžeme totiž začít zpracovávat až po přijetí platby.

    I přes počáteční nespokojenost s rychlostí doufáme, že Vám koberec dělá radost.

    Vaše BRENO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedoporučuji koberec neodpovídal
    • Breno odmítlo řešit
    • Již nikdy více
    • Nelze dohodnout čas doručení

    Obchod má na stránkách neodpovídající popis koberce a navíc se neshoduje barevně.Jejich neochota v řešení problému absolutně nulová . Rozhodně nedoporučuji ano mám koberec ale bohužel k ničemu !

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    omlouváme se za případné komplikace.

    Dle Vámi zaslaných fotografií, byť doposud nevybaleného koberce, je při porovnání s fotografií na našem e-shopu patrné, že jsou koberce i jejich barva identické. Pokud tedy na svém zařízení vidíte na našem e-shopu u tohoto koberce jiný odstín červené, než je u doručeného zboží, pak musel rozdíl vzniknout v důsledku nastavení Vašeho zařízení, např. nastavením jasu či kontrastu monitoru. Na toto nemáme žádný vliv a pro jistotu na toto upozorňujeme na každé stránce našeho e-shopu.
    Dále, aby zákazník nebyl limitován pouze fotografií, pak k většině koberců včetně toho, který jste objednala Vy, nabízíme zcela zdarma zaslání vzorku na libovolnou adresu.

    Co se neodpovídajícího popisu koberce týče, můžete, prosím, upřesnit, co je podle Vás neodpovídající? K danému koberci uvádíme, že se jedná o speciální zakrývací koberec pro krátkodobé použití například na výstavách, veletrzích atd.

    Dále jste ve své e-mailové stížnosti požadovala vrácení zboží. Jak jste ale byla upozorněna při objednání, v obchodních podmínkách, a následně i kolegyní: U metrážního zboží, respektive zboží vyráběného či upravovaného na míru, není možné jeho bezdůvodné vrácení. Z tohoto důvodu jsme Vašemu požadavku nemohli vyhovět.

    Co se domluvy ohledně termínu doručení týče, dle komunikace s námi i komunikace, kterou nám zaslal přepravce, jste se přímo s přepravcem na dni i hodině doručení domluvila. Samozřejmě nelze vyhovět každému požadavku, ale z komunikace není nijak patrné, že by Vám dopravcem navržený termín, ve kterém nakonec doručení proběhlo, nevyhovoval.

    Mrzí nás, že nejste s kobercem spokojena. Bylo Vám ale dodáno zboží přesně dle objednávky, bez jakékoliv vady a přesně dle domluvy.

    Vaše BRENO

  • Obchod možná dobrý ale nemohu posoudit protože dopravce byl neschopný doručit zboží, raději uvedl že nebyl zastižen nikdo doma. Což tuto zkušenost s firmou FOFR mám již podruhé a nejsem sama.

    Reakce obchodu Koberce BRENO

    Dobrý den,

    omlouváme se za případné komplikace.

    Celý případ jsme prověřili a z šetření vyplynulo, že se zásilku skutečně nepodařilo první den doručit proto, že Vás kurýr nezastihl.

    Zásilka se poprvé doručovala 18.07.2022, o čemž jste byla předem informována.
    Dne 18.07.2022 v 6:56 byla na telefonní číslo uvedené u objednávky zaslána SMS zpráva s upozorněním, že se k Vám tento den bude zásilka doručovat, a to včetně telefonního čísla na kurýra, pokud byste potřebovala bližší informace.
    V 11:27, a následně znovu v 11:42 se Vám kurýr pokoušel dovolat, když byl na cestě k Vám. Jelikož byl telefon nedostupný, neměl bohužel jinou možnost než doručení Vaší zásilky přeskočit a pokračovat na další adresu.
    Vy jste se kurýrovi ozvala zpět s dotazem, kdy dorazí, až v 16:37, tedy o 5 hodin později, kdy už měl doručovatel všechny zásilky rozvezené a byl již zpět v depu vzdáleném více než 120 km.
    Dopravce se s Vámi následně domluvil na dalším doručení, které se již bez problému podařilo.

    Veškerá komunikace včetně neúspěšných pokusů o spojení s Vámi byla dopravcem zadokumentována, při prozkoumání nám byla zaslána, a to včetně výpisů hovorů z telefonu kurýra.
    Bohužel tedy musíme konstatovat, že Vaše nařčení dopravce je neopodstatněné, protože zásilka nebyla doručena zapříčiněním z Vaší strany.

    Se zvoleným dopravcem máme velmi dobré zkušenosti, a to jak s přístupem kurýrů a jejich ochotou, tak co se týká dodržování termínů. Samozřejmě ne vždy se vše povede k naprosté spokojenosti všech, ale v tomto případě nebyl problém zaviněn pochybením dopravce, ale Vaší nedostupností v den prvního pokusu o doručení.

    Věříme, že následné doručení v náhradním termínu proběhlo v pořádku a se zakoupeným zbožím jste spokojena.

    Vaše BRENO