Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Se samotnými produkty jsem spokojený
    • "Chování" firmy (popsáno níže)

    Musím říct, že moje důvěra v tuto společnost byla trochu otřesena, a asi bude chvíli trvat, než se obnoví (pokud vůbec). Letos v srpnu (2024) proběhla médii informace o tom, že firmě hrozí krach, a že firma v podstatě prosí lidi o objednávky, protože jich mají malo.

    No, tak já měl objednávku z 19. května, s původním termínem dodání někdy v řádech týdnů. Ten byl následně odsunut, následně už bylo i po tom novém termínu a objednávka stále nikde - bez jakékoliv další informace. A v tu chvíli si člověk na internetu přecte, že si firma stěžuje, že má málo objednávek. Moje objednávka byla nakonec po další e-mailové urgenci připravena k vyzvednutí 30. srpna, tedy po více než dvou měsících. Upřímně, samotná doba dodání by mi až tak nevadila - přeci jenom se jedná o zakázkovou výrobu. Ale pokud si člověk přečte, že si obchod stěžuje na nedostatek objednávek, a zároveň očividně se zhotovením jeho objednávky staré přes dvě měsíce obchod úplně nechvátá, tak úplně nevím, jak to mám vyložit.

    V průběhu posledních let mám z tohoto obchodu několik produktů - hlavně opasky, ale taky třeba peněženku nebo řemínek na hodinky. Se všemi produkty jsem spokojený, slouží dobře. Výše popsaná situace mě bohužel trochu zklamala, a v nejbližší době zde nejspíš žádný další produkt nepořídím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popisovat dodávku zboží nemá smysl. Citové vydírání ve chvíli, kdy jsem opakovaně žádal zrušení objednávky a vrácení peněz také ne. Nakonec mi zboží zaslali do Alzaboxu. Klíčenka je špatně ušitá, jednotlivé prvky jsou na zadní straně, takže z přední nevynikají. Pominuli špatné jméno, kvalita produktu je příšerná.

  • Nedoporučuje obchod

    NIKDY NIC NEKUPOVAT!!!!!
    Zaplaceno v červenci 2024. Pak mi objednávku zrušili. Chtěla jsem peníze vrátit. Nic. Pak mi přišlo, že mám znovu objednávku uhradit. Teď mám psát spokojenost?!?!?! Hlavně, že ukazují , jak se jim daří.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 20. 7. 2024 do dnešního dne 22. 9. zboží nedorazilo. Měl to být dárek k narozeninám v měsíci srpnu. Bylo uvedeno dodání do 6 týdnů. Čekám již 9 týden. Firma má potíže. V současné době nemohu doporučit nákup. Dříve bylo vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno 14/7, 15/7 uhrazeno, dodací lhůta 4 týdny, do dnes (18/9) nedodáno, info - "ve výrobě", na mail-dotaz nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vaše firma se velmi zhoršila, dodání opasku 3 měsíce, to je děs. Neobjednávala jsem poprvé, ale určitě jsem objednávala naposledy. Bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Firma o doručení jen lže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kožený zápisník 3 bločky - doručeny tři - vázáni na dva - domluva, pokud nebude vyhovovat, tak změna, obchodníkovi jsem volal a psal e-mail ale bez reakce, byl to dárek a chtěli jsme zaslat zpět pro úpravu, ale brašnářství nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • už třetí měsíc čekám na zaplacené zboží a zatím chodím jenom sliby

    Reakce obchodu Brašnářství Tlustý

    Dobrý den, objednávku jsme vyrobili a poslali na Vaší adresu. Omlouváme se moc za delší čekání. Bohužel letos v srpnu jsme měli kolaps. Postupně se již stabilizujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peněženka byla objednána pred 2 měsíci s předpokládaným termínem dodání 4 týdny. Stále nic a vůbec netuším, kdy bych ji mohl dostat.
    • Obchod absolutně nekomunikuje. Neumím se jim dovolat, chat je bez odezvy, taky i email.
    • Asi se musím smířit i s možností, že peněženku už neuvidím a moje peníze se mi nevrátí.

    Pokud můžete, obloukem se vyhněte tomuto obchodu. Jejich neserióznost, nekomunikace a můj strach je v souladu s medializovanými informacemi o hrozbě krachu, agresivní reklamě a řadou nespokojených zákazníků v poslední době.

    Reakce obchodu Brašnářství Tlustý

    Dobrý den, moc se omlouváme za komplikace v létě. Museli jsme dramaticky a rychle snížit počet lidí v týmu a bohužel nemohla být vůbec obsloužena podpora zákazníků. Situaci postupně po tomto ekonomickém kolapsu stabilizujeme a pracujeme dále pro lidi, kteří trpělivě a tolerantně čekají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První peněženka přišla před cca 4 lety v rozumné dodací lhůtě cca 4 týdnů, kvalita moc dobrá.
    • S druhou objednávkou špatná zkušenost, po dvou a půl měsících se stále nic neděje, zpráva od firmy žádná. Třetí objednávka už měsíc stále ve stadiu přijata, ani není ve výrobě...

    Mrzí mě, že jsem firmu Tlustý podpořil dvěma objednávkami v době, když do medií tvrdili, jak jsou na tom špatně... Očekával jsem, že budou se zákazníky komunikovat, když nevyřizují objednávky včas a alespoň za nedodržení termínu dokončení sami nevrhnou dodatečnou slevu. Jejich dodatky na stránkách o různých prodlouženích dodání jsou více než alibistické, podle nich se taky zákazník nemusí dočkat třebas do roka a údajně je to fér. Mrzí mě, že jsem firmu Tlustý podpořil dvěma objednávkami v době, když do medií tvrdili, jak jsou na tom špatně... Už si asi od nich nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu Brašnářství Tlustý

    Dobrý den, děkujeme Vám že jste nás podpořil, i díky Vaší objednávce jsme v létě přestáli kolaps a mohli pokračovat v naší práci. Vaše zakázka je na šicí dílně, bude ušita jakmile se na ní dostane řada. Lidé nám zadali stovky objednávek s ty teď zpracováváme. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi do dnešního dne opasek nedodal ani neposlal peníze zpět. Přes urgenci s Vámi nikdo nekomunikuje. Doufám, ze takový obchod konkurence přejede a pan Tlustý skončí.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zakázka měla bý hotová v červnu, posunula se na konec července, nyní je září, zakázka stále není hotová a nemám žádnou informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Brašnářství Tlustý po dvou měsících a mnoha urgencích stále nedodalo objednaný opasek. Obchod téměř nekomunikuje a pokud odepíše, je to jen další slib, který nedodrží. Cítím se být podvedený.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní zboží
    • Špatná komunikace
    • Dlouhá doba dodání

    Z brašnářství mám dvě kabelky, jsou opravdu krásné a provedení bezchybné a kvalitní. I před rokem byla doba dodání cca 8 týdnů. Nicméně obchod tehdy komunikoval a nebyl důvod k obavám.

    Aktuální situaci těžko hodnotit.
    Co mě štve je šílený zákaznický servis a téměř žádná komunikace. Odpověď na email po téměř měsíci, přes chat je to o něco lepší. Objednávku jsem udělala někdy v polovině července, doufám že se zboží dočkám ještě letos ..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě par dní a asi půjdu rovnou k vám do prodejny a vyřídíme si to osobně,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již několikrát odložený termín dodání, pokaždé s jinou výmluvou. Horší jednání se zákazníky jsem nikde nezažil. Před lety jsem zde zakoupil opasek a dodnes skvěle slouží, ale po zkušenosti s touto objednávkou zde již nikdy nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno na konci června s termínem dodáním konec července. No máme srpen a nikde nic ani informace ani email, zkrátka bez reakce. Chtěl jsem koupit ještě nějaké drobnosti jako dárky, ale využiju alternativy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 měsíce. Zásilka nikde. Vše bylo skladem. V obchodě nikdo nereaguje telefony nezvedají, live chat tragédie. Neprofesionální přístup. Nikdy recenze nepíši, ale toto chování mě k tomu donutilo. Dejte si na tento obchod a on-line objednávky velký pozor.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na místě si vás hledí. Jakmile opustíte obchod, nic pro ně neznamenáte.
    Po 60 dnech nemám zboží ani zprávu, kdy asi bude. "Marketingová" akce posledních dní...