Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádné
    • KOMUNIKACE
    • doba dodání
    • slibování asi nereálného
    • vymlouvání se proč se to zdrželo
    • žádné vstřícné jednání

    Zboží objednáno 24.9. dodnes není doma. Komunikace žádná kdybych si sám nevolal nedozvím se nic. Předpokladaná doba doručení dle prvních informací byla 24.10. Mezitím velká trapná kampaň doručíme do Vánoc. Dle posledních informací je "to překvapilo" kolik lidí si objednalo. Podle prvních inf. problémy s kvalitou kůže, po druhém telefonátu problémy se sponami. Třeti telefonat omlouvání se že měli problémy s personálem. Poslední telefonat minulý týden, "do pátku odesíláme". Nečekaně ticho po pěšině. Sám jsem se musel ozvat že by byla vhodná kompenzace. Nabídka poukazu nebo kuponu. Stejně mi asi bude k ničemu. E-shop se mi dost zhnusil. Na to že tam člověk nechá spoustu peněz a čeká 3 měsíce na zboží bez informace. Smutné. Příště raději podpořím soukromého podnikatele který se snaží dělat vše pro to aby se vše stihlo včas a se zákazníky KOMUNIKUJE. Doufám že až zboží příjde bude aspoň stát za to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta
    • Komunikace

    Objednávka na peněženku zadána 4. 8., s očekáváným termínem zhotovení 15.9.. Bohužel jediná komunikace ze strany obchodu byla v den dodání oznámit výpadek dodávky materiálu. Obchod nijak proaktivně nekomunikuje, po kontaktování podpory přes internetový chat slíbený termín dodání který také uplynul, a jakákoliv informace ani zboží nikde. Vzhledem k cenové relaci zcela tristní přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá čekací lhůta, nekomunikace ze strany obchodu, nekompletní objednávka

    Důrazně nedoporučuji. Za hodně peněz, málo muziky. Zboží kvalitní, ale vše okolo nikoliv. Nechápu, jak si v dnešní době může někdo dovolit takové chování k zákazníkovi, zvláště, pokud zboží stojí tisíce. Balíček dorazil nekompletní, na e-mail nereagují. Až po několikáté výzvě od manžela došla odpověď a chybějící zboží týden od zprávy odeslali. Celkový čas od objednávky po obdržení kompletního zboží cca 3 měsíce! Nenechte se zlákat reklamou, která vyskakuje na každém kroku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná komunikace
    • nedodržení lhůty dodání

    Po objednání a zaplacení přišel potvrzovací e-mail asi až po týdnu.
    Doba čekání byla v systému sledování zobrazována delší než 4 týdny (které jsou uváděny). Po urgování, že potřebuji výrobek jako dárek, se mi nikdo dva měsíce neozval (přestože v e-mailu je psána věta, že se ozvou do druhého dne). Nakonec i tato dodací lhůta zobrazována v jejich systému byla překročena. Po dalším urgování mi konečně volali. Bohužel s tím, že čekají na materiál a zda si nechci vybrat jiný. Manžel měl přesnou představu o své peněžence, takže jsem to musela zkonzultovat s ním a říct o jaký dárek se jedná. Výrobek nakonec přišel asi 3 týdny po manželových narozeninách (asi po 2 měsících od objednání). Ve finále mi přišel oznamovací e-mail, že se čeká na materiál, když už jsem měla peněženku několik dní doma.