Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží, které bylo na skladě ani po týdnu nedorazilo, obchod vůbec nekomunikoval, objednávku jsem zrušil. Po objednání v jiném obchodě jsem měl stejné zboží za čtyři dny doma(týden před vánoci)

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Večerko,

    bohužel, Vámi objednaný titul jsme měli v době, kdy jste objednával, skladem posledním kusem. Ve stejný moment se tak sešly dvě objednávky, přičemž zákazník, kterému byl titul nakonec odeslán, byl o několik minut rychlejší než vy.

    Co se týče komunikace - na Váš e-mail Vám bylo odpovězeno hned následující den.

    S pozdravem

    Bontonland.cz
    Matěj Novák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožnost dovolat se na zákaznickou linku, reakční doba na e-mail téměř týden. Zboží se tvářilo online jako skladem s doporučením do 2 prac. dní, následně zákaznický servis informuje, po týdnu marné snahy je kontaktovat, že to je předobjednávka na leden. Kupováno a placeno online na konci listopadu.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se Vám za prodlení s odpovědí na Váš e-mail. Takové zpoždění s odpovědí samozřejmě není v pořádku. Naše zákaznická linka byla přetížena dotazy zákazníků. Zjistil jsem, že u Vámi objednaného titulu došlo k posunutí data vydání. Bohužel ale tato skutečnost byla s námi špatně a se zpožděním komunikována.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    za dlouhou dodací lhůtu (5 dní ve Vašem případě) se omlouváme. Možnost zpoždění zásilky jsme komunikovali na našich stránkách.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava - Zasilkovna
    • Špatná komunikace obchodu, objednávka 2x telefonicky urgována, neochota, jak jsem později zjistil podávali nepravdivé informace a zpoždění dodávky sváděli na dopravce - zásilkovou.

    Velké zklamání. Loni jsem byl spokojen, letos již ne.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    za zpoždění se Vám omlouváme, nicméně podávat nepravdivé informace není rozhodně "náš styl. Pokud zásilku předáte přepravci a zásilka pak několik dní nemá pohyb znamená to, že buď nebyla předána, nebo se zatoulala při cestě na třídící depo. Vzhledem k tomu, že u nás jsme zásilku nenašli, vyvodili jsme, že opravdu došlo ke zpoždění na třídícím depu.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dnů po objednávce nejen zboží nedorazilo, ale obchod také nekomunikuje

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    za prodlení s vyřízením objednávky se omlouváme. Bohužel Vámi objednaný titul byl vyprodaný a čekali jsme na dodání dodavatelem. Titul je již skladem.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednal jsem si a zaplatil jsem za 3 ks CD Zucchero "D.O.C.", avšak zaslány mi byly pouze 2 ks. Na mojí reklamaci mi z obchodu dodnes nikdo neodpověděl.

    Naprosto nestoudné chování obchodu. Objednal jsem si a zaplatil jsem za 3 ks CD Zucchero "D.O.C.", avšak zaslány mi byly pouze 2 ks. Na mojí reklamaci mi z obchodu dodnes nikdo neodpověděl, ani se neomluvil, o vrácení peněz nemluvě.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Špadrno,

    nezlob te se, ale e-mail o chybně dodaném zboží jste nám zaslal 22.12.2020. Od 23.12.2020 byly naše sklady a kanceláře zavřené. Vaši reklamaci jsme proto nemohli posoudit dříve jak včera. Za nedodaný kus se Vám samozřejmě omlouváme. Návrh řešení máte v e-mailu.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá reklamace, přijmutí vráceného poškozeného zboží.
    • Rozříznuté tričko.
    • Za vrácené zboží, stále nevrácená hotovost.
    • Neschopnost nahradit poničené zboží novým.

    Jsem sklamaná.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Krejčová-Tomasová,

    omlouvám se za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Objednávku jste převzala 14.12.2020. Nějakou dobu trvalo, než bylo reklamované zboží doručeno na náš sklad, kde reklamace posuzujeme. Na vyřízení reklamace máme dle našeho reklamačního řádu 30 dní. Samozřejmě se snažíme reklamace vyřizovat co nejdříve, ale bohužel vzhledem k předvánočnímu shonu to nebylo možné. Nahradit reklamované zboží novým samozřejmě nabízíme. Ale vy jste ve svém požadavku uvedla, že chcete vrátit prostředky zpět na Váš účet, který jste ale ve svém požadavku neuvedla, takže jsme Vám prostředky zatím nemohli vrátit. Ohledně dořešení reklamace jsem Vás kontaktoval prostřednictvím e-mailu.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Zboží je ještě na cestě

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla odeslaná 13.12.2020. Zpoždění tak vzniklo na straně přepravce, za což se Vám omlouváme.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 4.12.2020 3 položky, všechny byly SKLADEM. Po dvou týdnech mi na urgenci dodání obchod sdělil, že se čeká na zabalení (3 ks CD!!!!) a předání Zásilkovně. To trvalo další týden. Zásilkovna dostala balíček včera, 20.12. a dnes byl připraven k vyzvednutí. BEZ KOMENTÁŘE....

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    za zpoždění se omlouváme. Vánoční období je vždy hektické a může docházet ke zpoždění dodání objednávek.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 17ti dnech zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Krupičko,

    musím se omluvit, vzhledem k tomu, že jsme Vaši objednávku odesílali 07. 12. 2020 a kontrolou jsme v systému Zásilkovny zjistili, že již několik dní zde bylo uvedeno "Očekáváme dodání obchodem", vyhodnotili jsme, že se zásilka ztratila. Obratem jsme Vám zaslali zboží v duplicitní objednávce, bohužel bez jednoho titulu, který jsme již neměli skladem. Objednávka Vám byla doručena 22.12.2020.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doba dodání byla 8 dní, přestože bylo psáno, že mají skladem.... takto si nepředstavuji dodání. A to upozorňuji, že mělo být zasláno Zásilkovnou, která mi vždy doručila do 2. dne.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, je nám líto že jste musela čekat několik dní na svou objednávku. Bohužel období před Vánocemi je vždy hektické a konkrétně Zásilkovna byla značně přetížena o čemž dávali i reportáž v TV. Věřím že po Vánocích bude Zásilkovna opět dodávat do dvou dnů jak uvádíte. S přáním pěkného dne Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace
    • Na e-shopu uvádí zboží, které nemají
    • Neschopnost vyřídit reklamaci

    Zboží mi došlo v špatné velikosti. A když jsem chtěla reklamovat, tak vůbec nereagovali. Ozvali se jen, že se ozvou a pak dlouho nic. Když se snad skoro po měsíci znovu ozvali a vypadalo to že se bude něco dít, tak pak stále nic.
    NEDOPOROČUJI!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den paní Holasová, mluvily jsme spolu osobně telefonicky, tudíž si troufám říct že spolu komunikujeme. Mrzí nás, že jsme zaslali špatnou velikost, ale už jsme se domluvili, opět po telefonu, na nápravě. Doufáme ve Vaši spokojenost. Toto období je bohužel více než hektické. S přáním pěkného dne Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi zatim nikde, zadne info o stavu ani odpoved na muj email na otazku stavu

    Nic moc teda radsi si zaplate predplatny na HBO ci Netflix.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí že jste neobdržel Vaši objednávku. Bohužel Vámi objednaný film je nyní vyprodaný a čekáme na dodání další várky zboží od dodavatele, přestože průběžně zboží objednáváme aby nedocházelo k situaci že zákazník čeká delší dobu na svou objednávku. S přáním pěkného dne Tereza Kochtová, Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Strašně zdlouhavé doručení...

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste čekal na dodání. Zásilku jste podal 28. 11. a 30. 11. byla expedována. Hezký den Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve to byl flexibilní, rychlý a komunikativní eshop

    Chápu, že v dnešní době eshopy nestíhají expedovat. Nicméně, o této skutečnosti by měl být zákazník informován ještě předtím, než dokonnčí objednávku (já si ji musel najít na eshopu až v době, kdy uplynuly 2 týdny a nic se nedělo). Eshop nereaguje na emaily. Bohužel, u mě propad z preferovaného eshopu na NEPOUŽITELNÝ. Nedokážu posoudit, jestli v tom hraje roli SUPRAPHON

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Pacejko,

    omlouvám se Vám za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Vaše objednávka nebyla odeslaná, jelikož jste si do objednávky vložil titul s oficiálním datem vydání až 13.1.2021. U všech předobjednávek je na našich stránkách zřetelně uvedeno, že se jedná o předobejdnávku, je zde uvedené také datum vydání a informace "expedice v den vydání". Proto jsme Vaši objednávku nemohli odeslat, jak jistě chápete.

    Píšete, že nereagujeme na e-maily. Na e-maily reagujeme, ale bohužel se zpožděním, za což se Vám omlouvám, ale momentálně zpracováváme velké množství zákaznických dotazů a požadavků. Na všechny Vaše e-maily bylo odpovězeno. V posledním e-mailu Vám byl potvrzený Váš požadavek ohledně rozdělení objednávky. Všechno skladové zboží z Vaší objednávky je nyní připraveno k odeslání.

    Věřte, že děláme maximum, abychom vyhověli všem zákazníkům.

    Děkujeme za pochopení

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Zboží jsem objednala 24.11.2020. Dnes je 11.12 a zatím nic nepřišlo.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí že jste musela čekat na svou objednávku delší čas. Bohužel o nové album Jaromíra Nohavici : Máma mi na krk dala klíč (CD) byl veliký zájem a dodavatel nám poslal pouze omezené množství kusů zboží. Museli jsme čekali na novou várku zboží. Vaše objednávka byla předána dopravci České poště tento týden. S přáním pěkného dne Tereza Kochtová, Bontonland

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nyní žádná

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka dosud nebyla odeslána protože máte v objednávce titul Tenet (DVD), který vychází teprve 16.12.2020. Můžeme Vám nabídnout objednávku rozdělit a zaslat nejprve zboží skladem. Zbývající titul bychom doposlali dodatečně (bez poštovného). S přáním pěkného dne Tereza Kochtová, Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží skladem je na cestě už 16 dní - velká bída...

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí že na svoji objednávku musíte čekat více než týden. Bohužel Vámi objednaný titul byl vyprodaný a museli jsme tak čekat na dodání nového zboží dodavatelem. Nyní je Vaše objednávka již připravena k odeslání. S přáním pěkného dne Tereza Kochtová, Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná
    • 14 dnů od objednání a stále se nic neděje. Žádná informace

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouvám se, u Vaší objedávky vydavatel několikrát posunul datum vydání, poslední datum je 18. 12. 2020. Mám obavu, že titul letos nevyjde. Bude Vás kontaktovat zákaznické oddělení. Hezký den Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jinde nebylo k sehnání
    • Tragická pomalost vyexpedování a doručení

    Obchod neposílá informace o expedici a předání dopravci

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme že jste musel čekat na svoji zásilku týden, což je déle než námi uváděné 3 dny. V současné době je zvýšený zájem o objednávky přes náš e-shop a tak dochází k časovým prodlevám s vyexpedováním zásilek. Jakmile je zásilka připravena k odeslání v expedičním skladu, přepravce kontaktuje zákazníka SMS a emailem. S přáním pěkného dne Tereza Kochtová, Bontonland.cz.