Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pěkný výběr věcí, bohužel objednávka je i ze strany zákazníka závazná, protože se nedá se shopem komunikovat (maximálně skrz telefonní číslo, ale to bůh ví jestli taky náhodou není "prošlé")

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Bauere,

    naše zákaznická linka je plně funkční. Není prošlá, jak píšete. Jsme pro zákazníky k dispozici každý pracovní den od 10:00 do 16:00. Emailová adresa uvedená na našich stránkách je také plně funkční - každý den komunikujeme se zákazníkama. Od Vás žádný email bohužel neevidujeme.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi od zaplaceni 9.4.24 nedorazilo,je jiz 28.4.24

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce máze zvolenou platbu dobírkou. Zaslal jste prosím nějakou platbu?

    Velmi se Vám omlouváme za nedodání zboží. Jak jsme již zmínili v našem e-mailu s odpovědí na Váš dotaz, objednaný titul byl bohužel zrušen v distribuci (včerejší prohlášení dodavatele) a nebude již nadále v nabídce. Nabízíme Vám jinou barevnou variantu.

    S pozdravem
    Zákaznický servis Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Na stronie internetowej jest inny zestaw płyt niż dostałem - inny zestaw utworów w innym wykonaniu. Zachowam to, co dostałem, ale sklepu nie polecam.

    Dostałem inny produkt niz zamówiony

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Hello Mr. Szargot,

    I apologize for the inconsistencies. I have sent a proposed solution to your email.

    Best regards

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu bylo zboží, které jsem objednával k dostání. Pak mně najednou sdělili, že je nemají a čekají na dodávku. Dodnes jsem zaplacené zboží nedostal (obj. 20. února 2024).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odeslána špatná velikost zboží
    • Místo omluvy a rychlé výměny nucení vyplňovat průvodní dopis a pocit buzerace
    • Nenabídnuto alternativní zboží

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Klobouku,

    omlouvám se za vzniklé komplikace s Vaším nákupem. Výměnu samozřejmě nabízíme, ale za předpokladu, že budeme mít skladem Vámi požadovanou velikost. V opačném případě Vám můžeme nabídnout vrácení peněz na účet či výměnu za tričko s jiným/podobným motivem.

    S přáním pěkného dne

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručené zboží nebylo to co sem objednával. Vystavují a prodávají v eshopu úplně něco jiného.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Bobríku,

    bohužel u Vámi objednaného titulu bylo chybně uvedeno, že CD obsahuje 20 skladeb a přitom jich na CD bylo pouze 16. Chybu jsme na našich stránkách opravili. Omlouvám se za vzniklé komplikace - bohužel jsme od dodavatele obdrželi chybný podklad při zalistování produktu.

    Zjistil jsem, že reklamaci již řešíte s kolegyní.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • odstoupení od smlouvy a vrácení peněz

    26. 11. 2023 jsme zakoupila omylem LP desku místo CD. Jelikož jsem zboží platila kartou a způsob dopravy jsem zvolila Zásilkovnu Box, chtěla jsem zboží vrátit stejným způsobem, jak mi bylo doručeno. Na webových stránkách Bontonlandu jsem si pročetla podmínky odstoupení od smlouvy, ale nenašla jsem potřebné informace o vrácení zboží. Bohužel ani v balíku nebyl žádný dokument na vrácení zboží, proto jsem napsala e-mail na Bontonland s žádostí o odstoupení od KS a vygenerování kódu pro vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny. Za dva dny mi přišla odpověď, jak mám postupovat v případě vrácení zboží a rovněž informace, že nemám zboží vracet prostřednictvím Zásilkovny, proto jsem desku poslala zpět přes DPD. 30.11.2023 jsem napsala e-mail, že zboží posílám, žádám o odstoupení od KS a číslo účtu pro vrácení zaplacené částky. 9.12.2023 mi odpověděli, že budou moji žádost řešit další týden. 16.12.2023 mi přišla odpověď, zda žádám o odstoupení od KS. Jelikož jsem jim psala 2x, že žádám o dostoupení od KS, tak jsem předpokládala, že je to dostačující. Jelikož peníze nepřišly ani do 31.12.2023, napsala jsem 2.1.2024, znovu žádost o odstoupení od KS a dotaz, kdy vrátí peníze...

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Pospíšilová,

    na našich stránkách v sekci Obchodní podmínky je návod, jak postupovat v případě odstoupení od kupní smlouvy. Zpětný kód v případě odstoupení kupní smlouvy neposkytujeme, jelikož v takovém případě nehradíme náklady spojené s vrácením zboží. Děkujeme za pochopení. Takovéto náklady hradíme pouze v případě reklamace nebo v případě chyby vzniklé na naší straně.

    V předvánočním čase vždy řešíme zvýšené množství požadavků ze strany zákazníků. Snažíme se je vyřizovat co nejrychleji, ale uznávám, že z uvedeného důvodu může docházet ke zpoždění. Zpracování Vaší žádosti o odstoupení od kupní smlouvy byla zpožděno z důvodu nedorozumění - Kolegyně Vám chtěla nabídnou výměnu za CD a čekala na Vaši reakci. Mezitím jste záležitost považovala za vyřízenou... Za toto nedorozumění se Vám omlouvám.

    Vaše žádost o odstoupení od kupní smlouvy byla již zpracovaná a peníze jsou na cestě k Vám.

    S přáním pěkného dne

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je možné si vybrat zboží v kamenném obchodě.
    • Je možné si vybrat zboží v kamenném obchodě. To je však mnohonásobně dražší, než na internetu. Velmi neochotná obsluha.

    Velmi nepříjemná obsluha v prodejně na Jungmanově náměstí. Byl jsem zde dvakrát a již stačilo. Silnější pán za plexisklem u pokladny vám dává najevo, jak jej jakýmikoliv požadavky neskutečně otravujete a zdržujete. O tom, že by vám poradil, nebo pomohl už nemůže být ani řeči. Prostě vyber, zaplať, vypadni. Přesto, že jsem si vybral ještě nějaké další tituly v ceně cca 1200Kč, raději jsem nakonec zvolil příjemné prostředí a jednání na webu FilmNaDVD.cz, kde zboží bylo nakonec i o třetinu levnější a dodání do druhého dne.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, i když není pozitivní. Vaše špatná zkušenost s nákupem na naší prodejně nás mrzí.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dnes je 9 dnů od objednávky, která měla dorazit do Vánoc (7 dnů) a nemám vubec žádnou zprávu od Bontonland-u: co se děje, jestli s tim jeste počítají, kdy asi objednavku dodají, ani slovíčko - sorry, mame toho moc…proste nic. Jsem prekvapen, ze jsem vyzván vyjadrit svuj nazor na nakup a zbozi, i kdyz zadne zbozi nemam…

    Bontonland - e-shop, ktery ani nedodava a ani nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Byla mi doručena špatná zásilka, a slíbeno, že mi hned pošlou novou. A nic :o(

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouváme za vzniklé komplikace. Nová zásilka Vám byla doručena 18.12.2023.

    S pozdravem

    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 14 dni po zaplaceni mi oznamili, ze nejsou schopni dodat zbozi kvuli dodavateli

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednaný titul byl krátkodobě nedostupný. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Zboží nám od dodavatele dorazilo se zpožděním až 19.12.2023. Nyní je opět dostupné.

    S přáním pěkného dne

    bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 1.12. A dnes je 9.12. a zásilka nikde

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    bohužel jsme zjistili, že několik zásilek, které jsme předávali přepravci 02.12.2023 se ztratilo. Hned jak jsme na to přišli, podali jsme reklamaci. Zároveň jsme Vám zaslali zásilku pod novým číslem. Omlouváme se Vám za komplikace.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 29.11.2023. Stejný den zpráva od obchodu, že "Vaše objednávka je připravena k expedici.
    Následně bude předána dopravci, který ji doručí na Vámi vybrané výdejní místo. O možnosti vyzvednutí budete informováni".
    Od té doby ticho. To vážně trvá tak dlouho předat objednávku vybranému dopravci (Zásilkovna na výdejní místo)?
    Pokud do konce tohoto týdne (8.12.2023) nenastane změna k lepšímu, objednávku zruším a budu vybrané zboží hledat jinde.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Morávková,

    omlouváme se za prodlení s doručením Vaší objednávky. Nicméně, jak už jsem Vám psal v emailu, Vaši objednávku jsme předali přepravci 29.11.2023. Svoz máme od přepravce potvrzený. Bohužel se stalo, že Vaše zásilka byla jednou z několika, které se ten den ztratily někde na depu přepravce. Jakmile jsme se o této skutečnosti dozvěděli, okamžitě jsme u dopravce podali reklamaci. O několik dní později se konečně "daly věci do pohybu" a zásilka již na Vás čeká na výdejním místě.

    Bohužel v předvánočním období je vždy větší riziko opoždění dodání / ztráty zásilek. Jsme rádi, že se podařilo Vaši zásilku najít.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Zboží vůbec nedorazilo !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mam hodnotit neco, co jeste nedorazilo? April bude az pristi rok. Pert P.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno. Nedodáno. Mizivá komunikace.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Svoreni,

    velmi se Vám omlouváme a dne 10.11.2023 Vám byl zaslán informační e-mail. Dostali jsme zprávu od dodavatele, že Vámi objednaný titul Beatles : Now And Then / Single (12') (LP) má posunuté datum vydání na 6.12.2023..

    S pozdravem Zákaznický servis
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byla jsem v obchodě s poptávkou na CD, nebylo "údajně" v prodejně, mám si ho objednat v e-shopu, za 30 minut jsem ho tedy objednávala v e-shopu...a bylo ihned v obchodě připraveno k odběru....

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace. Je možné, že zboží, které nebylo na prodejně v době Vaší návštěvy skladem, se během zmíněných 30 minut naskladnilo/přijalo - zboží od dodavatelů je doručováno několikrát v průběhu celého dne.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bononland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Již po druhé nakupuji na tomto eshopu a již po druhé mám problémy s objednávkou :)

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zdržení s vyřízením Vaší objednávky. Ohledně Vámi objednaného zboží (Beatles : Now And Then / Single (7') (LP)) jsme od českého zastoupení Universal Music obdrželi informaci ohledně opoždění naskladnění titulu. Předpokládané datum naskladnění bylo posunuto na 01.12.2023

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Co se týče druhé objednávky, o které se zmiňujete v hodnocení, tu se mi podle Vašeho jména bohužel nepodařilo dohledat a nemohu se k ní tedy vyjádřit. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím dorazila jen část objednávky až na základě mé poptávky.
    i když jsem si udělal předobjenávku LP Rolling Stones : Hackney Diamonds LP tak mi to nepomohlo. Objednal jsem tedy 20.10.23 znovu (LP byla skladem) nicméně dosud nepřišla :(

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se Vám za zdržení s vyřízením Vaší objednávky. O Vámi objednané LP byl velký zájem a dodavatel nedokázal v prvním kole vykrýt poptávku. Včera LP dorazila na náš sklad a Vaše objednávka byla expresně zabalena a bude co nejdříve předána přepravci.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží jste nedostali...!!!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zdržení s vyřízením Vaší objednávky. Ohledně Vámi objednaného zboží (Beatles : Now And Then / Single (7') (LP)) jsme od českého zastoupení Universal Music obdrželi informaci ohledně opoždění naskladnění titulu. Předpokládané datum naskladnění bylo posunuto na 01.12.2023

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz