Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Čekám šestý den na vyřízení obědnávky.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, čekáme na dodánízbožíl. Termín dodání nám vydavatel neupřesnil.
    Děkujeme za pochopení
    kolektiv bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    objednávka z 19.10. mi zatím nedorazila a to je dnes již 3.12.2024, tak nevím, kde se stala chyba.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci, která nás mrzí. U jednoho titulu z objednávky nám dodavatel nedodal všechno objednané zboží a posunul další dodání na neurčito. O této situaci jste byla 27.10. 2024 informována mailem. Zboží je aktuálně na cestě do skladu, odhaduji, že do konce týdne bude skladem. Kolegyně ze zákaznického servisu Vás bude kontaktovat a domluví se s Vámi na dalším postupu.
    Děkujeme za pochopení
    kolektiv bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Uhradil jsem dnes, jednorázovou úhradou ve 12:02, s VS dle objednávky a to ve stejné bance jako máte účet vy a ve 14:02 mi pošlete email, že nemám uhrazení, to není normální. Kde je chyba ? Já mám doklad z banky. S pozdravem David Kolář

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    všechno je v pořádku - objednávka je uhrazena a dnes Vámi převzata.

    S pozdravem
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Můj produkt byl asi vydán někomu jinému...

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Pavlíčku,

    Vámi objednaný titul byl delší dobu vyprodaný a navíc neprošla u Vaší objednávky on-line platba (tz. objednávka nebyla uhrazena). Zboží je již skladem a objednávku lze uhradit i dodatečně.

    Pokud o toto zboží máte stále zájem, kontaktujte nás prosím na zák. lince: +420 601 309 181 - (pondělí - pátek (pracovní dny) od 10:00 do 16:00) nebo e-mailové adrese: [email protected].

    S pozdravem
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatil jsem a mam hovno. ani prachy ani desky !!!!!!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Chotaši,

    Vaše platba byla již dávno navrácena.

    S pozdravem Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Star Trek kolekce 1-10. (Star Trek Original Movies Collection),EAN 8595165389982=pri uvedenom produkte je uvedené "Zvuk Dolby Digital 2.0 česky, Dolby Digital 5.1 anglicky, Dolby Digital 5.1 německy"...PRAVDOU VŠAK JE , ŽE PRVÝCH 5 FILMOV ČESKÝ DABING NEMÁ!!!...takže táto informácia je zavádzajúca.

    xxx

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Múdry,

    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace s objednávkou. Bohužel jsme od dodavatele neobdrželi přesnější informace. Nyní jsme popis u kolekce aktualizovali a rozepsali parametry u jednotlivých filmů zvlášť. Pokud o titul nemáte zájem, můžete jej vrátit a my Vám vrátíme peníze. V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonu nebo prostřednictvím e-mailu.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Už několikrát jsem objednané CD neobdržel. Obchod bez upozornění náhle stáhl vybrané zboží z nabídky. Dělá že zákazníků blbce a to slušný obchodník nedělá!!!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, úvodem se omlouvám za nedodání zboží. Každá podobná situace nás mrzí. Máte vybraný hudební vkus, často objednáváte raritní nahrávky z oblasti vážné hudby a ty bývají někdy hůře dostupné/dodávané. Na Vaše zboží čekáme již přes měsíc. To je důvodem stažení titulu z nabídky. V té se znovu objeví po dodání na sklad. Vaše recenze k nám není zcela poctivá. Prošel jsem si Vaši nákupní historii a od 1. 1. 2022 jste udělal 29 objednávek, z toho objednávka z října 2023 se stornovala na Vaši žádost a nedodali jsem Vám pouze zboží, které je předmětem této recenze. Zbylých 27 objednávek jste si na prodejně vyzvedl. Co je naše chyba, a za tu se omlouvám, je že s Vámi kolegové nedodání titulu neřešili. To s nimi proberu příští týden. Děkuji a ještě jednou se za vzniklou situaci omlouvám Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • tovar mi prisiel poskodený,na maily odpisujú až na niekolky krát

    moja prvá a posledná objednávka….

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omluváme se za vzniklé komplikace. Zboží se při přepravě bohužel někdy poškodí. Kolegyně ze zákaznického servisu Vám nabídla zaslání nového obalu. Čekali jsme na dodání obalu od dodavatele, nicméně následně jste nabídku zaslání nového obalu odmítnul s tím, že již nechcete čekat.

    S pozdravem
    Matěj Novák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna
    • Pomalá komunikace, obchod zrušil dodavku

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouváme se, situace nás mrzí, dodavatel nám nedodal objednané množství. K té rychlosti komunikaci 3. 6. jste objednal, 4. 6. se připsala platba, čekali jsme na dodávku zboží + upřesnění od dodavatele .11. 6. proběhlo storno objednávky a vrácení platby. Děkuji Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Inzerují zboží, které nemají.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Vášo,

    omlouvám se za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Titul jsme měli skladem posledním kusem. Bohužel stejný titul si ve stejný den objednal i další zákazník, který objednávku dokončil o něco dříve než Vy.

    Dnes Vás kontaktuje kolegyně ze zákaznického servisu s návrhem řešení.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pěkný výběr věcí, bohužel objednávka je i ze strany zákazníka závazná, protože se nedá se shopem komunikovat (maximálně skrz telefonní číslo, ale to bůh ví jestli taky náhodou není "prošlé")

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Bauere,

    naše zákaznická linka je plně funkční. Není prošlá, jak píšete. Jsme pro zákazníky k dispozici každý pracovní den od 10:00 do 16:00. Emailová adresa uvedená na našich stránkách je také plně funkční - každý den komunikujeme se zákazníkama. Od Vás žádný email bohužel neevidujeme.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi od zaplaceni 9.4.24 nedorazilo,je jiz 28.4.24

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce máze zvolenou platbu dobírkou. Zaslal jste prosím nějakou platbu?

    Velmi se Vám omlouváme za nedodání zboží. Jak jsme již zmínili v našem e-mailu s odpovědí na Váš dotaz, objednaný titul byl bohužel zrušen v distribuci (včerejší prohlášení dodavatele) a nebude již nadále v nabídce. Nabízíme Vám jinou barevnou variantu.

    S pozdravem
    Zákaznický servis Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Na stronie internetowej jest inny zestaw płyt niż dostałem - inny zestaw utworów w innym wykonaniu. Zachowam to, co dostałem, ale sklepu nie polecam.

    Dostałem inny produkt niz zamówiony

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Hello Mr. Szargot,

    I apologize for the inconsistencies. I have sent a proposed solution to your email.

    Best regards

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu bylo zboží, které jsem objednával k dostání. Pak mně najednou sdělili, že je nemají a čekají na dodávku. Dodnes jsem zaplacené zboží nedostal (obj. 20. února 2024).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odeslána špatná velikost zboží
    • Místo omluvy a rychlé výměny nucení vyplňovat průvodní dopis a pocit buzerace
    • Nenabídnuto alternativní zboží

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Klobouku,

    omlouvám se za vzniklé komplikace s Vaším nákupem. Výměnu samozřejmě nabízíme, ale za předpokladu, že budeme mít skladem Vámi požadovanou velikost. V opačném případě Vám můžeme nabídnout vrácení peněz na účet či výměnu za tričko s jiným/podobným motivem.

    S přáním pěkného dne

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručené zboží nebylo to co sem objednával. Vystavují a prodávají v eshopu úplně něco jiného.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Bobríku,

    bohužel u Vámi objednaného titulu bylo chybně uvedeno, že CD obsahuje 20 skladeb a přitom jich na CD bylo pouze 16. Chybu jsme na našich stránkách opravili. Omlouvám se za vzniklé komplikace - bohužel jsme od dodavatele obdrželi chybný podklad při zalistování produktu.

    Zjistil jsem, že reklamaci již řešíte s kolegyní.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • odstoupení od smlouvy a vrácení peněz

    26. 11. 2023 jsme zakoupila omylem LP desku místo CD. Jelikož jsem zboží platila kartou a způsob dopravy jsem zvolila Zásilkovnu Box, chtěla jsem zboží vrátit stejným způsobem, jak mi bylo doručeno. Na webových stránkách Bontonlandu jsem si pročetla podmínky odstoupení od smlouvy, ale nenašla jsem potřebné informace o vrácení zboží. Bohužel ani v balíku nebyl žádný dokument na vrácení zboží, proto jsem napsala e-mail na Bontonland s žádostí o odstoupení od KS a vygenerování kódu pro vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny. Za dva dny mi přišla odpověď, jak mám postupovat v případě vrácení zboží a rovněž informace, že nemám zboží vracet prostřednictvím Zásilkovny, proto jsem desku poslala zpět přes DPD. 30.11.2023 jsem napsala e-mail, že zboží posílám, žádám o odstoupení od KS a číslo účtu pro vrácení zaplacené částky. 9.12.2023 mi odpověděli, že budou moji žádost řešit další týden. 16.12.2023 mi přišla odpověď, zda žádám o odstoupení od KS. Jelikož jsem jim psala 2x, že žádám o dostoupení od KS, tak jsem předpokládala, že je to dostačující. Jelikož peníze nepřišly ani do 31.12.2023, napsala jsem 2.1.2024, znovu žádost o odstoupení od KS a dotaz, kdy vrátí peníze...

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Pospíšilová,

    na našich stránkách v sekci Obchodní podmínky je návod, jak postupovat v případě odstoupení od kupní smlouvy. Zpětný kód v případě odstoupení kupní smlouvy neposkytujeme, jelikož v takovém případě nehradíme náklady spojené s vrácením zboží. Děkujeme za pochopení. Takovéto náklady hradíme pouze v případě reklamace nebo v případě chyby vzniklé na naší straně.

    V předvánočním čase vždy řešíme zvýšené množství požadavků ze strany zákazníků. Snažíme se je vyřizovat co nejrychleji, ale uznávám, že z uvedeného důvodu může docházet ke zpoždění. Zpracování Vaší žádosti o odstoupení od kupní smlouvy byla zpožděno z důvodu nedorozumění - Kolegyně Vám chtěla nabídnou výměnu za CD a čekala na Vaši reakci. Mezitím jste záležitost považovala za vyřízenou... Za toto nedorozumění se Vám omlouvám.

    Vaše žádost o odstoupení od kupní smlouvy byla již zpracovaná a peníze jsou na cestě k Vám.

    S přáním pěkného dne

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je možné si vybrat zboží v kamenném obchodě.
    • Je možné si vybrat zboží v kamenném obchodě. To je však mnohonásobně dražší, než na internetu. Velmi neochotná obsluha.

    Velmi nepříjemná obsluha v prodejně na Jungmanově náměstí. Byl jsem zde dvakrát a již stačilo. Silnější pán za plexisklem u pokladny vám dává najevo, jak jej jakýmikoliv požadavky neskutečně otravujete a zdržujete. O tom, že by vám poradil, nebo pomohl už nemůže být ani řeči. Prostě vyber, zaplať, vypadni. Přesto, že jsem si vybral ještě nějaké další tituly v ceně cca 1200Kč, raději jsem nakonec zvolil příjemné prostředí a jednání na webu FilmNaDVD.cz, kde zboží bylo nakonec i o třetinu levnější a dodání do druhého dne.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, i když není pozitivní. Vaše špatná zkušenost s nákupem na naší prodejně nás mrzí.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dnes je 9 dnů od objednávky, která měla dorazit do Vánoc (7 dnů) a nemám vubec žádnou zprávu od Bontonland-u: co se děje, jestli s tim jeste počítají, kdy asi objednavku dodají, ani slovíčko - sorry, mame toho moc…proste nic. Jsem prekvapen, ze jsem vyzván vyjadrit svuj nazor na nakup a zbozi, i kdyz zadne zbozi nemam…

    Bontonland - e-shop, ktery ani nedodava a ani nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Byla mi doručena špatná zásilka, a slíbeno, že mi hned pošlou novou. A nic :o(

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouváme za vzniklé komplikace. Nová zásilka Vám byla doručena 18.12.2023.

    S pozdravem

    Bontonland.cz