Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pokud náhodou něco mají tak předražené,všude jinde seženete o cca 40 a více kč levnějí...navíc tohle už není obchod z hudbou...skoro všude jen oblečení...

  • Bontoland je drahý,je potřeba hledat stejnou kvalitu za rozumnou cenu.Češi mají vůbec tendence vše osolit.Na západě se nejen víc vydělává,ale vše mají levnější a kvalitnější...Nazdar Otroci!

  • Bontoland je drahý,je potřeba hledat stejnou kvalitu za rozumnou cenu.Češi mají vůbec tendence vše osolit.Na západě se nejen víc vydělává,ale vše mají levnější a kvalitnější...Nazdar Otroci!

  • Tak přátelé zboží bylo odesláno zítra k vyzvednutí na poště
    www.musicrecords.cz pošlu děkovný email na brzkou další spolupráci.Kam se hrabe Bontonland....

  • Přátelé zdravím....Tak včera se mi ozvaly z musicrecords...Tak zboží je zabalené a připravené k expedici...to stejné zboží a o dvěstě korun levnější než v Bontonlandu,tam bych ještě teď čekal.

  • Přátelé já sem u Bontonlandu skončil na věky.Nehodlám čekat na zboží dva měsíce od objednání někdy i déle a ještě předražené... zkuste musicrecords.cz komunikace na jedničku stejné zboží dokonce o dvěstě korun levnější a ještě vám napíšou přibližné datum expedice.Pokud se zboží zlevní po vaší objednávce upraví vám cenu.emailem vám dají vědět.Takže vím kdy mi zboží dojde a ještě budu platit míň.

  • Je možné objednat zboží na internetových stránkách a pak si ho vyzvednout v jakékoliv Bontonland prodejně? Nikde jsem tuto možnost nenašel. Špatně hledám nebo Bontonland tuto možnost vůbec nenabízí?

  • Objednala jsem si dne 18.listopadu cd+dvd,u kterého eshop uváděl vydání 27.11.2014 (údaj dodnes nezměněn). Fakturu pro platbu bankovním převodem jsem obdržela ihned, s datem splatnosti dříve než údajné datum vydání. 28.listopadu nebylo od eshopu žádné info, co se s objednávkou děje, psala jsem proto email operátorovi, který mi bez jakékoliv omluvy(!!) a velmi stroze sdělil, že titul k dispozici není a neví, kdy k dispozici bude, pokud vůbec k dispozici bude a že nic neví!! Problému s dodavatelem bych i rozuměla, ale komunikace ze strany obchodu propadající! Kdybych se nezeptala na stav mé ZAPLACENÉ objednávky,ani by se neobtěžovali mne informovat. Takové jednání ze strany eshopu je pro mě naprosto neakceptovatelné, objednávku jsem dnes zrušila a doufám, že se dočkám alespoň vrácení peněz. Rozhodně můj poslední pokus o nákup.

    PS: Kdyby můj zaměstnanec komunikoval s mým zákazníkem jako Váš operátor, tak poletí jako namydlený blesk!

  • Zrušená objednávka:
    Pokud se jim cena nehodí, objednávku Vám vystaví a pak ji prostě Vám zruší. Vůbec jim nevadí, že nedodržují své Obchodní podmínky. A ještě novinka, zástupci společnosti nově vymysleli formulaci ve svých obchodních podmínkách:- bod5. Zkuste si sami udělat názor.

    Kupní smlouva:- bod 5
    Prodávající si vymezuje právo na odstoupení:
    V případě, že cena zboží nabízeného na eshopu je velmi rozdílná od běžné prodejní ceny tohoto zboží, nebo pokud došlo při přeceňování ceny zboží k očividné chybě (tímto se myslí více jak 40% rozdíl ceny od běžné na trhu) má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.

    Byť podle hodnocení Heuréky, toto snad ani tento případ nemohl nastat....

    Ani 90% neznamená, že se ke všem problémům staví čelem.

  • Já si 9.6 objednala z obchodu jedno tričko a hned mi přišel e-mail o potvrzení objednávky. Dnes je 22.6 a zboží nikde! Na několik e-mailů mi "operátoři" e-shopu nebyli schopní ani odpovědět. Rozhodně to tu nedoporučuji...

  • Jsou to podvodníci. Dne 9.4. vyšel steelbook dovjky Hobita. Slibovali k němu dárek. Hned jsem objednal. Dne 10.4. přišel steel bez dárku. Na můj dotaz mi odpověděli, že byl o steelbook zájem a dárky došly. Přitom na webu stále akci uvedenou mají! Typicky podvodné jednání, jsou to **** u kterých už nekoupím ani obal na cd!

  • Vy jste v tom Bontonzlodejlandu padli na hlavičku...Vaše cena je cca trojnásobná oproti normálu.Já za tohle DvojCD zaplatil £ 14.99. Proste český zloději. Tento shop nikomu nedoporučuji.

  • Daniela:

    Dobrý den, jde o specifikum našeho obchodu na které je zákazník upozorněn při vyřizování objednávky. Bohužel, v současné době nemůžeme nabízet stejné ceny na eshopu a na obchodech.

  • Zajímalo by mě, jak je možné, že když udělám na internetu objednávku s vyzvednutím na prodejně, změní se cena. Vlastně e-shop vyzve k tomu, že cena na prodejně bude vyšší. Mám takový dojem, že to snad ani není možný ne? Mám chuť se na to zeptat ČOI a asi tak i udělám. Máme několik e-shopů, ale když si někdo u nás zboží osobně vyzvedne, tak neplatí ani o korunu více. Jsem z tohoto obchodu značně rozladěna....no ještě to vyzvednu a uvidím.

  • Dobrý den.Chtěl bych vyzdvihnout profesionální a vstřícný krok bontonlandu resp.pana mgr.Wronky generálního ředitele.V loňském roce jsem zakoupil speciální edici filmů Star Wars na blu ray discích.Teprve poté jsem zakoupil přehrávač.Jako správný fanda jsem sjížděl hlavně původní trilogii a bonusy.Letos o prázdninách filmy běžely v tv.Tak jsem si chtěl film samozřejmě pustit ve vysokém rozlišení.Jaký byl můj šok,když jsem zjistil,že první díl ságy,který jsem ještě nehrál byl prasklý.Pomalu jsem se smiřoval s tím,že ságu budu mít nekompletní,protože jsem neměl doklad ke koupi potřebný k reklamaci.Posléze jsem se odhodlal,že zkusím vše napsat panu mgr.Wronkovi.Ani jsem nedoufal,že mi někdo odpoví.Hned druhý den jsem měl zpět odověď,ať se dostavím do prodejny v Liberci,kde jsem filmy zakoupil,že je pro mne připravena výměna.Byl jsem velmi mile překvapen tímto přístupem,který dnes bohužel není samozřejmý.Poděkoval jsem panu Wronkovi za milý a profesionální přístup.Potěšil mně ještě jednou,když se mi ozval se soukromým mailem,kde mi vyjádřil potěšení,že mi mohl vyhovět.Já ještě jednou děkuji panu generálnímu řediteli mgr.Wronkovi i velice milé obsluze prodejny v Liberci.Nakupuji tam pravidelně a určitě se tam budu velmi rád vracet.Ještě jednou díky a všem vřele doporučuji tyto opravdové profíky.

  • Silně nedoporučuji. Zboží předobjednané v lednu v březnu týden po vydání vůbec nepřišlo, žádná komunikace nic. Až po telefonátu (když jsem se konečně dovolal) prostě řekli že to nebude, čekání k ničemu, děkuji skvělý a profesionální obchode.

  • Já nemám problém s objednáváním na stránkách bontonlandu. Jednou se mi stalo, že mi to po vypsání adresy nepustilo dále, ale vrátilo mi to zpět na o něco výše. Tak jsem si zkontroloval adresu a měl jsem tam malou chybku. Konzultoval jsem to s operátorkou, která mi pomohla a vysvětlila, kde jsem asi udělal chybu.
    Po opravě jsem mohl bez problémů dál pokračovat.
    Nevím jestli ten pán co si objednával v červnu 2011 používal mozek, nebo jen funguje jako cholerická opice a kliká jak mentál a pokud něco není jak má, tak jen nadává a nepřemýšlí. Každopádně mě jeho komentář velice pobavil a doporučil bych mu nákup léků na mozek :D

  • Co se stalo s internetovýma stránkama Bontonlandu? Pěkně se ale zmršily! Jsem velmi znechucený! Proč ty stránky už rovnou nesmazali, jsou k ničemu! Vůbec nic nejde objednávat! Teď jsem si chtěl u Bontonlandu přes internet na dobírku objednat CD. Otevřel jsem stránku http://www.bontonland.cz. Navrchu jsem zadal název zboží a dal vyhledat. Zobrazilo se několik výsledků. Vybral jsem ten pravý a na vybrané zboží kliknul a zmáčkl tlačítko Do košíku. Kliknul jsem vpravo na Zobrazit košík, vidím v košíku vybrané zboží. Po tento krok je všechno v pořádku, ale dále už ne. Dále jsem zmáčknul Pokračovat v pokladně a od tohoto kroku dále to nejde. Protože nejsem zaregistrovaný, zvolil jsem Jednorázový nákup. Níže jsem rozbalil Dodací adresa. Vyplnil jsem jméno, příjmení, ulice, číslo, město, směrovací číslo a stát. Jenom řádek Firma jsem nevyplnil, protože to do žádné firmy neobjednávám. A protože nejsem firma, nevyplnil jsem ani položky pod Firemní údaje. Zmáčknu tlačítko Pokračovat. Místo, aby se přistoupilo k třetímu bodu, který je Doprava a platba, tak se mi jenom posunula stránka směrem výš, jako by k položce Firemní údaje. Takže když jsem zmáčknul tlačítko Pokračovat, tak mi ten kripl jenom takto jezdil, místo aby přistoupil k třetímu bodu. Já už nevím, co mám s tím kriplem dělat! Celý postup objednávání jsem opakoval ještě několikrát znovu, zkoušel jsem to pořád dokola celé odpoledne. A výsledek? Nic nemám objednané, protože to kripluje a nefunguje to. Celé odpoledne se s tím mrzákem dřu, jak idiot a ztrácím čas. A všechno bylo k ničemu. To nemá cenu, už na to nemá nervy. Chyba není v tom, že bych něco neuměl nebo měl něco špatného. Neobjednávám u Bontonlandu přes internet poprvé. Před několika rokama jsem tam udělal několik objednávek a vždycky všechno fungovalo. To později se ty stránky nějak zmršily. Připadá mi, že se snažili vylepšit stránky, což se jim opravdu povedlo! Přestaly některé věci fungovat a navíc se některé věci začaly hůř zobrazovat. Jestli takto budou pokračovat dál, tak si od nich už nic nekoupím a ani nikdo jiný. Můžou si za to sami, protože nejsou schopni udělat fungující internetové stránky. Je to zepsuté.