Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem si LP z Record Store Day. Při nákupu na skladě 2 ks. Po pár dnech email, že žadný nemají a že možná bude za týden, nebo za dva, nebo možná za delší dobu. Musel jsem požadovat vrácení peněz. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Rabaro,

    je nám velice líto, že jste byl nespokojený s nákupem v našem eshopu. Jak jistě více, Record Store Day je specifickým druhem celosvětové akce a proto u RSD titulů nemůže nikdy garantovat dodání.
    Ještě před uvedeným datem vydání byl o titul velký zájem a někdy rozhodují minuty vytvoření objednávky. Náš dodavatel nám navíc zaslal pouze omezený počet kusů. S tím nejsme schopni bohužel nic udělat. Vždy ctíme pořadí objednávek. Akce RSD byla vždy postavená na limitovaném počtu vyrobených kusů.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I can't pay with paypal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo!!!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla dosud odeslána. Bohužel titul LP : Churches (LP) má posunuté datum vydání na 25.2.2022. S přáním pěkného dne zákaznický servis Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • předchozí nákup před pár lety byl bez problému, vše přišlo včas
    • objednávka měla přijít do 14 dnů a po 3 týdnech stále nic
    • žádná zpráva o zdržení

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Kárníku,

    objednal jste si u nás titul, který jsme měli posledním kusem skladem na naší prodejně. Bohužel, než jsme titul na prodejně stihli zarezervovat, došlo k jeho vyprodání. Vámi poptávaný titul máme objednaný u našeho dodavatele. Vše se navíc sešlo tak, že od druhé poloviny prosince až do cca 10. ledna má dodavatel inventuru a zavřené sklady. Zboží nám bude tedy expedovat po tomto datu. Za normálích okolností bychom dobu dodání (14 dní), kterou jsme měli u Vámi zakoupeného titulu uvedenou na našich stránkách, dodrželi. Omlouvám se Vám tímto za držení s vyřízením Vaší objednávky. Pokud budete mít zájem objednávku rozdělit či stornovat, dejte nám vědět na [email protected]

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoruceno

    obchod objednavku nedorucil, podvodne jednani

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Laube,

    omlouvám se za komplikace s Vaší objednávkou, které nebyla vinou systémové chyby v důsledku Vaší žádosti o úpravu objednávky odeslaná. Budeme Vás kontaktovat s návrhem řešení.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná

    Vcelku nepříjemná ženská na tel. informacich. Její argument, že zákazníci čekají i půl roku mě rozesmál

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velká neochota cokoliv vysvětlit na klientské lince.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem CD s tím že bude doručeno do Vánoc a je skladem na eshopu. Když jsem 4 den po vytvoření objednávky stále neměla žádnou zprávu od eshopu, snažila jsem se kontaktovat zákaznický servis…bez výsledku. Další týden mi paní na podpoře, kam jsem se po několika pokusech dovolala, sdělila, že mou objednávku nevyřídí, protože CD již není skladem…objednávku jsem mohla změnit, a nová nakonec přišla. Zaráží mne ale systém - nemáme co jste si objednali, ale kontaktovat vás nebudeme.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Ondráčková,

    omlouváme se za komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Na Vámi objednaný titul se sešlo v jeden moment vícero objednávek. Jelikož ctíme pořadí objednávek, Vámi zakoupený titul jsme zaslali zákazníkovi, který byl s objednáním o něco rychlejší. To že jste nedostala žádnou o tom, že titul je vyprodaný je samozřejmě špatně. Stejně tak není v pořádku, že na Vaši zprávu nebylo odpovězeno po dobu několika dní a že jste se na naši zákaznickou linku dovolala až na několikátý pokus. Bohužel, Vánoce jsou vždy specifickým obdobím a náš eshop se v posledním předvánočním týdnu potýkal s velkým přetížením. Mimo vánoční sezonu k takovýmto situacím dochází jen zřídka. Děkujeme za pochopení.

    Jsem rád, že alespoň zboží, které jste vybrala místo Vámi původně objednaného, bylo doručeno před Vánocemi.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • část zboží, ač deklarovaná že je skladem, nebyla dodána, protože ve skutečnosti skladem nebyla

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. V předvánočním období se skladovost titulů mění každou sekundou. Stává se nám, že dokonce ve stejné minutě si zákazníci objednávají stejné položky - mnohdy se jedná o poslední kusy zboží. Potom rozhoduje, kdo objednávku dokončil první. Bohužel toto je Váš případ. Zbylé objednané zboží z Vaší objednávky máme objednané u dodavatele a čekáme na jeho dodání.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutní nekomunikace
    • nezvedají telefon neodpovídají na emaily
    • objednané zboží bylo označeno jako skladem, zaplaceno online, po 12dnech bez reakce obchodu

    Chápu, že jde o předvánoční období, ovšem zboží objednané 9.12. a dnes 21.12. stále nedodané, na mé tel a emaily nikdo nereaguje, objednávka má stále status "vyřizuje se"
    Na Bontonland jsem poslala email s žádostí o storno a vrácení peněz, snad se k němu do jara vyjádří....

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednaný titul jsme měli skladem posledním kusem. Ve stejný moment se na titul sešly dvě objednávky a ta Vaše byla druhá v pořadí. Titul jsme obratem objednali u dodavatele, nicméně stále čekáme na dodání.

    Váš požadavek na storno objednávky a vrácení platby byl dnes zpracovaný.

    S pozdravem
    Novák Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace.
    Zboží mělo vyjít 10. 12. a od 15. 12. není dohledatelné na webu.
    Na mail nikdo nereaguje, telefon nikdo nebere.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Šťastná,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Objednala jste si titul, u kterého se čekalo na dovýrobu. Termín dodání titulu jsme měli na našich stránkách uvedený dle informací, které jsme obdrželi od našeho dodavatele. Nicméně zboží nám dorazilo s několikadenním zpožděním - toto bohužel neovlivníme. Ihned po příjmu jsme Vaši objednávku expedovali.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu bylo psáno termín doručení 15.12. Dnes je 20.12. a zatím mi nepřišel ani email o tom, že "sorry jako". Chápu, že se nacházíme v době, kdy se lhůty doručení posouvají na neurčito, ale je potřeba s klientem komunikovat. Většina lidí to pochopí nebo aspoň ocení.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouváme se, vzhledem k velké poptávce po titulech M. Žbirky byla skladová zásoba rychle vyprodána. Čekáme na dodání dalších kusů - další várka by měla dorazit začátkem tohoto týdne. Hezký den

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    LP jsem zaplatil 8. 12. 2021 , ale zboží mi nebylo doručeno. Nelze argumentovat s tím , že zboží není na skladě. Tato LP byla v nabídce.
    Urgoval jsem zboží, ale bez výsledku.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení s vyřízením Vaší objednávky. Objednávka byla již vyexpedovaná.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nekomunikuje.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla již odeslaná a doručená. Omlouváme se za mírné zpoždění. V tento exponovaný čas docházelo k mírnému zpoždění s expedicí - o tomto jsme informovali na našich stránkách předem. Žádný informující e-mail jsme v tomto ohledu již tedy znovu nerozesílali. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden objednáno CD, zaplaceno a zatím nedorazilo. Komunikace nula.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si titul, který v době objednání nebyl v dostatečném množství skladem. Informovali jsme Vás o přijetí objednávky a následně pak o jejím vyexpedování. Nevím přesně co myslíte komunikací nula - žádný nezodpovězený e-mail od Vás neevidujeme.

    S pozdravem
    Novák Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment, přijatelné ceny
    • Absolutně nevyhovující dodací lhůty - před změnou vlastníka (Supraphon) expedoval eshop objednané tituly nejpozději do 2 dnů

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, omlouváme se, vzhledem k velké poptávce po titulech M. Žbirky byla skladová zásoba rychle vyprodala a čekalo se do 29. 11. na další dodání. Hezký den Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Více jak týden trvá doručení do obchodu k vyzvednutí osobně

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, u produktů, které jsou na prodejně je vedle ceny informace o dodání do 14 dnů. Bylo na Vašem rozhodnutí, zda to akceptujete nebo ne. Snažíme se zboží mezi pobočkami přesouvat co nejrychleji, ale v předvánočním období se to může kdekoliv zadrhnout. Hezký den Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    I've asked 1 simple question 3 times and still haven't got the answer!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dear Lucie,
    As mentioned in previous info email conversations your order was prepared 30.11.2021 and dispatched 2.12. 2021 (via Czech National Post). Based on this situation we've sent to you a tracking number. Unfortunately we are not able to guarantee the exact date of delivery since delivery is provided by third parties. Situation is more complicated if it's abroad and before Christmas. Delivery date is usually dependent on the delivery provider in your country. It can be ten days or even more than a month. We are practically in the same situation as you - we are provided with the same info about location/date via tracking number. Also the situation with the UK being out of the EU may cause significant delays absolutely out of our control. For this reason we are not able to take any responsibility for the delivery date. In your case it seems the parcel will be delivered via Royal Mail - please contact them for further information.

    Regards
    M. Novák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ačkoliv je možné zboží přes eshop objednat a je uvedeno skladem, v ČR vůbec není a ani nebude.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, podobné situace nás mrzí a omlouvám se za ně. Na poslední dva kalendáře se během několika minut sešly tři objednávky. Proto byl po určitý čas produkt viditelný, i když již nebyl skladem v dostatečném množství. Michael Pospíšil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 14 dní zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den pane Jaďudi,
    velice nás mrzí že Vaše objednávka nebyla dosud odeslána. Bohužel od 15.11.2021 jsme čekali na titul Doga : Respekt (CD), který byl dodán dodavatelem až dnes. Tudíž Vaše objednávka může být již odeslána kompletní.
    S pozdravem zákaznický servis Bontonland.cz