Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 14 dní zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den pane Jaďudi,
    velice nás mrzí že Vaše objednávka nebyla dosud odeslána. Bohužel od 15.11.2021 jsme čekali na titul Doga : Respekt (CD), který byl dodán dodavatelem až dnes. Tudíž Vaše objednávka může být již odeslána kompletní.
    S pozdravem zákaznický servis Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledné stránky.
    • U nabízené audioknihy bylo možné objednat větší množství, než má obchod k dispozici. Tento fakt pozastavil celou objednávku na neurčito.
    • Na zboží skladem dosud čekám.

    Standardní komunikace s obchodem je dobrá, ovšem zajišťovaná automatickými zprávami. Při nezvyklé situaci (nabízeného zboží byl k dispozici poslední kus bez vyhlídky na další dodávku) nebyly ze strany obchodu obratem nabídnuty možnosti řešení již zaplacené objednávky. Na kontaktním e-mailu obchod zareagoval a nyní čekám na vyřízení.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den paní Hynčicová,
    již 1.12. jsme Vám napsali e-mail s dotazem týkajícím se Vaší objednávky na který jste dosud neodpověděla.
    Bohužel titul Alois Jirásek, čte Rudolf Hrušínský : Staré pověsti české (CD) máme pro Vás pouze 1x z Vámi objednaných 3 ks. Dosud nové zboží nedorazilo. Můžeme Vám nabídnout jiné CD Staré pověsti české - namluvené ovšem jiným hercem.
    Budete si tedy přát objednávku rozdělit nebo odeslat 1 ks a vrátit platbu za zbylé 2 ks?
    Zákaznický servis, Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem nedostal

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den pane Weisere,
    bohužel Vámi objednaný titul Miro Žbirka : MEKY - Best Of Miro Žbirka (CD) je pro velký zájem všeobecně vyprodaný (nejen v našem e-shopu). Vydavatel musí tento titul dovyrobit a poté bude opět v prodeji.
    S přáním pěkného dne zákaznický servis, Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nebylo doručeno a na urgenci mi nebylo odpovězeno už 5 dnů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od odeslání objednávky se mi obchod neozval, nevím o tom, že bych zboží převzal. Buď mají nefunkční objednávací systém, nebo z nějakého důvodu nevyřizují objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dosud nedorazilo, mám ho objednané nejméně 3 týdny. Zatím ani žádná informace nepřišla.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za zdržení s vyřízením objednávky. Odeslání objednávky blokoval 1 titul, který nebyl skladem. O této skutečnosti jsme Vás informovali e-mailem, který byl odeslaný 28.10.2021 v 15:46 - den po vytvoření Vaší objednávky. Občas se stane, že některé emaily skončí ve spamu.

    S přáním pěkného dne

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vlastně žádný kontakt!

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Hašku,

    v září jste si u nás objednal titul, který měl datum vydání až na začátku listopadu. Den po Vašem objednání jsme Vás informovali e-mailem (16.9.2021, 09:49), že Vaši objednávku odešleme až v momentě, kdy Vámi objednaný titul vyjde. Titul měl sice oficiální datum vydání v pátek 5.11.2021, nicméně na náš sklad dorazil až 9.11.2021 ráno. Za toto prodlení se Vám omlouváme. Hned 9.11.2021 Vás informovala Zásilkovna ohledně chystaného převzetí zásilky.

    S pozdravem
    Novák Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost a ochota

    deska byla absolutně zasviněná a byla nucena jít do "pračky" chápu, že nemohou kontrolovat stav zabalené desky... Ale nemyslím, že to je poprvé.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Kudro,

    za vzniklý nedostatek se Vám omlouváme. Je to přesně jak píšete, stav vinylů (ostatně i jiných nosičů) nelze kontrolovat, jelikož jsou "zataveny" v ochranné folii, kterou nelze porušit z důvodu případného odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka. Takto zabalené zboží dostáváme přímo od dodavatele. Použité zboží v našem eshopu neprodáváme.

    Napište nám prosím na [email protected] o jakou desku (desky) se jednalo a věřím, že vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velice rychle vyřízená reklamace a to formou výměny zboží.
    • U jednoho kusu zboží a to konkrétně DVD byl viditelně poškozen obal a téměř neznatelně i samotný nosič. Upozorňuji, že celá zásilka mi došla v naprosto nepoškozeném obalu.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Freytagová,

    omlouváme se za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. V nejbližším možném termínu Vám zašleme nový kus zboží, jak jste se již domlouvala s kolegyní na naší zákaznické lince.

    S pozdravem
    Novák Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Posilaji dotaznik ke kvalite dodavky, kterou nedodali, protoze nejsou schopni sehnat jeden titul - Navrat krale od Asonance, ktery jsem si ten samy den koupil jinde a dostal ho. Tak bud jsou na prazdninach a nepracujou nebo jim je zakaznik jaksi ukradenej, jinej obchodnik by se vic snazil, ze...
    A ze vsech objednanych CD nemam ani jedno.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Jiráčku,

    dotazník ohledně kvality nákupu Vám byl zaslaný automaticky bez ohledu na vyřízení objednávky. Teď k Vaší objednávce - objednal jste si v našem eshopu několik titulů, z toho všechny tituly byly skladem a máme je pro Vás připravené až na Asonance : Návrat krále (CD). Toto album jste si u nás objednal dvakrát a my máme pro Vás k dnešnímu dni připravený pouze jeden kus. Druhý chybějící kus do Vaší objednávky jsme hned ten den objednali u našeho dodavatele. To, že tento titul není skladem jsme Vám dali hned druhý den vědět. Zároveň jsme Vás informovali, že doba dodání se může pohybovat okolo 14 dní , což ještě ani neuběhlo. K Vaší smůle dodavatel, který toto zboží dodává má trochu delší dodací lhůty než je obvyklé.
    Nicméně o všem jste tak byl z naší strany informovaný - měl jste tak možnost objednávku upravit. Např. druhý chybějící kus alba vyřadit z objednávky a nechat si zaslat všechny ostatní tituly. Stačilo se s námi zkontaktovat. Žádnou reakci na náš informující e-mail jsme ale od Vás nedostali. Následně nám dáte takovou recenzi - nezlobte se, ale to mi nepřijde úplně férové. Zároveň bych Vás rád vyvedl z omylu ohledně toho, že o prázdninách nepracujeme a že je nám zákazník ukradenej, jak píšete.
    Dnes Vás bude kontaktovat naše pracovnice ze zákaznické linky a domluví se s Vámi na dalším postupu.

    S přáním pěkného dne
    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Všude jinde bylo LP o dvě stovky levnější.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    bohužel, současné zdražování se nevyhnulo ani našemu oboru a dotklo se plošně jak výroby fyzických nosičů, tak distribuce. Tituly, které musíme nově nakupovat od našich dodavatelů, jsme tak nuceni mít za nové (dražší) ceny - to byl i případ Vámi objednaného titulu. Ostatní eshopy měly titul zřejmě nakoupený za původní (levnější) cenu, proto si jej mohou dovolit prodávat levněji. Jak už jsem ale psal, obecné zdražování je v této oblasti realitou, která se nebude týkat pouze našeho e-shopu.

    Vy jako zákazník máte vždy právo na výběr prodávajícího. Objednávku jste na našem e-shopu uzavřel dobrovolně, souhlasil jste s cenou za zboží i s obchodními podmínkami. Promiňte mi to, ale právě proto moc nechápu Vaši negativní recenzi.

    S přáním pěkného dne

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Prislo mi chybne zbozi.

    Objednala jsem si tricko a prisla mi uplne jina velikost. Priste radeji zvolim jiny eshop.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den paní Raková, velice nás mrzí že jste obdržela chybné zboží. Dne 10.5. jsem Vás na základě Vašeho e-mailu požádala o zaslání špatného trička zpět k nám do e-shopu, abychom Vám jej mohli vyměnit za správnou velikost a napravit tak náš omyl. Bohužel od té doby nenastala žádná reakce z Vaší strany. Budete si tedy přát tričko vyměnit? Prosím obraťte se na nás, abychom mohli situaci napravit k Vaší spokojenosti. S pozdravem Tým Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží bylo inzerováno jako "skladem", ale pak došel mail, že není na skladě

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za vzniklé komplikace. Vámi objednaný titul jsme v době, kdy jste objednávku vytvářel, měli skladem jedním kusem. Než jste objednávku dokončil, jiný zákazník Vás s objednávkou na stejný titul předběhl pouze o několik minut. Poslední kus byl tedy zaslaný tomuto zákazníkovi.

    Vámi objednaný titul jsem tentýž den objednali u našeho dodavatele a čekáme na dodání. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    M. Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekal jsem více než týden pak jsem do obchodu volal abych se dozvěděl, že mi zboží nedodají. To nevěděli hned že to měli ve výprodeji a další nenaskladní…

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se Vám za vzniklé komplikace. Objednal jste si zboží, které jsme měli posledním kusem skladem a na které se vztahovala naše doprodejová akce. Vzhledem k zájmu zákazníků, Vámi poptávané zboží bylo zakoupeno jiným zákazníkem, který Vás s objednávku jen o pár minut předběhl. Objednávku vždy stornujeme až ve chvíli, kdy máme jistotu, že zboží se nám již nepodaří doskladnit. Někdy se stává, že zákazníci objednávky stornují a zboží se pak uvolní do objednávky, která je v pořadí. Ve Vašem případě jsme také ještě zkusili poptat zboží u dodavatele. Než se nám dostalo vyjádření, objednávku jste sám stornoval.

    S přáním pěkného dne

    Novák Matěj
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Už podruhé mi obchod zrušil objednávku, s tím že dodavatel zboží nemá.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Vámi objednaný titul jsme v době Vašeho objednání měli 1 kusem skladem. Bohužel se to sešlo tak, že Vás o pár minut s objednávkou předběhl jiný zákazník, kterému jsme zboží odeslali. Ke vší smůle nám bylo od dodavatele řečeno, že Vámi objednaný titul již nelze dodat z důvodu ukončeného prodeje.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhé čekání na přiřazení platby za produkt při koupi.Doba od potvrzení po přijetí objednávky je nepřiměřeně dlouhá.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Wolfová,

    párování platby k objednávkám v případě, že zákazník zvolí převod z účtu, probíhá automaticky na základě námi zaslaných údajů - částka, variabilní symbol a číslo účtu. Za obvyklých okolností trvá přiřazení platby 1-2 prac. dny (záleží na bance). Ke zdržení ve Vašem případě došlo z důvodu, že jste zadala chybnou částku pro převod. Připárování platby k objednávce proto neproběhlo automaticky. Musel být vystavený dobropis na vzniklý přeplatek, který byl odeslán na účetní oddělení. Teprve po potvrzení mohla být Vaše objednávka expedována.

    Pokud na objednávku spěcháte, doporučuji při příštím nákupu zvolit platbu kartou online přes platební bránu Comgate, kdy je objednávka okamžitě zaplacena.

    S přáním pěkného dne

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo LP dorazilo CD, po napsání emailu se mi dodnes nikdo neozval. Peníze si ovšem ponechali za LP.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Chudomská,

    za chybu nosičů se Vám omlouváme. Dnes jsem Vás kontaktoval, prosím napište mi podrobnosti na e-mail, který jsem Vám uvedl a situaci vyřešíme v co nejrychlejším termínu.

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které bylo inzerováno jako "skladem", nebylo ani po dvou týdnech doručeno.

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Deváte,

    Vámi zarezervované zboží bylo na našich stránkách inzerované jako "skladem v eshopu" nikoliv skladem na prodejně, kam jste si nechal objednávku zaslat. Ke zpoždění došlo z důvodu uzavření prodejny během vánočních svátků a od 28. 12.2020 je z důvodů nařízení vlády prodejna uzavřena. Výdejní místo otevřeno od 7. 1. 2021 (od 4. do 6. 1. probíhá na prodejně inventura).

    S pozdravem

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    prodávají zboží, které není k dispozici

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, paní Králová,

    objednávku jste u nás vytvořila 15.12. večer. Na našich stránkách jsme inzerovali, že dodání do Vánoc garantujeme pouze u objednávek vytvořených do 12.12.2020 (včetně). Navíc jste zakoupila titul, u kterého uvádíme, že není skladem v eshopu, ale že je pouze "Na prodejnách - doručení cca 14 dní". To znamená, že titul jsme pro Vás museli nejprve "stáhnout" z prodejny a následně Vám ho zaslat. Mezi svátky jsme měli zavřeno a proto došlo k prodlení. Vaše objednávka bude vyřízena co nejdříve.

    Děkuji za pochopení.

    Matěj Novák
    Bontonland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V eshopu bylo zboží 10 dní před Vánoci skladem, 14.12. jsem tedy dal zboží do košíku a zaplatil - peníze si Bontonland vzal a 17.12. mi sdělil, že zboží skladem není a že mám čekat cca 7 - 14 dní. Dnes je 15. den po objednávce a platbě a nic...

    Reakce obchodu Bontonland.cz

    Dobrý den, pane Dostále,

    Vaši objednávku jste učinil 14.12.2020. Na našich strábnkách jsme uváděli skutečnost, že garantujeme dodání objednávek do Vánoc pouze u objednávek vytvořených do 12.12.2020 (včetně). Uvádíte že je to 15tý den, uvědomte si ale prosím, že vánoční svátky a víkendy se do této doby nezapočítávají.

    Návrh řešení máte v e-mailu.

    S pozdravem

    Novák Matěj
    Bontonland.cz