Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé odání bez problému, dobrá komunikace
    • Nebyla mi doručena objednaná halenka

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení. Mrzí mě, že jsme Vám nedoručili z důvodu vyprodání mandarinkovou tuniku. Věřím, že si vyberete jinou z naší pestré nabídky.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá komunikace, rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení a těším se na další objednávku.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo doručeno rychle, komunikace se zákazníkem dobrá.

    Objednaný přehoz na sedačku byl velikým zklamáním. Použitý materiál připomíná papír a po posazení se shrne ze všech stran. Je naprosto nepoužitelný. Spoléhala jsem na to, že z Blanche Porte to bude zaručená kvalita, ale bohužel není.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující přehoz nám můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Kvalita
    • Komunikace okamžitá
    • Servis
    • Snaha vždy vyhovět

    Doporučuji všem.Pro mne šťastný den, kdy jsem u vás začala nakupovat.Mám již tolik krásných šatů na všechny příležitosti a všichni mi je chválí,i když nemusí,vím,co nosím.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za milé hodnocení a za doporučení našeho obchodu. Jsem moc ráda, že jste s nákupy šatů u nás spokojená a věřím, že si opět nějaké hezké vyberete.

    Přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace,cena Čupr zboží

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,
    ¨
    děkuji za kladnou recenzi a těším se na další objednávku.
    ¨
    Přeji hezký den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • S obchodem i s dodávkou zboží jsem spokojená. Komunikace s obchodem v pořádku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výborná komunikace, katalogy, rychlé doručení

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za milé hodnocení a věřím, že si z naší pestré nabídky opět něco hezkého vyberete.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobra komunikace, rychlost

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladnou recenzi a těším se na další spolupráci.

    Přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem velice milé překvapená, výborná komunikace a hlavně ochota. Byla jsem nemocná a bohužel nesoustředěná a objednala jsem si krátkou bundu místo dlouhého 3/4 kabátu . Věřte opravdu stačil e- mail a bylo vše stopnuto zrušeno a mohla jsem si objednat ten správný 3/4 kabát. A už ho mám doma barva šedozelená spíše jemná zelená s páskem a kapucí na cvočky na oddělání je úžasný , barva krásná a je nad koleny a sedí perfektně na velikost 52/ 165 výška a je krásně teploučký.

    Žádná nevýhoda.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za příjemné hodnocení. Jsem moc ráda, že jste s nákupem u nás spokojená a těším se na další spolupráci.

    Přeji hezký den.

    Jana z Blancheporte

    • Komunikace výborná
    • Nabízejí zboží, které nemají v shopu a dodání je v nedohlednu

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení, Vaši objednávku jsme dne 2.12. odeslali kompletně tak, jak bylo zboží objednáno.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • komunikace
    • přehlednost
    • dostupnost

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení a věřím, že si z naší pestré nabídky opět něco hezkého vyberete.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá komunikace

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení a přeji pohodový den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod nabízí velké množství zboží za rozumné ceny.
    • Zboží je z kvalitního materiálu a velikost přesně odpovídá nabídce.Výborná komunikace s operátorku po telefonu a snaha co nejlépe vyřešit případný problém.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za milé hodnocení. Jsem moc ráda, že jste s naší nabídkou zboží spokojená a věřím, že si z naší pestré nabídky opět něco hezkého vyberete.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost.... doručení, vrácení peněz, komunikace po emailu
    • Ve formuláři při vrácení zboží jsou pouze 3 políčka a když použiji další formulář opět musím vypisovat stejné údaje, přesto, že je zboží z jedné objednávky a já obě vratky připnu svorkou k sobě. Bpc má tohle lépe vyřešené, kdy se zbožím přijdou 2 listy a to faktura, která zůstává zákazníkovi a druhý list je vratka s kódem, a předtištěnými údaji, kde zákazník již nic nevyplňuje pouze zaškrtává jakým způsobem chce vrátit peníze za vrácené zboží. Zboží, které přijde v papírových obalech je neskutečně pomačkané, nedá se někdy ani zkoušet pokud ho nevyžehlíte. Asi před měsícem mi zmizelo veškeré zboží v oblíbených produktech. Pokud jsem přihlášena na jiném počítači nezobrazí se mi zboží v "oblíbených " ani po přihlášení. Není v nabídce aktuální e-katalog ten co jsem si objednala domů ten "silný" . A také není moc příjemné přeskakovat z jednoho katalogu do druhého a hledat nejvýhodnější cenu u stejného výrobku a ve stálé nabídce je většinou třetí cena ta nejvyšší. Zdržuje to objednání zboží, neustále hledat a srovnávat.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku, která je důležitá pro zkvalitnění našich služeb. V případě, že vracíte více položek zboží, stačí k reklamačnímu listu přidat na průvodním dopise napsané další zboží, které vracíte. Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Z ekologických důvodů přechází většina našich dodavatelů z igelitových obalů na papírové. Může se stát, že je zboží zmačkané. Můžete ho nechat na ramínku vyvěsit nebo po věší pohodlí pro vyprání přežehlit.

    Máme hodně slevových nabídek a různých marketingových akcí, stejné zboží může mít rozdílnou cenu, má potom i jiné objednací číslo. K objednávce zboží doporučuji doplnit objednací číslo s nižší cenou.

    Děkuji za pochopení a pevně věřím, že naší společnosti i nadále zachováte svoji přízeň.

    Přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace
    • Žádnou neznam

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za příjemné hodnocení a těším se na další spolupráci.

    Přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlá komunikace, vyřízení objednávky, velikosti zboží sedí

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za příjemné hodnocení a věřím, že si z naší pestré nabídky opět zboží vyberete.

    Přeji hezký den.

    Jana z Blancheporte