Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký sortiment zboží.
    • Výběr i ve větších velikostech.
    • Komunikace

    Po týdnu od objednávky nic nevím o předem zaplaceném zboží. Proč chodí dotazník spokojenosti dříve zboží? Pak se nelze divit, že zákazník poskytne velmi negativní odpověď. Špatně načasováno.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Na vyřízení objednávky intenzivně pracujeme. Věřte, že pro rychlé vyřízení děláme maximum. Na recenzi odpovídejte, prosím, až po doručení zásilky.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký den

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, zboží stále nedodáno.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Vaši objednávku zboží nyní balíme a odesíláme. Určitě svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné informace o zboží nic nedorazilo
    • Žádná komunikace

    Objednala jsem závěsy, zaplatila, a dodnes žádné zboží nemám, psala jsem email ale nikdo semnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Na vyřízení Vaší objednávky intenzivně pracujeme. Jakmile budeme objednávku odesílat, pošleme Vám potvrzení na Váš email.


    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dlouhé dodání
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Vaši objednávku zboží vedeme v evidenci. Zboží doručujeme dle našich obchodních podmínek a věřte, že pro včasné odeslání děláme maximum. O odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace

    Nebyly dodány tiskopisy FA a možnost vrátit zakoupené zboži ani formou
    internetu,

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Velice mě mrzí Vaše nespokojnenost. Fakturu i s reklamačním formulářem jsme Vám zaslali na email v den odeslání zásilky. Přímo v předmětu zprávy máte uvedené : V příloze Vám zasíláme fakturu! Pokud již email nemáte k dispozici, můžeme Vám kopii faktury zaslat znovu. V případě zájmu nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky na náš zákaznický servis - 466 040 333.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký den

    Jana z Blancheporte