Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Široký sortiment zboží.
- Výběr i ve větších velikostech.
- Komunikace
Po týdnu od objednávky nic nevím o předem zaplaceném zboží. Proč chodí dotazník spokojenosti dříve zboží? Pak se nelze divit, že zákazník poskytne velmi negativní odpověď. Špatně načasováno.
Reakce obchodu Blancheporte
Dobrý den,
děkuji za komentář. Na vyřízení objednávky intenzivně pracujeme. Věřte, že pro rychlé vyřízení děláme maximum. Na recenzi odpovídejte, prosím, až po doručení zásilky.
Děkuji za pochopení.
Hezký den
Jana z Blancheporte -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje, zboží stále nedodáno.
Reakce obchodu Blancheporte
Dobrý den,
děkuji za komentář. Vaši objednávku zboží nyní balíme a odesíláme. Určitě svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.
Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.
Jana z Blancheporte -
Nedoporučuje obchod
- Žádné informace o zboží nic nedorazilo
- Žádná komunikace
Objednala jsem závěsy, zaplatila, a dodnes žádné zboží nemám, psala jsem email ale nikdo semnou nekomunikuje.
Reakce obchodu Blancheporte
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Na vyřízení Vaší objednávky intenzivně pracujeme. Jakmile budeme objednávku odesílat, pošleme Vám potvrzení na Váš email.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den
Jana z Blancheporte -
Doporučuje obchod
- Dlouhé dodání
- Špatná komunikace
Reakce obchodu Blancheporte
Dobrý den,
děkuji za připomínku. Vaši objednávku zboží vedeme v evidenci. Zboží doručujeme dle našich obchodních podmínek a věřte, že pro včasné odeslání děláme maximum. O odeslání Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Jana z Blancheporte -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- špatná komunikace
Nebyly dodány tiskopisy FA a možnost vrátit zakoupené zboži ani formou
internetu,Reakce obchodu Blancheporte
Dobrý den,
děkuji za komentář. Velice mě mrzí Vaše nespokojnenost. Fakturu i s reklamačním formulářem jsme Vám zaslali na email v den odeslání zásilky. Přímo v předmětu zprávy máte uvedené : V příloze Vám zasíláme fakturu! Pokud již email nemáte k dispozici, můžeme Vám kopii faktury zaslat znovu. V případě zájmu nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky na náš zákaznický servis - 466 040 333.
Děkuji za pochopení.
Hezký den
Jana z Blancheporte