Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace.
    • Délka doručení neznámá

    Na stránkách eshopu uvádí na skladě, ale není uvedeno, na kterém a ve kterém státě. Klasický podraz na zákazníky. Čekám již 6.den. Po telefonu mi řekli, že by mělo zboží dorazit příští týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Opět a zase posílám zboží zpět. Podprsenka sice se správným číslováním, ale střihově vůbec neseděla. Ubrus byl hrubý a z látky, na kterou když něco ukápne, už to nikdo nevypere./ Zkušenost s touto látkou./ Navíc si nejsem jistá, že zlatá kolečka zůstanou i po několikerém oprání stejná. Neriskuji. Vše vracím a jsem zklamaná. V katalogu vypadá vždycky vše tak úžasně. Také mi není příliš jasné, proč se už faktura nevkládá do balíku a při vrácení zboží si musím vratku nafotit a vytisknout. Práce pro kupujícího navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Když jsem si šaty objednávala,byly na skladě s dodáním do 3 dnů.Zpráva,že objednávku přijali nepřišla,jen,že dorazila platba.Druhý den,že se objednávka vyřizuje.Po týdnu jsem po tel. na zákaz.lince zjistila, že šaty nemají a budou na skladě až kolem 26.12.2024 tzn.asi za měsíc a půl.Vůbec mi o tom nedali vědět a paní se dost divila, že je už nechci.Jediné plus bylo,že peníze vrátili do 2 dnů.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Pevně věřím, že se tato situace nebude opakovat a Vy nám i nadále zachováte svoji přízeň.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Omlouvám se za tuto nepříjemnou situaci. Vaši objednávku zboží jsme dne 19.11, odeslali. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesrozumitelnost

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Vaše nespokojenost mě mrzí. S upřesněním Vašeho požadavku nás můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Na všechny Vaše dotazy vždy rádi odpovíme.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikož mi zboží nebylo ještě dodáno, hodnotím negativně. Nováková

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den, paní Nováková,

    děkuj za připomínku. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží nyní balíme a expedujeme. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, zboží ještě nepřišlo, za vy s tímto hodnotícím mailem jste rychlí.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku nyní balíme a expedujeme. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Můj názor odpovídá následující konverzaci s e-shopem.
    "Dobrý den, moje zákaznické číslo je1087136 a číslo mé objednávky jeBPCZ0000091819. Zdůrazňuji, že všechny položky, které jsem objednala byly a jsou dodnes vedeny na e-shopu jako skladem, zaručujete se odeslat zboží do tří pracovních dnů, a dnes mně paní operátorka na můj dotaz sdělila, že se čeká na dodavatele a možná do měsíce mi sdělíte, že mnou zaplacené zboží nedodáte. Žádám o vysvětlení a upřesnění, kdy jste schopni mně zboží dodat. Rovněž žádám o opravu informací na NETU, neboť jsou zavádějící."
    PS - Objednávka vystavena a zaplacena 11.11., dotaz na stav 15.11.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši platbu jsme v pořádku obdrželi a nyní Vaši zásilku balíme a expedujeme. Věřte, že jsme pro včasné odeslání Vaší objednávky udělali maximum a určitě svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    • Měla jsem prolém již při objednávce, nakonec jsem měla dvě objednávky pod dvěmi identifikačnímí čísly. Šaty jsem doposud neobdržela, i když bylo uvedeno, že jsou na skladě, jinak bych je neobjednávala.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Je mi líto, Vaše objednávky ze dne 9.11. evidujeme jako zrušené. Zboží jsem Vám nyní znovu objednala. O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 9. listopadu a do dnešního dne (17. 11.) nic nedorazilo. Naštěstí jsem si zadala dobírku, jinak bych už byla velice nervozní. Celkově - nespokojenost,žádná informovanost.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží nyní balíme a expedujeme. Určitě svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání šatů mi nebyla nabídnuta platba kartou, i když jsem ji při objednávce zadala. Objednávku mi obchod sám změnil na dobírku. I když jsem s tímto postupem nesouhlasila a emailem tuto skutečnost obchodu oznámila, byl mi balík na dobírku zaslán.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Dovolte krátké vysvětlení. Platbu převodem nabízíme pouze přes platební bránu GoPay. Bohužel platbu jsme neobdrželi, proto jsme Vám objednávku změnili na dobírku. O této změně jsme Vás informovali e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod chce hodnocení aniž by zboží bylo doručeno. Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Je mi líto, Vámi objednané zboží je zpožděno u dodavatele.Vaši zásilku se budeme snažit odeslat v co možném nejkratším termínu. Věřte, že pro včasné odeslání Vašeho balíčku uděláme maximum. O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit , když zboží nemám.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Bohužel Vámi objednané zboží zpožděné u dodavatele. Po obdržení k nám na sklad Vám zásilku odešleme co nejdříve. O odeslání zásilkyVás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Připadá mi zvláštní posílat dotazník na spokojenost se zakoupeným zbožím, když zatím na svoji zásilku stále čekám.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Je mi líto, Vámi požadované zboží je zpožděno u dodavatele. Po obdržení k nám na sklad Vám ho odešleme v co možném nejkratším termínu. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem. Věřte, že pro včasné odeslání Vašeho balíčku uděláme maximum.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    31.10. jsem objednal a zaplatil a dodnes 8.11. jsem neobdržel nic.
    Co k tomu dodat. Příště už nic.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku nyní balíme a expedujeme. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu hodnotit, když zboží ještě nedorazilo. Ve 20:23 hodin mi napíšete, že je balíček se zbožím na cestě a v 6:58 druhý den po mě chcete hodnocení ??????????????

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží jsme dne 7.11. odeslali. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdřív.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží doposud nemám a již mám hodnotit

    dlouhé dodací lhůty , zboží doposud nemám

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Velice se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Je mi líto, Vámi objednané zboží je zpožděno u dodavatele. Po obdržení k nám na sklad Vám zašleme zásilku co nejdříve. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V době objednávky bylo zboží skladem, po tydnu po telefonické urgenci informace že zboží není skladem ale je na cestě. Komunikace v mezidobí na úrovni prvoka

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Očekáváme nové naskladnění zboží od dodavatele a v co možném nejkratším termínu Vám zásilku odešleme. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží neodpovídá velikostní tabulce.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Oblečení máme spíše volnější střihy. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit zpět k nám, rádi Vám ho vyměníme nebo vrátíme peníze.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stálé čekám na zboží a nic se neděje

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží jsme dne 4.11. odeslali. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte