Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stálé čekám na zboží a nic se neděje

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží jsme dne 4.11. odeslali. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozi prislo jine
    • Pozde
    • Kominikace s obchodem drza

    Katastrofa

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Zboží nám můžete vrátit zpět k nám na naše reklamační oddělení, rádi Vám ho vyměníme nebo vrátíme peníze.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jedna velká katastrofa. Z tohoto obchodu jsem objednávala poprvé a naposledy. Nejdrive mi zaslali mnou již zaplacené zboží za 1848kč s dobírkou200kč. Po mém kontaktování, proč mi zasílají zboží,které jsem zaplatila s dalším doplatkem mi bylo řečeno,že chyba. Mám zboží převzít a peníze mi vrátí. V pořádku může se stát. Zboží jsem převzala a peníze za dobírku byli během pár dnů vráceny. Nicméně boty mi jsou velké, tak jsem vracela přes českou poštu. Za 269kč poštovného ( četla jsem v recenzích, že zasilkovnu nepřebírají proto jsem zaslala poštou dle jejich instrukcí) jim byla zásilka doručena
    Nicméně ani tu přebrali/nepřebrali nevím. Česká pošta mi říká kontaktujte prodejce. Prodejce na infolince úplně k ničemu, že mi nedokáže pomoct. Jak nemůže vědět, jestli boty převzali, nebo ne nevím, ale tenhle obchod je absolutně neseriozní.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Moc mě tato situace mrzí. Nevyhovující zboží můžete vrátit na naši adresu Dělnická 390, 532 36 Pardubice. Zásilku prosím neposílejte na dobírku, můžete ji poslat doporučeně nebo si dát balíček pojistit přes Českou poštu nebo přes zásilkovnu, pokud máte možnost si v mobilní aplikaci Zásilkovna požádat o kód pro vrácení zásilky. Váš požadavek Vám určitě rádi vyřídíme. Zboží Vám vyměníme nebo vrátíme peníze.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    poměr kvalita ,cena
    ubrus dobrý předložky minus

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladný komentář. Jsem ráda, že Vám ubrus vyhovuje. Předložky můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mám u Vašeho e schopu problémy s veliekostní tabulkou. Buď je mi výrobek přliš velký a nebo malý. Mrzí mě to. Ale z důvodum že nemám jistotu, že nebudu muset výrobek vracet raději neobjednávám. U této
    objednávky se mi to opět potvrdilo.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Moc mě mrzí, že Vám zboží velikostně nevyhovovalo. Vraťte ho prosím zpět k nám, rádi Vám ho vyměníme nebo vrátíme peníze.
    Oblečení máme spíše volnější střihy, doporučuji zakoupit velikost, kterou běžně nosíte. Pokud váháte mezi velikostmi, doporučuji zvolit velikost menší.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný víkend.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    V 1 případě doručen jiný produkt. Špatný zákaznický servis - na dnešní dobu zastaralé, nepohodlné vracení. Špatná komunikace - na dotaz, zda mohu vrátit zboží zásilkovnou - odpověď ano. Na výslovný dotaz, zda si ho pak vyzvednou - ano. Když mnou vrácené zboží nebylo vyzvednuto, v dalším tel. hovoru řečeno, že ho nevyzvedávají. Prý tím mysleli, že si ho vyzvednou na vrátnici. Žádná omluva, žádné uznání chyby. Takové zacházení se mi nelíbí.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Zboží nám můžete vrátit přes Českou poštu nebo i přes Zásilkovnu, pokud máte možnost si v mobilní aplikaci požádat Zásilkovnu o kód pro vrácení. Váš požadavek na vrácené zboží jsme dne 9.10. zpracovali a peníze vrátili přes platební bránu GoPay na účet, ze kterého byla platba poslána.

    Děkuji za pochopení a věřím, že se podobná situace již nebude opakovat.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Doručení trvalo dlouhou dobu, platila jsem předem a potřebovala jsem dát jako dárek, což je už jen pro mne

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Věřte, že jsme pro včasné odeslání Vaší zásilky udělali maximum.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    S obchodem nemám problém, s předání zásilky také ne. S čím nejsem spokojená je materiál a velikost. Neodpovídá velikostní tabulky. Takže zklamaná z kvalitou a velikostí. Ale dobrý na úklid.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Mrzí mě, že nejste spokojená. Nevyhovující zboží nám vždy můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám velice rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky a jejího potvrzení uplynul týden bez jakékoliv reakce obchodu

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Vaši zásilku nyní balíme a expedujeme. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednávka i doručení v pořádku

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení a věřím, že k nám opět zavítáte.

    Přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu doporučit, plavková podprsenka Mores kterou jsem měla objednanou ve velikosti 80C, byla doručena ve velikosti 95C, takže zklamání, potřebuji plavky již tento týden a tak nestihnu výměnu v potřebném čase..

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Podprsenka, kterou jste si zakoupila, je vyrobená ve Francii a má tedy i francouzské číslování. Jejich velikost vychází z obvodu přes prsa, zatímco česká z obvodu pod prsy. Z tohoto důvodu bude vždy na etiketě uvedena velikost o 15 cm větší.
    Je nám líto, že Vám zakoupená velikost nesedí. Podprsenku, prosím, zašlete zpět, rádi Vám ji zdarma vyměníme za jinou velikost.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi udajne skladem skladem nemaji

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Omlouvám se za prodlouženou dodací lhůtu. Vaši objednávku zboží jsme 2.10. odeslali k Vám na Vaši adresu. Věřím, že ji co nejdříve obdržíte.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslané velikosti neodpovídají objednaným velikostem. Např. Objednala jsem podprsenku 85C, přišla mi 100C. ... některé košile jsou velikostí perfektní, jiné jsou až o 2 čísla větší a není to oversize. Jinak látka je skvělá a příjemná, ale již se mi nechce nic objednávat, i když se mi oblečení líbí, protože se v tom pak nedá chodit a věci většinou daruji.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.
    Ohledně podprsenky mi dovolte vysvětlení. Podprsenka, kterou jste si zakoupila, je vyrobená ve Francii a má tedy i francouzské číslování. Jejich velikost vychází z obvodu přes prsa, zatímco česká z obvodu pod prsy. Z tohoto důvodu bude vždy na etiketě uvedena velikost o 15 cm větší.
    Je nám líto, že Vám zakoupená velikost nesedí. Podprsenku, prosím, zašlete zpět, rádi Vám ji zdarma vyměníme za jinou velikost.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávám stále stejnou velikost, ale oděvy jsou stále víc širší a delší. Velikosti oděvu jsou přilepené pouze lepítkem, kdykoliv se dá pozměnit.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme. Věřím, že další nákup u nás Vám udělá větší radost.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazila

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží jsme dne 26.9. odeslali. Určitě svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    • Ke zboží nebyl přiložen formulář k vrácení a reklamaci zboží,jen spousta reklamačních letáků.Na dotaz jak mám v této situaci pokračovat, mi dosud nebylo sděleno.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Z ekologických důvodu již nezasíláme papírové doklady v balíčku u zboží. Posíláme je jako přílohu v e-mailu s informací o odeslání objednávky. Pokud nemáte možnost si reklamační list vytisknout, můžete ho nahradit průvodním dopisem, na který stačí napsat Vaši adresu, zákaznické číslo, telefon a požadavek na vyřízení. Dopis prosím vložte do balíčku k vrácenému zboží. Pro bližší informaci nás můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Na Vaše případné dotazy Vám vždy rádi odpovíme.
    Je mi líto, z Vaší e-mailové adresy jsme bohužel žádný dotaz neobdrželi.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevhodná kombinace materiálu, mačká se

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme. Věřím, že další nákup u nás Vám udělá větší radost.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    • Pozor na vracení zboží ! Nevrátí Vám původní cenu, kterou mají na svých aktuálních stránkách. Jsou to podvodníci!!!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Dovolte krátké vysvětlení. Dne 16.9. jsme zaevidovali požadavek na vrácení tuniky. Přes platební bránu GoPay jsme dne 16.9. odeslali částku 159,- Kč a dne 18.9. jsme vrátili částku 26,- Kč. Uplatněnou slevu ve výši 36,- Kč nevracíme v hotovosti. V případě Vašich dotazů nás můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, vše rádi vyřešíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 3 týdnech zboží ještě nedorazilo. Žádná reakce obchodu.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Očekáváme nové naskladnění zboží od dodavatele. Po obdržení k nám na sklad Vám zásilku odešleme v co možném nejkratším termínu. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Tentokrát nejsem spokojená. Mačkavý materiál. Na plážové šaty dost špatně. Halenky mají na velikost 54 úzká ramena, je to nepohodlné. Zatím nemám chuť objednávat. Jsem dost znechucená.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Mrzí mě, že nejste spokojená. Nevyhovující oblečení nám můžete vrátit zpět k nám, Váš požadavek Vám velice rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a věřím, že se mi podařilo zmírnit nedorozumění, ke kterému došlo.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte