Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Nesmyslně předražené zboží, nakupuji zde zcela výjimečně a to pouze v případě výrazné slevy.
    • Velmi špatná komunikace.
    • V případě, že pošlou chybné zboží, nepotvrdí následné převzetí zboží zpět, ani se neomluví za své pochybení.
    • Poštovné za vrácení jimi chybně poslaného zboží mi neráčili kompenzovat.
    • Původní zásilku poslali přes Zásilkovnu, jak jsem požadovala, vyřízenou reklamaci ale poslali z nepochopitelných důvodů Českou poštou, což pro mne znamená nemalé komplikace - to ovšem tuto obskurní firmu nezajímá, že?

    Další nepříjemná zkušenost s Blancheporte. Jedna ze tří zakoupených položek byla zaslána chybně - úplně jiné zboží. Musela jsem na vlastní náklady vrátit (proč, když chyba je na straně Blancheporte??) Nepotvrdili mi, že vrácené zboží převzali a uznávají reklamaci, až po týdnu laskavě oznámili, že konečně posílají to, co jsem si zakoupila, hurá!
    Není mi moc jasné, jak se tihle trapní diletanti mohou uživit v tak dravé konkurenci jiných e-shopů s kvalitnějším zbožím, příznivějšími cenami a slušnějším jednáním se zákazníky. Už to konečně vzdejte, amatéři!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží ze dne 3.7. jsme dne 8.7. odeslali. Váš požadavek na výměnu zboží jsme dne 19.7. vyřídili a na Vašem zákaznickém účtu evidujeme částku 85,- Kč za vzniklé poštovní náklady. E-mailem nám prosím zašlete číslo Vašeho bankovního účtu, abychom Vám mohli peníze vrátit.

    Věřte, že pro spokojenost našich zákazníků děláme maximum, ale i přes veškerou naši snahu se může chybička vloudit.

    Děkuji za pochopení a věřím, že se mi podařilo zmírnit nedorozumění, ke kterému došlo.

    Přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba doručení a nakonec přišlo zboží, které jsem si vůbec neobjednala

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit zpět k nám na naše reklamační oddělení, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které neměli odstranili aniž bych byla informována ,objednávka po více jak týdnu nedoručena,komunikace velmi špatná.Objednala jsem zde naposledy....

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Mrzí mě, že jsme Vám nedoručili jednobarevnou podprsenku z důvodu vyprodání. Ostatní zboží jsme dne 19.7. odeslali.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byly mi doručeny úplně jiné plavky - vracím je

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Velice se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Váš požadavek na vrácení zboží Vám vyřídíme co nejdříve. O datu a zpracování Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem nepřevzala,cena na faktuře byla 519 Kč a požadovaná cena při doručení činila 990 Kč.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Poslední balíček, který jsme Vám poslali dne 19.7. byl na dobírku 519,- Kč.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Šaty neodpovídaly velikostem v tabulce, podle kterých jsem objednávala.
    • Nekvalitní a nehezké, budu vracet vše.

    Už si zde nic neobjednám. Na fotografiích vypadají šaty krásně, ale ve skutečnosti je to nekvalitní - vybledlé barvy a materiál taky nic moc.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Vaše nespokojenost mě mrzí. Váš požadavek na vrácení zboží Vám vyřídíme v co možném nejkratším termínu. O datu a zpracování Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek by se jinak než přes Magnet nedal prodat!!!!!!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Je mi líto, pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit zpět k nám. Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kvalita zboží neodpovídá ceně, objednáno spodní prádlo bavlněné, kvalitou umělina čínská, hrubá, škrabavá, toto nelze nazývat bavlněné

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit zpět k nám na naše reklamační oddělení, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký víkend.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, už nikdy více
    • Vrácení zboží hradí spotřebitel

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Je mi líto, poštovní náklady proplácíme pouze v případě, že se jedná o chybu na naší straně např. zboží poškozené, záměna zboží.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Šaty absolutně neodpovídají obrázku

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě moc mrzí. Nevyhovující šaty nám můžete vrátit zpět k nám na naše reklamační oddělení. Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem včas jak bylo inzerováno obchodem, ale velikost prý nebyla. Nevím co je pravda!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Mrzí mě, že jsme Vám neposlali Vámi objednané šaty. Věřím, že si vyberete jiné z naší pestré nabídky.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Vaši objednávku zboží vedeme stále v evidenci. Velice se omlouvám za nepříjemnosti způsobené prodlouženou dodací lhůtou Vaší objednávky. Po obdržení zboží od dodavatele k nám na sklad Vám zásilku odešleme co nejdříve. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balení ,jdy uv ádějí ekologické balení-rolička halenky v papíru,ale vlastně v igelitovém sáčku,navíc bez přiložené faktury.Když ekologie,tak v šechno.
    Ani snížená cena výrobku n eodpovídá kvalitě zaslaného zboží.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující zboží nám můžete zaslat zpět k nám, Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.
    Fakturu a dodací list již nezasíláme v papírové podobě v balíčku, ale jako přílohu v e-mailu s informací o odeslání zásilky.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    barva šatů neodpovídá inzerci- tj. modro béžová, je zeleno béžová, přestože na kodovém označení zboží je inzerována modrá, chybně označené balení výrobku, není chyba vydávajícího,ale "baliče" tzn. dodavatele zboží, pokud si nebalíte ve skladech sami...

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Nevyhovující zboží nám můžete zaslat zpět k nám. Váš požadavek Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží neodpovídá vyobrazení

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Nevyhovující zboží nám vždy můžete vrátit zpět , reklamaci Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabídka i ve větších velikostech.
    • Špatná komunikace,
    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Vaše nespokojenost mě mrzí. Zásilky odesíláme do 5-10 dnů pokud máme zboží skladem. Nevyhovující zboží nám vždy můžete vrátit zpět , reklamaci Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Objednáno 1. srpna 2024, dnes (8. srpna 2024) zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení. Vaše zásilka byla odeslána 8.7.2024. Věřím, že ji obdržíte v blízké době.

    Přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I když je zboží skladem, trvá velmi dlouho, než objednávku odešlou. Je to více než týden a zboží ani není předáno dopravci.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Věřte, že pro včasné odeslání zásilek děláme maximum. Zásilky odesíláme zhruba do 5 až 10 dní.
    Vaše objednávka byla přijata 2.7.2024 a dnes 8.7.2024 ji odesíláme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací doba

    Zboží je nekvalitní a neodpovídá velikostí (plavková podprsenka).

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Věřte, že pro včasné odeslání zásilek děláme maximum, ale i přes naši veškerou snahu se může stát, že se doručení některého velmi žádaného zboží prodlouží.
    Nevyhovující zboží nám vždy můžete vrátit zpět , reklamaci Vám rádi vyřídíme.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • vyhledávání v e-shopu
    • řešení reklamací při pochybení na straně obchodu
    • odpovědi obchodu na požadavky zákazníka
    • popis zboží na e-shopu

    Má první zkušenost s tímto obchodem je bohužel i tou poslední.
    S kalhotkami problém nebyl, ale u obou podprsenek ano. Bylo uvedeno, že se jedná o vyztužené podprsenky, ale ani jedna nebyla, a problém byl i s velikostmi.
    Podprsenku Tabika jsem si nakonec nechala, byť byla bez uvedené výztuže a byla mi volnější přes hrudník, ale dala jsem si ji upravit a je to v pořádku.
    Druhá Mausa ale přišla přes objednání vel. 75D ve vel. 75C, byť na obalu bylo označení D. Žádala jsem o výměnu za správnou velikost s upozorněním, že pokud výměna nebude možná, vrátím i kalhotky k této podprsence a vzhledem k pochybení na straně prodejce žádám o proplacení obou částek za poštovné. Výměna údajně možná nebyla pro vyprodání zásob (podle mého názoru ale došlo na kontrolu značení ve skladu společnosti nebo jednání s jejich dodavatelem, jelikož je podprsenka opět v nabídce a to i v mnou objednané velikosti), tak jsem vracela i kalhotky. Reklamací jsem strávila spoustu času (téměř každodenní e-mailová korespondence trvající 2 týdny, fotodokumentace, vyplňování reklamačních listů, příprava a vyřizování zasílání vraceného zboží) a do finále mi vrátili zaplacené peníze a proplatili poštovné za vrácenou podprsenku (za vrácené kalhotky už nikoliv). Původně mi ale částku chtěli připsat na zákaznický účet, byť jsem žádala, pokud nebude výměna možná, o proplacení.
    Pokud si objednáte dvoudílné plavky a jedna část Vám nebude sedět, doporučuji reklamovat rovnou obě části, pokud si tu druhou nebudete chtít v případě, že výměna nebude možná, nechat.
    Po této zkušenosti jsem žádala o zrušení zasílání nabídek a nastaveného zákaznického účtu a smazání mých kontaktních údajů z jejich systému, ale v odpovědi mi potvrdili pouze v brzké době zrušení zasílání nabídek.
    Plavky jsem si do finále objednala u konkurence a nejen že plavky skvěle sedí, ale popis na jejich stránkách odpovídal dodanému zboží, cena byla nižší než u Blancheporte a k mému překvapení zboží dorazilo již druhý den.
    Blancheporte má sice v nabídce krásné věci, ale vzhledem ke zkušenosti už od nich opravdu nemám v plánu cokoliv objednat!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. V nejbližší době se s vámi spojíme a vše dořešíme ve váš prospěch.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte