Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    pokud zákazník udělá objednávku na skladovou postel , týden čekáme na platbu a po našem upozornění zákazník objednávku zruší - nemám dále jak tuto recenzi komentovat. Z hodnocení dalších zákazníků je možno se dočíst, že si na komunikaci velmi zakládáme.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodrželi dodací lhůtu
    • žádná komunikace

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    U vaší objednávky jsme vlivem chyby našeho pracovníka opravdu nepohlídali výrorobní termín. Ihned jsem udělal taková opatření, aby se tato chyba neopakovala. Za cca týdenní zpoždění ve výrobě již nabídnuta 10% sleva na zakázku.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 7.5 . Jsem objednala, zaplatila, slíbili dodat do 30.6., je 7.7. Jediná komunikace je žádost o hodnocení. Ani zboží, ani peníze.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    výrobní dobu u objednávky uvádíme 6-8 týdnů. Vaše platba převodem k nám však dorazila až po necelém týdnu od objednání, což způsobí toto zpoždění ve výrobě. Pokud zákazník zvolí u objednávky platbu převodem, očekáváme její odeslání obratem, jinak nemůžeme do systému výroby vložit. Vaše objednávka je nyní připravena k expedici a bude tento týden dodána.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba na zboží.Doufám ,že jsem nepřišla o peníze a taky aby postel nebyl výrobek made in china.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    objednala jste u nás postel s 30 denní výrobní dobou a platbu nám zaslala 12.6. Nerozumím tedy, proč nás po ca 18 dnech takto negativně hodnotíte. V nabídce máme ca 150 skladových postelí k okamžitému odeslání, ze kterých je možno vybírat. U postele z vaší objednávky uvádíme "Český výrobek". Známe osobně všechny čalouníky, kteří v dílně v Bílovci tyto postele vyrábějí.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbené dodáni 20-30 dnů dodrženo nebylo, žádná zpráva, žádná komunikace. Dobrou firmu si představuji tak, že vám zboží doručí ve slíbené lhůtě a když se vyskytne komplikace, dají vám vědět.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    dnes vaši objednávku nakládá dopravní služba. Na našich stránkách vždy uvadíme orientační termín odeslání - expedice, nikoli termín doručení. Jelikož byl 30 den o víkendu, myslím že si takto negativní recenzi za 1 den zpoždění nezasloužíme.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nespolehlivý obchod, kde mi stále slibovali doručení zboží, termíny stále měnili a kdybych si nevolala sama, tak mi to nikdo ani neoznámí. Dobře věděli, že na zboží spěchám a nebyli ani tak fér, aby mi to řekli bez nahánění sami narovinu, že zboží jen tak hned nebude. Stále výmluvy, je to neprofesionální a nefér takový obchod. Také je fakt, že na jejich eshopu vidíte zboží skladem a ono ale není. Ni, celkově bych očekávala méně laxní a profi přístup. Zboží nakonec dorazilo.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše negativní zkušenost. Jak se můžete dočíst z ostatních recenzí, komunikace patří mezi naše hlavní priority. Skladovost máme propojenou s účetním systémem - zobrazuje se tedy vždy skutečný stav. Problém byla nadrozměrnost vaší objednávky, kde nebylo možné odeslání běžnou spediční službou, ale zboží musel vézt specializovaný dopravce. Takovou dopravu není možné zajistit do druhého dne od objednávky.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nebyla uznána reklamace, z důvodu, že zboží mělo být poškozeno přepravou, i když obalový materiál byl řádně při převzetí zkontrolován a poškozen nebyl

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    pečlivě jsem prověřil průběh vaší reklamace. V reklamačním emailu jste nám napsala, že jste si "nevšimla" poškození roštu, kde byl dle foto jasně potrhaný obal. Zde však uvádíte , že jste řádně rošt zkontrolovala. Obratem jsme vám nabídli bezplatné zaslání nové prasklé lamely. Jak se můžete dočíst z ostatních recenzí, jakékoli reklamace se vždy snažíme řešit obratem a ve prospěch zákazníka. Vaší negativní recenzi proto nerozumím.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Postel dorazila v pořádku,ale hrůza děs. To provedení a materiál, za dva tisíce drahé. Nekupovat. ne ne ne!!!!!!

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, která však spíše patří k hodnocení produktu. Velmi nás mrzí, že nejste s výrobkem spokojeni. Pokud máte s postelí jakýkoli problém, neváhejte se obrátit na kolegyni z našeho reklamačního oddělení, která vyřeší vše rychle a k vaší spokojenosti ( výměna dílu, celého výrobku aj. ) Průměrnou dobu vyřízení reklamace máme 3 dny a snažíme se o další zrychlení.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi dlouhé dodací lhůty.

    Neskutečně dlouhá dodací lhůta, nebyl mi doručen potvrzovací mail.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    Termín výroby uvádíme přehledně jak u každého výrobku, tak v nákupním košíku. V nabídce máme také více než 100 modelů postelí skladem. Neruzumím proto vaší negativní recenzi. Potvrzovací emaily jsou odesílány automaticky - nedoručí se pouze v případech špatně zadané emailové adresy u objednávky, nebo u plné schránky.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržení termínu a po 8 týdnech mi potvrdili dodávku, ale vzápětí zjistili, že postel ještě nedorazila od subdodavatele k nim?!?

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    V pondělí 4.5 budeme vaši zakázku expedovat. Termín výroby 8 týdnů tedy opravdu překročíme o 4 dny. Včera jsme se vám telefonicky omluvili a jako dárek za malé zpoždění přibalujeme k vaší zakázce zdravotní polštář. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, protože bylo skladem, abych ho měl rychle. Také jsem obratem zaplatil. Po deseti dnech nemám nic.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    Objednávku jste sice provedl před 10 dny - zvolenou platbu převodem nám však odeslal až po 6-ti dnech. Paletovou přepravu čalouněných postelí objednáváme 3 dny předem - dnes vaši objednávku nakládá spediční služba. Při zvolení platby převodem bohužel nejsme schopni zadat odeslání zboží do systému dříve, než k nám platba dorazí.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Před více jak 2 měsíci jsem uskutečnila objednávku postele, postel mi nebyla doručena ani jsem neobdržela žádnou informaci od obchodu.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    Termín výroby se u vaší zakázkové objednávky postele zobrazoval do konce dubna. Postel tedy stihneme včas dodat a negativnímu hodnocení proto nerozumím.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Po převzetí postele, jsem zjistil vadu: proražená deska úložného prostoru.
    Reklamace dopadla tak, že přepravní služba mi nechce vydat protokol o poškození a prodejce nechce bez toho uznat reklamaci.
    Přitom stačilo poslat novou desku úložného prostoru.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    Jak se můžete dočíst z ostatních recenzí, na rychlé komunikaci si velmi zakládáme. Na základě vašeho kontaktu jsme vám obratem sdělili postup při vyřízení reklamace. Pro požadavek zaslání nového dna postele prosím kontaktujte kolegyni z našeho reklamačního oddělení.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Sami nevyvinuli žádnou aktivitu s informací prodloužení termínu dodání. Při dotazu z mé strany dodací lhůtu dále prodloužili.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    prověřil průběh výroby vaší objednávky. U dubové postele Adriana došlo k prodloužení výrobní doby o ca 14 dní z důvodu velké nemocnosti ve stolařské dílně. Tuto informaci jsme vám s omluvou předávali už 12.3. Z vaší strany jsme následně neobdrželi žádnou reakci a proto nyní nerozumíme negativnímu hodnocení. Ještě jednou se omlouváme za zpoždění ve výrobě.


    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    O zboží jsem měl velký zájem a dlouho jsem ho vybíral, než jsem přistoupil k objednání. Bohužel obchodník, který mi zboží měl dodat byl velmi neochotný a zajištění dodávky mu činilo viditelný problém. Konkrétně pro mě 68-mi letého důchodce jeho nabídka dodání a složení zboží před domem bylo pro mě neakceptovatelná. Nabízel jsem nějaký doplatek za dodání zboží do 2. patra, kde bydlím, to však obchodníka naprosto nezajímalo. Byl skutečně velmi, velmi neochotný.

    Bohuslav Vránek, Vejmluvova 62, 59102 Žďár nad Sázavou, tel. 602732380

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den pane Vránek,

    informaci o tom, že aktuálně z kapacitních důvodů přepravce nelze objednávat výnosy, máme přehledně uvedenou jak v infu o dopravě, tak přehledně v nákupním košíku. Na základě našeho telefonického kontaktu jste následně objednávku zrušil. Protože se tedy žádná vaše objednávka nerealizovala, nerozumím vaší negativní recenzi a nedovedu na ni nijak reagovat.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodací lhůta 7-14. dní - je to již 22 dní a žádná reakce obchodu. Nikdo nás neinformoval o zpoždění dodávky...:(

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Prověřil jsem osobně vaši objednávku na lamelový rošt 100x200 a opravdu je chyba na naší straně. Výrobce roštů měl drobný výpadek a systém nás včas na tuto skutečnost neupozornil. Rošt dnes odesíláme a ještě jednou se omlouváme za zpoždění. Ihned jsem udělal taková opatření, aby se problém neopakoval.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mě zklamal - žádnou výhodu nevidím
    • Více jak před 2 měsíci jsem si objednala a zaplatila za nábytek, který jsem doposud nedostala. Posledním dotazem u výrobce mi bylo slíbeno, že nábytek by měl přijít do 7-10 dní, což by bylo do 23.1.2020. Po tomto dni budu nucena odstoupit od smlouvy a požadovat nejen vrácení uhrazené částky, ale i další náklady tímto vzniklé.

    Více u této firmy nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    termín výroby se u vaší předvánoční objednávky zobrazoval " do konce ledna". 22.1 byla vaše postel v pořádku dodána. Vaši negativní recenzi proto nerozumím.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně dlouhá dodací doba
    • Velmi špatná komunikace

    Možná šlo o souhru náhod, ale tyto náhody byly tak vážné, že už tento obchod nevyužijeme a stejně tak doporučím všem... Čekat v dnešní době skoro tři měsíce na postel (byť v masivu) je směšné.

    Objednávka v červenci. Dle dohody mělo být dodáno nejpozději na začátku září. Slovo nejpozději bych vytučnil - náhoda číslo 1: ubezpečování ve stylu "většinu postelí expedujeme ještě dříve" si mohli pracovníci odpustit. Realita totiž byla taková, že postel byla poslána na konci září. A tady přichází náhoda číslo 2: v půlce září byl mnou odeslán mail, co se s objednávkou děje. Reakce? Žádná! Za tři dny najednou - jako by zčistajasna - strojový mail: expedujeme postel. Takže dodání nakonec nemožné - spadlo na dobu, kdy jsem byl v cizině na služební cestě (proto jsem taky potřeboval postel dříve).

    Perlička na závěr? Po mém upozornění, proč nereagovali na email, nakonec opravdu někdo napsal: "My jsme si vašeho mailu nevšimli." Žádná omluva, ani její náznak.

    Toto není solidní jednání. Bohužel.

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    Pečlivě jsem prostudoval průběh celé vaší objednávky. Při objednávce vaší dětské postele se zobrazoval termín dokončení v průběhu září. Tento termín rovněž naleznete v potvrzovacím emailu objednávky. U každého výrobku termín dokončení přehledně uvádíme jak v detailu výrobku, tak při objednávání v nákupním košíku. V nabídce máme jak více než 100 postelí skladem, tak i postele s dlouhou výrobní dobou.

    V případě komunikace - jak se můžete dočíst z ostatních recenzí, na kvalitní komunikaci si velmi zakládáme. Na veškeré emaily odpovídáme obratem, nejpozději do druhého pracovního dne.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Málo lepidla
    • špatně se staví
    • nesprávně vyvrtané díry
    • hrozný plán

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den pane Zdeňku,

    děkujeme za vaši recenzi, která však spíše patří k hodnocení produktu. Velmi nás mrzí, že nejste s výrobkem spokojeni. Pokud máte s montáží jakýkoli problém, neváhejte se obrátit na kolegyni z našeho reklamačního oddělení, která vyřeší vše rychle a k vaší spokojenosti ( výměna dílu, celého výrobku aj. ) Průměrnou dobu vyřízení reklamace máme 3 dny a snažíme se o další zrychlení.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    Bezvapostele.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není skladem ,objednáno před 14 dny a stále čekáme

    Reakce obchodu BEZVAPOSTELE.cz

    Dobrý den,

    jedná se o stejný případ jako recenze níže. Při telefonickém kontaktu jste nám sdělila, že na objednávku počkáte. Nerozumím tedy, proč nás již takto hodnotíte, ačkoli dohodnutý termín ještě neuplynul.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    BezvaPostele.cz