Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bylo mi naučtovane zboží které jsem.nechtel

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se, ale naše lékárny slouží pouze jako výdejní místa pro e-shop, a proto není možné na místě upravovat obsah objednávek.

    Můžete však využít práva odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Veškeré informace naleznete zde: https://www.benu.cz/snadne-vraceni-ci-reklamace.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem a hned zaplatil zboží, na druhý den přišla jen polovina, druhý balíček nikdo nevěděl kde je. Musel jsem pořád aktivně volat na Benu tel. linku, sami od sebe Benu aktivně nekontaktuje, tak bych byl totálně bez informací. Druhý balíček ještě nedorazil ani po 10 dnech od objednávky. Pokud byste čekali na nějaké věci z lékárny, které potřebuje, tak určitě ne Benu.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zprávu a omlouváme se za vzniklé potíže.

    Chápeme, že je velmi nepříjemné čekat na zboží, zvláště pokud ho nutně potřebujete. Vaše objednávka byla bohužel rozdělena a druhá část se pohřešovala. Omlouváme se, že jste musel aktivně volat na naši zákaznickou linku, místo abychom Vás sami informovali, avšak dopravce PPL nás o ztrátě neinformoval.

    Objednávku jste vytvořil 9.9. a první část Vám byla doručena 10.9. Bohužel se druhá zásilka ztratila a dopravce PPL dosud neví, kde se nachází. Abychom situaci vyřešili, zadali jsme 12.9. požadavek na opětovné zaslání veškerého chybějícího zboží. Nový balíček Vám bude doručen dnes.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze objednat pouze 1 produkt, který je pod stanoveným cenovým limitem.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.

    Chápeme, že byste si rádi objednali pouze jeden produkt, který je pod stanoveným cenovým limitem pro osobní odběr. Limit pro osobní odběr v lékárnách je však stanoven na 99 Kč, což nám umožňuje efektivně zpracovávat objednávky a poskytovat službu zdarma.

    Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    při odběru v lékárně magistra neoplývající ochotou, netrpělivá, první špatná zkušenost, v předchozích kontaktech spokojenost

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vaší nedávné návštěvy naší lékárny. Velmi nás mrzí, že jste měla nepříjemnou zkušenost s obsluhou naší magistry. Ujišťujeme Vás, že to není standard, na který jsme zvyklí, a rozhodně to není úroveň služeb, kterou bychom chtěli poskytovat našim zákazníkům.

    Vaše předchozí spokojenost s našimi službami je pro nás velmi důležitá a mrzí nás, že jsme tentokrát nesplnili Vaše očekávání. Váš podnět bereme velmi vážně a provedeme potřebné kroky k tomu, aby se podobná situace neopakovala.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Osobní odběr

    Obchod jako takový proběhl jako vždy v pořádku. Bohužel jsem zvolil špatné místo vyzvednutí, kde pracovnici na výdejním místě lékárny, jsou asi lidé na obtíž. Při dotazu jak postupovat , když bych chtěl objednávku třeba vrátit. Odpověděla, ať si to přečtu v podmínkách e-shopu, že je tam od toho aby prodávala penicilín a nemá čas odpovídat na takové dotazy. Zřejmě práce pani nebaví, tak by měla dělat něco jiného.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnou zkušenost, kterou jste měl na našem výdejním místě.

    Je nám líto, že jste se setkal s neochotou a nevhodným přístupem naší pracovnice. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto se touto záležitostí budeme zabývat. Proškolíme náš personál, aby byl schopen poskytovat všechny potřebné informace a zajistíme, že se podobné situace nebudou opakovat.

    Co se týče vaší objednávky a postupu vrácení, rádi vám poskytneme potřebné informace. Můžete nás kontaktovat na čísle 212 812 812 nebo na emailové adrese [email protected] a my vám s případným vrácením objednávky pomůžeme. Případně veškeré informace ohledně vrácení zboží naleznete zde: https://www.benu.cz/snadne-vraceni-ci-reklamace

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme vám za pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit dojem při vaší příští návštěvě.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neochota prodavače s komunikací

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil kvůli neochotě kolegy/kolegyně.

    Rádi bychom tuto situaci důkladně prošetřili a zajistili, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Prosíme vás o poskytnutí bližších informací k vaší zkušenosti, abychom mohli konkrétní problém lépe pochopit a vyřešit.

    Brzy vás budeme kontaktovat, abychom se dozvěděli více podrobností.

    Děkujeme za spolupráci a věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V prodejně Arkády Pankrac asi 5prodavacek ,ale obsluhovala jen jedna takže čekání 15 minut

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil při návštěvě naší prodejny v Arkádách Pankrác. Mrzí nás, že jste musel čekat 15 minut na obsloužení, i když bylo na prodejně více zaměstnanců.

    Vaši stížnost bereme velmi vážně a budeme pracovat na zlepšení našich služeb. Provedeme interní kontrolu a zajistíme, aby bylo v budoucnu zajištěno plynulé a rychlé obsluhování zákazníků.

    Děkujeme vám za pochopení a za to, že jste nás na tento problém upozornil. Doufáme, že nám dáte šanci napravit dojem při vaší příští návštěvě.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nepřehledný nabídkový portál

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste měl problémy s přehledností našeho nabídkového portálu. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto se touto záležitostí budeme zabývat.

    Rádi bychom vás požádali o konkrétnější informace, které části portálu vám přišly nepřehledné nebo jaké funkce byste uvítal. Vaše návrhy nám pomohou lépe porozumět vašim potřebám a přizpůsobit naše stránky tak, aby byly uživatelsky přívětivější.

    Děkujeme za vaše pochopení a spolupráci. Věříme, že díky vašim podnětům budeme schopni zlepšit naši službu.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    ještě jsem nedostala zprávu, že mám objednané zboží na prodejně a už chcete hodnotit, jak jsem s dodávkou spokojená.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nedorozumění. Rádi bychom vás informovali, že vaše zásilka je již připravena k vyzvednutí na prodejně. Můžete si ji kdykoliv vyzvednout.

    Omlouváme se, pokud jste obdržela hodnocení před tím, než byla zásilka připravena. Děkujeme vám za pochopení a doufáme, že budete s objednaným zbožím spokojená.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepřišlo upozornění, že je zásilka již v lékárně, kdybych tam nešla a nekupovala jiné věci, tak se to ani nedozvím.
    • komunikace, cena - oproti konkurenci dražší
    • klientský servis - neochota
    • lékárnice věděla ještě méně o lécích než já jako laik.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažila.
    Rádi bychom uvedli, že notifikace o připravené zásilce opravdu nemohla být odeslána, jelikož zásilka ještě nebyla připravena k vyzvednutí a dorazila do lékárny krátce před vaší návštěvou. Nicméně chápeme, že tato situace mohla být frustrující, a budeme pracovat na zlepšení našich procesů, abychom podobným problémům v budoucnu předešli.

    Co se týče cen a úrovně znalostí personálu, bereme vaši zpětnou vazbu vážně. Podíváme se na naše cenové nastavení ve srovnání s konkurencí a zajistíme, aby náš personál obdržel další školení ohledně klientského servisu a produktových znalostí.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a doufáme, že při vaší příští návštěvě již bude vše v pořádku.
    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Neobjednávat na americkou v Plzni starší paní která tam obsluhuje má zřejmě nějaký mindrák

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
    Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost, kterou jste zažil na naší pobočce na Americké třídě v Plzni. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto se touto záležitostí budeme zabývat, aby se podobné situace neopakovaly.

    Vaši připomínku předáme vedení pobočky, aby mohli situaci prošetřit a zajistit, že všichni naši zaměstnanci poskytují profesionální a vstřícnou obsluhu.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychle pripraveno

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení 100%.

    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena, a proto věříme, že se jedná jen o překlep a náš obchod doporučujete.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostal jsem žádné potvrzení své objednávky.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Rádi bychom Vás informovali, že potvrzení objednávky by mělo být automaticky odesláno na Vámi uvedený e-mail ihned po dokončení objednávky. Může se stát, že e-mail skončí ve složce nevyžádané pošty (spam), proto doporučujeme tuto složku zkontrolovat.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • styďte se,prodávat zboží před koncem záruky !!!

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám zboží dorazilo s krátkou expirací. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci na e-shopu uplatněnou nemáme.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    není návod v češtině

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Jak Vám již kolegyně ze zákaznického centra vysvětlila, tak u Vámi objednaných vitamínových doplňcích není žádný návod k použití, jelikož veškeré informace jsou zaznamenány na obale produktu. Denní dávkování doporučené výrobcem je 1-2 tablety denně a v případě potřeby se neváhejte poradit se svým ošetřujícím lékařem.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klame zákazníka tím, že v potvrzujícím e-mailu si můžete ještě objednávku upřesnit nebo pozměnit - ani na e-mail ani po tel rozhovoru se tak nestalo a nešlo s tím nic udělat a jen jsem chtěl změnit místo doručení zásilkovny - prostě objednáš, zaplatíš a finito starej se sám - špatný přístup k zákazníkovy - nabídka je jedna věc a realita bohužel jiná - najděte si serióznějšího dodavatele

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Změny objednávky mohou zahrnovat pouze odebrání produktů nebo snížení počtu kusů. Bohužel jiné úpravy, jako je změna místa doručení, nejsou možné po potvrzení objednávky. Tyto změny je třeba řešit případně přímo s přepravcem, zda je možné přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo.

    Vážíme si každé zpětné vazby, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby. Vaše připomínky budeme určitě brát v úvahu při dalším zdokonalování našich procesů.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednala jsem si kapky na odvodnění. Kapky měly jen uzávěr bez jištěného kroužku kolem hrdla, takže se trochu vylilo a krabička byla mokrá a zabarvená od kapek. Připadá mi, že už je někdo otevřel.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a hodnocení 80%.

    Mrzí nás, že Vám dorazil poškozený produkt. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci uplatněnou nemáme.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    V tomto měsíci jsem si v objednávce č. 9741052724 u Vás zakoupil zboží a při jeho úhradě v Benu lékárně v Chebu (ul. Valdštejnova) jsem zjistil cenu produktů (léků) příznivější než v E-shopu BENU.
    Dle mého názoru, vždy by měla platit cenová zásada zvýhodněného internetového nákupu ve srovnání s kamenným obchodem.
    Jsem z postupu E-shopu zklamaný, roztrpčený - JDE MI O PRINCIP.
    K Vašemu obchodu zvážím svůj další postoj a přístup.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste byl zklamán rozdílnou cenou mezi naším e-shopem a kamennou lékárnou. Rádi bychom Vás ujistili, že se snažíme našim zákazníkům nabízet co nejlepší ceny, avšak ceny na e-shopu a v kamenných lékárnách se mohou lišit z několika důvodů.

    Někdy jsou určité produkty zařazeny do speciálních akcí nebo slevových kampaní, které mohou být specifické buď pro e-shop, nebo pro kamenné lékárny. Tyto akce se mohou lišit v čase i v závislosti na dostupnosti zboží.

    Vaše připomínky bereme vážně a využijeme je ke zlepšení našich služeb. Věříme, že nám i přes tuto nepříjemnost zachováte svou přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Jsem zvyklá tu nakupovat.
    • Složité hledání

    Nechce se mi.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení 80%.

    Jsme rádi, že jste u nás zvyklá nakupovat a mrzí nás, že je pro Vás složité vyhledávání produktů. Naše zákaznické centrum se proto s Vámi spojí a budeme rádi za bližší informace, abychom jej mohli předat příslušnému oddělení k zamyšlení.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Toto byl první nákup na e-shopu a proběhl bez problémů. Ovšem jednalo se o zubní kartáčky. Za slušnou cenu.
    • Na pobočce lékárny je to marný. Stále něco nemají a vnucují se svou náhradou.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a jsme rádi, že e-shopová objednávka proběhla v pořádku.

    Velmi nás však mrzí, že jste měl negativní zkušenost s dostupností léků na naší pobočce. Situaci prověříme, abychom zjistili příčiny a mohli zlepšit naše služby.

    Rádi bychom Vás informovali, že pokud lékárna nabízí náhradu za nedostupný lék, je to zcela v pořádku. Naši lékárníci se vždy snaží poskytnout nejlepší možné řešení, aby Vám mohli co nejlépe pomoci a poradit.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.

    Vaše BENU