Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nedostal jsem fakturu k zboží, prosím o zaslání na mail.
DěkujiReakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Faktura je standardně zasílána elektronicky v e-mailu, ve kterém Vás informujeme, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Pokud jste tento e-mail přehlédl nebo Vám spadl do složky SPAM, fakturu si můžete také stáhnout po přihlášení do Vašeho uživatelského rozhraní na našem webu nebo v aplikaci.
Pro Vaše pohodlí jsme Vám fakturu nyní znovu poslali na e-mail.
Děkujeme za pochopení
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Čekám na balíček, on byl na cestě v Praze, ale teď vrátí zpátky. Neměla jsem zprávu že balíček v Solnice. Proč? Co já musím dělat?
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás vzniklé nepříjemnosti.
Balíček jsme předali přepravci Zásilkovna, který jej nyní vrací z důvodu nevyzvednutí. Bohužel, nemáme přístup k detailním informacím o doručení, a proto doporučujeme kontaktovat přímo přepravce Zásilkovna pro více informací a vysvětlení situace.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- nevím proč BENU nabízí zboží, které nemá
- BENU zrušili objednávku v době kdy už jsem měl zboží obdržet
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo odeslat, za což se velmi omlouváme.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Byla jsem nemocná a chtěla využít dodání léků na adresu. Objednala jsem tedy s večerním doručením mezi 18-20hod., přišel mi e-mail, že objednávka byla doručena a tak jsem vyčkávála. Čekala jsem, že se někdo ozve až do 22:00 hod a nikdo nevolal, ani žádný e-mail. Musela jsem tedy sama druhý den kontaktovat zákaznickou podporu, kde jsou moje zaplacené a objednané léky a bylo mi sděleno, že kvůli technické chybě mi objednávka nebyla vyexpedována. Objednávám převážně Dr. Max, ale neměly volný slot, takže jsem zkusila Benu a obrovské zklamání. Paní na ZP byla velice milá a dala mi nové doručení, nicméně celkový zážitek hodnotím negativně. Čekala bych, že se alespoň někdo ozve anebo alespoň dostanu nějaké info, abych se případně zkusila zařídit jinak..
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme, že jste se podělila o svou zkušenost, a omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám naše služba způsobila.
Je nám líto, že Vaše objednávka nebyla doručena podle plánu. Kvůli technické chybě došlo k tomu, že nebyla vyexpedována včas, což bohužel vedlo k tomu, že jste nedostala své léky v očekávaném čase. Chápeme, jak důležité je v takové situaci obdržet objednávku včas, a velmi se omlouváme za způsobené potíže.
Děkujeme, že jste kontaktovala naši zákaznickou podporu a jsme rádi, že byla kolegyně milá a schopná nabídnout nové doručení, které již proběhlo bez problémů. Souhlasíme, že by bylo vhodnější, kdybychom Vás o problému informovali včas, a podnikneme kroky k zlepšení komunikace, aby se podobná situace neopakovala.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemný zážitek a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše zkušenost nám pomůže zlepšit naše služby.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Byla mi vystavena účtenka, která neobsahovala název vitamínů a na základě toho , mi nebyl proplacen bonus OZP na vitamíny. V lékárně mi bylo řečeno, že zboží zakoupené přes e-shop, není jejich a tudíž mi nemohou vystavit řádnou/podrobnou s názvem výrobku/ účtenku. Děkuji již vás nebudu využívat.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Rádi bychom Vám vysvětlili, že v lékárně skutečně obdržíte pouze potvrzení o zaplacení. Faktura, která obsahuje podrobné informace včetně názvu zakoupených vitamínů, je zasílána elektronicky na Váš e-mail. Faktura je součástí e-mailu, který Vás informuje o připravenosti zásilky k vyzvednutí. Navíc ji můžete také nalézt po přihlášení do svého uživatelského rozhraní v historii objednávek.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Nebylo zdůvodnění proč část objednávky bylo zrušeno.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou.
Situace nastala z důvodu, že jste si objednal produkt ve II. jakosti, který byl dostupný pouze v omezeném množství. Ve stejnou dobu si tento produkt objednal i jiný zákazník, a bohužel jsme neměli dostatek skladových zásob, abychom mohli uspokojit všechny objednávky.
Z tohoto důvodu byla Vaše objednávka částečně stornována.
Děkujeme za pochopení
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem 2 kusy stejného produktu. Potřeboval jsem 2. Nejdříve přišel email, že objednávku expedovali. Pět minut nato druhý, že místo dvou poslali jen 1 kus (samozřejmě s pořád stejným poštovným). A že pokud se mi změna objednávky nelíbí, můžu objednávku zrušit, ale pouze předtím, než ji expedují.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.
Mrzí nás, že jsme nedokázali pokrýt Vaši objednávku dvou kusů produktu. V danou chvíli si produkt objednalo více zákazníků, než jsme měli skladem, a proto jsme mohli expedovat pouze jeden kus.
Pokud nemáte zájem o částečnou objednávku, můžete zásilku nepřevzít a ta se nám vrátí zpět.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Nepříjemný personál, jinak co se týká vyřízení objednávky vše v pořádku a rychle posláno. Není to poprvé co personál byl nepříjemný. Když nemusím do Benu nejdu nakupovat.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Velmi nás mrzí, že jste se opakovaně setkala s nepříjemným personálem na naší pobočce. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a chování, které popisujete, rozhodně není standardem, který od našich zaměstnanců očekáváme.
Vaši stížnost jsme předali vedení pobočky, aby mohli tuto situaci řešit a zajistili, že se podobné případy nebudou opakovat. Klademe velký důraz na profesionální a vstřícný přístup a podnikneme kroky k nápravě.
Děkujeme Vám zároveň za pochvalu ohledně vyřízení objednávky a rychlého doručení. Věříme, že při Vaší další návštěvě bude Vaše zkušenost u nás pozitivní.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Lekarna pobocka v Roudnici nad Labem dala pouze pulku objednavky, nevydala celou objednavku!!!
- Neochotny personal na pobocce v Roudnici nad Labem, konkretne SLOVENSKA ZAMESTNANKYNE…
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost s nevydáním celé objednávky a za chování personálu na pobočce v Roudnici nad Labem.
Mrzí nás, že jste se setkala s neochotou a nevhodným chováním naší zaměstnankyně. Klademe velký důraz na profesionální a vstřícný přístup našich zaměstnanců. Vaše zpětná vazba nám pomáhá vylepšovat naše služby a personál bude proškolen, aby se podobné situace neopakovaly.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
E-shop funguje dobře. Nejsem spokojená s dodací lhůtou a cenami.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení 80%. Mrzí nás však, že nejste spokojená s dodací lhůtou a cenami.
Rádi bychom upřesnili, že Vaše objednávka byla přijata 17.9. a již následující den ráno, 18.9., byla zásilka připravena k vyzvednutí. Snažíme se vždy zajistit co nejrychlejší doručení.
Co se týče cen, neustále pracujeme na tom, aby byly naše produkty cenově dostupné a zároveň kvalitní. Pravidelně také nabízíme různé akce a slevy, které můžete využít.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Vše předražené
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že máte dojem, že jsou naše ceny předražené. Snažíme se poskytovat širokou škálu produktů, které odpovídají různým potřebám a rozpočtům našich zákazníků.
Pravidelně také nabízíme různé akce a slevy, aby byly naše produkty dostupnější. Doporučujeme sledovat naše webové stránky nebo se přihlásit k odběru našeho newsletteru, abyste měli aktuální přehled o probíhajících slevách a akcích.
Děkujeme za pochopení a věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
V kamenné lékárně přípravek neměli, lékárnice doporučila objednat přes eshop s doručením na lékárnu do druhého dne. Druhý den ráno mi přišel email, že objednávka byla zrušena, "storno administrativním pracovníkem".
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jsme Vám nedoručili objednávku, avšak objednávka byla stornována z důvodu, že u nás v systému byla vedena jako nedokončená/neúspěšná a bohužel takovou objednávku nelze odeslat.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Bylo to již po druhé co mi přišlo zboží poškozené.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že Vám zboží dorazilo poškozené. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci na e-shopu uplatněnou nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Vždy jsem byla spokojená, ale nyní obchod moji objednávku na druhý den zrušil
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jsme museli Vaši objednávku stornovat, ale vzhledem k povodňové situaci, která v té době panovala, jsme neměli bohužel jinou možnost, jelikož naše lékárna byla vytopena a uzavřena.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Dôvod zrušenia od dodávateľa bol, že nedodávajú na Slovensko. Nie je dôvod ich odporučiť, keď objednávku nedoručia.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velmi se omlouváme za případné nepříjemnosti. Naše služby aktuálně poskytujeme pouze v rámci České republiky. Pro doručení na Slovensko prosím využijte stránky www.benulekaren.sk. Každá země má svůj vlastní e-shop a funguje samostatně.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Arogantní vedoucí na prodejně! Hrubá a sprostá na zákazníky!
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnou zkušenost, kterou jste zažil na naší lékárně.
Vaše stížnost nás velmi mrzí a bereme ji vážně. Takové chování není v souladu s našimi standardy a hodnotami. Okamžitě prošetříme situaci a podnikneme potřebné kroky, aby se podobné incidenty v budoucnu neopakovaly.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za upozornění, které nám pomůže zlepšit naše služby.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- bez upozorneni mi bylo prodano zbozi ktere uz nebylo mozne spotrebovat v zarucni dobe.Za plnou cenu
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Vždy se snažíme zasílat produkty s nejdelší možnou expirací. Abychom mohli Vaši stížnost vyřešit, potřebujeme upřesnit, o jaký konkrétní produkt z Vaší objednávky se jedná. V našem systému nevidíme žádný Vámi objednaný produkt, který by měl blízký datum spotřeby, a rádi bychom situaci prověřili podrobněji.
Prosím, kontaktujte nás s informací o konkrétním produktu, abychom mohli podniknout potřebné kroky k nápravě. Naše zákaznické centrum se s Vámi snažilo dnes spojit, avšak bezúspěšně.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost a cena
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení 100%.
Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen, a proto věříme, že se jedná jen o překlep a náš obchod doporučujete.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Vše ok. Ale musíte si dát pozor na to jestli jde o objednávku nebo rezervaci. Jinak budete okřiknuti paní v lékárně že to je rozdíl a nebudete ani chápat co se děje.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažila při vyzvedávání Vaší rezervace. Rozdíl mezi objednávkou a rezervací je důležitý, a je nám líto, že Vám to nebylo vysvětleno srozumitelně a přívětivě.
Vaše připomínka nám pomůže zlepšit naše služby a školení našich zaměstnanců, aby k podobným situacím v budoucnu nedocházelo. Prosím, přijměte naši omluvu za toto nedorozumění.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Nedodava na Slovensko, hoci tu je tiez Benu
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velmi se omlouváme za případné nepříjemnosti. Naše služby aktuálně poskytujeme pouze v rámci České republiky. Pro doručení na Slovensko prosím využijte stránky www.benulekaren.sk. Každá země má svůj vlastní e-shop a funguje samostatně.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU