Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jako rychlost dodání super.
    • Naprosto,ale naprosto neskutečně arogantní chování ze strany magister/lékárníků na pobočce v Holešově. Nakupoval jsem léky naposledy, aj kdybych měl vydržet do dalšího dne, tak raději vydržím a půjdu jinde. Nikdy více.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dlouhá doba vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve Vašem případě z naší strany splněno. Bohužel o víkendu se na lékárny e-shopy nezaváží.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr, akční ceny, dostatek informací na webu
    • při osobním vyzvednutí - nekvalitní a nepravdivé informace od lékárníka

    Objednávka volně prodejných věcí z webu pro 80 letou babičku proběhla OK. Bohužel když si babička v lékárně Benu OC Černý Most Metro/Bus vyzvedávala objednávku z eshopu, tak si chtěla vyzvednout i předepsané léky, konkrétně Euthyrox (recept od lékaře několik 100 tbl krabiček), lékárník babičce lhal, že Euthyrox se vyrábí už jen v 90tbl balení a vybral si doplatek na jednu krabičku skoro 100 Kč! Na další krabičky, které lékárník v Benu neměl skladem, babička naštěstí nečekala a vyzvedla si v místní lékárně, kde dostala krabičku Euthyroxu o 100 tabletách a bez doplatku. Pro někoho stovka je opravdu hodně peněz a lži lékárníka k tomu jsou neetické, takže dnes negativní hodnocení. Na eshopu Benu babičce objednáváme pravidelně, sama si pak ráda osobně objednávku vyzvedne, většinou vše proběhlo v pořádku, avšak jednání lékárníka babičku velmi zklamalo.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a jsme rádi, že e-shopová objednávka proběhla v pořádku.

    Mrzí nás však situace, která na lékárně vznikla při výdeji léků na recept. Naše zákaznické centrum se proto s Vámi spojí a budeme rádi za upřesnění množství účinné látky Euthyroxu, abychom mohli situaci na dané lékárně prověřit. Euthyrox se při větším množství účinné látky opravdu vyrábí pouze po 90tbl.

    Věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodali oční kapky Hyal Drop s nefunkčním dávkovačem. Následující den po převzetí jsem výrovek reklamoval a šlo to ztuha. Reklamace není dodneška vyřízena. Na vyřízení reklamace sice mají 30 dní ale u léků je tento termín dost absurdní. Léky si do zásoby nenakupuji.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nespokojen s délkou řešení Vaší reklamace, avšak 30denní lhůta vyplývá ze zákona. Momentálně čekáme na vyjádření dodavatele, kterému byl produkt zaslán k posouzení, jelikož se jednalo o vadu, kterou lze zjistit pouze při aplikaci. Jakmile obdržíme vyjádření s výsledkem, naši kolegové se Vám z reklamačního oddělení ozvou.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    vyšší ceny než v jiných lékárnách

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Je nám líto, že jste nespokojen s našimi cenami. Naším cílem je poskytnout co nejlepší péči pro všechny naše zákazníky, a tak si Váš podnět bereme k srdci a na ceny se podíváme.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku obchod stornoval. Bez mé žádosti, bez mého vědomí a ani se nenamáhal mi to dát vědět. Poslední zpráva od Benu byla, že mám počkat na SMS. Stav jsem zjistil až po nahlédnutí do stavu objednávky na mém účtu, když se mi dodací lhůta zdála podezřele dlouhá. Problém jsem již vyřešil - probiotika jsem koupil přímo v kamenné lékárně Benu. Za stejnou cenu a bez jakýchkoliv problémů.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo odeslat, za což se velmi omlouváme. Tato informace Vám přišla v automatickém emailu, ve kterém Vás informujeme o stornu objednávky. Někdy však tyto emaily padají do složky Hromadné nebo SPAM.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ve středu jsem objednala léky. Ve čtvrtek jsem měla cestu do Benu. V 11:00 jsem se zeptala, zda léky již dorazily? Pracovnice lékárny řekla, že ne. Mylně mě informovala i o délce uložení léků. Tvrdila, že si je mohu vyzvednout do 14 dnů. V 11.30 jsem obdržela zprávu, že si mohu léky vyzvednout do 5 dnů. Znamená to, že léky v lékárně již byly v době, kdy jsem lékárnu navštívila. Bohužel jsem musela kontaktovat rodinu, aby se pro léky zastavili. Zbytečně problémy. Stačilo pár kroků do zázemí lékárny a měla jsem léky mnohem dřív. Tato příhoda se stala v lékárně Benu v OC Kaufland, Na sadách, České Budějovice. Nejsem přesvědčena, zda danou lékárnu budu navštěvovat v budoucnu.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás situace, která na lékárně vznikla. Zásilka je na lékárně uložena po dobu 5 kalendářních dnů a zároveň je možné prodloužit úložní dobu o dalších 5 dní.
    Věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci, která se již v budoucnu nebude opakovat.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

    • Asortiment
    • Manažeři nechtějí řešit problémy. Objednávku jsem zadala před 6 dny a stále jsem ji neobdržela. Když jsem kontaktovala tým podpory, řekli mi, že si důvod zpoždění musím zjistit sáma. To je nehorázné!

    Nechutná kvalita služeb. Žádné záruky.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za nedorozumění s naší zákaznickou podporou, avšak kolegyně Vám sdělila, že jsme zásilku již předali přepravci a bližší informace ohledně doručení zjistíte pod číslem zásilky přímo u přepravce. Zároveň Vás kolegyně informovala, že se pokusí zjistit u přepravce bližší informace ohledně zpoždění a jakmile budeme vědět více, tak se Vám ozveme.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • cena zvýšena z jednoho dne na druhý o 150,- Kč. Jako výsměch se pak jeví tzv. zleva o 100,- kč.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nebyl s cenou spokojen. V březnu byl Vámi zakoupený produkt v akční ceně, nicméně v dubnu byl již produkt zařazen do jiné akční kampaně zaměřené přímo na konkrétní značku. Ceny pravidelně sledujeme a měníme na základě vývoje trhu.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že nám v budoucnu zachováte svou přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Doma jsem zjistil, že zboží, které jsem si vyzvedl, mělo tesně před uplynutím expirační doby. Vzhledem k množství, které jsem si objednal, budu muset zboží užívat dlouhou dobu po uplynutí miinimální doby trvanlivosti.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem u nás. Pokud se blíží exspirace u nějakého produktu, tak je tato informace vždy uvedena v popisu daného produktu, aby byl zákazník před nákupem o této skutečnosti informován. Pokud nemáte o takové zboží zájem, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů od zakoupení. Více informací naleznete zde: https://www.benu.cz/snadne-vraceni-ci-reklamace

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pracovnik Benu pri vydeji objednavky zaplacene predem mi nechtel vydat tuto zasilku s oduvodnenim,ze neznam heslo.Pokud vim staci rici moje prijmeni a adresu.Pripadal mi,ze on je tady panem a ne zakaznik!

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste se na lékárně setkal s touto situací, avšak pro vyzvednutí e-shopové zásilky nestačí říci pouze příjmení. Vždy je tedy potřeba znát číslo objednávky a jméno/příjmení na kterou je objednávka vystavena. Je to především z důvodu, aby při výdeji nedošlo k záměně kvůli shodnému příjmení s jiným zákazníkem.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že nám v budoucnu zachováte svou přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Čekala jsem několik dní než mi přišla SMS

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo v tomto případě splněno. Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu 30.3.2024 a doručena hned první pracovní den po státním svátku tj. 2.4.2024. Bohužel se nejedná o rezervaci produktů na lékárně, ale o standardní e-shopovou objednávku.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi 5 měsíců před exp.
    • Opakovana zkusenost.

    Objednané zboží mělo dobu
    exp. 5 měsíců. Užívám ob den 1 tabletu,
    takže to bude " přes".
    Z Benu pres internet jiz nikdy.
    Opakovaná zkušenost.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste spokojena s doručeným produktem. Dle doporučení od výrobce vámi zakoupený produkt při správném užívání bude spotřebován dva měsíce před minimální trvanlivostí.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že nám v budoucnu zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poslední dobou přišly věci s porušeným či s ušpiněným obalem. Čekací lhůta je taky delší než jinde.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám přišly produkty ušpiněné, případně s porušeným obalem. Bohužel od Vás nemáme uplatněnou žádnou reklamaci. Naše zákaznické centrum se proto s Vámi spojí a budeme rádi za bližší informace.
    Co se týká doručovací doby, tak standardní doba doručení činí zpravidla 2-3 pracovní dny, což bylo ve Vašem případě vždy splněno. Bohužel o víkendu na lékárny závozy neprobíhají a s ohledem na proběhlé státní svátky mohla být doba doručení delší.

    Děkujeme za pochopení

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • antizakaznicky pristup a neochota
    • neschopnost komunikace a reseni problemu na jejich strane (pasivni agresivita)
    • zbozi objednate, ale nic vam nedorazi, aniz by obchod dal sam vedet, dozvite se to az kdyz sami patrate, proc zbozi neni
    • vyssi ceny
    • bezduvodne zrusi objednavku, nedomluvi se s vami na nahradnim reseni
    • lžou

    Nejhorší lékárna všech dob. E-shop naprosto neschopný komunikovat nejen se svými lékárnami, ale i se zákazníky. Benu má v objednávkách a slevových kuponech takový b*rdel, že jsou schopni s vámi online uzavřít kupní smlouvu, vy čekáte na léky, které mají být do 2 h. připravené v lékárně, ale ve výsledku když je jdete vyzvednout, lékárna nic neví, léky nedostanete a BENU vám následně, když pátráte po tom, co se děje, bez jakékoliv snahy o vyřešení objednávky zruší, protože "neumí". Není to o tom, že neumí, ale NECHCE umět. To, že přijdou o zákazníka jim evidentně nevadí, aspoň tak se chovaly dámy na e-shop lince. A to, že slíbí, že druhý den zavolají a dořeší se to? Haha, lež jako věž! Sprostě se jen chtěli vyhnout konfrontaci se zákazníkem, který si hájil svá práva (a který splnil i své povinnosti, na rozdíl od BENU!). Už nikdy více! Oni udělají chybu a po vás pak chtějí, bez jakéhokoliv řešení z jejich strany, ať si uděláte objednávku znovu a za víc peněz!! Nehorázná drzost, příšerný přístup a lži o tom, že nic " nejde". Šlo by, kdyby BENU mělo zájem o své zákazníky. Ale když jim ztráta jednoho, deseti, sto... zákazníků nevadí, pak ok. Ale já už zde nakupovat rozhodně nebudu.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás vzniklá situace s Vaší rezervací.
    Bohužel byl v rezervaci Vámi uplatněn slevový kupón, který jste získala prostřednictvím jiné společnosti než je BENU a který je možné využít pouze v rámci standardní e-shopové objednávky. Tuto informaci Vám sdělily i kolegyně ze zákaznického centra. Situaci se s Vámi snažily vyřešit a nabídly Vám řešení v podobě standardní e-shopové objednávky, kde lze tento kupón uplatnit, avšak toto řešení jste odmítla, jelikož jste léky potřebovala hned. Co se týká slibovaného kontaktování, tak by Vás kolegyně určitě kontaktovala, avšak Vy jste byla následující den rychlejší.

    Omlouváme se tedy za vzniklé nedorozumění a věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný popis produktu

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nespokojen s popisem Vámi objednaného produktu. Bohužel od Vás nemáme bližší informace, co bylo špatně, a tak se s Vámi spojí naše zákaznické centrum a budeme rádi za upřesňující informace.

    Děkujeme za pochopení

    Vaše BENU

  • Po týdnu žádná další informace,kde je zásilka ,ví bůh,již nikdy více!

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se, ale vytvořila jste si rezervaci produktů na lékárně a nikoliv standardní e-shopovou objednávku. Vaše rezervace byla připravena k vyzvednutí do 2 hodin od odeslání rezervace. Bohužel z důvodu nevyzvednutí byla rezervace zrušena.

    Děkujeme za pochopení

    Vaše BENU

  • Objednala jsem si jiný typ kartáčku co byl vyobrazen a přišly mi jiné spokojenost špatná

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám dorazilo jiné zboží, než jste si objednala. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci uplatněnou nemáme.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

    • Nestandartní komplikace při vrácení zboží

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste měla problémy při vrácení Vaší objednávky, avšak bohužel odstoupení od kupní smlouvy není možné uplatnit v kamenné lékárně. Zároveň nebyl dodržen postup pro odstoupení od kupní smlouvy a nebyl Vámi vyplněn formulář pro odstoupení. Kolegyně ze zákaznického centra Vám vše vysvětlila a zaslala pokyny pro vrácení.

    Děkujeme za pochopení

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám zboží dorazilo až za týden, avšak my jsme ji přepravci předali ještě tentýž den, kdy byla objednávka vytvořena. U přepravce tedy zjistíme podrobnosti, proč Vám zásilku doručili se zpožděním.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU