Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odebrana akce 2+1, nasledny katastrofalni pristup zakaznickeho servisu.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že jste byla nespokojená s naší službou a zákaznickým servisem. Po prověření situace jsme zjistili, že ve Vaší objednávce nebyl třetí produkt, což je důvodem, proč se akce 2+1 neuplatnila. Kdyby byl produkt v košíku přidán a následně odebrán, byla by Vám automaticky přepočítána akce na 1+1 a byla byste informována e-mailem, což se v tomto případě nestalo.

    Naše dvě kolegyně se Vám snažily situaci vysvětlit a poradit, jak postupovat, avšak řešení jste bohužel odmítla. Rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale v tomto případě chyba nevznikla na naší straně.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Benu jsou zloději!! Chtěla jsem si u nich koupit zboží, které v ,,akci" stálo 600,-. Po skončení ,,akce" stálo 500,- .. To je na ČOI !! Stejné zboží jinde za 300,- ..

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nespokojena s našimi cenami a akcemi. Bohužel nevíme, o jaký produkt se jedná, a proto Vás naše zákaznické centrum bude co nejdříve kontaktovat, abychom získali více informací a mohli situaci řádně prověřit. Ceny našich produktů se však mohou měnit v závislosti na různých faktorech a pravidelně sledujeme konkurenční nabídky, abychom Vám mohli nabídnout co nejlepší cenu.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Online nákup se nezdařil, věnec pomačkán k nepoužití. Musím vrátit. ACh

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že Váš online nákup nesplnil očekávání a adventní kalendář dorazil poškozený. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Naše zákaznické centrum Vás bude co nejdříve kontaktovat, abychom domluvili výměnu adventního kalendáře. Věříme, že se nám podaří situaci rychle vyřešit.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zápor velký, ze nemohu objednat s okamžitým odběrem v lékárně, kde zboží je skladem a musím čekat než ho pošlou

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nespokojena s tím, že není možné produkt z objednávky ihned odebrat v lékárně, kde je skladem. Rádi bychom Vás informovali, že naše e-shopové objednávky jsou zpracovávány centrálně, což bohužel znamená, že produkty jsou zasílány z našeho hlavního skladu a ne přímo z lékárny.

    Chápeme, že čekání na doručení může být nepohodlné, a proto se neustále snažíme zkracovat dobu dodání na minimum.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš dlouhá doba při vyzvednutí zboží v lékárně. Konkurence cca 10 až 20 minut. U vás ani po 5 hodinách žádná výzva k vyzvednutí.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nespokojen s dobou doručení, avšak jedná se o standardní e-shopovou objednávku a nikoliv o rezervaci produktů na lékárně. Zboží tedy odchází z centrálního skladu a doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne vytvoření objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží jsem objednal na eshopu. V neděli přišel email, že zboží je připraveno k expedici. Do zvolené lékarny však dorazilo až ve čtvrtek.

    4 pracovní dny na zaslání zboží ze skladu do lékarny je v porovnání s konkurencí příliš dlouhá doba. Celkově je nakupování pro přihlášeného uživatele Benu velmi nekonformní; když se přihlásím uživatelským jménem a heslem na eshop, a chci vidět svoje nákupy s kartou Benu plus, tak se musím k této kartě znovu přihlašovat. V jiné lékarně Benu, než kam chodím pravidelně, jsem za recept na oční kapky zaplatil cca 800. Neměl jsem u sebe kartu Benu, což prý nevadilo, ale tento nákup jsem stejně nikde nedohledal. Lékárna zná moje osobní údaje a přesto není schopna nákup přiřadit, byť dodatečně. Vracím se ke konkurenci.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami spokojen.

    Standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny, avšak v tomto případě došlo ke zpoždění naskladnění na dané lékárně. Za tuto nepříjemnost se omlouváme.

    Co se týče přihlášení k BENU PLUS kartě, tento krok je z bezpečnostních důvodů, abychom chránili Vaše osobní údaje a zohlednili citlivý sortiment, který prodáváme. Pro zobrazení Vašich nákupů s BENU PLUS kartou je nutné se přihlásit zvlášť, abychom zajistili, že k těmto informacím má přístup pouze oprávněná osoba.

    Pokud byste měl zájem o výpis nákupů s BENU PLUS kartou, rádi Vám jej poskytneme. Stačí nás kontaktovat a my vše potřebné zařídíme.

    Doufáme, že nám dáte ještě šanci a budeme moci zlepšit Váš dojem z našich služeb.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali neco jineho

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    Bohužel neevidujeme žádnou reklamaci z vaší strany. Naše zákaznické centrum vás bude co nejdříve kontaktovat, abychom situaci vyřešili.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 7 dny objednáno, stále nedoručeno. U jiné lékárny, jsem měla balíček, vždy do tří dnů doma.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že se vaše objednávka zdržela. Objednávka byla rozdělena do dvou balíčků a oba byly předány přepravci ještě tentýž den, kdy jste objednávku vytvořila. Bohužel se přepravci nedaří jeden z balíčků lokalizovat. Naše zákaznické centrum vás bude co nejdříve kontaktovat, aby situaci dořešilo a zajistilo vám dodání objednávky v co nejkratším možném čase.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Omylem objednáno více kusů ihned nnapsan email na který bylo napsáno že vyexpedovano a teď už se s tím nedá nic dělat. Čekala jsem nejakou možnost buď odeslání zpět nebo na pobočku.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou.

    Bohužel jste nás kontaktovala mimo naši pracovní dobu, konkrétně v neděli večer. Kolegové na Váš email reagovali ihned, jak to bylo možné, tedy v pondělí ráno. Bohužel v tu dobu již byla Vaše zásilka vyexpedována a nebylo možné ji zastavit či změnit.

    V takovém případě doporučujeme zásilku nepřevzít a vytvořit si novou objednávku se správným množstvím.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment, kamenné lékárny
    • Špatná komunikace s klientským centrem ohledně objednávky, arogance, neprofesionalita, příšerná doprava přes zásilkovnu. Neakceptovatelná doba doručení.

    Benu je dobré pouze pokud zboží můžete vyzvednout v kamenné lékárně. Nejhorší je kombinace Benu a zásilkovny. Benu si dohodlo, že zásilkovna bude doručovat její zásilky pouze na kamenné pobočky, které jsou často obsazené, to znamená že vám umožní si kamennou pobočku zásilkovny v objednávce vybrat, ale pak vás vyzve zásilkovna k přesměrování. Ve městě máme 5 boxů zásilkovny a jednu kamennou, jediná možnost bylo doručení do jiného města, některé možnosti sice byli vzdáleny pouze 10 km vzdušnou čarou, ale MHD nebo autem 50km. Když jsem požádal klientské centrum Benu o pomoc, setkal jsem se pouze s arogancí a s tím, že to mám řešit se zásilkovnou. Příště DrMax.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil při doručení Vaší zásilky.

    Bohužel nemáme možnost ovlivnit dostupnost jednotlivých výdejních míst Zásilkovny. Jakmile je zásilka předána přepravci, je potřeba řešit případné změny výdejního místa přímo s ním. Snažíme se spolupracovat s našimi partnery tak, aby doručení probíhalo co nejhladčeji, ale někdy se mohou vyskytnout komplikace, které nejsou v naší moci ovlivnit.

    Co se týče komunikace s naším klientským centrem, velmi nás mrzí, pokud jste měl negativní zkušenost. Z monitorovaného hovoru vyplývá, že se naše kolegyně snažila situaci řešit co nejlépe a poskytnout Vám potřebnou pomoc a informace. Rádi bychom se omluvili, pokud Vám to nepřipadalo dostatečné.

    Věříme, že nám dáte ještě šanci a příště budete mít lepší zkušenost s našimi službami.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Týden od objednání zásilky mi ještě nic nepřišlo. Koukal jsem na stránky přepravce a tam píšou, že ještě neobdržel zazislku od obchodu. Co je za dobu, ze se na zásilku z lékárny čeká dyl, jak týden?

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám způsobilo zpoždění zásilky.

    Zásilku jsme předali přepravci ještě tentýž den, kdy byla objednána. Po prověření s přepravní společností jsme však zjistili, že mají problémy s lokalizací Vaší zásilky. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší co nejdříve.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč mi požadovaný přípravek nemůže objednat samotná lékárna. Proč si ho musím shánět na internetu sama. Co když nemám internet. Krabička s přípravkem byla načatá a byť počet tablet odpovídal, z krabičky byl odcizený produktový katalog, o který mi šlo. Výrobek byl nevhodně zabalený, ničím neutěsněný v přepravované krabici lítal. přípravek nemá deklarované vlastnosti; navíc způsobuje průjem.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažila.

    Lékárny se často potýkají s omezením sortimentu a skladových zásob, což může ovlivnit jejich schopnost objednat specifické produkty přímo. Pokud nemáte přístup k internetu, doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, která Vám ráda pomůže s objednávkou po telefonu.

    Omlouváme se za situaci s načatou krabičkou a chybějícím produktovým katalogem, avšak při prodeji vitamínových doplňků a podobných přípravků není právně stanoveno, že musí obsahovat příbalový leták, jak je tomu u léků na předpis nebo volně prodejných léků. Vitamíny a potravinové doplňky jsou totiž klasifikovány jako potravinové doplňky, nikoli jako léky. Veškeré informace jsou uvedeny na obalu produktu.

    Velmi nás mrzí, že výrobek nebyl řádně zabalen. Budeme tuto záležitost řešit s naší expedicí, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pomalé nachystání

    Vše proběhlo v pořádku, jen mě překvapilo poměrně velmi pomalé nachystání. Obchod mám za domem, tak jsem očekávala jako u jiných lékáren, že nachystají zboží takřka hned. Evidentně, jakkoli šlo o banální přípravek vitamínů, který na prodejně měli, zásilku nachystali někde mimo město a teprve do lékárny zasílali...

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste musela na vitamíny čekat, avšak jedná se o standardní e-shopovou objednávku a nikoliv o rezervaci produktů na lékárně. Zboží tedy odchází z centrálního skladu a doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne vytvoření objednávky.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Spravna cena
    • Krasny historicky prostor lekarny
    • Neprilis prijemna lekarnice se spatnou cestinou
    • V baleni byla pouze jedna cast rozkraple odmerky

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste měl nepříjemný zážitek při návštěvě naší lékárny. Vaše připomínky bereme velmi vážně a budeme se snažit zlepšit naši zákaznickou službu.

    Co se týče rozbité odměrky v balení, omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Rádi bychom Vám nabídli výměnu poškozeného produktu, a proto se s vámi naše zákaznické centrum spojí a věc dořeší.

    Děkujeme za pochvalu našeho krásného historického prostoru. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a budeme rádi, pokud nám dáte šanci vaše zkušenosti zlepšit.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Již týden čekám na doručení do lékárny. Zboží skladem.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že jste musela čekat na doručení své objednávky déle, než je obvyklé. Bohužel zásilka dorazila do lékárny poškozena a musela být vrácena zpět. Kontaktovali jsme Vás e-mailem, ale zatím jsme neobdrželi odpověď. Naše zákaznické centrum se s Vámi pokusí znovu spojit, abychom celou situaci co nejdříve vyřešili a zajistili, že obdržíte své zboží v pořádku.

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste spokojená s dodací lhůtou.

    Rádi bychom však upřesnili, že Vaše objednávka byla přijata 3.10. ráno a ještě tentýž den odpoledne již byla připravena k vyzvednutí. Za nás je tedy vše v pořádku.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    šestý den čekám na dodání zboží

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Rádi bychom upřesnili, že Vaše objednávka byla vytvořena 3.10. a hned následující den, tj. 4.10. byla připravena k vyzvednutí, tudíž z naší strany je vše v pořádku. V systému také vidíme, že jste si objednávku 8.10. vyzvedl.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávku jsem udělala v úterý a dorazila v pondělí za týden . Moc dlouho čekala , 4 dnů když dorazilo do dopravce ! Určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste spokojená s dodací lhůtou.

    Rádi bychom však upřesnili, že Vaše objednávka byla přijata 2.10. a 3.10. byla předána Vámi zvolenému přepravci. Přepravce o víkendu zásilky nedoručuje, a tak Vám byla doručena hned první následující den, kdy to bylo možné.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Při objednávce Vitamínů z e-shopu nelze použít pro nákup poukázkami Unišek + FKSP

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení 80%.

    Omlouváme se, ale dle Vyhlášky Ministerstva financí o fondu kulturních a sociálních potřeb je využití poukázek Unišek + FKSP omezené na platbu vitamínů a očkovacích látek ze sortimentu kamenné lékárny, není možné použít na platbu objednávky z e-shopu.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mezi objednávkou a dodáním byly dva dny. V dnešní době, po Praze, proč?

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Chápeme, že rychlost doručení je pro vás důležitá, avšak standardní doba doručení činí zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, jelikož zboží odchází z centrálního skladu a nikoliv ze zásob lékárny, kde si objednávku chcete vyzvednout.

    V budoucnu můžete také využít naší dopravu BENU Expres, kde nabízíme několik časových slotů během dne, kdy například ráno objednáte a odpoledne již máte.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a neustále pracujeme na zlepšení našich služeb.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU