Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem vrátila. Léky byly rozbalené!
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Omlouváme se za toto nedorozumění, avšak nejedná se o rozbalené léky, nýbrž pouze o poškozenou papírovou krabičku. Naše reklamační oddělení odstoupení od kupní smlouvy již zpracovalo a v nejbližší době můžete očekávat navrácení peněžních prostředků.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Nemám čo hodnotiť. Želám Vám všetko dobré. Nech sa Vám darí.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Mrzí nás, že jsme nebyli schopni doručit Vaši objednávku, avšak náš e-shop funguje pouze v rámci České republiky. Můžete však využít služeb našich kolegů na Slovensku a to na www.benulekaren.sk
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Dvojí ceny
- Nemožnost se dovolat na pobočky
Když si zboží objednám na internetu s vyzdnutím na pobočce, přijdu na pobočku a tam mají výrobek skladem, ale objednávka ještě nedorazila, tak mi ho neprodají za stejnou cenu jako v objednávce. Buď si ho musím koupit za vyšší cenu nebo čekat až objednávka dorazí. Tento koncept dvojích cen je již opravdu zastaralý a obchody, které ho uplatňují si zaslouží skončit. Proto už Benu nikdy více.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojen, avšak jedná se o standardní e-shopovou objednávku a nikoliv o rezervaci produktů na lékárně. Rozdílnost cen ovlivňuje mnoho faktorů jako např. náklady spojené s provozem lékárny, odborný personál apod.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Benu box přemístěný z Vysočan na Prosek. Je v uzamčených prostorách, kde otvírají až v 9 hodin. Pro mě nepoužitelné. Navíc to mám dál. Hned vedle je Benu lékárna. Nevidím žádnou výhodu k využívání tohoto Benu boxu.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Ve Vysočanech jsme žádný BENU box neměli, tudíž nemohl být přemístěn z Vysočan na Prosek, jelikož se jedná o naší novinku v nabídce možností vyzvednutí e-shopových zásilek. Přístup k boxu je v čase, který koresponduje s otevírací dobou obchodního centra. Výhoda tohoto boxu tedy je, že si zásilku můžete vyzvednout i v čase, kdy je lékárna již uzavřena a zároveň nečekáte žádnou frontu. Vyzvednutí je velmi snadné a rychlé.
Děkujeme za pochopení a věříme, že nám i tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem 5.6. kilove balení Medidermu. Na obalu jsem se dozvěděl, že má trvanlivost do 7. Měsíce 2024. Za tu dobu jej samozřejmě nemohu spotřebovat.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že Vám zboží dorazilo s krátkou expirací. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci na e-shopu uplatněnou nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Musela jsem si vystát dvě fronty - jednu na vyzvednutí objednávky z eshopu a druhou na vyzvednutí ereceptu. Zdá se vám to normální?
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás vzniklá situace, avšak farmaceutický asistent, který Vám e-shopovou zásilku vydával, ze zákona nemůže vydávat léky na předpis. V případě, že i v budoucnu budete mít léky na předpis a půjdete si vyzvednout e-shopovou zásilku, neváhejte jít rovnou k táře, kde se vydávají léky na předpis a paní magistra Vám k tomu rovnou zásilku vydá.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Rude people
Rude service
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jste se na lékárně setkal s nepříjemným personálem. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou stížnost neevidujeme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- e-shop je plně vyhovující
- kamenná prodejna v Rubensově ulici v Praze 10 je vedena arogantní dámou, která dává zákazníkovi na případné dotazy najevo, že je - ten zákazník - ducha mdlého
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jste se na lékárně setkala s arogantním chováním. Zpětnou vazbu předáváme dále regionálnímu manažerovi, aby situaci prověřil a sjednal případná opatření, aby se již situace neopakovala.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Popisek produktu úplně neseděl
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že zboží neodpovídalo popisu. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci na e-shopu uplatněnou nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
- Léky, byly připraveny k vyzvednutí až třetí pracovní den- tj.ve čtvrtek objednáš v pondělí odpoledne vyzvedneš
Pro velkou frontu lidí, byla neochota poradit s lékem a odkaz na eshop
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve Vašem případě z naší strany splněno.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Benu, jako výdejní místo za moc nestojí, protože si převzali poškozené zboží, které vytékalo do přepravního obalu. Poté, co jsem zaplatil a odcházel, jsem si všiml, že je jedno arašídové máslo ( krabička) poškozené. Chtěl jsem to řešit, ale jedna ze dvou paní šla raději obsluhovat zákazníky a ta druhá nevěděla co si počít. Z důvodu zdlouhavého a lhostejno-bezradného jednání ze strany Benu jsem se rozhodl, že raději odejdu a zásilku si nechám bez reklamace. Ale i tak jsem dostal na cestu radu, že si mám stěžovat na přepravce, že se to stává často….
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že Vám bylo vydáno poškozené zboží. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci na e-shopu uplatněnou nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- zrušení objednávky z důvodu vyprodání zboží (bez omluvy, jen strohé strojové oznámení). Přitom jsem si stejné zboží hned objednal ve stejném obchodě, ale dražší o 40 Kč. Takže zboží bylo. Ptám se, jestli tato částka stála obchodu BENU za nedodání objednaného zboží. Takové jednání jsem ještě nikdy u internetového obchodu nezažil.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo odeslat, za což se velmi omlouváme.
Nicméně produkt, který jste si následně objednal, je zcela jiný, než v původní objednávce, a proto se cena liší.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Nemůžu uvěřit ! Bylo otevřeno balení vitaminu E a dvě tablety chyběly, jak je to možné?
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že Vám dorazilo zboží, které vykazuje známky použití. Zkontrolujeme proto kamerové záznamy z expedice a naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci uplatněnou nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Sezenou vsechny pozadovane leky
- Nebyli schopni vydat celou objednavku,nedbalost,dcera tam byla 3x
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Omlouváme se za komplikace při výdeji e-shopové objednávky. Lékárna již byla poučena, aby si na vícekusové zásilky dávala pozor a v budoucnu se tak situace již neopakovala.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Bohužel se nedá spolehnout na dodání zboží
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo odeslat, za což se velmi omlouváme.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Při vyzvednutí objednávky z e shopu mi byla zaúčtována navíc suma 49,- . Jednalo se o frančízu Ostrava SALUS Nádražní.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Po prověření s danou lékárnou jsme zjistili, že se jednalo o doplatek léku na předpis, který jste si vyzvedával společně s e-shopem. Vše je tedy v pořádku.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Zboží vyzvednuto v lékárně. Bohužel po rozbalení bylo vyditelne že bylo již použité. Roztržený obal od baterií, natržený manuál. Bakterie po vložení skoro vybité. Prodávají použité zboží za cenu nového. A to se nedělá.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že Vám dorazilo zboží, které vykazuje známky použití. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci uplatněnou nemáme.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Katastrofa lékárnice si vůbec neumí sjednat respekt. Zákazníci se chovají hrozne a ony ani nic neřeknou. Na sebe se tváři příšerně - pracuji s lidmi a to jak se na sebe tváři a chovají se k sobě je příšerne.
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a budeme rádi, když nám situací blíže upřesníte, abychom ji mohli prověřit a zjistit, co se stalo.
Děkujeme za pochopení
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhe cekani cca 3dny
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve Vašem případě z naší strany splněno. Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu a připravena k vyzvednutí byla v úterý ráno.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zboží které bylo skladem, šlo na pobočku 3 dny
Reakce obchodu Benu.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve Vašem případě z naší strany splněno. Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu a připravena k vyzvednutí byla v úterý ráno.
Děkujeme za pochopení.
Vaše BENU