Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží které bylo skladem, šlo na pobočku 3 dny

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve Vašem případě z naší strany splněno. Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu a připravena k vyzvednutí byla v úterý ráno.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To co jsem chtěla mi nebylo odesláno.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se, ale Vaše objednávka byla kompletně doručena a zároveň od Vás neevidujeme žádnou reklamaci na nedodané zboží. Naše zákaznické centrum se proto s Vámi spojí a budeme rádi za upřesňující informace, co nebylo v pořádku.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zrušili objednávku po 1 dni bez udani důvodu
    • na konkrétnou prodejnu se nedá spoléhat

    jedna sa konkretne o prodejnu Brno, Na Obilním trhu, Gorkého. Zrušili objednávku po 1 dni, bez udání důvodu, až na místě jsem zjistil že to ruší po 1 dni, protože jim nevyzvedávají objednávky. Já jsem jsi ji vyzvedl, ale neúplnou a bez slevy 3+1.
    Ono je to vše v pohodě, když to odkomunikujete do mailu, nebo telefonicky.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se, ale v systému vidíme, že rezervace byla stornována z Vaší strany. Nejedná se o objednávku, ale o rezervaci produktů na lékárně, která je připravena do 2 hodin od vytvoření rezervace. V případě stornování rezervace, Vám potvrzení o stornování přijde vždy do emailu.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu nabizi zbozi a za 2 dny mi prijde storno objednavky ze zbozi uz nemaji.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo odeslat, za což se velmi omlouváme.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem si objednala zboží, které mě ještě nebylo doručeno. Ze 2 kusů mě bude snad doručen kus 1. Dodací doba snad vyjde na týden. Mám takový pocit, že kdybych si objednala z vašeho shopu lék,který by mě měl zachránit život, tak už jsem týden mrtvá.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám ještě Zásilkovna balíček nedoručila, avšak chyba nevznikla na naší straně. Zásilku jsme přepravci předali ve slibovaném termínu. S ohledem na státní svátek a víkendy však může být doba dodání delší.
    V případě akutních problémů neváhejte navštívit jakoukoliv naší lékárnu, kde Vám jsou léky ihned k dispozici.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Otřesná dodací lhůta

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. Zboží jsme tedy doobjednali přímo u dodavatele a z tohoto důvodu došlo ke zpoždění Vaší objednávky.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilka byla poškozena a veškerý obsah vysypaný.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám dorazilo poškozené zboží. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci uplatněnou nemáme.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    zboží přišlo rozbité

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám dorazilo poškozené zboží. Naše zákaznické centrum se s Vámi spojí a situaci dořeší, jelikož od Vás žádnou reklamaci uplatněnou nemáme.

    Děkujeme za pochopení.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Magistra po predlozeni cisla objednavky v mobilu nebyla ochotna se na cislo podivat, aby mohla zasilku vydat. Rekla, ze se ji to blyska, at si vezmu bryle a nadiktuji ji ho.
    Zbytecne zdrzeni, za mnou stali dalsi lidé ........
    Pro jine magistry to neni problem, mrknou na cislo a ihned vydaji zasilku, ja mel asi smulu na nejakou nerudnou magistru.
    Jde o lekarnu na OC Luziny, Praha 13.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás vzniklá situace, kterou s lékárnou prověříme a nastavíme kroky, aby se již v budoucnu nic takového neopakovalo. Věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • web je nepřehledný a matoucí

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, kterou dále předáváme na příslušné oddělení, které má na starosti správu našeho webu.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel zásilku jsem rozbalil až druhý den, a chyběl Jar za který jsem zaplatil. Chyba že jsem si nezkontroloval obsah na místě.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za vzniklé nedorozumění, avšak vše je v pořádku. Chybějící Jar na nádobí Vám byl z objednávky vyjmut, jelikož se velmi rychle vyprodal. Tato informace Vám byla zaslána emailem a celková částka byla ponížena.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • VŮBEC NEPÍŠE DO KDY VYZVEDNOUT ZÁSILKU

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    V emailu, kde Vás informujeme o tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí, je informace o době uložení zásilky, která činí 5 kalendářních dní. Zároveň můžete využít prodloužení úložní doby o dalších 5 dní a to po přihlášení do svého uživatelského účtu.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží není skladem.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo odeslat, za což se velmi omlouváme.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prislo poskozene zbozi

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám přišel nefunkční produkt. Pro uplatnění reklamace je potřeba vyplnit online reklamační formulář, na jehož odkaz Vám již kolegové ze zákaznického centra poslali link.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, vše jsem 22.4.2024 zaplatila a do dnešního dne mi nepřišla má objednávka. Prosím o kontrolu. Děkuji Jana Pupavová

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou, avšak za nás je vše v pořádku. 22.4.2024 byla zásilka předána přepravci Zásilkovna a následující den již byla připravena k vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě, kde na Vás čekala do 1.5.2024. Momentálně se zásilka vrací zpět k nám, kde bude zpracována jako vrácená zásilka a následně Vám budou vráceny peníze zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Po vyplnění objednávky nebyla přijata z důvodu příliš nízké ceny, že nemají místo na výdejně.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení 70%.

    Omlouváme se, ale minimální hodnota objednávky při vyzvednutí na lékárně je 99,-. Vyzvednutí je následně zdarma.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí produkt který nemají skladem a nebude skladem

    zklamání, nabízeli skaldem věc kterou už ale neměli a nenaskldní, zbytečné čekání a placení , nakonec jsem sehnal jinde !

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k rychlému vyprodání Vámi zvoleného produktu. Systém zpracovává objednávky postupně a ve stejnou chvíli si tento produkt zakoupilo vícero zákazníků. I přes snahu zboží doobjednat přímo u dodavatele, se nám objednávku nepodařilo kompletně odeslat, za což se velmi omlouváme.

    Věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žadná
    • Doba dodáni delši než TEMU z Číny.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, avšak standardní doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve Vašem případě z naší strany splněno.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Platíte při vjezdu autem k prodejně

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, avšak to, že je parkování na náměstí v Rakovníku zpoplatněné, bohužel nedokážeme ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.

    Vaše BENU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prvním problémem, na který jsem narazil, bylo, že jste měnili z Benu na Benu plus. Pokusil jsem se přeregistrovat a zdá se mi, že se mi to povedlo. Nicméně když se podívám na "Můj profil", stále tam je "poslední šance, přejděte na Benu plus". Přešel jsem tedy nebo nepřešel? Při vyzvednutí zboží nějaké paní přede mnou po přiložení karty paní prodavačka toto měnila, u mne se o ničem nezmiňovala (byla to ale prodavačka u vedlejšího pultu, takže stoprocentně to ověřeno nemám). Takže předpokládám, že jsem opravdu přešel, ale svítí mi to tam stále!
    Druhý problém. Kupoval jsem Magne B6 forte, na které máte jakousi akci 2+1. Po přidání do košíku (3 ks, protože to časem stejně stačím vybrat, tak jsem akci využil, takže jsem podle mne vyčerpal možnosti akce) mi to napsalo něco ve smyslu, že mám pro získání slevy (nechápu jaké jiné) přidat 3 položky. Přesné znění si nepamatuji. 2x jsem se tedy díval, jestli je tam sleva zahrnuta nebo ne. Byla tam.
    Třetí problém při výdeji. Abych si nemusel tisknout e-mail, že mi přišla zásilka, tak jsem si na svůj tablet nahrál Vaši aplikaci. Informace o zásilce se tam objevila vč. QR kodu, tedy OK. Když jsem jej však v prodejně chtěl ukázat (zaktivnil jsem na tabletu aplikaci, protože jsem se od opuštění domova díval na jinou aplikaci a ta vaše se zneaktivnila, navíc se mi tablet automaticky vypl - zablokoval a znovu jsem se "přihlašoval"), objevil se mi tam text "Něco se pokazilo" nebo tak něco, takže asi byla chyba, že jsem se přepínal, měl jsem celou dobu hlídat, aby se mi tablet nevypnul a nespouštět aplikaci z očí. Tak jsem rychle ještě hledal aspoň na mobilu SMS zprávu od Vás a radši jsem před sebe pustil zákaznici, co byla za mnou. Paní prodavačka naštěstí načetla v aplikaci aplespoň můj kód, alespoň to tam zůstalo a naštěstí to podle toho našla. Říkala, že asi proto, že nejsem na internetu. Což je pravda. Na tabletu se umím připojit na internet jen přes WiFi. Nevím, proč si aplikace nemůže pamatovat, že tam mám objednávku. Když jsem párkrát vyzvedával něco v Zásilkovně, nebyl problém. A to se mi stálo, že jsem měl minimálně 1x najednou 2 zásilky, takže jsem v zásilkovně musel kódy zobrazovat a nestačilo, že bych je měl zobrazeny z doby, kdy jsem na internetu byl. Také kdyby se tak chovali třeba dopravci, tak by splakali s výdělkem. Úplně běžně jezdím na ČD, jel jsem s aplikací i asi 2x na LeoExpres (část LET na lince u Ústí ad Orlicí do Letohradu), také 2x Arriva (Kolín – Č. Lípa a Č. Lípa – N. Bor); v IDS ODIS (SM kraj), PID (Praha a středoč. kraj) i IDSOK (Ol. kraj) a nikde problém nebyl! Pro mne je taková aplikace nanic a asi ji při nejbližší příležitosti odinstaluji.
    Také detail objednávky v aplikaci a na internetu je trošku zmatený a pokaždé jinak (mimo to Magne jsem kupoval ještě 2 další položky). Na internetu: Magne 2 ks (o třetím ani ň) - jen celková částka, která po vynásobení skutečně odpovídá 2 ks (cena za položku samozřejmě scházela, takže jsem si dodatečně ověřoval, kolik to bylo), 2. položka, 3. položka, Doprava - odběr v lékárně zdarma, Platba - hotově, kartou … - zdarma. V aplikaci: Magne 2 ks - opět jen celková částka, která opět vychází. 2. položka, 3. položka, Akce 2+1 - 1 ks s cenou "Navíc"??, Magne - 1 ks s cenou "Navíc"?? a pod čarou Způsob platby - Hotově, kartou … s cenou "Zdarma" a Doprava - adresa pobočky s cenou "Zdarma". Ty dva řádky "Akce 2+1" - 1 ks a "Magne" - 1 ks jsou skutečně 2 položky účtu oddělené jako jiné tenounkou čárou stejně jako ostatní položky. A co ta cena "Navíc"??
    ---
    Níže jsem označil "Jak jste spokojeni s dobou" jen 2,5 z 5 a "Komunikaci" jen 2 z 5, protože mi trošičku scházel odhad. Mám problém, že v pondělí jsem déle v práci (a o víkendu většinou na výletech) a tak mohu vyzvednout jiné dny a nerad nechávám nevyzvednutou zásilku (jednou se mi stalo, že jsem se kdesi trefil do pondělí, resp. už soboty a přišly mi ještě asi 3 SMS nebo e-maily s tím, abych nezapoměl vyzvednout) a tak jsem pro jistotu objednával už v úterý předchozího týdne, abych to stihl v jiný den a stejně to nakonec přišlo v pondělí. Jinak doba necelý týden není až tak hrozná, pokud kupuji přípravky, které nejsou pro mne životně důležité. Takže v tomto "nespokojenost s dobou" nespočívá.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste měl problémy při vyzvednutí objednávky, a že nevíte, zda jste přeregistrován, či nikoliv.
    Přeregistraci jste řádně dokončil online a z tohoto důvodu Vás ani v lékárně magistra nevyzvala k přeregistraci jako paní vedle. Bohužel banner ohledně přeregistrace v profilu zůstává.
    Akce 2+1 na Magne B6 je na více druhů, z tohoto důvodu Vám v košíku po přidání vašich vybraných Magne B6 Forte svítila hláška, kterou zmiňujete ohledně přidání tří kusů vybraných Magne B6. Tato hláška udává, že pokud byste chtěl ještě jiný Magne B6, chybí vám do splnění akce přidat další tři produkty. To, zda máte uplatněnou akci, zjistíte tak, že vám v košíku svítí žlutý banner znázorňující akci 2+1. Vše bylo tedy v pořádku.
    Bohužel naše aplikace nefunguje v režimu offline a z tohoto důvodu si myslíme, že tím, že jste nebyl přihlášen k internetu/wifi, tak se vám aplikace odhlásila. Je to především z bezpečnostních důvodů, aby nedošlo ke zneužití vašich dat a zjištění například zdravotního stavu na základě vašich objednávek. Nicméně pro vyzvednutí objednávky vám stačí znát číslo objednávky a jméno, na koho je objednávka vytvořena.
    V souhrnu objednávky pak na konci uvidíte uplatněnou akci, avšak celkový počet kusů bude přímo u produktu, nicméně cena bude uvedena za dva kusy.
    Co se týká doby doručení, tak standardní doba doručení zpravidla bývá 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve vašem případě splněno.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU