Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • přepravní služba

    Komunikace ze strany eshopu o termínu doručení je nedostatečná

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabídka zboží,které nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • nekompetentnost
    • absolutní nezájem konstruktivně vyřešit vzniklou situaci

    Objednal jsem si hliníkové schůdky a dle uvedených parametrů jsem si vybral dopravu. Přišel mi strohý email, že jsem vybral nevhodnou dopravu a mám zvolit jinou (dražší). Poprosil jsem o vysvětlení, přišlo nepravdivé, což jsem doložil odkazem na stránky dopravce, přišlo další nepravdivé vysvětlení, které jsem opět negoval s doložením. Následně obchod přestal komunikovat. Při telefonickém kontaktu mi bylo přislíbeno rychlé řešení, po týdnu nic, znovu telefonát, kde mi bylo řečeno, že o mojí objednávku nemají zájem, poprosil jsem o potvrzení emailem "Prý mi nic posílat nebudou". Výsledek 3 týdny čekání a bez úspěchu.
    Nákup v tomto obchodě rozhodně nedoporučuji, není ani náznak pro zákaznické orientace.

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den pane Davide, prověřil jsem Vaši stížnost. Vámi objednaný produkt skutečně nelze expedovat poštou ani PPL, to Vám náš zákaznický servis zcela správně, věcně a slušně vysvětlil a nabídl řešení. To jste odmítl. Věřte, že naši expedienti zasilatelské podmínky používaných dopravních služeb dobře znají, zásilka musí splňovat více kritérií - nejenom rozměr a hmotnost, ale musí být i předpisově balena, aby nehrozilo při přepravě a překládkách poškození zásilky samotné ani ostatních zásilek. Rozhodně nejsme neomylní, pokud se stane chyba, omluvíme se za ni, ovšem v tomto případě jsem žádnou chybu na straně obchodu neshledal. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    výrobek neměli skladem u dodavatel i přesto že tvrdili že je skladem..

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den, Vaši kritiku přijímám, chyba vznikla skutečně na straně obchodu a omlouváme se na ni. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná komunikace, na dnešní standard eshopů bída
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo dodáno ani po 14 dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno, visí někde na České poště.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s prodejcem
    • nejasný návod k obsluze
    • čínnský výrobek, špatná kvalita

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přišlo to co mělo, naštěstí
    • Komunikace na velmi nízké úrovni, telefon mi nikdo nezvedl
    • Zboží, které bylo skladem, přišlo téměř po 14 dnech

    Kdyby zboží, co jsem potřeboval měl i někdo jiný, rozhodně bych už koupil jinde. Měl to být dárek, který přišel až po narozeninách.

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den, děkujeme za nákup. Objednávku jsme obdrželi 6.8.2019, u produktu byla a stále je uvedena dostupnost " Více než týden" . Zásilku jsme Vám expedovali osmý den po objednání. Jak sám píšete, nikdo jiný produkt neměl, jedná se o zcela specifický výrobek, který objednáváme z Finska a proto má dodací lhůtu více než týden. O to více zamrzí Vaše kritika. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí produkt který není na skladu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží maji jako nejlevnější ale kdyz se zeptáte kdy dodaji, tak se vyhybaji odpovědi. Když jsem se ptal opakovaně , tak dodani je prý NĚKOLIK týdnů. Zabyvat se takovým obchodem nemá cenu.

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den, zkontroloval jsem průběh obchodního případu. Objednal jste produkt s uvedenou dostupností "Více než týden" Náš zákaznický servis Vám poslal email o předpokládaném termínu naskladnění. Pochybení na naší straně v nabídce ani komunikaci zákaznického servisu jsem nezjistil. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla potvrzena a pak byla zrušena. Skladová dostupnost na eshopu neodpovídá skutečnosti a dodavatel zboží nemá skladem, je to pouze přeprodejce !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEDODRZENI TERMINU DODANI
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace s obchodem, dlouhá dodací lhůta, nedodání správného dodacího listu.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod si zvolil nevhodného dopravce a to Českou poštu,a.s. a my čekáme na dodání zboží od 17. dubna, kdy bylo obchodem potvrzeno zaplacení. Zboří bylo dopravci předáno 24. dubna a do dnešního dne, po dvou reklamacích v prodejně, zboží nemáme. Dle doporučení obchodu, máme reklamovat dopravu u České pošty, a.s. Tak čekáme dál.

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den, dopravce volí před odesláním objednávky zákazník, nikoli obchod. Mrzí nás, že se pošta opozdila, ovšem bohužel k této situaci občas dojde u každé doručovací služby a není již v naší moci to ovlivnit. Expedice od nás proběhla včas. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zapoměli smazat vyprodaný výrobek z nabídky,proto nedošlo ke koupi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nekomunikuje. Po objednávke neviem či tovar vôbec dorazí, kedy dorazí... Nedoporučujem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivý obchod.

    Obchod stornoval objednávku z důvodu nedostupnosti zboží, přitom vše nabízí spousta dalších e-shopů. Můj dojem je ten, že nabízejí zboží za nižší ceny, za které pak nejsou ochotni zboží dodat, tak raději zruší objednávku. Přípravky jsem objednal na Mall.cz kde mi vše bez problémů doručili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemají skladem a dodací lhůta je dlouhá.