Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • V dnešní době velké konkurence výhoda žádná.

    Obchod požadoval převod peněz na účet, ale zboží jsem obržel až za 17 dni. Obchodník měl tedy k dispozici moje peníze celou tuto dobu, i když zboží bylo označeno jako "skladem". Navíc jsem musel čekat až mi obchod pošle fakturu - následující den. Špatná komunikace, řekl bych trochu "přidrzlá". Nakonec jsem byl nucen změnit způsob přepravy. Po 14 dnech volala paní a řekla že musím změnit přepravce - opět arogantní jednání, žádná omluva.. V dnešní době pro mne nevyhovující.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vydali zboží manželce které je poničeno nikdo nic dovezl Toptrans MAJITEL NEBYL TEN DEN PŘÍTOMEN a ženské to dali do garáže a hotovo. co s tím /žebřík dík
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sám nekomunikuje, po mém dotazu na produkt mi bylo zděleno, že nic nedostanu. To jsem ještě nezažil!!!!!

    Doporučuji nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží nakonec doručeno
    • zbytečně prodlužováno doručení; emaily od obchodu

    od obchodu emaily, zda trvám na nákupu, v dalším emailu faktura - mohlo by být řešeno v rámci el. objednávky
    zboží ale dodáno v pořádku, což je podstatné

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den, děkujeme za nákup. Na přelomu roku probíhají ve většině firem inventury, proto náš zákaznický servis více komunikuje termíny , abychom předešli marnému odesílání., pokud příjemce nemůže přijmout. Toto se nám osvědčilo a většina zákazníků komunikaci vyžaduje, proto nás mrzí, že to může být důvod k negativnímu hodnocení. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi bylo nabizeno, ale nebylo dostupne, upozorneni nikde nebylo, obchod se ani neozval, ze objednavka byla zrusena, musela jsem si to zjistovat sama co se deje....

    Reakce obchodu BAŤACZ

    Dobrý den, zřejmě jste přehlédla údaj NEDOSTUPNÉ . 13.01.2021 jsme spustili nový eshop po rozsáhlé rekonstrukci a na kartě produktu je nyní zvýrazněná grafika, barevně odlišená dostupnost a také již nelze produkt dočasně nedostupný vložit do košíku, pouze poptat formulářem. Admin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprofesionalita

    Nefunkční e shop, komunikace s obchodem minimální...a velmi nepřesná ohledně množství zboží. Při dovolaní na obchodní oddělení my bylo oznámeno, že ze tří kusů zboží mají jen jedno a ostatní možná naskladní za 4 dny....při komunikaci paní byla předrážděná a velmi neprofesionální.
    Nedoporučuji a nikdy více tento e shop nenavštívím.
    Ten samý den jsem objednala zboží jinde a za dva dny jsem ho měla doma, s normální komunikací na email a naprosto bez starostí .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stafle dorazily s 1 poskozenym schudkem - ohnutym jako uderem, ovsem na obou stranach, vnejsi i vnitrni. Nevim, kdo je poskodil, dopravce, prodejce nebo vyrobce, ale vzhledem k tomu, ze igelitovy obal v mistech poskozeni nebyl narusen, asi to takto bylo jiz zabaleno. Prodejce mel zkontrolovat a poskozene zbozi mi nemel prodat; za tu cenu jsem cekal bezvadne zbozi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neněli nabízené zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé vrácení peněz
    • nulová komunikace

    Zboží jsem obdržel poškozené, ještě ten den jsem zboží nafotil a natočil a poslal mailem s dotazem jak dále postupovat, bohužel ale nezareagovali, telefon mi z x pokusů zvedli jednou s tím, že pán sice nemá žádné konkrétní informace, ale nejspíš už se na problému pracuje. Bohužel jsem neobdržel žádnou odezvu, tak jsem zboží poslal zpátky s podepsaným odstoupením od smlouvy. Peníze mi vrátili do 2 dnů.
    Osobně si myslím, že poškození způsobil přepravce (i když zabalení nebylo kvalitní - zásilku nechránilo). Pokud by zboží dorazilo v pořádku, nejspíš by mé hodnocení bylo pozitivní. Pokud by se mnou komunikovali, také bych k tomu přihlédl. Objektivně nemusí jít o špatný obchod, bohužel komunikace v případě problémů je naprosto zásadní. Chápu, že cca v polovině listopadu se zvyšuje zátěž eshopů, ovšem je zapotřebí s tím počítat a nereagovat přes týden prostě není vůči zákazníkovi slušné. Každopádně vrácení peněz proběhlo bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si řezbářskou sadu a vybral jsem si tento e-obchod, i přesto že byl o něco dražší než ostatní, protože měl u zboží uvedenu dostupnost SKLADEM. Po týdnu mi přišla zpráva, že objednávku ruší, protože zboží není dostupné. Z mého pohledu je to klamání spotřebitele!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dláto rohové obchod měl v nabídce, nakonec se zjistilo, že dodavatel není schopen dláto dodat.
    Ale musím pochválit obchod, že mi nedostupnost oznámil a zrušil objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    cekam jiz treti tyden na dodani zkousecky tona

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží dle stránek bylo "do 2 týdnů", tak z obchodu přišla jen strohá odpověď: "Dobrý den, objednal jste si nedostupný produkt-máme na stránkách uvedené-Vaší objednávku jsem stornovat"

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    do dnešního dne jsme objednané zboží neobdrželi, výrobek nemůžu hodnotit, spokojená se službami nejsem, víc než 10 dní čekáme na MOP

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá komunikace s prodejcem

    Přestože obchod na svých webových stránkách uvádí "na skladě", ve skutečnosti zboží nemá, a už ani prý mít nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lepší cena než u Narexu

    Ceny asi dobré, ale zboží mělo být skladem do 3-5 dnů, objednávka potvrzena, nyní po dvou týdnech objednávka stále nikde a žádná zpráva. Příště objednám zase přímo u Narexu, sice vyšší cena, ale obchod prověřený a fungující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod drží zboží v nabídce, ale při poptávce ji zruší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ke stejnému obrázku je přiřazeno více produktů, což je matoucí liší se jen číslem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbili, že to tento týden přijde. Dnes už je pátek a stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    Objendávka byla na základě informace z obchodu zrušena pro neadekvátně dlouhý termín dodání.