Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobra dostupnost
    • obdržela jsem jiné žboží než bylo objednané
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod v pořádku, sle doba na vyzvednutí je příliš krátká. U zaplaceneho zboží nechápu vyzvednutí v rámci několika dnů (vč.vikendu).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodavačky nemají čas na zákazníka jejich předností je vybalovat zboží o zákazníka nemají zájem.tak i nadále budu nakupovat přes internet i když nebudu dostávat dukáty
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neochotná, otrávená prodavačka
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod občas uvádí falešné doporučené ceny (vyšší) za účelem klamání zákazníka. I přes upozornění se nic nemění, musí se řešit přes ČOI.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Váš podnět jsme obdrželi a konkrétní prodejna, kterou jste označil, se jím zabývá. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaměstnanci v prodejně byly absolutně nekompetentní a ke konci otvírací doby také podrážděné a neslušné (Praha, Chodov).

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Podmět jsme předali k řešení na vedení konkrétní pobočky. Za nepříjemnosti se velmi omlouváme. Veronika Bambule,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nekvalitní výrobek

    Kvalita výrobku neodpovídá ceně. Křídla ulomená po pěti minutách používání. Kvalitnější letadlo koupíte za třetinovou cenu u Vietnamců.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Pokud výrobek nesplnil vaše očekávání nebo vykazuje zásadu, můžete jej vrátit a odstoupit od kupní smlouvy nebo reklamovat. Více informací naleznete na našich stránkách. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo vydáno v pořádku, online obchod ok. Ale při přímém nákupu zboží mi nebyly připsány dukátky, přestože jsem předložila zákaznickou kartu. Komunikací se zákaznickým oddělením ohledně nepřipsání dukátků na můj účet jsem nic nevyřešila jen jsme si vyměnili několik e-mailů. Absolutně anti-zákaznický přístup. Mažu účet a již tam nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Vytvořila jste objednávku přes náš e-shop jako rezervaci na prodejně. Zboží jste zakoupila za klubové ceny. Dukátky jsou zákazníkům připsány pouze při přímém nákupu v kamenném obchodu. Při takovém nákupu nelze nakupovat za klubové ceny. Záleží na vás zda dáte přednost nákupu v prodejně, kde vás obslouží, zboží ukážou a představí nebo si jej vyberete v poklidu doma. Obě varianty poskytují své výhody a nelze je vzájemně kombinovat. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na prodejně měli v době objednání více kusů. Psal jsem do poznámky, že chci nepoškozenou krabici. Bohužel byla extrémně domlácená. Na prodejně neochotni. Tak jsem jel 80km zbytečně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám dobré zkušenosti s dodáním zboží

    Již jsem jednou psal, že nemám dobré zkušenosti s dodáním. Tak znova - posláno na dětský tábor a bylo dodáno bez jména + příjmení i když bylo m.j. i v poznámce. Trvalo celý den než to vyjasnilo.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že doručení se zkomplikovalo a balíček hledal svého majitele celý den. Vše jste řádně vyplnil, bohužel došlo k ořezu textu. Štítku chyběly důležité doručovací informace. Na nápravě pracujeme. Za nedopatření se velmi omlouváme. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výdejní místo Brno Olympia
    Zboží se vyzvedává u pokladny. Počkala jsem slušně ve frontě. Až jsem přišla na řadu, tak se pokladní rozhodla obsloužit ještě paní za mnou. Zatelefonovala někam v rámci prodejny, ať přinese někdo moje zboží. Mezitím se vytvořila znovu malá fronta a čekala jsem znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem v pátek a ani po týdnu jsem svou objednávku ještě neobdržela

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Vaše objednávka byla zpracována a odeslána jak nejrychleji to bylo možné. Bohužel dopravce Zásilkovna zásilku doručil na výdejní místo s několika denním zpožděním. Za zpoždění se omlouváme. Snad hračka dělá radost i když byla doručena později. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhé dodání
    • Prodavačka neochotna a nepříjemná
    • Dodáno každé jiné zboží a přitom mělo být stejně velké
  • Kvůli chybě skladu jsem čekala necelý týden na dodání, po urgenci ze své strany jsem se dozvěděla, že hračka není skladem. Chápu, že se to může stát, ale kdybych nenapsala já, nic by se nedělo..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží ani po týdnu nedorazilo na prodejnu kam je objednané.
    • V trasování zásilky i po týdnu píše ,,nová nevyřízená objednávka,,.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, v historii vaší objednávky vidíme, že byla zpracována a 12/7/2024 byla připravena k vyzvednutí na vybrané prodejně Bambule. Zpráva byla zaslána na e-mailovou adresu uvedenou ve vaší objednávce. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lhůta pro vyzvednutí

    Doba od objednávky po připravenost k vyzvednutí 6 dní, doba pro osobní vyzvednutí: max. 2 dny. Když jsem se ihned zkoušel e-mailem prodloužit tak odpověď trvala 4 dny s tím, že objednávka je po lhůtě. Škoda, že se nad tou odpovědí trochu nezamyslí.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Do zpracování vaší objednávky zasáhly státní svátky a s tím spojené dny volny. V těchto dnech nefungovali dopravci, ale obchody ano. Bohužel se stalo, že tyto 2 elementy zasáhly do doby dodání a expirace vaší objednávky. Za komplikace se velmi omlouváme. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány 2x různé panenky byly doručeny 2 stejné. Do obchodu neni možné se dovolat. Ztráta času při posílání balíku zpět na své náklady - poštovné zatím nebylo proplaceno.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Náš zákaznický servis s vámi již celou situací řeší včetně kompenzace dopravného. Za chybu se velmi omlouváme. Zákaznická linka funguje každý pracovní den od 8 do 16 hod. Během této doby jsou vyřízené všechny telefonáty. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekáme až sedm dní na dodání zaseklo se to někde na depu

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že vaše objednávka nebyla doručena v avizovaný termín, ke zpoždění došlo na straně dopravce. Bohužel takovéto situace není v našich silách ovlivnit. Z doručovací tabulky vidíme, že zboží je již doručeno. Za prodlení se omlouváme. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rozdílná cena na E-shopu a na prodejně. Abych dostal zboží za cenu E-shopu, musel jsem na místě udělat objednávku a čekat půl hodiny na nachystání.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Pokud objednáte zboží na e-shopu, je pro vás připraveno na prodejně případně doručeno na adresu nebo výdejní místo některého z dopravce. Na e-shopu naleznete i zboží, které kamenný obchod nenabízí a opačně. Záleží na vás zda dáte přednost nákupu v prodejně, kde vás obslouží, zboží ukážou a představí nebo si jej vyberete v poklidu doma. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Objednávku jsme vyřídili v souladu s našimi postupy. Váš požadavek na větší počet kusů zboží jsme zaznamenali a navedli vás na způsob objednání nadlimitního počtu kusů. Mrzí nás, že jste možnost nevyužila. Veronika Bambule