Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka vyřízena v pátek v 19,30 s tím, že nutno vyzvednout do neděle. Obratem jsem žádala o prodloužení o jeden den do pondělí, ale bohužel, dopisování s umělou inteligencí, jak jsem po několika emailech pochopila nevedlo k ničemu. Aby mi někdo tvrdil, že vyzvednutí do 3 pracovních dnů se rovná pátek, den objednávky, sobota a neděle, protože prodejna je otevřená, tak to opravdu ne.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Expirace byla v předvánočním čase zkrácena z kapacitních důvodů. Prodejny by jinak byly zahlceny zásilkami, a to by zkomplikovalo běžný prodej. Každý se zákazníků byl informovat o časových možnostech vyzvednutí. Děkujeme za pochopení. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V obchode cena o 250,- vyssi nez na eshopu
    • Neprijemna zakaznicka podpora
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla zrušena s kapacitních a technických důvodů. Byla to pro mě velice špatná zkušenost protože jsem neočekával že když si jeden den nepřečtu e-mail dojde hned ke strorno již zaplacené obj. Jsem přesvědčen že krabice 30 na 30 cm s pár plyšákama mohla zůstat na prodejně i den déle a není pravda jak mi obchod vysvětlil že z technických a kapacitních důvodů to není možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepříjemný pracovník zákaznické linky
    • hračka má vadu

    Objednala jsem na bambuli svítící hůlku harry potter pro dceru. bohužel automaticky byl obchod proveden přes mail který roky nepoužívám což jsem nemohla vědět když ho nepoužívám - nevšimla jsem si toho. Bez mailu nebylo možné zboží vyzvednout, museli jsme jej koupit znovu na obchodě a pak čekat na storno - poprosila jsem o storno přičemž byla odpoveď zákaznické podpory dost arogantní a na druhý mail už nereagovali pro jistotu vůbec. Ve výsledku je navíc hračka rozbitá, má špatný dotyk a svítí jen když se jí zachce. Pro příště si velice rozmyslím tam něco kupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno jedna položka poškozena na reklamační předáno cca 14dni a nic se neděje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednání obsluhy příšerný. Vysvětlení nějakého kódu k vyzvednutí na bodů mrazů. Ale vyhrožování nedání zaplacené produktů to paní šlo skvělé na jedničku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hrnek, jako dárek dorazil prasklý.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem zaplatila předem. Vadilo mi, že jsem zboží objednala zaplatila v PÁ odpoledne. Termín vyzvednutí zboží na prodejně byl do 2 dnů - pouze do NE. V tomto termínu nebyl ani jeden celý pracovní den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Plysak vyzvednut na prodejně. Po vyzkoušení doma nefungoval, na hlave byly spinave tecky. Kdybych to nemela 50 km tak ho hned vratim.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nepřehledné hledání hraček
    • Spousta veci nejde objednat online
    • I když jdou věci vložit do košíku, tak pak nejdou všechny koupit, protože jsou na různých prodejnách
    • Přišel mi svítící balónek, který nesvítí
    • Na obrázku byla knížka a přišlo mi jiné vydání s jinym (horším) vzhledem, ktere bych si neobědnala.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den, minulý týden si moje přítelkyně u vás objednala zboží na výdejní místo do Šaplavy a zboží ji přišlo do Nového Bydžova,což je 12 km vedle

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zaplatila, chtěla vyzvednout a v obchodě mi řekli, ze to ráno zrušili. Nikdo nevolal ani nenapsal. Takže paráda. A dosud ještě nemám z obchodu peníze zpět

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi nepříjemná obsluha při vyzvedáváni hračky v OC Chodov. Z důvodu přetížení serveru nebylo možné zadat věrnostní kartu při objednávání.
    • Paní při výdeji byla velmi nepříjemná, že jí nic nezajímá a že si to mám vyřídit jinde, že tam je od vydávání objednávek.
    • musím tedy konstatovat velké zklamání a do OC Chodov se do Bambule již nevydám. Zejména pokud srovnám přístup s jinými pobočkami, např. v Dolních Břežanech, kde lze vše vyřešit s úsměvem na tváři
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • internetové objednávky k vyzvednutí do 2 dnů , bez jakékoli výzvy pošlou zrušení
    • nemožnost prodloužení

    Objednala jsem si vánoční dárek 7.12 mou nepozorností jsem si nepřečetla ,že zboží si na prodejně musím vyzvednout 9.12
    Bez jakéhokoli upozornění mi byla objednávka zrušena 11.12 .
    Za mě má obchod velmi krátkou dobu na vyzvednutí. V komunikaci bylo jen uvedeno, že jsem měla 2 dny si to vyzvednout a že mi to milostivě zrušili až 11.12 což je pochopitelné ,protože o víkendu pracují pouze prodavačky v obchodě administrativa nastupuje až v pondělí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nemel spravne fotografie u produktu (3lety syn si pral cerneho spidermana a tak jsem dle fotografie objednala, opravdu jsem nevedela jaky je nazev). Prisel bohuzel uplne jiny (postavicka vypadala jak cernobily androidni dalmatin a byla na hony vzdalena spidermanovi), tak jsem napsala reklamacni mail a misto omluvy a nejakeho vstricneho reseni mi bylo receno, ze fotografie jsou pouze ilustracni a ze je ma chyba, ze neznam nazev a ze jsem si objednala to co mi prislo. Takze jedine reseni bylo vratit (prijit o castku za postovne a venovat cas a penize k zastaveni se na pobocce a vyplneni papiru k odstoupeni od smlouvy). Opravdu od takto velkeho hrackarstvi jsem cekala mnohem lepsi klientsky servis.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišla úplně jiná panenka, než jakou jsem objednala

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Stále čekám na zboží a již to je 17 dní což mě přijde docela už dlouho

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • krátká doba na osobní vyzvednutí, navíc nikde nedeklarovaná

    30.11. objednáno a zaplaceno, 5.12. zrušeno

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny na některé výrobky
    • Doba dodání

    Dlouhá doba dodání, resp. doručení na prodejnu oproti konkurenci.

  • Nedoporučuje obchod

    I placed the order with pickup, and I never received a confirmation.
    I anyways went to the shop and found the item I ordered, but when I went to pay my order was not in their system... I lost a 20% voucher discount because of it..