Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavačka v Dolních Brezanech naprostá katastrofa a neprofesionální . Škoda , že jsem si udelala objednávku zrovna sem . Byla venku kouřit a byla nepříjemná že jsem si dovolila ji vyrusit a tohle de stalo už po několikáté

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Došlo jiné zboží, sada aut jiná, ale pod jiným číslem
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem úplně jiné zboží

    • Komunikace

    Bez vysvetleni objednavka zrusena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V popisu bylo napsaná velikost 22/14/7 cm a přišlo autíčko malé 11/7 cm Hcb 50 a my jsme měli objednáno Hcb 50 Mat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Good I got collected wasn't working, it was broken. I had to travel all the way back to shop to change it.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zásilka byla na prodejnu doručena o 4 dny později.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo údajně na prodejně, ale z ní volali, že ho nemají :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost s E-shopem velice špatná. Při vyzvednutí zboží jsem zjistil, že díky nedostatečnému popisu má nevyhovující rozměry a okamžitě jsem zboží vrátil a odstoupil od smlouvy. Peníze jsem dostal po urgencích až po pěti týdnech.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Zásilku s vráceným zbožím jsme obdrželi, neobsahovala však žádné údaje o tom, že by se jednalo o odstoupení od kupní smlouvy. Na zásilce byl taktéž zanechán původní adresní štítek. Z těchto důvodů skladníci zásilku vyhodnotili jako vrácený balík. Po vašem upozornění jsme vše obratem napravili. Veronika Bambule

    • Pomalé doruceni n prodejnu oprpti jinym obchodum

    Nedoporucuji zbozi si objednate pres eshop s klubovou cenou na prodejnu kde se Vám ukazuje kolik kusu maji skladem v timto pripade 2ks a cekala jsem 4 dny nez bylo zbozi pripraveno k vyzvednuti,..potrebivali jsme zbozi druhy den takze sme jej museli koupit ihned na prodejne za plnou cenu i kdyz jsme zaregistrovani ke klubovym slevam,..cena pres eshop s klubovou cenou 519 kc bez klubove cen 799 kc

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Při rezervaci na prodejně přes e-shop nebo při nákupu na e-shopu, platí klubové ceny. Klubové ceny neplatí pouze při přímém prodeji na prodejně. Při nakupování na prodejně zákazníci čerpají jiné výhody. Záleží vždy na zákazníkovi jakou formu rezervace nebo nákupu využije. Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vybraná hračka byla velmi rychle připravena k vyzvednutí
    • Popis hračky na e-shopu neodpovídal skutečnosti
    • Požadavek na výměnu za jiné zboží představoval pro prodavačky evidentně enormní problém
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží prodávané nesouhlasilo s obrázkem zboží nabízeného. Není to záměr zmást zákazníka?

    Budu nakupovat pouze v kamenné prodejně.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Vámi objednané autíčko je variantní. Při zadávání objednávky je třeba si vybrat z nabízených variant tu, o kterou máte zájem. Zaslali jsme tu variantu, která byla zadána v objednávce. Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Team Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Moc drahé
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka vyřízena v pátek v 19,30 s tím, že nutno vyzvednout do neděle. Obratem jsem žádala o prodloužení o jeden den do pondělí, ale bohužel, dopisování s umělou inteligencí, jak jsem po několika emailech pochopila nevedlo k ničemu. Aby mi někdo tvrdil, že vyzvednutí do 3 pracovních dnů se rovná pátek, den objednávky, sobota a neděle, protože prodejna je otevřená, tak to opravdu ne.

    Reakce obchodu Bambule.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Expirace byla v předvánočním čase zkrácena z kapacitních důvodů. Prodejny by jinak byly zahlceny zásilkami, a to by zkomplikovalo běžný prodej. Každý se zákazníků byl informovat o časových možnostech vyzvednutí. Děkujeme za pochopení. Veronika Bambule

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V obchode cena o 250,- vyssi nez na eshopu
    • Neprijemna zakaznicka podpora
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla zrušena s kapacitních a technických důvodů. Byla to pro mě velice špatná zkušenost protože jsem neočekával že když si jeden den nepřečtu e-mail dojde hned ke strorno již zaplacené obj. Jsem přesvědčen že krabice 30 na 30 cm s pár plyšákama mohla zůstat na prodejně i den déle a není pravda jak mi obchod vysvětlil že z technických a kapacitních důvodů to není možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepříjemný pracovník zákaznické linky
    • hračka má vadu

    Objednala jsem na bambuli svítící hůlku harry potter pro dceru. bohužel automaticky byl obchod proveden přes mail který roky nepoužívám což jsem nemohla vědět když ho nepoužívám - nevšimla jsem si toho. Bez mailu nebylo možné zboží vyzvednout, museli jsme jej koupit znovu na obchodě a pak čekat na storno - poprosila jsem o storno přičemž byla odpoveď zákaznické podpory dost arogantní a na druhý mail už nereagovali pro jistotu vůbec. Ve výsledku je navíc hračka rozbitá, má špatný dotyk a svítí jen když se jí zachce. Pro příště si velice rozmyslím tam něco kupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno jedna položka poškozena na reklamační předáno cca 14dni a nic se neděje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednání obsluhy příšerný. Vysvětlení nějakého kódu k vyzvednutí na bodů mrazů. Ale vyhrožování nedání zaplacené produktů to paní šlo skvělé na jedničku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hrnek, jako dárek dorazil prasklý.