Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle doručení
    • Zničený obal
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nedodržení doby dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi zaslano jine zbozi nez jsem si objednala. Chtela jsem zimni UGG a poslali mi letni UGG. Ihned jsem vratila, chtela jsem dukazy o tom, ze poslali spravne zbozi a nic neposlali, vubec se semnou nebavi!! Prisla jsme o 4800 Kc!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostupnost daného zboží
    • Platba jiné částky přes platební bránu
    • Kvalita komunikace
    • Pár minut po zadání objednávky, danou objednávku nejde zrušit/změnit
    • Čekací doba na vrácení peněz
    • Operátoři arogantní a to už od první zprávy
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednala jsem si skleničku s nápisem a nápis byl poškrábaný
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Normálně vždy vše řádně a včas dorazilo... už týden čekám a vůbec mi nedorazila žádná informace, týden je zboží přepravováno... asi to bude dopravcem...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nepravdivé popisky, klamavá praktika

    Obchod nemá u prodávaných produktů reálné popisky. Když jsem zjistila, že na webu výrobce se nacházejí jiné popisky (liší se ovšem napříč vícero e-shopy), reagoval na to dotyčný na zákaznické lince výzvou ke zrušení obednávky s tím, že popisky se skutečným složením (jednalo se o kožené boty, které nejsou celé kožené) budou „přeci určitě správně na stránce výrobce“. Podle zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. § 2 se jedná o tzv. „klamavou praktiku“ s účelem ovlivnit chování spotřebitele tak, aby výrobek zakoupil, přestože nesplňuje uvedené parametry. U konkrétních lidí může vést k významným zdravotním potížím. Pokuta za ni od ČOI může být až 5 milionů Kč. Jestliže obchod poté, co si zde přečte recenzi (to je už druhá výzva) popisek nepřepíše (zatím je tam pořád špatný, přestože je to již několik dní, co na to byli prostřednictvím zákaznické podpory upozorněni), obrátím se s tím právě na ČOI. Chci, abychom si mohli být jako spotřebitelé jisti tím, co zde kupujeme. Nenakupujeme jen pro sebe, ale i pro ostatní, trvám na tom, že informace o výrobcích musí být na webech pravdivé, jinak by nakupování úplně ztratilo smysl a nebylo by možné. Doufám, že dojde k nápravě zde i u jiných produktů, kterých se to případně týká. Pak svou recenzi samozřejmě stáhnu. Jinak jsem obchod už dlouho nepoužila, ale co do dopravy a vrácení funguje dobře.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pokud zboží vracíte, musíte na vlastní náklady, zdarma je to až nad 1500 Kč.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel jedna teniska byla větší než ta druhá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potrebovala jsem nutne saty na dulezitou akci, kam jsem dostala pozvani na posledni chvili. Chtela jsem neco specialniho a k satam jsem pridala nejake doplnky.
    Obchod se chlubi dodanim do 24 hodin - ma objednavka nebyla dodana, proto jsem se dotazovala prostrednictvim kontaktniho formulare na stav. Obchod me 5 dni me vodil za nos a obelhaval, ze objednavka bude dodana nasledujici den. Mezitim ji dvakrat zrusil.
    Napotreti jsem zkusila objednat samostatne jen saty a zbozi bylo dodano obratem. Bohuzel uz bylo pozde.
    Je mi lito, ze mi to na zakaznice podpore neporadili hned, ale lhali mi a ja na ne spolehala.
    Z toho usuzuji, ze zakaznicka podpora je uplne k hovnu. Kdyz mate problem s dodanim, objednavku rovnou zruste a zadejte znovu. Pokud jde o vic kusu na jednu objednavku, objednejte znova kazdy kus zvlast.
    Asi tolik k me zkusenosti. Jsem nastvana a zklamana.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi neseriózní jednání obchodu. Zákazníkem jsem byla hodně let, objednávala jsem často, objednávky vždy platila předem, ale nekvalitní zboží /materiálem a zpracováním/ a to, které mi nesedělo střihem nebo velikostí, jsem vracela. Po poslední vratce mě obchod upozornil, že porušuji jejich pravidla a deaktivoval můj účet. Následně mi přístup umožnil, ale zamezil mi zadávání objednávek a využití mých bonusových bodů, čímž mě jednoznačně poškodil. Jejich jednání je v rozporu s právy zákazníka, resp. s právem odstoupit od smlouvy - právo zboží po vyzkoušení a prohlédnutí vrátit, pokud zákazníkovi "nesedí", nebo mu nevyhovuje z jiného důvodu /poměr kvalita-cena/. Představa, že mě z běžného obchodu vyhodí jen proto, že si ze 4 vyzkoušených kusů oblečení zakoupím jen 1 ks, je naprosto absurdní. Nicméně takto postupuje Answear.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zbozi neodpovida vyberu zbozi v aplikaci
    • Prestoze jsem vzdy objednaval za desettisice, nyni ksem objednal jednu polozku a oni vam nedaji reklamacniho asistenta, vraceni pod urcitou castku je slozitejsi. Coz jsem nepochopil proc.

    Prestoze jsem vzdy objednaval za desettisice, nyni /snad poprve/ jsem objednal jednu polozku a oni vam nedaji reklamacniho asistenta, vraceni pod urcitou castku je slozitejsi. Nebyl tam ten asistent na reklamaci jako vzdy. Coz jsem nepochopil proc.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den,

    objednala jsem si moc pěknou džínovou bundu. Musela jsem ji vrátit z důvodu: Není dostatečně napsaná velikost. Tak, nejsem vůbec spokojená.
    Moc mě to mrzí, že jsem zbytečně prodělala.

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení. Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Pri nizké častky objednavky,byt si dopravu platite sami,tak zpet opet musite zaplatit.Ale kdybych si jen tak objednala schvalne neco draheho,a vim,ze to teda vratim tu jednu veco ze dvou,tak mam vse zdarma.

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení. Samozřejmě mohla byste udělat tak jak jste psala v hodnocení, tomu nebráníme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Mikina kterou jsem dostal byla průsvitná a boty měli oděrky

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení. Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No objednávku zrušil obchod.Nakolko nebol možný dovoľte ba Svk.

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení, ale objednávku s doručením na Slovensko je nutné vytvořit na stránkách www.answear.sk

  • Nedoporučuje obchod

    • Musite vyrešit vraceni do 1200kč, abych ne bylo tak komplikovane a take bylo bych super tam mit štiket na vraceni

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrátila jsem zboží, ale nebylo v zasilce. Nemuzete ho najit

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor. Kontaktujte naší zákaznickou podporu, prosím.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Absolutně nesedí velikosti. Šaty jsou na obézní děti.

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení.

  • Nedoporučuje obchod

    Já to vůbec nechápu. Zaplatil jsem zboží, vybral si možnost doručení do boxu Zásilkovny. Za tři dny mi přijde email, ze se zboží do boxu nevejde...proč tedy tato možnost vůbec u daného zboží existuje. Potřeboval jsem slunečník co nejrychleji, zvolil jsem si kvůli tomu tento výrobek a stále na něj čekám. Informace o termínu doručení nikde, asi ho dostanu k Vánocům.

    Reakce obchodu Answear

    Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení.

    V případě problému s doručením zásilky kontaktujte naší zákaznickou podporu.