Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
kvalita produktů se značně lišila od foto. finance po 14 dnech nevráceny.
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s objednávkou se vám velice omlouváme. Doufáme, že se poblém týkající se vrácení peněz povedlo dořešit.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
- Telefonní infolinka na dotaz ohledně dodávky zboží zatím neodpovězeno
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s objednávkou se vám velice omlouváme. Doufáme, že se poblém týkající se doručení zboží povedlo dořešit.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Není vidět proces vrácení
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Ano, bohužel není vidět, ale podle čísla balíku v trackingu přepravce je možné si stav doručení zásilky prověřit.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychle doručení
- Zničený obal
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s doručením objednávky se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
- nedodržení doby dodání
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s objednávkou se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Bylo mi zaslano jine zbozi nez jsem si objednala. Chtela jsem zimni UGG a poslali mi letni UGG. Ihned jsem vratila, chtela jsem dukazy o tom, ze poslali spravne zbozi a nic neposlali, vubec se semnou nebavi!! Prisla jsme o 4800 Kc!
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s objednávkou se vám velice omlouváme. Doufáme, že se poblém týkající se vrácení peněz povedlo dořešit.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
- Dostupnost daného zboží
- Platba jiné částky přes platební bránu
- Kvalita komunikace
- Pár minut po zadání objednávky, danou objednávku nejde zrušit/změnit
- Čekací doba na vrácení peněz
- Operátoři arogantní a to už od první zprávy
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení.
Za veškeré problémy spojené s objednávkou a komunikaci se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Objednala jsem si skleničku s nápisem a nápis byl poškrábaný
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s objednávkou se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Normálně vždy vše řádně a včas dorazilo... už týden čekám a vůbec mi nedorazila žádná informace, týden je zboží přepravováno... asi to bude dopravcem...
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s doručením objednávky se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
- nepravdivé popisky, klamavá praktika
Obchod nemá u prodávaných produktů reálné popisky. Když jsem zjistila, že na webu výrobce se nacházejí jiné popisky (liší se ovšem napříč vícero e-shopy), reagoval na to dotyčný na zákaznické lince výzvou ke zrušení obednávky s tím, že popisky se skutečným složením (jednalo se o kožené boty, které nejsou celé kožené) budou „přeci určitě správně na stránce výrobce“. Podle zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. § 2 se jedná o tzv. „klamavou praktiku“ s účelem ovlivnit chování spotřebitele tak, aby výrobek zakoupil, přestože nesplňuje uvedené parametry. U konkrétních lidí může vést k významným zdravotním potížím. Pokuta za ni od ČOI může být až 5 milionů Kč. Jestliže obchod poté, co si zde přečte recenzi (to je už druhá výzva) popisek nepřepíše (zatím je tam pořád špatný, přestože je to již několik dní, co na to byli prostřednictvím zákaznické podpory upozorněni), obrátím se s tím právě na ČOI. Chci, abychom si mohli být jako spotřebitelé jisti tím, co zde kupujeme. Nenakupujeme jen pro sebe, ale i pro ostatní, trvám na tom, že informace o výrobcích musí být na webech pravdivé, jinak by nakupování úplně ztratilo smysl a nebylo by možné. Doufám, že dojde k nápravě zde i u jiných produktů, kterých se to případně týká. Pak svou recenzi samozřejmě stáhnu. Jinak jsem obchod už dlouho nepoužila, ale co do dopravy a vrácení funguje dobře.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Pokud zboží vracíte, musíte na vlastní náklady, zdarma je to až nad 1500 Kč.
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel jedna teniska byla větší než ta druhá
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s vrácením objednávky se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Potrebovala jsem nutne saty na dulezitou akci, kam jsem dostala pozvani na posledni chvili. Chtela jsem neco specialniho a k satam jsem pridala nejake doplnky.
Obchod se chlubi dodanim do 24 hodin - ma objednavka nebyla dodana, proto jsem se dotazovala prostrednictvim kontaktniho formulare na stav. Obchod me 5 dni me vodil za nos a obelhaval, ze objednavka bude dodana nasledujici den. Mezitim ji dvakrat zrusil.
Napotreti jsem zkusila objednat samostatne jen saty a zbozi bylo dodano obratem. Bohuzel uz bylo pozde.
Je mi lito, ze mi to na zakaznice podpore neporadili hned, ale lhali mi a ja na ne spolehala.
Z toho usuzuji, ze zakaznicka podpora je uplne k hovnu. Kdyz mate problem s dodanim, objednavku rovnou zruste a zadejte znovu. Pokud jde o vic kusu na jednu objednavku, objednejte znova kazdy kus zvlast.
Asi tolik k me zkusenosti. Jsem nastvana a zklamana.Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyla spokojená.
Za veškeré problémy spojené s realizaci objednávky se vám velice omlouváme.
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Velmi neseriózní jednání obchodu. Zákazníkem jsem byla hodně let, objednávala jsem často, objednávky vždy platila předem, ale nekvalitní zboží /materiálem a zpracováním/ a to, které mi nesedělo střihem nebo velikostí, jsem vracela. Po poslední vratce mě obchod upozornil, že porušuji jejich pravidla a deaktivoval můj účet. Následně mi přístup umožnil, ale zamezil mi zadávání objednávek a využití mých bonusových bodů, čímž mě jednoznačně poškodil. Jejich jednání je v rozporu s právy zákazníka, resp. s právem odstoupit od smlouvy - právo zboží po vyzkoušení a prohlédnutí vrátit, pokud zákazníkovi "nesedí", nebo mu nevyhovuje z jiného důvodu /poměr kvalita-cena/. Představa, že mě z běžného obchodu vyhodí jen proto, že si ze 4 vyzkoušených kusů oblečení zakoupím jen 1 ks, je naprosto absurdní. Nicméně takto postupuje Answear.cz.
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi neodpovida vyberu zbozi v aplikaci
- Prestoze jsem vzdy objednaval za desettisice, nyni ksem objednal jednu polozku a oni vam nedaji reklamacniho asistenta, vraceni pod urcitou castku je slozitejsi. Coz jsem nepochopil proc.
Prestoze jsem vzdy objednaval za desettisice, nyni /snad poprve/ jsem objednal jednu polozku a oni vam nedaji reklamacniho asistenta, vraceni pod urcitou castku je slozitejsi. Nebyl tam ten asistent na reklamaci jako vzdy. Coz jsem nepochopil proc.
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení.
V případě, že je hodnota objednávky pod 1500 Kč vrácení hradí záskazník https://answear.cz/l/vraceni-zbozi
Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :) -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dobrý den,
objednala jsem si moc pěknou džínovou bundu. Musela jsem ji vrátit z důvodu: Není dostatečně napsaná velikost. Tak, nejsem vůbec spokojená.
Moc mě to mrzí, že jsem zbytečně prodělala.Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení. Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :)
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Pri nizké častky objednavky,byt si dopravu platite sami,tak zpet opet musite zaplatit.Ale kdybych si jen tak objednala schvalne neco draheho,a vim,ze to teda vratim tu jednu veco ze dvou,tak mam vse zdarma.
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení. Samozřejmě mohla byste udělat tak jak jste psala v hodnocení, tomu nebráníme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Mikina kterou jsem dostal byla průsvitná a boty měli oděrky
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení. Doufáme, že nebyl to Váš poslední nákup u nás :)
-
Nedoporučuje obchod
No objednávku zrušil obchod.Nakolko nebol možný dovoľte ba Svk.
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení, ale objednávku s doručením na Slovensko je nutné vytvořit na stránkách www.answear.sk
-
Nedoporučuje obchod
- Musite vyrešit vraceni do 1200kč, abych ne bylo tak komplikovane a take bylo bych super tam mit štiket na vraceni
Reakce obchodu Answear
Děkujeme za Váš názor a litujeme, že s obchodem jste nebyli spokojení.