Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednané zboží jsem měl obdržet 16.4. do boxu Alzy, v uvedeném termínu nepřišlo, pouze neustále chodí omluvy za zpoždění zakázky, 2x jsem urgoval telefonicky pouze sliby, zboží jsem doposud neobdržel hlavně, že jsem zaplatil a jen čekám. Vžádném případě nedoporučuji nákup v Alze

  • V Alze kupuji pouze levnější zboží, na drahé věci jdu rozhodně jinam. Jejich neskutečný " bordel" v objednávkách a v dodání je katastrofální, buď se Vám na prodejně pokouší prodat už použité zboží, už se mi to u nich stalo a nebo když zavoláte na tu jejich linku, tak pravá neví co dělá levá ruka. Po jistých zkušenostech mne Alza zklamala, pokud třeba společnost Mall udělala nějakou chybu, tak se k tomu postavili "čelem" ale Alza tak se radši nestaví vůbec a dělá mrtvého brouka.
    Za mne se jejich kvalita zhoršuje a zhoršuje...

  • U Alzy objednavam zbozi leta, vzdy spokojenost!!! Ale ted zklamani, tak doufam, ze reklamace bude bez problemu vyrizena.
    Koupila jsem na tretinky, kterou mam zaplacenou konecne, telefon Samsung Z Flip 3 v zanovnim stavu. Necekala jsem, ze po otevreni zjistim, ze telefon ma praskly ramecek u reproduktoru, tlak pod tim a otlaky po celem displeji a skrab na vnejsi obrazovce. Po zjisteni jsem hned na prodejne nahlasila, ze takovy kus v zanovnim stavu se mi nelibi, a ze ho chci vratit bylo mi recene, ze nejde a ze muzu reklamovat ale ze to neprojde reklamaci, ze to je zkontrolovany kus bez zavad a to jeste kontroloval telefon pri otevirani a s radosti mi rekl, ze no to zachvili budete muset reklamovat. Za mne se mi tento pristup nelibi. Telefon za 21500Kc a prodavac na pobocce mi rekne toto. Po 14 dnech uzivani, zacal blbnout displel pri otevirani ( cerna obrazovka nebo problikla zelena obrazovka a mrtvy displej, nahodil se pri otevrani 5 pokusu). V ohybu na prave strane, krupani dotykem prstu a pri otevirani zvuk. Zkusila jsem tovarni a nebo aktualizaci, nic nefungovalo! Dnes 27.12.2022 jsem reklamovala na ty vady a bylo mi receno, ze spravne, telefon mel mit na displeji folii, ktera tam absolutne nebyla! Kazdopadne osoba, ktera si tento telefon koupila a vratila, tak mu zpadl, protoze jen tak praskly ramecek nebo otlaky na displeji neni normalni stav a rozbity repracek pri telefonovani. Tyhle vady jsem zaznamenala v den koupe, aby vedeli o vadach, ze jsem tak to telefon koupila. Doufam, ze reklamace bude rychle vyrizena a bez problemu.

  • Nejhorší služba ever!!!!! S dostatečným předstihem jsem objednala pračku i s instalací s doručením 23.12. (protože stará nepere a jiný den nabízené rozpětí doručení mezi 8-20:00 hod nejsem schopna si zajistit!!!). V den doručení dostanu pozdě zprávu, že doručeno nebude, když zruším objednávku, abych šla hledat jinam, Alza mne volá, že "to zajistili" a doručeno bude. Prý do 20:30 hod. Pak se již ani neozvali. A automat na non-stop lince mi nabízí pomoci si objednávku vytisknout pod stromeček jako dárkový poukaz.... To se to bude prát..... A samozřejmě naprosto zbytečné noční cvičení s vyklízením věcí a vystěhováním staré, abych to následující noc opět vracela na původní místo!!!! Veselé vánoce našly svůj nový význam... Ráno o Štědrý den peru v ruce...

  • Přemýšlela jsem, zda se k této situaci, kterou jsem s mým manželem poslední dny řešila překročím a nebudu ji řešit, nicméně po dnešní zkušenosti s Alzou musím říct, že to bohužel nelze. Dne 19.12. jsme objednali vánoční dárek pro člena naší rodiny v hodnotě 13 tisíc a dali jsme vyzvednutí v Alza boxu, který je 400 m od Hradecké pobočky. Dne 20.12. si manžel zásilku vyzvedl, ale k našemu neštěstí tam bylo úplně jiné zboží (tonery do tiskárny) než jsme si zaplatili v hodnotě asi 400 KČ, hned jak jsme tuto skutečnost zjistili volali jsme neprodleně na infolinku abychom to co nejdříve vyřešili, na infolince nám sdělili že si to dají jako velkou prioritu a že nám zavolají. Nikdo nám nezavolal a tak jim manžel volal znovu, opět mu sdělili tu samou básničku, moc se omlouváme, je před Vánoci, vyřešíme to co nejdřív a zavoláme vám. Nic, nikdo se opět neozval. Dnes je to již druhý den co se to snažíme vyřešit a dokonce jsme jim i nabídli že si pro to někam zajedeme (znovu apeluji na to že máme pobočku od Alza boxu 400 m ) opět, řekli že se ozvou, že tak jak to navrhujeme my to nelze a že se to budou snažit vyřešit ještě dnes. Volali jsme znovu zhruba před hodinou a stále to nemá řešení. Můžete mi laskavě vysvětlit, co je tak těžkého na tom nám zaslat nový kus a nebo se podívat do Alza boxu zda to tam není a jen nám kurýr napsal špatné číslo? Opravdu tomu nerozumím a jsem naprosto zklamaná přístupem, který v této situaci Alza má. Naše peníze v nedohlednu a zboží taky nikde. Prej Alza nejspolehlivější eshop na internetu to určitě. Musím poděkovat společnosti Mamut.cz, která byla ochotná nám do minuty od naší objednávky Xbox vydat, takto bych si to představovala ze strany Alzy pořád, nicméně to říct nemohu. Opravdu krásné Vánoce, moc děkujeme a nikdy víc.

  • Přemýšlela jsem, zda se k této situaci, kterou jsem s mým manželem poslední dny řešila překročím a nebudu ji řešit, nicméně po dnešní zkušenosti s Alzou musím říct, že to bohužel nelze. Dne 19.12. jsme objednali vánoční dárek pro člena naší rodiny v hodnotě 13 tisíc a dali jsme vyzvednutí v Alza boxu, který je 400 m od Hradecké pobočky. Dne 20.12. si manžel zásilku vyzvedl, ale k našemu neštěstí tam bylo úplně jiné zboží (tonery do tiskárny) než jsme si zaplatili v hodnotě asi 400 KČ, hned jak jsme tuto skutečnost zjistili volali jsme neprodleně na infolinku abychom to co nejdříve vyřešili, na infolince nám sdělili že si to dají jako velkou prioritu a že nám zavolají. Nikdo nám nezavolal a tak jim manžel volal znovu, opět mu sdělili tu samou básničku, moc se omlouváme, je před Vánoci, vyřešíme to co nejdřív a zavoláme vám. Nic, nikdo se opět neozval. Dnes je to již druhý den co se to snažíme vyřešit a dokonce jsme jim i nabídli že si pro to někam zajedeme (znovu apeluji na to že máme pobočku od Alza boxu 400 m ) opět, řekli že se ozvou, že tak jak to navrhujeme my to nelze a že se to budou snažit vyřešit ještě dnes. Volali jsme znovu zhruba před hodinou a stále to nemá řešení. Můžete mi laskavě vysvětlit, co je tak těžkého na tom nám zaslat nový kus a nebo se podívat do Alza boxu zda to tam není a jen nám kurýr napsal špatné číslo? Opravdu tomu nerozumím a jsem naprosto zklamaná přístupem, který v této situaci Alza má. Naše peníze v nedohlednu a zboží taky nikde. Prej Alza nejspolehlivější eshop na internetu to určitě. Musím poděkovat společnosti Mamut.cz, která byla ochotná nám do minuty od naší objednávky Xbox vydat, takto bych si to představovala ze strany Alzy pořád, nicméně to říct nemohu. Opravdu krásné Vánoce, moc děkujeme a nikdy víc.

  • S Alzou definitivně končím. Každý rok se něco najde, ale letos to tedy vyšperkovali do extrému. Objednávala jsem asi týden zpět několik položek, které byli určeny, jako dárky. Dneska přišel email, po týdnu, že jedna položka není a tak prostě ruší celou objednávku. Takže mnohokrát děkuji! Teď abych vymyslela jinou alternativu.

  • Konec s Alzou!!
    Měl jsem objednávku kterou jsem si nestihl vyzvednout za 1 den z alza boxu a okamžitě bez upozornění mi objednávku stornovaly. A co prostě nemohu přejít je že byla zaplacena a bylo mi řečeno, že peníze mi vrátí do 5 dnů. Nepochopitelné !!!

  • Alza opustila svůj proklientský přístup, výrazně změnila posuzování reklamací, které teď ve velkém zamítá, částečně proto, že většinu zboží předává k posouzení na oficiální servisy a dodavatele, ale z větší míry je to změnou svého přístupu, často tzv. hází vinu na kupujícího/uživatele, špatné používání apod. Zatímco dříve byla Alza jistotou, a obchodem, kde se dalo bez obav nakupovat, nyní je lepší být velmi opatrný, a zvažovat také jiné dodavatele.

  • Nedoporučuji nic kupovat v Alze , koupil jsem zde herní PC za 28 tisíc , přivezl jsem ho domů a po 15 minutách provozu začaly vrčet oba větráky grafické karty ( podotýkám že se jednalo o Alza Gamebox čili produkt sestavený přímo zaměstnanci Alzy ) , odnesl jsem tedy produkt k reklamaci s tím že chci nové , po dvou dnech mi dali "nové" PC u kterého se po 15 minutách provozu projevila stejná vada , můj závěr ? Dali mi ten původní PC který se ani nenamáhala opravit pouze ho dali do jiné krabice uvedli do továrního stavu a nalepili tam štítek z jiným sériovým číslem aby vypadal jako nový protože je velmi nepravděpodobné že by dva nové PC měli stejnou vadu při druhé reklamaci sem chtěl peníze zpět , dostal sem je a PC si nechám složit u lidí co tomu skutečně rozumí a kteří v případě poruchy toho PC jednají s člověkem jako z platícím zákazníkem a ne jako z nějakým pořadovým číslem z minimální podporou a komunikací.

  • Po zkušenostech s nemožnosti si vyzvednout baliček z boxu i když jsem si zaplatil platbu s dobírkou se už s doručováním přes ALZABOX nezabývám a volím rovnou baličkovnu.

  • S velkým nadšením jsem zakoupil tento produkt, kvůli dovolené a pořízení fotografií z podmořského života. Bohužel do obalu natekla voda, zaplnila jej vze 70% procent slanou vodou a zničila mobil. Alza odmítá jakoukoliv kompenzaci i když jsem nechal udělat posudek v autorizovaném servisu, který mají na seznamu. Odpověď Alzy, že jsem měl vyzkoušet obal s proužkem papíru, zda-li do něj nezateka. Trochu vodu, cca čajová lžička zatekla i do druhého obalu, tam se telefon podařilo zachránit. Velice mě mrzí, že i přes slušné chování z mé strany, alza smetla ze stolu. Určitě předávám pravnikovi, aby na to hodil oko.

  • Zakoupen soundbar LG SN5
    Zakoupil jsem jako použité zboží u kterého bylo uvedeno kompletní a nepoškozené balení s 12 měsíční zárukou. Na subwooferu dva silné škrábance!!! Dodáno bez dálkového ovládání, bez návodu, bez držáků na zeď!!! Volně hozené v obří krabici s hromadou bublin. Během hodiny jsem produkt okamžitě vrátil s tím, že chci peníze. Emailem mi přišlo, že na vyřešení mají 30dnů. Neuvěřitelné co si alza k zákazníkovi dovolí!!!

  • Neplánuje někdo z Vás navštívit ČOI? Jsem z přístupu dost otravená, a myslím že čím navíc podnětu bude tím by to mohlo ČOI víc zajímat :)

    • Ja zas predavam pripad pravnikovi. Koupil jsem u nich parfem, a nebyl original, sel jsem ho hned vratit a bylo mi odmitnuto v reklamaci pres internet, ze je to pry pouzity produkt. V zivote se mi nestalo, ze pres internet vam od odstoupeni smlouvy nevrati penize. Tak za za me v alze zadne parfemy , drogerii a podobne nekupovat, jelikoz prodavaji neoriginaly a pak s Vama zametaji, i kdyz vam prodaji vodu misto parfemu, nuzete ji vratit. Priserne jednani, tam uz ani nohou

  • Po dlouhé době jsem si u Alzy něco objednala, plyšáka tučňáka 60 cm jako dárek, cca 3 dny chodily neustále sms o zpoždění o jeden den s omluvou, aby mně nakonec v pátek večer kdosi od nich zavolal, že plyšák je poškozený a nemůžou ho dodat. Po přečtení zdejších recenzí jsem asi ráda, že jsem neplatila předem. Mimochodem plyšák je pořád v nabídce. :-)

  • Alza vcelku překvapila. Před lety to byl obchod, kde se člověk nemusel bát nakoupit. A dnes? Zaplatit zboží předem, to může jen člověk, který tu nakupoval naposledy před lety. Objednat si zboží skladem s doručením do Alza boxu v místě, kde má člověk v plánu strávit jen tři dny, může opravdu jen ten, kdo tomuto obchodu důvěřuje. Stejně jako jsem mu důvěřovala já. Vždyť nákup zde býval vždy bez problémů.

    Ale píše se rok 2022. Je konec září. Člověk si objedná stativ s osvětlením na telefon, který je skladem. Zaplatí ho předem a zvolí si Alzabox, který je nejblíže jeho přechodného pobytu. První zpráva z Alzy je, že zásilka bude pravděpodobně k vyzvednutí v neděli po 9. hodině. V neděli po 9. hodině přijde zpráva, že zásilka bude pravděpodobně k vyzvednutí po 11. hodině a že je to mrzí. V neděli po 11. hodině přijde SMS, že zásilka se zdržela a bude vyzvednutí v pondělí po 9. hodině. Opět zmínka, jak že je to mrzí. V pondělí po 9. hodině přijde SMS s tím, že se zásilka opět zpozdila, že to Alzu mrzí a že zásilka přijde pravděpodobně v úterý po 9. hodině.

    Protože se vám tento přístup nelíbí, voláte na Alzu s otázkou, jak moc pravděpodobné je, že zásilka opravdu ve středu dorazí. Slečna poví, že vidí, že je na cestě. A že tedy pravděpodobně dorazí. Když se ptáte, co je reálné a ne pravděpodobné, řekne vám, že řidič mohl mít nehodu nebo nepřišel do práce a zásilka se tedy zpozdila. Termín doručení je pravděpodobně zítra, tak asi zásilka zítra dorazí. Ale to vám nezaručí. Když tedy chcete vrátit peníze s tím, že si zboží objednáte jinde, dozvíte se, že zásilku nemáte z boxu vyzvedávat a peníze se vám vrátí na účet. Ale to až tehdy, když se zásilka vrátí z boxu, do kterého pravděpodobně někdy dorazí.

    Protože je objednávka na cestě, údajně někde v autě u kurýra a nedá se dohledat, může se stornovat. Jenže peníze ze storna přijdou tehdy, až se zásilka najde.

    Takže ode mne má Alza zlatého bludišťáka. To, co si dovolí k zákazníkům, to chce odvahu. A věděli jste, že doručení zboží negarantuje?

  • Alza jako taková mi přijde celkem OK, ale dnešní telefonický hovor byl otřesný. Kontaktovala mě paní ze zákaznického centra kvůli manželčině notebooku zakoupenému před dvěma lety. Nabízela mi prodloužení záruky. Že prý dva roky starý notebook je hrozný šrot. Poté, co jsem ji sdělil, že počítačům rozumím velmi dobře a očekávám, že vydrží ještě zhruba tak čtyři roky (je stacionárně v manželčině pracovně, víceméně pouze na kancelářskou práci), mi začala vysvětlovat, že se současnými problémy s nedostatkem počítačů a náhradních dílů by se mohl problém prodražit a že třeba často odcházejí základové desky a pak je počítač na odpis. V tuto chvíli mám pocit, že takováhle argumentace je na hranici klamání zákazníků (spíš už dost za hranicí). Základové desky mají životnost zhruba 6 let provozu 24/7, takže i kdyby byl zapnutý nějakých osm hodin denně, měl by vydržet minimálně 10 až 15 let. Selhání disku? OK. Degradace akumulátoru? OK, samozřejmě. Odcházející klávesnice? OK. I poškození displeje bych jako argument asi rozdýchal, když někdo přenáší notebook často a nechová se k němu moc hezky. Takových možností reálných problémů a operátorka z Alzy si na tahání nesmyslných peněz ze zákazníků vybere zrovna ten pravděpodobně nejnesmyslnější, nejnepravděpodobnější problém? A když ji řeknu, že opravdu absolutně nemám zájem, naštvaně se rozloučí a položí to ještě v půlce vlastního pozdravu? Wow. Alza v mých očích po dnešním hovoru spadla o hoooooooooooooodně... Být člověk, který počítačům vůbec nerozumí, tak by mi paní nabulíkovala asi dost nehorázné a dost lživé kecy.

    • Dobrý den. Mrzí nás, že jste nebyl s telefonátem spokojen. Pokud nám zašlete číslo vaší objednávky, rádi jeho průběh prověříme. Pomůže nám to naše služby vylepšit a podobným situacím do budoucna předcházet. Daniel, péče o zákazníky

  • Milá Alza,
    objednávam od vás celkom často, ale posledná objednávka zo dňa 7.8.2022 - čistá katastrofa.
    Súčasťou objednávky bol aj DUO-PACK Shower gel Old Spice Whitewater 2x400 ml - cena pri objednaní 189 Kč, ešte v ten istý deň ste cenu upravili na 139 Kč s preškrtnutou cenovkou 169 Kč. Schválne som si pozrel koľko by vyšlo objednať si 2x 400 ml bez Duo-Packu a vychádza to na 120 Kč - to si do prčic robíte zo zákazníkov srandu alebo čo? - toto je čistý scam a ten, kto má na starosti ceny, by si zaslúžil nakopat do zadele...

    A ako bonus: objednávka mala byť pripravená k vyzdvihnutiu 9.8. od 8:00 v Alza boxe - o 8:00 SMS, že objednávka sa zdrží a budem si ju moct vyzdvihnut o 10:10 - o 10:10 ďalšia správa, že omlouváme se za zdržení a objednávku si budem moct vyzdvihnut 9.8. o 23:59 - robíte si zo mňa srandu?

    Hlavne, že promujete vašu Alza Premium službu, ale nie ste schopní doručiť 4 položky do 48 hodín.
    Ak to takto pojde dalej, prejdem ku konkurencii, pretože sa mi tieto vaše praktiky prestávajú páčiť.

  • Taky se musím podělit o zkušenost.

    Dne 20.2.2022 jsem objednal Playstation 5 a zaplatil objednávku dopředu, čímž jsem myslím jasně projevil zájem o objednávku. Dne 8.7.2022 jsme psal dotaz a bylo mi sděleno, že objednávka je STÁLE AKTIVNÍ.

    Dne 2.8. mi přišla SMS ohledně potvrzení zájmu o tuto objednávku (????). Podle SMS mi měl přijít email s dalším postupem, ale email mi nikdy nepřišel. Proto jsem napsal další dotaz k objednávce a dostal jsem od podpory pouze email, že děkují ZA POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY!

    Dne 6.8. jsem obdržel email, ve kterém děkujete za objednávku (???) a dne 7.8. dostanu email, ve kterém se dozvím, že jste objednávku ZRUŠILI a peníze mi budou vráceny? Můžete mi vysvětlit, proč mi byla objednávka zrušena a vráceny peníze?! Na tohle jsem čekal více než 5 měsíců?

  • Dobrý den, jako dlouholetý zákazník u Alzy jsem nepředpokládal, že se mnou Alza takto vyběhne. Na začátku roku 2022 jsem u nich koupil Alza gamebook. Po nějaké době se notebook začal chovat nestandardně: dal se zapnout jen bez připojeného napájecího adaptéru, jak se adaptér připojil, notebook se vypnul. Třeba po půl hodině pokusů se podařilo notebook zapnout i s připojeným adaptérem a pak fungoval až do dalšího vypnutí. Občas následovaly hodiny, kdy nešel zapnout vůbec. Notebook jsem tedy reklamoval a závadu doložil videem, které zachycuje ony problémy. Dostal jsem nový kus. Nový notebook fungoval dva měsíce bez problémů a pak začal dělat ty samé problémy. Před týdnem však "zemřel" docela a nešel zapnout vůbec ani po cca třech hodinách zkoušení. Situaci jsem opět zaznamenal na video a spolu s další reklamací jsem ho dal Alze ke shlédnutí. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně závažnou závadu a projevila se již u druhého kusu jsem poprosil o možnost vybrat si notebook jiné značky (klidně si doplatím). Jaké bylo moje překvapení, když mi dnes přišla zpráva, že reklamace byla zamítnuta, protože v servisu vše fungovalo. \Notebook tedy posílají zpět BEZ OPRAVY. Nejvtipnější je však fakt, že mám k dispozici předávací protokol od jejich technika, který potvrzuje, že při převzetí do reklamace notebook NEJDE ZAPNOUT. Takže já se zase budu trápit se závadou, která se zjevuje naprosto nepředvídatelně a přesto, že se projevila i technikovi z Alzy, reklamace NEBYLA uznána. Když jsem se slečny na infolince Alzy zeptal, jak je to možné, oznámila mi, že to tedy neví, nemá mě kam přepojit a ať si stěžuji emailem. Sám technik z Alzy v protokolu konstatuje, že notebook nejde zapnout, ale následně Alza otáčí, že je vše v pořádku. To je normálně na reportáž do televize. Chápu, že se něco podobného může stát, ale jednání lidí na infolince a jejich naprostá neochota situaci řešit dál nějak osobně - tedy nikoli emailem, to je zarážející. Sice pracuji v konkurenční televizi, ale zvažuji obrátit se na pořad ČT Černé Ovce, protože toto opravdu nepovažuji za slušné a standardní jednání vyspělé firmy. S pozdravem Václav Gros.

    • Dobrý den. Václave. Komplikace s Vaší reklamací nás velmi mrzí. Zašlete mi prosím její číslo na [email protected] S kolegy její průběh a možnosti řešení prověříme. Daniel, péče o zákazníky

    • Jsem rád, že v tom nejsem sám, mě stejnou pakárnu udělal pro změnu autorizovaný servis nasmlouvaný Alzou u AW 6, když jsem po Alze chtěl aby mi druhou reklamaci na stejnou závadu technik doložil videem, tak mi bylo řečeno že nic takového není možné.

    • Dobrý den Danieli z Alzy. Včera jsem nalezl Vaši odpověď zde na Heurece a mail jsem Vám okamžitě poslal. Jak jsem psal, situace v absurditě pokročila ještě dál, notebook jsem vyzvedl ze servisu, jen proto, abych doma o půl hodiny později zjistil, že opět nefunguje - opět jsem to natočil na video a odvezl zpět s tím, že reklamaci a její vyřízení neuznávám. (to mi bude asi k ničemu, protože jsem zboží přeci jen na pobočce převzal a nikoho nebude zajímat, že zboží dále nefunguje).....Nicméně mě stále zaráží fakt, že není nikdo z Alzy schopen zvednout telefon a rozumně mi vysvětlit, proč, když technikovi z Alzy notebook také nešel zapnout, proč reklamace nebyla uznána. Dnes jsem zkusmo zavolal na vaši linku a chtěl po operátorce spojení na reklamační oddělení. Opakovaně mi ho odmítla dát s tím, že nemůže, ale že mne kolegové z reklamací budou kontaktovat mailem ( to již udělali 2x a vymlouvali se na to, že neumím mačkat tlačítko, na moji otázku NEREAGOVALI a NEODPOVĚDĚLI ani jednou). Proto jsem požadoval, aby mne z reklamací prostě zavolali, dostal jsem odpověď že oni nemohou. Fakt nemohou??? To si děláte legraci? Mimochodem včera vypršela lhůta deseti pracovních dní, kterou jste mi garantovali při koupi vašeho gamebooku, jako lhůtu pro vyřízení reklamací. Jistě, budete argumentovat, že jsem po druhé, neuznané reklamaci měl notebook skoro celou hodinu doma a že se tedy jedná o třetí reklamaci, ale tohle vám opravdu přijde morálně správné a hodné pověsti velké a solidní firmy? Týden mi nikdo od vás nedokáže odpovědět na jednoduchou otázku, notebook je opět v servisu, já kvůli tomu najezdil mnoho kilometrů nanic a vaše garance desetidenního servisu je směšná - v mém případě rozhodně nefunguje. Tak uvidíme, jak a KDY to zase pokročí v nějakém absurdním rozhodnutí z vaší strany.