-
Pravděpodobně jsem další co naletěl. Nikdy jsem s Alzou neměl problémy až doteď. Problémy začali když mi nešel objednat můj výběr produktů a proces objednávky končil chybou. Nu což, stane se. Pracovník na podpoře měl stejný problém, ale podařilo se mu zboží objednat. Objednávku v hodnotě skoro 30 000 Kč jsem zaplatil kartou. Dal jsem si pozor aby veškeré zboží bylo skladem a s nejpozdějším doručením do několika dní. Už je to skoro deset dní a s nevolí jsem zjistil, že i když se všechny produkty tváří stále jako dostupné, v mé objednávce takový stav nemají. U většiny je napsáno: "očekáváme", u některých očekávání s datumem 6.9.2021 a u jednoho dokonce 31.10.2021. Na mé stížnosti nereagují. Mohu však přidat další perličku. Moji objednávku si kdovíproč zduplikovali a žádají její proplacení. Takže tu nyní mám dvě objednávky, naprosto totožné. Jednu zaplacenou, druhou ne. Co si to sakra dovolují?
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že došlo k tomu k čemu došlo k problému s Vaší objednávkou a že jste měl nastalou situací komplikace. Prosím, pomozte nám vylepšit naše služby tak, abychom podobným problémům do budoucna předešli. Uděláte to velmi jednoduše vyplněním krátkého formuláře zde: https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
Děláte si ze mě legraci? Objednávku jsem stornoval, peníze jste mi vrátili a teď se mi zase na účtu objevili dvě objednávky čekající na zaplacení? Co to do háje má být? Nikdo z blízkého okolí včetně mě vám už své peníze nikdy nedá. Nechte si svou podporu. Ta je k ničemu.
-
-
Jsou to pořád stejní zm*di, pro který je zákazník jen někdo, koho se snaží vojebat, stačí si kdykoliv přečíst pár posledních recenzí a není pochyb o tom, že to jsou šmejdi "pár exeláns", viz. např.: >>>>>
Přidáno: před 11 hodinami, Tomáš Foltin: #Na strankach ukazovali, ze produkt je dostupny a skladem, a ja jsem potreboval koupit darek k narozeninam, tak jsem teda objednal, středu 11.8. Do patku jsem nic nevedel, zadny email,
proste nic. 16.8 v pondeli, stale nic. Dnes rano 17.8, prisel email, ze objednavka byla zrusena, ze zbozi nemaji.
Shrnuti: Ukazujou, ze maji dostupnou vec, kterou teda clovek objedna, ceka tyden na jakykoliv email, ve kterem se nakonec dozvi ze produkt dostupny neni, ale na strankach stale ukazuji, i po tom co mi tento email dosel, ze produkt dostupny je. Penize nevim kdy mi prijdou, nejspis taky za tyden, jako jejich email, ale ocividne jiz nestihnu sehnat darek a penize na nej taky ne, pac jsem chudy student. Dekuji moc, ze budu vypadat jak kripl, co neda darek svemu otci na 50te narozeniny, jste uzasni! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Přidáno: před 1 dnem, Anonymní uživatel: *Neochota komunikovat. Jenom posílají šablony - neváhejte nám sdělit svůj názor *Zdržování při vyřizování reklamací *I když máte doplňkové služby, musíte se na ně odkázat, aby je vzali v potaz *Opakované výzvy k vyzvednutí reklamace, ale na prodejně nic není připraveno. Zbytečné cesty na prodejnu. *Zboží dražší, než v jiných obchodech. *Ke každé negativní recenzi Vám hned pošlou výzvu, ať jim napíšete.. Ale proč, když je to vůbec nezajímá. :-) #Alza mě nabádá, abych se podělil o svoji zkušenost. Budiž. Nebude to ale pěkné čtení. Za poslední měsíc jsem řešil 3 reklamace. Všechny jsou naprosté fiasko. První reklamace neuznaná na outdoorovou power banku. Připomínky, že power banka zkrátka netěsní, byla odbyta, že do ní zateklo špatným používáním. Jednoduchý test ponoření sice jasně prokázal, že power banka netěsní po celém svém obvodu, ale to nikoho z Alzy nezajímá. Budiž. Druhá reklamace outdoorového reproduktoru - reklamace neuznána z nejasných důvodů. Po výzvě k vyzvednutí na pobočce v Praze 6 tam ale nebyla. Prý neví, kde je. Máme počkat na další výzvu k vyzvednutí. Na emaily s informací, proč si myslíme, že je reklamace neoprávněná, žádná reakce. Prostě žádná. Když jsme pak připomněli, že k produktu navíc máme přikoupené pojištění, reklamace byla uznána a dostaneme nové zboží, ale co myslíte? Utekl týden a ticho.... A do třetice - reklamace myčky - dnes výzva, že si máme přijet pro opravenou myčku. Zařídím si tedy dodávku na odvoz, ale na místě nás nejprve odbydou, že reklamace je již vydaná. No to teda není! Tak chvíli hledají a pak sdělení, že vlastně neví, kde myčka je a že nás budou informovat, až si budeme mět zase přijet. Trochu jsem doufal, že se chytí za nos a alespoň nabídnou dovoz domů. Ale kdeže! Na to je Alza už příliš velká firma a zákazník příliš bezvýznamný a bezmocný. Za sebe tedy rozhodně nedoporučuji cokoliv zde kupovat, zejména ty doplňkové služby, protože když má dojít na jejich plnění, skutek utek. Je mi to moc líto. Byl jsem věrný zákazník od okamžiku, kdy Aleš Zavoral osobně vydával PC komponenty v jeho první minimalistické prodejně ve vedlejší ulici. Ale jak jde čas, firma úspěšně roste, zákazník se stává bezvýznamným. R.I.P. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Přidáno: před 2 dny, Anonymní uživatel: #Dne 30.7.2021 jsme zakoupili digestoř, kterou jsme doma vůbec nerozbalili, protože kuchyň budeme dělat až za měsíc. V zákonné 14-denní lhůtě jsme se rozhodli digestoř vrátit. Nenapadlo nás ale kontrolovat, jestli nám bylo dodáno bezvadné zboží. To považujeme za samozřejmost. Nerozbalenou krabici jsme tedy zanesli na prodejnu Alza v Ostravě, kde vrácené zboží nikdo nezkontroloval, protože u Alzy existuje automatický způsob vrácení zboží, kdy si zákazník z PC vytiskne štítek, který nalepí na krabici se zbožím a zanechá ji na prodejně. Druhý den jsme byli nemile překvapeni, když jsme mailem obdrželi zprávu, že z ceny digestoře nám odečtou 625 Kč, jelikož zboží bylo poškozené používáním!!! Celou situaci jsem okamžitě řešila se zákaznickým centrem a následně na prodejně. Vedoucí prodejny nám digestoř ukázal. Opravdu byla poškrábaná, ale způsobem, u kterého si nedovedeme představit, že vznikl používáním. Každopádně zboží zůstalo u nás doma po celou dobu zabalené, ani krabici jsme nerozlepili. Kdybychom to udělali a zjistili, že je digestoř poškozená, nevraceli bychom ji, ale reklamovali bychom dodání poškozeného zboží, a to samozřejmě hned po zakoupení. Vedoucí prodejny záležitost znovu řešil s reklamačním oddělením, ale reklamace byla zamítnuta. Za zboží, které jsme ani nerozbalili, jsme tedy dostali o 625 Kč méně!!! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - atd atd. Pěkný, co?-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklé nepříjemnosti se Vám velice omlouvám. V případě, že je záležitost stále aktuální, prosím abyste se na nás obrátil pomocí následujícího formuláře https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 kde se případu ujmeme s kolegy v rámci oddělení péče o zákazníky a s kolegy se pokusíme udělat maximum abychom situaci vyřešili. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky.
-
Ale notak, Ráďo, nechovej se zas jen jako tupá alzácká ovce. Když budeš číst a chápat psaný text, musí ti bejt jasný, že nemam žádné vzniklé nepříjemnosti a nepotřebuju řešit situaci. Proč? Protože po tom, co tu v recenzích čtu, jak si alza "váží" platících zákazníků, prostě a jednoduše nejsem a nebudu zákazníkem alzy. Jen vyjadřuju názor, co si o vašem přístupu k zákazníkům myslim, protože je mi líto těch, kteří vám nalítli a naivně věřili, že jste seriózní obchod.
-
-
Vrchol arogance a sprostoty při
uplatnění reklamace, připadám si jako ve špatném snu a můžu si pouze nadávat na své rozhodnutí k nákupu na Alze, nikdy více a varování pro všechny nespoléhejte na 24 měsíční záruky při nákupu zboží na Alza, nový nerozbalený reflektor vám drze prodají ze 6 měsíční zárukou a vědí asi proč po 8 měsíčním provozu si můžete se zbožím vytřít p....l , vás nenapadne kontrolovat fakturu s více položkami kde místo 24 měs je nenápadně malým písmem uvedeno 6 měsíců , podvodný e shop který se chlubí nekonečnou reklamou o své dokonalosti a pak s vámi vypochodují, mají dobře spočítáno při hodnotě 500 Kč za takto prodané zboží se nikdo nebude tahat někde po soudech a domáhat se 2 leté dle OZ záruky , můžete si akorát vynadat a příště zvážit nákup u seriozního prodejce
.-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklé nepříjemnosti se Vám velice omlouvám. V případě, že je záležitost stále aktuální, prosím abyste se na nás obrátil pomocí následujícího formuláře https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 kde se případu ujmeme s kolegy v rámci oddělení péče o zákazníky a s kolegy se pokusíme udělat maximum abychom situaci vyřešili. S přáním hezkého dne, Karolína, péče o zákazníky.
-
-
Vrchol arogance a sprostoty při
uplatnění reklamace, připadám si jako ve špatném snu a můžu si pouze nadávat na své rozhodnutí k nákupu na Alze, nikdy více a varování pro všechny nespoléhejte na 24 měsíční záruky při nákupu zboží na Alza, nový nerozbalený reflektor vám drze prodají ze 6 měsíční zárukou a vědí asi proč po 8 měsíčním provozu si můžete se zbožím vytřít p....l , vás nenapadne kontrolovat fakturu s více položkami kde místo 24 měs je nenápadně malým písmem uvedeno 6 měsíců , podvodný e shop který se chlubí nekonečnou reklamou o své dokonalosti a pak s vámi vypochodují, mají dobře spočítáno při hodnotě 500 Kč za takto prodané zboží se nikdo nebude tahat někde po soudech a domáhat se 2 leté dle OZ záruky , můžete si akorát vynadat a příště zvážit nákup u seriozního prodejce
.-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklé nepříjemnosti se Vám velice omlouvám. V případě, že je záležitost stále aktuální, prosím abyste se na nás obrátil pomocí následujícího formuláře https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 kde se případu ujmeme s kolegy v rámci oddělení péče o zákazníky a s kolegy se pokusíme udělat maximum abychom situaci vyřešili. S přáním hezkého dne, Karolína, péče o zákazníky.
-
-
Nebrat žádnou elektroniku od nich! Reklamace automaticky zamítá ji a výmýšlí nesmyslné důvody. Jestli nechcete vyhodit peníze z okna, běžte nakupovat jinam.
-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklé nepříjemnosti se Vám velice omlouvám. V případě, že je záležitost stále aktuální, prosím abyste se na nás obrátil pomocí následujícího formuláře https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 kde se případu ujmeme s kolegy v rámci oddělení péče o zákazníky a s kolegy se pokusíme udělat maximum abychom situaci vyřešili. S přáním hezkého dne, Karolína, péče o zákazníky.
-
-
Dne 17.7.2021 mě byla zamítnuta reklamace pod číslem ASRE21609408. Důvod je, že se závada neprojevila. Ve formuláři k reklamaci jsem jasně dokládal, že závady mám natočené na mobilním zařízení s kontaktem, ale ani k tomuto se nikdo neozval. Jedná se o herní monitor Samsung G7 Odysey, kde v určitých situací dojde ke ztrátě signálu a pomůže jenom restart monitoru a druhá závada je, že problikává obrazovka. Tyto závady jsem našel na našich portálech dokonce na Alza recenzí daného monitoru, ale přišlo mě zamítnutí, že to bude vadnou grafickou kartou. Od vaší společnosti jsem při koupi tohoto monitoru měl ještě jeden monitor doma kde se to nedělo a následně jsem měl ještě jeden od jiného prodejce elektra, kde se to také nedělo. Bohužel až následně jsem koupil tento monitor od vás, protože měl nejlepší barvy. Závada se začala projevovat od začátku, ale v některé hře skoro vůbec a v některé pokaždé. Závada se ale tak stupňovala, že už to nebylo možné trpět. Než jsem monitor reklamoval, tak jsem to zkoušel ještě na jednom od kamaráda a dokonce jsme zkoušeli i jinou grafickou kartu, kde se to dělo stále. Takže prosím vyjádření Alzy co s tímto dál? Mám si nechat udělat mimo soudní posudek a řešit to dále? Všechno zboží kupuji od vás, ale tento přístup mě od vás hodně zklamal, když se mě ani nikdo neozval aby se na danou závadu podíval, kterou mám jasně zdokumentovanou. Děkuji Alze popřípadě za odpověď. Čermák
-
Vážený pane Čermáku, velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Případ předám k prověření kolegům na příslušné oddělení a zjistím, co bychom pro Vás mohli udělat. Jakmile budeme mít podrobnější informace, budeme Vás kontaktovat na e-mailové adrese, kterou máte vedenou u reklamace. přeji Vám hezký zbytek dne, Karolína, péče o zákazníky.
-
Dobry den, kedze som nad tymto monitorom uvazol, tak Vam viem potvrdit, ze to blikanie bol casty problem G7. Mal to opravit najnovsi firmware. https://www.reddit.com/r/Monitors/comments/klj5py/is_samsung_odyssey_g7_still_bad/
-
-
Problém s objednávkou, potrhaná obálka, chybí jeden kus produktu Dobrý večer, Objednal jsem si toto zboží: 442142945 Zboží v objednávce Platební terminál SumUp AIR CZ Platební terminál SumUp AIR CZ +Služba Rezervováno 2 ks 949 Kč/ks 1 898 Kč Datový kabel AlzaPower Core Micro USB 0.5m černý Datový kabel AlzaPower Core Micro USB 0.5m černý +Služba Rezervováno 2 ks 69 Kč/ks 138 Kč Nabíječka do sítě USAMS US-CC080 T20 Dual USB Round Travel Charger 10.5W white Nabíječka do sítě USAMS US-CC080 T20 Dual USB Round Travel Charger 10.5W white +Služba Rezervováno 1 ks 119 Kč Bohužel mi chybí jeden kus terminálu a jsem dosti naštvaný, protože v první řadě, do menšího boxu jste to narvat nemohli? A za druhé proč něco takového strkáte do bublinkové folie?! Samozdřejmně, že po vytahnutí jsem viděl, že je z jedné strany roztrhlá, ale jak jsem zaklapl víko a odešel tak jsem balení otočil a bylo kompletně roztrhané?!!!! Ten kdo to tam rval je totální magor a nechápu proč na skladě to nedali do krabice. Poprvé jsem u vás nakoupil a jsem dost zklamán. Požaduji vrácení peněz na jeden kus terminálu a to částku 949,- pokud možno zpět na kartu. Nyní si objednám jeden kus a žádám, aby byl zabalen do krabice nikoliv do takové bublinkové folie! Každopádně foto přikládám. Nemluvě o tom, že ostatní přílušenství v balení je totálně polámané (krabičky) Zásilku jsem si objednal pod tímto číslem: 442176996 Ale vyzvednu si ji, až mi vrátíte peníze. Již jsem posílal i mail na: [email protected] děkuji a přeji hezký večer. :(
-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklé nepříjemnosti se Vám velice omlouvám. V případě, že je záležitost stále aktuální, prosím abyste se na nás obrátil pomocí následujícího formuláře https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 kde se případu ujmeme s kolegy v rámci oddělení péče o zákazníky a s kolegy se pokusíme udělat maximum abychom situaci vyřešili. S přáním hezkého dne, Eva, péče o zákazníky.
-
-
V roce 2019jsem zakoupila horkovzdušná fritéza rohnsonR v roce 2020 se mi ve friteze vše oloupalo dá jsem na reklamaci v říjnu vyměnily oloupanou část dobrý ale v roce 2020v květnu se mi to oloupalo znovu opět jsem to dala na reklamaci ale podotkla jsem že chci vrátit peníze protože mi teď v srpnu konci záruční lhůta a oni to teď opraví tak se mi to může za půl roku znovu oloupat ale to už nebude v záruce tak co stim budu dělat přece si to nebudu platit tu opravu proto chci vrátit peníze už nechci takový krám tak jsem zvědavá jsem důchodkyně a nemám peníze na rozhazovani
-
Dobrý den, děkuji za Vaši reakci. Je mi moc líto, že nejste s produktem spokojená. V případě, že je situace stále aktuální, prosím Vás abyste se na nás obrátila prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 a můžeme se pokusit společně vyřešit konkrétní situaci. S přáním hezkého dne, Eva, péče o zákazníky.
-
-
Byl jsem nedavno opět požádán (elektronika je muj koníček a částečně i zaměstnání) jedním z příbuzných o názor na nově pořizovanou televizi do 20.000,- a ohledně nákupu přes internet tam padlo i slovo "alza" - vytiskl jsem mu tedy pár stránek recenzí z heuréky a rychle jsme se shodli na tom, na jakej internetovej obchod je třeba se z vysoka vys*** a objednali jsme u konkurence. Už je to skoro rok, co šla alza takhle do hajzlu a koukam, že směrem k zákazníkovi pořád provozuje pofiderní šmejdský praktiky zavánějící zlodějinou... nebo je snad v pořádku si nechat zaplatit, zboží nedodat a nechat zákazníka čekat na vrácení peněz několik týdnů? (dneska tu zrovna čtu recenzi, kde se zákazník kromě objednaného zboží nedočkal svých peněz ani po skoro 2 měsících a dalšímu nebyla vyřízena reklamace ani po 3 měsících!). Člověk se nastačí divit, když to tady čte, neskuteční šmejdi, nasrat na ruce a nepustit k vodě! Takže pokud budu zase někdy požádán o radu, kde na internetu nakoupit, můžete se alzáci na moje "doporučení" rozhodně spolehnout :D *pozn.: screeny kdyžtak mam, kdyby něco ;)
-
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi a velmi mě mrzí, že naši společnost vnímáte uvedeným způsobem. Prosím, přijměte mojí omluvu.
Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 a můžeme se pokusit společně vyřešit jakoukoliv konkrétní situaci.
Budu moc ráda, pokud nám dáte do budoucna ještě šanci a budete se tak moci přesvědčit, že toto jednání není naším standardem. Pevně věřím, že se nám Vaše případné objednávky a požadavky podaří vyřídit k Vaší spokojenosti.
S přáním krásného dne, Dita, péče o zákazníky
-
-
Doplnění.... Volal jsem na infolinku a slušně jsem opět žádal nějaké info jak to vypadá, telefon potřebuji jak k práci tak na blížící se dovolenou (proto jsem si telefon pořizoval)... Slečna mi řekla že zjistí a napíše meila... Měl dorazil po cca 30 minutách a světě div se klasický meil že dají vědět až vyřeší...
Při předávání telefonu k reklamaci (vadný displej) jsem pracovníkovi vysvětlil že telefon pottebuji a že je to 2 reklamace za 2 měsíce, ujistoval mě že tentokrát to měsíc opravdu nebude a že v době odjezdu na dovolenou telefon budu mít už zpět.... Odjíždíme za 8 dní... Po doručení meilu jsem opět volal na zákaznickou linku kde my slečna pořád opakovala že na to mají 30 dní že zákon hovoří jasně.... Takže zákon vysloveně říká :Reklamace bude vyřízena co nejrychleji, bez zbytečných průtahů, nejdéle však do 30 dnů.... Pak ze slečny vypadlo že telefon už je dávno v servisu tudíž kde je problém?? Vy dám telefon, zapnu a vidím černé čárky na displeji... Co chtece řešit? Nový displej v ceně cca 7k??
Neee raději necháme zákazníka podusit, zvedneme mu tlak... Je to jen povl, člověk co nám dává peníze a bez lidí máme hovno....
Sehnat číslo na servis kde telefon je (Horní Počernice) je nemožné, všude mají schválně pouze jejich klasickou linku....
Moc si přeji aby vám jednou někdo klepl prez prsty-
Dobrý den,
děkuji za doplnění informací a velmi mě mrzí, že máte s naší společností uvedenou zkušenost. Za ni i za dosavadní komunikaci s námi se Vám upřímně omlouvám. Pokud je situace stále aktuální, obraťte se na nás prosím přes formulář, který zasílám níže. Věřím, že se nám podaří celou záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Dita, péče o zákazníky
-
-
Tak....opětovná reklamece telefonu...První proběhla 10.3.21 kdy mi po měsíci dali nový kus(10.4)...Včera jsem zjistil že displej má na bílém podkladu černé čáry....Dnes jsem měl čas tam zajet ...Při předání nového kusu 10.4 jsem si vydupal vraceni částky 1200 za službu okamžitá výměna proto ze jsem čekal měsíc na novy kus. ..Dnes při opětovné reklamaci mi pracovník na pobočce na Můj dotaz zda to opět bude trvat měsíc od odsekl ze jsem si měl zaplatit službu okamžité výměny. ..řekl jsem mu svuj příběh a koukal jako kokot...říkáme ze za peníze to neslo minule a spoléhat se znova fakt nebudu. ..chápu že měsíc je zákona lhůta ale tak jde o jméno společnosti, telefon starý 2 měsíce, v top stavu,v původních foliich a odejde displej??stát se to muže ale co trvá kurva měsíc? Žena má telefon z datartu kde ji po roce odešla pulka displeje odnesl jsem ho do prodejny a za 4 dny! !!!4 dny!!!volali ať si přijede pro nový kus. ..prece vyndám telefon, vidíme vadu,podivam se po známkách pádu,vody zjistim cenu opravy a resim zda oprava nebo výměna dílů. ..dodání dílů je na dny ne na týdny, výměna na 40minut. ...Nejen oni nechají čekat člověka prostě měsíc....peníze si vzali ihned hotove. ...U alza už nikdy více. ..fakt jsem nasranej. ..10.2 koupeny telefon a zavolejte toho jsem ho měsíc nemel tedy opět budu čekat měsíc hádám. ..fakt super
-
Dobrý den,
velice mě mrzí, pokud máte s uplatněním reklamace u naší společnosti špatnou zkušenost. Pokud je situace stále aktuální, obraťte se na nás přes formulář, který zasílám níže. Věřím, že se nám vše podaří uvést na pravou míru.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky -
Reakce viz výše
-
Veroniko, obden volám na vaši zákaznickou linku... Jediné co pokaždé slyším je ze zákon ukládá lhůtu 30 dnů... Chápu že je to dané zákonem nicméně je tam také uvedeno bez průtahů a co nejdříve, nechápu co chce servisak řešit s vadnym displejem, je to tazka 40 minut pokud se rozhodne pro výměnu, jeden den zjistím závadu, objednám díl a vyměním... Při první reklamaci jsem čekal měsíc aby mi zavolal pán z Alzy že mi dávají nový kus... Teď to počítám bude stejně ale na co si zákazníka udržet a vyjít mu vstříc že... Necháme ho podusit a třeba si pak opět koupí službu okamžité výměny za cca 1600....ubohost... Od Alzy už nikdy více... Máme v plánu měnit komplet vybavení bytu ale raději dám o pár set navíc a koupím to u konkurence... Dnes jsem vám opět volal a pořád ty samé věty...
-
Reklamovat cokoliv u tak pofiderní společnosti jako Alza je skutečně o nervy. Během 6 měsíců jsem takhle reklamoval 3x sluchátka, pokaždé přestalo jedno a to samé hrát. Když jsem řekl, že chci tedy vrátit peníze (dle zákona) začali si lživé vymýšlet, že se nejednalo o stejnou závadu.
-
-
Tak....opětovná reklamece telefonu...První proběhla 10.3.21 kdy mi po měsíci dali nový kus(10.4)...Včera jsem zjistil že displej má na bílém podkladu černé čáry....Dnes jsem měl čas tam zajet ...Při předání nového kusu 10.4 jsem si vydupal vraceni částky 1200 za službu okamžitá výměna proto ze jsem čekal měsíc na novy kus. ..Dnes při opětovné reklamaci mi pracovník na pobočce na Můj dotaz zda to opět bude trvat měsíc od odsekl ze jsem si měl zaplatit službu okamžité výměny. ..řekl jsem mu svuj příběh a koukal jako kokot...říkáme ze za peníze to neslo minule a spoléhat se znova fakt nebudu. ..chápu že měsíc je zákona lhůta ale tak jde o jméno společnosti, telefon starý 2 měsíce, v top stavu,v původních foliich a odejde displej??stát se to muže ale co trvá kurva měsíc? Žena má telefon z datartu kde ji po roce odešla pulka displeje odnesl jsem ho do prodejny a za 4 dny! !!!4 dny!!!volali ať si přijede pro nový kus. ..prece vyndám telefon, vidíme vadu,podivam se po známkách pádu,vody zjistim cenu opravy a resim zda oprava nebo výměna dílů. ..dodání dílů je na dny ne na týdny, výměna na 40minut. ...Nejen oni nechají čekat člověka prostě měsíc....peníze si vzali ihned hotove. ...U alza už nikdy více. ..fakt jsem nasranej. ..10.3 koupeny telefon a zavolejte toho jsem ho měsíc nemel tedy opět budu čekat měsíc hádám. ..fakt super
-
Dobrý den,
velice mě mrzí, pokud máte s uplatněním reklamace u naší společnosti špatnou zkušenost. Pokud je situace stále aktuální, obraťte se na nás přes formulář, který zasílám níže. Věřím, že se nám vše podaří uvést na pravou míru.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky
-
-
Objednali jsme si ne zrovna levnou ledničku s váhou přes 120 kilo, připlatili jsme si 600,- aby nám ledničku přinesli domů, vybalili, postavili na místo a odvezli odpadky (krabice, polystyren apod.). Což se nestalo. Jediné, že nám odnesli ledničku do kuchyně s tím, že zbytek nemají napsané v papírech a odjeli. Takže to musel vše pak tahat přítel sám, i když je po úrazu zad a nemůže je namáhat. Proč jsme si za to asi připláceli, že? Takže doufám, že mu neschopnost Alzy, vše napsat řádně do papírů, nezpůsobí další zdravotní komplikace.
-
Dobrý den,
velice mě mrzí, jak na Vás situace působí a ráda bych Vám pomohla.
Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s číslem objednávky. Rádi celou záležitost prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky.
Pevně věřím, že se nám podaří najít řešení k Vaší spokojenosti.
S přáním hezkého dne, Veronika, péče o zákazníky.
-
-
NEDOPORUČUJI.
Právě jsem objednal a zaplatil zboží AKU vrtačka Bosch, u které bylo na webu "na objednávku do 8 dnů". Toto jsem si ještě telefonicky ověřil, protože jsem jim oprávněně nedůvěřoval. Po potvrzení objednávky mi přišel email "změna dostupnosti" a náhle je očekávaná dostupnost vrtačky 8.6.2021, tedy za 14 dní. S vrtačkou jsem počítal na práci, kterou teď musím odložit. Největší obchod s elektronikou? OBYČEJNÍ PŘEKUPNÍCI :(-
Dobrý den,
velice mě mrzí, jak na Vás situace působí a ráda bych Vám pomohla.
Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s číslem objednávky. Rádi celou záležitost prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky.
Pevně věřím, že se nám podaří najít řešení k Vaší spokojenosti.
S přáním hezkého dne, Andrea, péče o zákazníky.
-
-
Nemůžu doporučit.
Ačkoliv Alza uvádí a v diskuzi na svých stránkách odpovídá, že repasovaný telefon disponuje voděodolností dle stupně IP67, tak jeho reklamaci zamítla bez vysvětlení.
Následnou stížnost zamítla a zdůvodnila vlhkostí.
Netvrdím, že jsem přístroj někde v koupelně nepostříkal, ale k jeho ponoření zcela určitě nedošlo...
Dalším odvážným nakupujícím nezbývá než popřát více štěstí.-
Dobrý den,
velice mě mrzí, jak na Vás situace působí a rozumím Vašemu rozhořčení ze způsobu vyřízení reklamace.
Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.sk/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s číslem objednávky. Rádi celou záležitost prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky. Pevně věřím, že se nám podaří najít řešení k Vaší spokojenosti. S přáním hezkého dne, Eva, péče o zákazníky. -
takže aktualizace, nechal jsem se paní na podpoře zviklat a zanesl tam telefon na posouzení autorizovaným servisem... vlastně nevím jak to dopadlo, ale po 30ti dnech se mi ozvali a dali kredit na náhradní telefo. Takže nakonec spokojenost s řešením, díky
-
-
Po měsíci opět nakukuju, jestli se něco na přístupu alzy k zákazníkovi nezměnilo. Vypadá to, že ne a pokud ano, tak rozhodně ne k lepšímu. Dle místních recenzí je alza pořád ten samej *****(píp) a je dobře, že občas některý z "ojebaných" zákazníků nejen napíše recenzi, ale nenechá si to líbit a řeší to i přes ČOI. A nějakej ten pořad v televizi o praktikách alzy na základě zkušeností zákazníků nebo šetření ČOI by taky nebyl od věci, tam by se alespoň dozvědělo víc lidí, jak to tzv."jednička" na trhu vede ve skutečnosti. Alza by pak konečně měla "reklamu" jakou si zaslouží místo nějakýho zelenýho zm*da z televize, kterej v reklamách slibuje to, co dle příspěvků zákazníků alza moc nedodržuje. A co tedy dělá alza pro vyřešení problémů zákazníků? Podle toho, co se tu může každý dočíst, stále vše při starém - místo skutečného řešení konkrétních případů alza zaplatí několik blbečků, aby na Heuréce lidem k příspěvkům kopírovali odkaz na kontaktní formulář, jehož funkčnost tu zatím žádný ze zákazníků nepotvrdil. Hmm, fakt "dobrá" práce, zelenáči...
-
Dobrý den, děkuji za zprávu a velmi mě mrzí, že máte s naší společností uvedenou zkušenost. Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.sk/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s číslem objednávky. Rádi celou záležitost prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky. Pevně věřím, že se nám podaří najít řešení k Vaší společnosti.
S přáním krásného dne, Dobrý den, děkuji za zprávu a velmi mě mrzí, že máte s naší společností uvedenou zkušenost. Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.sk/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s číslem objednávky. Rádi celou záležitost prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky. Pevně věřím, že se nám podaří najít řešení k Vaší společnosti.
S přáním krásného dne, Veronika, péče o zákazníky -
Tak vidíte alzáci, opět jste ukázali, jací jste idioti, protože nečtete, na co zde reagujete. Mně k příspěvku opět melete absolutně mimo mísu blábol a než mi popřejete krásný den, to vaše oblíbené Ctrl+V kliknete 2x za sebou (to je jedno, jestli omylem, nebo schválně). A tu samou hovadinu: "Velmi mě mrzí, že máte s naší společností uvedenou zkušenost a upřímně se Vám omlouvám..." zkopírujete i k recenzi, kde zákazník hodnotí váš obchod, cituji: "Vše OK". Co vás mrzí? Za co se omlouváte? Že je podle něj vše OK? Další důkaz toho, že si buď z lidí děláte prdel, nebo má celej ten váš ansámbl v kebulích totálně vydlabáno. Kšeftu zdar!
-
-
20.2 jsem koupil telefon.... Za 3 dny jsem zjistil že není v pořádku,bohužel jsem byl v karanténě a nohl se dostavit ihned.... Nicméně jsem měl zaplacenou službu okamžitá výměna zboží při při reklamaci za nový kus... Na pobočku jsem se dostal 10.3.... Teprve včera jsem si mohl vyzvednout nový telefon.... Já vám tleskám... Opravdu....
-
Dobrý den, děkuji za zprávu a velmi mě mrzí, že máte s naší společností uvedenou zkušenost. Pokud máte zájem, prosím, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře zde https://www.alza.sk/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 s číslem objednávky. Rádi celou záležitost prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky. Pevně věřím, že se nám podaří najít řešení k Vaší společnosti.
S přáním krásného dne, Dita, péče o zákazníky -
Nestojíte mi ani za reakci natož chtít něco řešit...
-
-
DOBRÝ DEN
REKLAMOVAL JSEM PRAČKU. REKLAMACE VYŘÍZENA POMĚRNĚ BRZY. OVŠEM SVĚTE DIV SE DOMA JSEM OPRAVENOU PRAČKU, TEDY PODLE MECHANIKŮ, CHTĚL PUSTIT A NIC.
TAKŽE REKLAMACE REKLAMACE. NEMÁM NIC JINÉHO ASI NA STAROSTI.
PŘIKLÁDÁM ODKAZ
https://photos.app.goo.gl/5z2KTGpzUnDnZEAx6
TECHNIKŮM ZDAR A PĚKNÉ SVÁTKY
PELEJ LUBOŠ-
No jo alza, ta je šikovná a pilná jak včelička jen když jde o to předem dostat z lidí peníze za zboží, který nemaj na skladě i když se jako skladem na e-shopu tváří (to neni muj výmysl - tuhle lumpárnu tu svýma recenzema a diskuzníma příspěvkama potvrzujou desítky zákazníků!), ale jak jde o to doručit zaplacené zboží nebo o to vrátit peníze za zrušenou objednávku (protože ne každej chce na zaplacený zboží čekat týdny místo slibované dny), tak jde pilnost stranou a zmůžou se akorát na to, že se na internetu zákazníkům vysmívají prostřednictvím debilního internetovýho robota (bez ohledu na to, jestli si řiká Marek, Eva, Andrea... atd.) s neméně debilní, do zblbnutí kopírovanou reakcí na příspěvky zákazníků, který po několika měsících už ani nejsou vtipný a akorát potvrzujou to, jak má alza zákazníky (ze kterejch už prachy dostala), v p*** (pardon).
Jestli se někomu zdá, že jsem na alzu zbytečně ošklivej a že si to nezaslouží, tak ať si tady na heuréce přečte recenze a příspěvky zákazníků alzy pár stránek nazpět, je to pěkná přehlídka toho, jak si alza "váží" platících zákazníků. A kdyby se nějakou náhodou stalo, že by se tu některé (pro alzu negativní) příspěvky ztratily (jak se to třeba mně osobně stalo přímo na stránkách e-shopu alzy v sekci recenze/poradna), mam několik stránek zpět zde na heuréce (recenze/diskuze) uložených pro případ, že by mě snad chtěl někdo osočit z toho, že moje (nebo i jiné) příspěvky zde pro alzu ne zrovna lichotivé jsou nespravedlivé a neoprávněné. Ne, nejsem tak naivní, abych si myslel, že moje "fňukání" tady něco na přístupu alzy k platícím zákazníkům něco změní, jen jsem chtěl vyjádřit svuj názor na to, jak ještě donedávna slušně fungující e-shop šel za posledních několik měsíců do hajzlu a je jasný, že já i všichni známí, kteří se na mě obrací o radu při nákupu elektroniky/PC-techniky (protože ví, že je to muj koníček a zajímam se o to), musíme holt nakupovat u konkurence, protože to co v poslední době předvádí alza nehodlám podporovat a doporučuju to i svým známým... sorry jako, ale už je to fakt moc tohle. -
Dobrý den. Velice mě mrzí, že máte s naší společností špatnou zkušenost.
Pokud je situace stále aktuální, kontaktujte nás prosím s číslem objednávky/reklamace přes formulář, který zasílám níže. Váš případ prověříme v rámci oddělení Péče o zákazníky a uděláme maximum pro to, abychom vše vyřídili k Vaší spokojenosti.
https://www.alza.sk/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
S přáním krásného dne, Veronika, péče o zákazníky
-
-
Dlouho jsem nakupoval na Alze, ale dál už nebudu. Vyřizování reklamace katastrofa. Zakoupil jsem zastřihovač vlasů. Hned při prvním použití zastřihovač velmi vibroval. Po půl hodině používání se začal přehřívat, tak že bylo dost nepříjemné ho držet v ruce. Hned potom jsem poslal zboží na reklamaci. Reklamace zamítnuta, že je vše v pořádku. Myslím, že to ani netestovali.. Hold budu muset řešit přes znalce v oboru a znalecký posudek.
-
Dobrý den,
velice mě mrzí, že máte s naši společností špatnou zkušenost.
Prosím, obraťte se na nás i s číslem reklamace přes formulář, který zasílám níže. Celou situaci prověříme a co nejdříve Vás budeme kontaktovat s vyjádřením.
https://www.alza.sk/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za případnou spolupráci a přeji Vám krásný zbytek dne, Marek, péče o zákazníky
-
-
to jsou recenze, to je k zamyšlení, ....
na aliexpress otevřou spor i o 30 kč a dořeší ho k spokojenosti zákazníka, jím ještě jde o jméno, férovost a zákazníka, ale tohle, co to je??? tohle fakt ne!-
Dobrý den, je mi moc líto jak na Vás situace působí. V případě, že Vám můžeme s čímkoliv pomoci, obraťte se na nás pomoci následujícího formuláře :
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315. Kde se Vám rádi s kolegy budeme věnovat.
S přáním hezkého dne, Eva péče o zákazníky. -
Je vtipné, že všechny reakce od Alzy jsou CTRL+C a CTRL+V
-
Jo, vtipný to ze začátku bylo, ale když se po čase ukázalo, že tou předstíranou lítostí a papouškováním textu o hov** se vyřeší leda tak velký kulový, je to teď spíš trapný, otravný, zbytečný...
-