-
Krátke zhrnutie: tovar objednaný 27.6, mal doraziť 30.6 cez DHL...čo Vám budem hovoriť samozrejme, že neprišiel :D nikto ma nekontaktoval mailom, telefonicky nijako iba cez sledovanie zásielky som zistil, že tovar ide naspäť do Česka (objednávka bola do Nemecka) a to napriek tomu, že som hneď kontaktoval alzu a oni sa údajne spojili s DHL...Teraz je 12.7 zásielka sa stále nevrátila do Česka, peniaze mi stále nevrátili a to napriek tomu, že som už posielal aj prehlásenie o nedoručení zásielky. Podotýkam, že som za ten čas telefonoval do alzy 6-8 krát, už ani neviem koľko krát to presne bolo a hovoril som minimálne so 6 rôznymi operátormi z ktorých mi nikto nepomohol. Za 2 týždne a kope telefonátoch ste neboli schopný dodať mi objednaný tovar ani vrátiť mi peniaze. Ešte aj náhradná objednávka ktorú ste mi vytvorili a mala byť uhradená z peňazí za predošlú nedoručenú sa zrušila lebo sa jej nechcelo čakať kým sa rozhýbete :D Komédia, otras...
-
Musím říct že obrovské zklamání u Alzy celá rodina nakupujeme už delší dobu ale toto co se mi dneska stalo se mi v životě nestalo.
Vyzvedl jsem si zásilku z vašeho AlzaBoxu.
A po rozbalení jsem zjistil že v krabici chyběl notebook a byly tam jenom příslušenství jako nabíječka adaptér a nějaké čtení.
Vůbec mi nejde do hlavy jak si něco takového mohlo stát jestli je to chyba vaše nebo výrobce z výše bych se přikláněl na stranu výrobce protože krabice ve které notebook byl nebyla vůbec porušena byla zapečetěna Každopádně opravdu v dnešní době už člověk aby měl strach si něco koupit. Vše jsem hlásil přes web a přes chat v aplikaci. A věřím že než mi přijde email na hodnocení Heureka Alzy takže vše bude vyřešené vždy jsem vám dával pozitivní recenze tak doufám že i tentokrát bude pozitivní a nebude negativní.
Každopádně jsem trošku zklamaný.
Číslo objednávky:
Objednávka 462 607 441-
Dobrý den. Mrzí nás komplikace u Vaší objednávky. Situace jako je tato nebereme na lehkou váhu a zpravidla se nám podaří vytvořit návrh řešení během 24h od nahlášení. Vidím, že kolegové Vám již na objednávku vystavili dobropis a zaslali další informace emailem. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected] Daniel, péče o zákazníky
-
-
Dobrý den,
dne 19.5.2022 jsem zaslala k reklamaci notebook, který byl ještě necelých 14 dnů v záruce. Dne 31.5. Jsem dostala vyřízení reklamace ASRE22477840 s tím, že NB byl opraven a odeslán. Tento ale fungoval pouze dva týdny a projevila se u něj úplně stejná vada. Myslím si, že to byl úmysl, protože jestliže byl NB neopravitelný, měli mi vrátit peníze. Takto už je po záruce a na vrácení peněz tedy nemám nárok. Příště si dobře rozmyslím, kde budu nakupovat.-
Dobrý den, záruka na Vašem produktu se o dobu po kterou byla v reklamaci prodloužila z 02.06 na 12.06. Věříme, že se jedná pouze o shodu nešťastných okolností a autorizovaný servis, do kterého jsme zboží odeslali udělal pro opravu zařízení vše co bylo v jeho možnostech. V tomto případě doporučuji zkontaktovat autorizovaný servis Acer přímo a zmínit okolnosti závady na Vašem zařízení. Bude-li to v jejich možnostech, určitě pro Vás naleznou co nejvhodnější řešení. V případě potřeby Vám můžeme také nabídnout mimozáruční opravu. Více informací o této možnosti naleznete na: https://www.alza.cz/pozarucni-servis Daniel, péče o zákazníky
-
-
Dne 15/2 jsem reklamovala fetal dopler angelsound, reklamace probehla na pobocce pouze pres pc. Ja dodala angelsound s veskerym prislusenstvim, navodem i uctenkou. Reklamovany produkt mi byl vracen ale ne ve stavu ve kterem jsem odevzdavala a dokonce mi jej vratili bez puvodni uctenky. Snazila jsem se to resit pres infolinku, ale neuspesne. Jednam uz s COI protoze mi byl vracen produkt na pul a jeste me osocuji, ze jsem to dodala bez prislusenstvi. V zivote si tam uz nic neobjednam. Tahaji z lidi jen penize a jeste z nich delaji dementy. Strasna zkusenost a jeste horsi ze chteli podrazit tehotnou zenskou!!!! Hnus obrovsky, meli byste se stydet!
-
Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi a velice se omlouvám za komplikace. V tomto případě jsem celou situaci ještě prověřoval a opravdu dle kamerových záznamů bylo zboží v tomto stavu již přijato. Vaše reklamace byla zadána na samoobslužném kiosku, následně bylo zboží kontrolováno technikem, a příslušenství nebylo přítomno. Z naší strany nedošlo ke ztrátě, neboť nám příslušenství opravdu dodáno nebylo. Jak Vám již kolegové sdělili, dotisk účtenky je v pořádku možný, kdy se bude jednat o totožný doklad, a kamerové záznamy jsou k nahlédnutí na prodejně. Pokud jste se již obrátila na ČOI, poskytneme při řešení případu samozřejmě plnou součinnost. Martin, péče o zákazníky
-
-
Už v životě si v ALZe nic nekoupím. Vyřízení reklamace je na žalobu. Manželka reklamovala sporák. Nikdo se jí neozval, jen na svém profilu po týdnu našla, že prodejce (ALZA) čeká pro vyřízení reklamace na doručení zboží na prodejnu - oni čekaj, že jim přivezete plynový sporák na prodejnu... Našli jsme servis výrobce a bylo vyřešeno, bez ALZy. Nyní řeším reklamaci notebooku. Úplně nový a nefunkční - s ohledem na Vánoce ale zprovozňován až s obdarovaným synem společně, takže vada odhalena až měsíc po doručení. 26.12. 2021 jsem provedl reklamaci a jako způsob vyřízení požadoval výměnu. Den nebo dva před vypršením lhůty 30 dní, mi přišlo oznámení, že mou reklamaci řeší dobropisem a vrátí mi zaplacené peníze. No jo, ale ten notebook mezitím zdražil téměř o tři tisíce. Tak jsem se proti tomu ohradil a díky právní radě z dTestu jsem je upozornil na jejich povinnosti a jaké paragrafy porušují. Odepsali, že tedy dobropis ruší a bude mi vydán nový notebook. A že musím počkat až ho doručí na pobočku. A tak už čekám víc jak dva týdny. A přitom je v e-shopu v nabídce a skladem na 29 pobočkách. Je tohle normální? Dělají to naschvál? Už si tam nikdy nic nekoupím.
V případě, že by se tím někdo z ALZy chtěl zabývat, tak číslo reklamace notebooku je: ASRE211220385-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. V tomto případě jsem situaci prověřoval a v případě této reklamace bylo nové zboží zasláno na prodejnu, a také jste byl emailem instruován, že si jej můžete vyzvednout, a jaké číslo interní komunikace (začínající CCT) máte nahlásit. Je tedy možné nové zboží v pořádku vyzvednout. Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky
-
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. V tomto případě jsem situaci prověřoval a v případě této reklamace bylo nové zboží zasláno na prodejnu, a také jste byl emailem instruován, že si jej můžete vyzvednout, a jaké číslo interní komunikace (začínající CCT) máte nahlásit. Je tedy možné nové zboží v pořádku vyzvednout. Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky
-
-
Dobrý den, zakoupil jsem přes Aukro vysavač od Alzy, poněvadž byl lehce esteticky poškrábaný neměl na funkci vliv a cena super 659Kč . První vysávání a nabití ok, ale poté nešel zapnout. Reklamace proběhla tímto stylem: dvě sms zprávy, že snaží dříve vyřídit reklamaci, ale zatím se nedaří, poté proběhla zákonná lhůta pro vyřízení. Po 10 dnech po uplynutí jsem upozornil, jak to vypadá, kdy bude opraveno, poněvadž to byl od začátku můj požadavek oprava NE vrácení peněz!! Nicméně došlo po mém telefonu k okamžitému dobropisu, prý z důvodu překročení lhůty, s tím jsem nesouhlasil. Chtěl jsem tedy vyjádření servisu ,kde by měl být uveden důvod neopravitelnosti, nebo proč se nestihl termín, ale od operátorky mi bylo sděleno, že servisní protokol neexistuje, že mi ho nemusejí dávat a že vysavač zůstal v servisu a také nejde vrátit a prostě reklamace je ukončena dobropisem a tečka. Ještě mi nabídly poukaz na 400kč na nákup. Ať si udělá obrázek ohledně jednání reklamace mezi mnou a touto firmou každý sám. Toto je naposled co jsem něco zakoupil.
-
Jsem premiovy zákazník a alza mi zamítla vystaveni dobropisu pri reklamaci. Manipuluje s reklamacnim protokolem, o 14 dni posunuli pocatek reklamace bez mého vědomi a svévolně stornovali protokol o prijeti reklamace a založili nový a ještě na něm změnili bez mého vědomi požadovaný způsob vyřízení reklamace z dobropisu na opravu zboží. Ač jsem se to těm Alza operátorům za e-mailem snažil vysvětlit v několika zprávách, tak tam levá ruka neví, co děla práva. Už u nich nekoupim ani tuzkove baterie, a to v Alza nakupuji přes 14 let.
-
Dobrý den, Danieli, děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě, že došlo k této situaci při Vaší reklamadce. Rádi bychom s Vaší pomocí podobným situacím do budoucna předešli. Kontaktujte nás prosím přes WhatsApp na číslo +420 225 340 111 nebo na e-mail [email protected] a do předmětu uveďte klíčové slovo RECENZE. My se spolu s kolegy z oddělení Péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Martin, péče o zákazníky
-
-
V srpnu jsem si koupila food procesor s extra službou Okamžitá výměna, pokud by se přístroj rozbil, s tim,že pokud daný model již nebude,vymění za jiný v podobné cenove skupině. Produkt se rozbil, sla jsem na reklamace, tam mi řekli, že už ho nemají ať si vyberu jiný a těsně před vyřízením mi oznámí ze vlastne zmenili smluvní podminky a že mi vrátí peníze za službu Okamžitá výměna a produkt jde na klasickou reklamaci. O změně smluvních podmínek mi nedali vědět, az tam na miste. Teď jsem bez přístroje, který potřebuji a musím čekat na vyřízení reklamace.navic přístroj byl nekvalitní a stejný už rozhodně nechci, chtěla jsem alespoň okamžite vrácení peněz když už jsem.mela službu okamžitě výměny kterou si upravili bez mého vědomí.
To samé s reklamaci telefonu, placená oprava u půl roku starého telefonu.
U alzy uz nekoupím nic-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal tento problém s Vaší reklamací. Omlouvám se za veškeré komplikace. celý případ znovu prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi a řešením do e-mailu. Bohužel zde nevidím číslo dokladu, díky kterému mohu vše potřebné dohledat. Prosím o zaslání čísla reklamace nebo dokladu přes : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qid=652. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
Dobrý den, objednala jsem si zboží do Alza boxu, ale bohužel nebylo možné zboží vyzvednout. Nefunkční dotyková obrazovka a bohužel QR kod dané zboží nemělo. Tak mě dnes přišla sms, že jsem si zboží nevyzvedla a mám si ho tedy vytvořit znovu. SUPER
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal tento problém s vyzvednutím zboží. Omlouvám se za veškeré komplikace. celý případ znovu prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi do e-mailu, kde s Vámi mohu vytvořit novou objednávku. Bohužel zde nevidím číslo dokladu, díky kterému mohu vše potřebné dohledat. Prosím o zaslání čísla objednávky přes : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qid=652. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší dořešení. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
NESPOKOJENÁÁ!!!
Před 3 lety jsem kupovala notebook s prodlouženou zárukou o 2 roky navíc. Před měsícem jsem reklamovala, odcházeli písmena na klávesnici, každý týden vždy přibývali další a další. Včera mi dorazil email od nějaké pojišťovny s pojistným plněním a poté dobropis od Alzy. první věc, cena pojistného plnění nesouhlasí s dobropisem od Alzy. Druhá věc, dobropis i pojistné plnění je na nižší částku než byla pořizovací cena notebooku.
Chtěla jsem notebook opravit a pokud nepůjde opravit tak vrátit peníze (v plné částce původní ceny). Od pondělí píšu do Alzy emaily, jak je to s mou reklamací, co to má znamenat, jaktože je nižší částka než pořizovací na dobropisu, a jestli notebook vůbec dostanu zpět. Nemám ani informaci o tom, jak byla má reklamace vyřízena a proč byla vyřízena takto.
Nekomunikují, neodpovídají!!! A je drzost když už si člověk zaplatí prodlouženou záruku a má dostat míň něž byla původní cena???!!!
Neměla jsem s Alzou nikdy problém, ale po tohle teda problém mám a přemýšlím, že notebook který jsme letos kupovali i mé sestře, tak vrátíme a budeme chtít zpátky celou částku!!!-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal tento problém s Vaší reklamací. Omlouvám se za veškeré komplikace. celý případ znovu prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi do e-mailu. Bohužel zde nevidím číslo dokladu, díky kterému mohu vše potřebné dohledat. Prosím o zaslání čísla reklamace nebo dokladu přes : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qid=652. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
Absolutně špatná komunikace s operátory!! Alza dodala jiné zboží než bylo v objednávce , nemá se k výměně ani k řešení celé situace, čekám na odpověď již 10 dnů. Jelikož se jednalo o špatně dodanou operační paměť, nemohu pracovat a celé mě to stojí další peníze. Absolutní nedůvěra v tento eshop, již nikdy nic neobjednám a obchod nedoporučuji!!!!!
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal tento problém s dodanou objednávkou. Omlouvám se za veškeré komplikace. celý případ znovu prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi do e-mailu. Bohužel zde nevidím číslo objednávky , díky kterému mohu vše potřebné dohledat. Pokud máte další dotaz zašlete mi ho přes : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qid=652. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
Dříve normální internetový obchod, v poslední době jen samé pokusy o nefér jednání, doručování rozbalených položek, zásahy do originálních balení, dodávky neoriginálního příslušenství z Aliexpres.
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nejste spokojen s doručeným zbožím. Bohužel zde nevidím číslo objednávky a tak nemohu prověřit celou situaci a zjistit, k jakému neférovému jednání došlo, prosím kontaktujte nás s číslem objednávky přes : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qid=652. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o prověření celého případu. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
POZOR NA ALZU, DODÁVÁ JIŽ POUŽITÉ, NEBO ROZBALENÉ ZBOŽÍ
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém s Vaší objednávkou, pokud si však objednáte rozbalené nebo použité zboží Vám přijde, ve chvíli kdy objednáte nové zboží přijde Vám zboží nové. Bohužel zde nevidím číslo objednávky a tak nemohu prověřit celou situaci a zjistit, kde nastala chyba, prosím kontaktujte nás s číslem objednávky přes : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qid=652. My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o prověření celého případu. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
To co píšete není pravda, DVAKRÁT jsem objednal nové zboží iphone 12 pro, dvakrát přišlo rozbalené originální balení, kdy byly na zařízení provedeny zásahy třetí strany (prodejce Alza). Čísla objednávek 2912104592 a 123182857
-
-
8.11. jsem si objednala varnou desku i s montáží. Byl domluven termín doručení - na úterý 9.11. 17 - 21 hod. Čekala jsem 4 hodiny marně.... Ráno jsem volala do Alzy, kde se mi pán v telefonu omluvil a sjednal se mnou náhradní termín doručení a montáže na pátek 12.11. opět 17-21 hod. OPĚT JSEM ČEKALA 4 HODINY MARNĚ - NIKDO NEDORAZIL!!! Aniž by mi dal vědět. Alza se tímto pro mě stala neseriozním obchodem, kde si nekoupím už vůbec nic.
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém při doručení zboží a že máte s nastalou situací komplikace. Vše pro Vás znovu prověřím a pomohu Vám dořešit celou situaci. Bohužel Vám mohu pomoci pouze pokud zde zadáte číslo objednávky. Prosím kontaktujte nás tedy s číslem objednávky přes kontaktní formulář : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření situace. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
Zrovna jsem chtěl něco objednat, i přes svoji zásadu nekupovat nic, dokud se nezmění agresivní reklamy. Ale 45,- kč za vyzvednutí? Jasně, cena jednoho piva, pár korun. Ale jde o princip - je to směšný. Tak zase nikdy :)
-
Taková firma ať radši ukončí činnost jen lžou a pak vás udělají volá a doplacime na to my obyčejní lidé!!!
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém při objednání , Pokud je zboží skladem na prodejně, kde zakupujete se standartním vyzvednutím je vyzvednutí zdarma. prosím pokud máte další dotaz, kontaktujte nás přes kontaktní formulář : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší dořešení situace. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
Tohle opravdu není nutné, typický PR kecy z první příručky "jak na to pro začátečníky" jen zhorší pocit z Vaší spoelčnosti. Opět jsem zklamán a to mám Alzu zařazenou na absolutním dně, někde, kde mám podomní prodejce a svědky jehovovy. Gratuluji.
-
-
Alza mě zklamala na 100% Reklamace mého telefonu s IP68 za 7000 telefon je chráněn proti prachu proti vodě atd. Po 3 měsících mi začal odcházet reproduktor tak jsem jej dal do reklamace po týdnu vyjádření reproduktor a mícrofon je od kovových spon a na to se reklamace záruční nestahuje a chcou po mě 1400 opravdu nechápu zaprvé já se k kovům nedostanu tak nechápu kde by se tam vzali a když je to chráněno před prachem tak jak se tam mohli dostat .Udělali ze mě blbce. A jak si tak čtu tak je nás víc a stejně jedou dál a my na to doplacime .!!!!
-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém při vyřizování reklamace, bohužel Vám mohu pomoci pouze pokud zde zadáte číslo reklamace, proto Vás prosím kontaktujte nás tedy s číslem reklamace přes kontaktní formulář : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření situace. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
SPOLÉHAJÍ NA TO, ŽE NEMÁTE CHUŤ A ČAS ŘEŠIT REKLAMACE
-
-
Reklamovali jste někdo CPU u alza.cz?
Po měsíci mi sdělili, že CPU je mechanicky poškozen a reklamaci zamítají. V předávacím protokolu je uvedeno bez mechanického poškození.
Situaci řeším skrze https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Následně budu řešit i soudní cestou.
Nakupoval jsem u nich dlouho, ale toto jednání mě nemilé překvapilo.
Toto jednání je minimálně v rozporu s dobrými mravy.
Vasi reklamaci ASRE21911891 jsme vyridili timto zpusobem: Zamitnuti. Zbozi je pripraveno na pobocce Palachova 1404, Liberec, Po-Ne 8:00-19:00. Reklamacni oddeleni, Alza.cz-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém při vyřizování reklamace a že máte s nastalou situací komplikace. Tato situace není naším standardem a tak pro Vás vše znovu prověřím. Děkuji také za uvedení čísla reklamace. Vše jsem si dohledal a spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky se postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
Prosím, je tu někdo komu Alza vyřešila jeho problem na základě recenze?Koukam ze vsem odpovídají stejne.
Predem Diky-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal nějaký problém, vše pro Vás znovu prověřím, bohužel Vám mohu pomoci pouze pokud uvedete o co se jedná a zadáte číslo objednávky. prosím kontaktujte nás tedy s číslem objednávky nebo dotazem se kterým potřebujete poradit přes kontaktní formulář : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření situace. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
TAKY JSEM SI VŠIML, JSOU VTIPNÍ. NO JO ZAPLAŤ A VYPADNI
-
-
Zboží v akci (ze 7990 na 3990). Objednáno, zaplaceno, stornováno. Důvodem bylo špatné zalistování ceny. Dle svých obchodních podmínek má v tomto případě Alza možnost odstoupit od smlouvy. Nejsem člověk, který takové věci řeší na krev, peníze vráceny do 3 dnů. Už tu nic neobjednám.
Pro ty, co by takovou věc řešit chtěli, pokud se jim stane,je to případ na ČOI.-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém s Vaší objednávkou a že jste měl s nastalou situací komplikace. Objednávku pro Vás znovu prověřím, prosím kontaktujte nás s číslem objednávky přes kontaktní formulář : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší prověření situace. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-
-
Plně souhlasím se všemi , já jsem skončila s Alzou dnes a také všichni mí známí a rodina , spolupracovníci atd. Reklamovala jsem televizi , ovšem marně , dokonce jsem psala stížnost-marně.Kyž jsem o tom řekla někomu známemu , tak reakce byla : no jéé alza tak tam už nekupujem.
Já jsem byla spokojená ,ale taky jsem nic nereklamovala.A pravdu máte že už je to gigant a je jim jednotlivý zákazník fuk.
Ale žádný strom neroste do nebe.............Pavlína-
Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že nastal problém s vyřízením Vaší reklamace a že jste měla s nastalou situací komplikace. Bohužel zde nevidím číslo reklamace. Reklamaci pro Vás znovu prověřím, prosím kontaktujte nás s číslem reklamace přes kontaktní formulář : https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315 . My se spolu s kolegy z oddělení péče o zákazníky postaráme o co nejrychlejší nápravu. S přáním hezkého dne, Radek, péče o zákazníky
-