-
Za poslední měsíc a půl nepřišlo NIC do druhého dne. Extra si vždy kontroluji, zda objednávám zboží "zítra do 12 hodin". Už v potvrzovacím emailu minutu po objednání je napsáno "předpokládaný termín dodání - pozítří". Někdy to nepřišlo ani za tři dny, nebo pouze část objednávky........
Ta tupá inteligence Alzee je úplně k ho"nu a operátoři jedou podle manuálu "všechno tomu hloupému zákazníkovi slib, ale zbav se ho!"
Členství ruším a vracím se ke konkurenčním e-shopům.
Jedinou konkurenční výhodu (doručení do druhého dne) Alza ztratila. Cenu najdu vždy jinde lepší.-
Teď koukám zde do diskuse a ten zelenej kripl přestal i odpovídat. Takhle se chovalo OKAY elektro, když šlo do análu!!!!
-
-
Alza - naprostá katastrofa! Objednali jsme si pračku s odvozem staré, neodvezli, prý mají plné auto!!! Operátor řekl, že se to stává a že ji odvezou za 3 dny, to v objednávce nebylo!!! Nespolehlivost a neschopnost firmy Alza !!!!!!!!
-
Dobrý den,
velice nás mrzí, že u Vaší objednávky neproběhl odvoz starého spotřebiče tak, jak měl. Pokud byla služba objednána, měla být zajištěna při doručení nové pračky, a chápeme, že informace o plném autě pro Vás není dostačujícím vysvětlením.
Ano, výjimečně může dojít ke komplikaci při přepravě nebo kapacitě vozu, ale v tomto případě je chyba na naší straně a omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám tím vznikly. Bohužel je poté svoz naplánován na nejbližší možný termín. V tomto případě to vycházelo na 3 dny, což chápeme, že pro Vás nebylo ideální.
Pokud si přejete objednávku ještě dále řešit, zašlete nám prosím její číslo na e-mail [email protected], abychom mohli případ dohledat a ještě ji s Vámi zkonzultovat.
Věříme, že i přes tuto nepříjemnou zkušenost bude Vaše případná další objednávka probíhat již v pořádku a bez komplikací.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected].
Se srdečnými pozdravy,
Lucie, péče o zákazníky
-
-
Alzu používám jako dopravce pro svůj e-shop a po několika měsících používání považuji za největší problém naprosto nedostatečné trasování zásilek a prakticky nulovou možnost zjistit, co se se zásilkou skutečně děje, pokud nastane problém.
Systém zákazníkovi například zobrazí „předběžný termín doručení 5. 10. v 6:00“, ale klidně ještě 6. 10. dopoledne ukazuje stále stejný, dávno prošlý termín, aniž by bylo zřejmé, kde zásilka aktuálně je nebo proč nebyla doručena.
Výsledkem je, že několikrát týdně odpovídám zákazníkům na dotazy, kde je jejich balíček. Oni to nevědí, protože to z trackingu nezjistí. Já to jako odesílatel nevím také, protože nemám k dispozici žádné podrobnější trasování. A když se obrátím na Alzu, často ani od ní nedostanu konkrétní informaci, kde se zásilka fyzicky nachází.
Aktuálně například řeším zásilku, kterou Alza nejprve ztratila, následně ji 25. 8. „úspěšně dohledala“ a měla mi ji vrátit. Poslední avizovaný termín doručení byl 10. 9. Dne 5. 10., tedy o 25 dní později, mi Alza sdělila, že stále čeká, až se zásilka „vrátí z přepravy“. Na jednoduchou otázku KDE TEDY ZÁSILKA TĚCH 25 DNÍ FYZICKY JE? zatím konkrétní odpověď nemám.
Nevadí mi, že se v přepravě občas něco pokazí. To se může stát každému dopravci. Vadí mi, že když se něco pokazí, jako odesílatel nemám prakticky žádný způsob zjistit, co se zásilkou je, a následně nemám co říct svému zákazníkovi.
Pokud chcete provozovat přepravní službu pro e-shopy, funkční tracking a možnost dohledat problematickou zásilku podle mě nejsou nadstandard. To je naprostý základ přepravní služby. -
Ve čtvrtek jsme si objednala něco na Alze a říkám si že když tam mají napsáno že to přijde do druhého dne tak SUPER! Ani náhodou druhý den nic nepřišlo jen zpráva od Alzy (omlouváme se, ale vaše zboží bude o den zpožděno.) Dobře bude o den zpožděno nic se neděje. Další den stejná zpráva od Alzy (omlouváme se,..) a to už nemyslí vážně. A kdo by to byl čekal dneska přišla zase ta samá zpráva!!! Naštvali mě zrušila jsme objednávku a doufám že mi vrátí aspoň peníze u Alzy už v životě nic nekoupím!!
-
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vaše objednávka nebyla doručena v avizovaném termínu a že se zpoždění opakovalo více dní po sobě. Chápeme, že jste se na doručení spoléhala, a omlouváme se za komplikace i za zklamání, které Vám tato situace způsobila.
Rychlost doručení je pro nás velmi důležitá, bohužel se mohou vyskytnout nepředvídatelné komplikace v rámci skladování nebo přepravy, které termín doručení ovlivní. To však nic nemění na tom, že opakované posouvání termínu není v pořádku a Vaši zkušenost bereme jako podnět ke zlepšení.
Pokud jste objednávku zrušila, peníze Vám jsou vráceny standardní cestou dle zvolené platební metody. Pokud nebylo vše dořešeno, zašlete nám prosím číslo objednávky na e-mail [email protected], abychom mohli situaci dohledat a dořešit k Vaší spokojenosti.
Mrzí nás, že tato zkušenost negativně ovlivnila Váš pohled na nákup u nás. Věříme však, že nám třeba v budoucnu dáte ještě jednu šanci a přesvědčíme Vás, že umíme nabídnout i lepší zkušenost. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected].
Se srdečnými pozdravy,
Lucie, péče o zákazníky
-
-
Šperkovnice https://www.alza.cz/beauty/bezdoteku-cz-pearl-zluta-kvetinka-vcetne-sponek-do-vlasu-d9879938.htm
je opravdu krásná a na první pohled moc hezky zpracovaná. Udělala velkou radost a oceňuji dostatek prostoru na šperky i další drobnosti. Praktické je také zrcátko a přiložené sponky do vlasů jsou milým bonusem. Celkově jsme moc spokojení a určitě doporučuji -
Nedoporučuji!! Nedodali zaplacené zboží, pořád posouvají termíny, komunikace a podpora nulová. Obrátil jsem se na ČOI. Od těchto darebáků už nekoupím nikdy nic.
-
Koupil jsem přes bazoš.cz telefon Google Pixel 8 Pro ještě v záruce a po 3 měsících jsem jej musel reklamovat u Alzy. Alza uznala mou reklamaci jakožto druhého majitele telefonu, vystavila mi opravný doklad a místo opravy jsem dostal informaci, že mi posílají peníze. V reklamačním formuláři jsem jasně uvedl své bankovní spojení. Alza však peníze poslala na kartu původního majitele.
Od té doby peklo s call centrem i reklamačním oddělením. Nejdřív, že jsem neuvedl kupní smlouvu a následně když jsem ji doložil, tak že si to mám vyřídit s původním majitelem. Ten si peníze ale drží na svém účtu a nehodlá je vydat. Alzu to nezajímá, podle ní jednala správně.
Nemám ani opravený telefon, ani peníze a jako bonus jsem na základě lživé informace o vrácení peněz koupil na Alze jiný, nový telefon!
Alzu budu žalovat u ČOI a veřejně šířit jejich postupy. Již nikdy více! -
Otřesný - koupím dron za 27.000, prijde mi nefunkcni - nechal jsem prověřit v nejlepším obchodě v ČR na prodej a servis dronů. Po pěti minutách mi řekli že všechny tři baterie nelze spárovat s dronem, je to závada z výroby, že mám okamžitě reklamovat/vrátit, nechtěli ani korunu za test zboží. Tak zboží pošlu na alzu zpět, že mi poslali nefunkční kus, měl to být dárek k narozeninám pro syna. Reklamace se neposouvala, koupil jsem tedy druhý "naštěstí již funkční" kus, který používám. Na reklamační jsem opět volal, protože mi zamítli žádost reklamace s vyjádřením, že mám dron přihlášený na svůj účet - tím pádem se nemůžou dostat do nastavení - to uběhlo 14 dní od data reklamace zboží (někoho by napadlo, že můžou čekat až uběhne 14 denní lhůta na vrácení zboží bez důvodu - nasralo!). Proto mi posílají dron zpět abych ho odblokoval. Stalo se, během dne jsem zrušil účet, a tentýž den poslal zpět na alzu. Dnes jsou to tři týdny od druhého poslání dronu na alzu. Včera volám na alzu, oni že se mi telefonicky ozvou ihned jak to půjde. Nic, ve stavu reklamace na stránce alzy se pouze změnilo vyjádření a to z "autorizovaný servis testuje výrobek, vyčkejte na vyjádření" na "reklamace zamítnuta, dron vám posíláme zpět na adresu kde jste jej původně vyzvedával". Opět nasranej a to už jak rozžhavený železo. 6 dní do konce 30denní lhůty pro reklamaci. Volám do alzy, jak je možné že mi bez vyjádření jakéhokoli posílají zboží zpět - i kdyby, tak dnes odjíždím na dovolenou a nebudu si moci dron ani vyzvednout. Na alze mi řekli, že původní reklamace ano - moje chyba - měl jsem mít zrušený účet, aby se do něj mohli přihlásit a detekovat závadu - říkám dobrý, a co ta druhá reklamace, kdy jsem vám to poslal odblokované a čekám na vyjádření tři týdny - on na to, že původní reklamaci řešil jiný servis, druhou (s již odblokovaným dronem) dostal k posouzení jiný servis a o původní závadě druhý servis nevěděl. Říkám ok, já si ale mezi tím koupil druhý, stejný dron a teď mi těsně před koncem (až po mojí několikáté urgenci) posílají původně nefunkční dron zpět. No ono to je celé nedorozumění, já to předám na původní servis a oni se vám co nejdříve ozvou. Ptám se kdy se ozvou, dnes nebo zítra a věřím, že se to vyřeší k vaší spokojenosti.
Lítání jak fretka, projetý benzín, čas strávený, tep 170 jen když si na to vzpomenu. Drží mi 27.000, ale komunikace nula.
Tak jsem zvědav jak to dopadne. -
Naprostá nespokojenost s dodáním i podporou. Katastrofální zkušenost.
Objednal jsem nafukovací matrace a doručení bylo slíbené na konkrétní den. Poté začalo neustálé oddalování: každý den chodilo oznámení, že se termín posouvá na „zítra“ (takto to pokračovalo 4 dny v kuse).
Zákaznická podpora na zprávy nereaguje, a jako „kompenzaci“ za zkažené plány se pokusili dát pouhých 100 Kč, což působí jako posměch. Když termín11 pošesté porušili, zavolali mi a vymlouvali se na absurdní důvod s „plným alzaboxem“ (přičemž zásilka k němu ani nedojela).
Nakonec jsem musel objednávku sám zrušit. Velké zklamání a ztráta času. V tomto obchodě už nic objednávat nebudu a nikomu ho nedoporučuji. -
Velmi špatná zkušenost s Pošli to AlzaBoxem
Službu Pošli to AlzaBoxem rozhodně nedoporučuji. Jednalo se teprve o mé druhé odeslání a zásilka se ztratila. U zásilky BXB167149 je v aplikaci jasně uvedeno, že byla 10. 8. vložena do AlzaBoxu a 11. 8. v 7:37 ji převzal kurýr. Od té doby se však zásilka nikam neposunula a nebyla doručena.
Předběžný termín doručení byl 13. 8., ale zásilka stále nikde. Pokud služba nedokáže spolehlivě doručit zásilku ani poté, co ji převezme kurýr, je to pro mě naprosto nepřijatelná zkušenost.
Nejvíce mě zaráží, že jde teprve o druhou zásilku zaslanou přes Alzu. Člověk zaplatí za službu v očekávání, že zásilka bezpečně dorazí příjemci, a místo toho musí řešit, kde se vůbec nachází.
Za mě velké zklamání a službu už bych znovu nevyužila. Alza by měla především zajistit, aby zásilky po převzetí kurýrem nezmizely beze stopy, a v případě problému zákazníkovi poskytnout rychlé a konkrétní řešení. -
Produkt který jsem objednala od Alzy externího dodavatele/prodejce CO DrVet v první objednávce vůbec nedorazil, prý se zásilka buď ztratila nebo byla zničena. Asistenti Alzy nedostali odpověď ani od přepravce - DPD, ani od dodavatele. Vytvořili mi tedy novou objednávku, která putovala po nesmyslných depech a hlásila, že má problém. Po dalších pěti dnech, kdy jsem tedy další objednávku za pomoci zákaznického servisu stornovala najednou dorazila namísto do Alzaboxu na Pickup box. Vyrozumění do emailu nula, vyrozumění o zahájení reklamačního řízení nula, PIN k vyzvednutí objednávky z Pickupu nula. Zásilka se již druhý den válí v Pickup boxu, dopravce se nemá k jejímu vyzvednutí. Nyní budu čekat dalších x dní, než se zásilka vrátí a budou mi vráceny peníze, pokud ne, předám již ČOI, takové jednání jsem doposud nikdy v žádném eshopu ani internetovém tržišti u nás nebo v zahraničí nezažila. Naprosto všechno špatně od začátku až do konce…Běžně jsem na Alze nakupovala, po této zkušenosti si to již velice rozmyslím.
-
Jsem nespokojen ze službami Alza cz včera jsem zboží objednal napsali mi druhý den do 12h vam zboží dojde nedošlo nic pak mi napsali že zboží přijde druhý den to nemohli napsat hned že zboží přijde druhý den nemůžu za to že mají neschopný kurýry hlavně večer objednáš ráno v Alza boxu máš velký kulový od nich už nic nechci
-
Na alze jsem v pondělí objednal myčku a potvrdili termín dodání a montáž v sobotu. V pátek večer jen zavolali s "omluvou", že myčku druhý den ráno nedoručí. Tím v podstatě hovor ukončili. Záměrně jsem objednával na Alze, protože nabízeli termín dodání o víkendu. Bohužel v rámci telefonátu nabízela už jen termíny v týdnu.
V pátek večer už samozřejmě ani u konkurence myčku s dodání do druhého dne neseženete. Zákaznická linka vám taky jen řekne, že je to mrzí.
Chování eshopu mi přijde v poslední době dost tragický a zákaznický přístup se zde stává minulostí. -
3 dny doručování a pak stejně nedoručí a na lince neví proč…
-
Jsme dlouholetým zákazníkem Alzy a dosud jsme u ní prakticky nemuseli řešit žádné významné reklamace. O to větším zklamáním je pro nás současný případ.
Televizor LG OLED byl odborně nainstalován. Po instalaci začal jeho majitel podle pokynů odstraňovat čirou ochrannou fólii z pravého horního rohu. Podle průběhu odlepování a stavu zachyceného na následných videích se prakticky od začátku společně s čirou fólií oddělovala také černá vrstva, která se podle našeho laického názoru jeví jako jedna z vrstev OLED panelu. Tato černá vrstva se oddělila téměř po celé ploše. Protože zůstávala přichycená k průhledné ochranné fólii a obě vrstvy se pohybovaly společně, běžný zákazník nemusel vůbec postřehnout, že neodstraňuje pouze ochrannou fólii. Teprve u konce zůstal menší úsek černé vrstvy pevně přichycený k panelu. V tu chvíli jsme další manipulaci zastavili a stav zdokumentovali na několika videích(https://www.youtube.com/shorts/sJzJvxp-q-o).
Televizor jsme reklamovali a Alze jsme poskytli také videozáznamy. Autorizovaný servis reklamaci posoudil jako mechanické poškození LCD panelu způsobené nevhodnou manipulací. Alza na tomto stanovisku trvá a jako jedinou možnost nám nabídla placenou mimozáruční opravu za 32 900 Kč bez DPH.
S tímto závěrem zásadně nesouhlasíme. Z pozorovaného průběhu se nám jako běžným uživatelům jeví, že spojení čiré ochranné fólie s černou vrstvou pod ní bylo pevnější než spojení této černé vrstvy se zbytkem panelu. Nejsme schopni sami určit přesnou konstrukci ani technickou příčinu, tato okolnost v nás však vyvolává důvodné podezření, že mohlo jít o výrobní vadu nebo nedostatečné spojení vrstev, které existovalo již před odstraňováním fólie.
Dosud zaslané odůvodnění podle našeho názoru pouze obecně opakuje, že šlo o mechanické poškození způsobené manipulací, ale konkrétně nevysvětluje, jak se servis vypořádal s průběhem odlepování a stavem zachyceným na videích. Požadujeme proto kompletní servisní zprávu, fotodokumentaci a přesné technické zdůvodnění závěru.
Netvrdíme, že jsme sami schopni odborně určit technickou příčinu poškození. Nesouhlasíme však s tím, aby samotné odstraňování ochranné fólie podle pokynů bylo bez podrobného vysvětlení považováno za důkaz nevhodné manipulace. Požadujeme, aby Alza konkrétně vysvětlila závěr servisu, vypořádala se s předloženými videozáznamy a případ znovu řádně přehodnotila.
Tuto recenzi zveřejňujeme 31. 7. 2026 v době, kdy případ ještě není definitivně uzavřen. Doplníme ji o případnou další reakci Alzy a konečný výsledek případu. Naším hlavním zklamáním není jen samotné zamítnutí reklamace, ale především to, že jsme přes konkrétní videozáznamy zatím obdrželi pouze obecné stanovisko a nabídku velmi nákladné opravy.
Jak byste se v naší situaci cítili vy, kdybyste při běžném odstraňování ochranné fólie podle pokynů zůstali s poškozeným televizorem a jedinou nabídkou placené opravy za 32 900 Kč bez DPH? -
Jsem dlouholetý a pravidelný zákazník Alzy, proto mě o to víc zklamal přístup při řešení reklamace tabletu. Člověk, který u vás opakovaně nakupuje, očekává férové jednání a snahu problém vyřešit – místo toho jsem se setkal pouze se zamítnutím reklamace a přístupem, který mě velmi zklamal.
Tablet přestal při běžném používání fungovat, problém byl s USB-C konektorem. Reklamace byla zamítnuta s tvrzením o mechanickém poškození, aniž bych dostal přesvědčivé vysvětlení, proč k tomuto závěru servis dospěl.
O fotodokumentaci a podrobnější vyjádření jsem musel opakovaně žádat. Místo vstřícného řešení jsem měl pocit, že veškerá odpovědnost byla přenesena na zákazníka.
Po letech nákupů u Alzy je pro mě tento přístup velkým zklamáním. Takové jednání si dlouhodobý zákazník podle mého názoru nezaslouží. Po této zkušenosti už u Alzy nakupovat nebudu a jejich služby nemohu doporučit. -
Jednání, zákaznický servis a spolehlivost služeb srovnatelné s podvodnými eshopy.
Objednávala jsem vysavač, u kterého opakovaně prodlužovali očekávanou dobu dodání, poslední datum bylo téměř dva měsíce po datu, kdy měl vysavač přijít při objednávce, kterou jsem i hned v den vytvoření zaplatila. Přímo alzou byl inzerován cashback 2000 Kč, který mi ovšem znemožnili využít, protože posunutím doby dodání jsem nestihla dobu pro registraci produktu. První i druhý pokus o řešení se zákaznickou podporou skončil tak, že mi odpověděli, že se vyjádří emailem, k tomu však nikdy nedošlo. Při třetím pokusu o řešení situace jsem se setkala s neskutečně arogantní paní, která nejprve lhala, že vysavač do cashbackové akce vůbec nebyl zařazen, pak tvrdila, že alza s touto akcí nemá nic společného. Když jsem jí usvědčila ze lži oficiálními podmínkami akce, od konverzace se odpojila, bylo mi opět příslibeno vyjádření emailem a v jakékoli další konverzaci v chatu mi BYLO ZABRÁNĚNO. Tentokrát email skutečně dorazil, ale vůbec v něm nebyla odpověď na mou otázku, tedy žádný návrh řešení situace, kdy vysavač byl ve výsledku o 2000 Kč dražší oproti inzerované ceně. V emailu šlo pouze o potvrzení, že jsem vysavač zakoupila v datu, kdy platila akce, což je samozřejmost, a to nebyl můj problém. Na email jsem odpověděla a opět popsala nastalý problém a dožadovala se řešení v podobě kompenzace ceny. Na email mi opět nikdo neodpověděl. Došla mi tedy trpělivost a objednávku jsem zrušila, peníze mi zadržují přes dva měsíce, doufám tedy že teď mi je alespoň bez problémů vrátí. Ale názor na "jedničku na trhu" už mi ani tím nezmění. Očekávala jsem férové, spolehlivé jednání, problém nastat může vždy, ale je potřeba se zákazníkem komunikovat, v tomto případě by byla na místě i jakákoli kompenzace. -
Velmi časté případy, že doručení do boxů se stále s omluvou odkládá. Stornovali mi objednávku (se slevou) prý kvůli chybě v systému, po týdnu čekání automaticky založili novou objednávku s vyšší cenou. Stornoval jsem. Nemám nic. Další objednávky, čekám, zboží je na cestě do boxu, plánované doručení až příští týden, častý problém. Nelze se spolehnout, když trávíte týden v jiné části republiky a potřebujete tam něco z Alzy, že si to vyzvednete. Dávno ne. Mám jich plný zuby.
-
Absurdní přístup k reklamaci.
Reklamoval jsem přenosný solární panel, který přestal fungovat poté, co začal hořet. Po několika týdnech mi Alza vrátila balík v mém původním balení – krabici nikdo ani neotevřel. Přesto tvrdí, že závada byla vyřešena opravou, přičemž nebyl dodán ani žádný protokol o provedení opravy. Nefunkční a nebezpečný panel, na který nikdo nesáhl a není k němu žádný doklad, mi opravdu jako vyřešená reklamace nepřipadá. Naprosto nepřípustné jednání.
Posílám na další kolo reklamace. Bohužel je to otravné, panel potřebuji a výsledek v nedohlednu :(
Marek Vichta.
č. reklamace ASRE261293696, ASRE261293696 -
Dobrý den,
Vlastnim meteostanici EMOS E0389 . Oficiální aplikace Wificlok je nedodělaná - chybí ji 6 ikon (tlak, vítr, venkovní teplota pocitova teplota, srážky), Oficiální vystrahy ČHMÚ a radarova mapa. Výrobce ( čínská firma Adsmart) by to technický mohl opravit (OTA aktualizaci ), ale čeká na objednávku od EMOS/Legrand. EMOS Legrand Přerov o tuto stanici ztratil zájem, Legrand Group Francie problém ignoruje.
Založil jsem proto pětici za dokončení aplikace a otevření API Firmwaru. Pokud vás to také štve, podpořte ji prosím. Čím víc nás bude, tim větší šanci máme, že si toho někdo všimne.
Odkaz na pětici: pětice.com
Děkuji za podporu.
Mirek Chalupa-
Dobrý den, Mirku,
děkuji za Vaši recenzi.
Velice mě mrzí, že máte se zakoupenou meteostanicí EMOS E0389 a její oficiální aplikací Wificlok takto negativní zkušenost. Naprosto chápu Vaše rozčarování, pokud aplikaci chybí zásadní funkce, jako je tlak, vítr či radarová mapa, a výrobce situaci dlouhodobě neřeší a ignoruje požadavky na aktualizaci.
Váš proaktivní přístup a založení petice za dokončení aplikace a otevření API firmwaru je pochopitelný a ceníme si toho, že se snažíte situaci pro komunitu uživatelů zlepšit. Jako prodejce bohužel nemáme možnost přímo zasahovat do vývoje softwaru u produktů třetích stran.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected].
S přáním pěkného dne
Pavel, péče o zákazníky
-