Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem si macbook, za 30 minut mi volali zpět, zda nechci dokoupit záruku. Já jsem odpověděl že chci na 4 roky za 6000 Kč. Každopádně poté jsem se znovu díval na záruky a připadalo mi to velmi málo. Zavolal jsem zpět a odpověděli mi, že to je 2 roky zákonná záruka a 2 roky k tomu. Záruku jsem zrušil v 14:00 teď je 15:10 druhý den a záruka stále není zrušená. Mimochodem macbook je již v alzaboxu a já pro něj nemůžu, protože bych musel doplácet 6110 Kč.

  • Absolutni Katastrofa Nakoupil jsem Zbozi na tretinku mam i alza plus nakupuji tam uz dost dlouho a kdyz sem chtel vyuzit znova sluzby nakup tretinku tak mi byla zamitnuta bez udaneho duvodu horsi pristup jsem nevidel uz nikdy vic!!!

  • Absolutni Katastrofa Nakoupil jsem Zbozi na tretinku mam i alza plus nakupuji tam uz dost dlouho a kdyz sem chtel vyuzit znova sluzby nakup tretinku tak mi byla zamitnuta bez udaneho duvodu horsi pristup jsem nevidel uz nikdy vic!!!

  • Samotný nákup v Alze proběhl bez komplikací (až na několikatýdenní čekání až bude zboží skladem, ale to nemusí být chyba Alzy). Koupil jsem si lednici, vyzvedl jsem jí v showroomu Alzy v Plzni, ale po rozbalení jsem zjistil, že je lednice na přední straně promáčknutá v pravém dolním rohu (krabice ale poškozená nebyla, takže bylo zřejmé, že jde o vadu vzniklou při výrobě). Funkci lednice to sice nijak neovlivňovalo, ale nová lednice má být zkrátka nepoškozená, takže jsem se vrátil do showroomu Alzy s nafoceným poškozením a otázkou, jestli je na základě toho možné lednici reklamovat. Pracovník Alzy mi řekl, že reklamace nebude problém, a že rovnou objedná novou lednici, a až mi přijde zpráva, že zboží dorazilo do showroomu, mám přivézt poškozenou lednici a novou nepoškozenou si odvézt. Moje radost z hladkého průběhu reklamace ale trvala jen tři hodiny do chvíle, než mi volala paní z reklamačního oddělení Alzy s tím, abych poškození lednice i její obal vyfotil, a poslal jí to na email. Na mou poznámku, že mi pracovník v showroomu řekl něco úplně jiného mi řekla, že to je naprostá blbost, a že reklamaci musí posoudit nejprve oni, a pak případně pošlou Alza expres, aby mi dovezli novou lednici a starou odvezli. Reklamace byla nicméně uznána druhý den. Pro Alza expres jsem podle pokynů vybral termín, který stejně nebyli schopní splnit, a den před termínem mi volali, že přijedou o čtyři dny déle. navíc přišel email, že mi Alza vrací peníze, a když jsem jim volal, tak jsem se dozvěděl, že se zřejmě jedná o administrativní chybu, a žádné peníze mi nevracejí. Když konečně dorazili pracovníci Alza expresu, kteří očividně pocházeli z východní Evropy a jeden z nich smrděl tak, že jsem ho cítil i ze dvoumetrové vzdálenosti, tak jsem se dozvěděl, že nemají v papírech nic o odnosu zboží do bytu, a zřejmě jen proto, že bydlím v přízemí, mi řidič pomohl s odnosem. Pak odmítal odvézt starou lednici s tím, že to opět nemá v papírech, tak jsem mu ukázal email od Alzy, a až z něj řidič pochopil, že se jedná o reklamaci, a starou lednici skutečně odnesli. Nebyla to ovšem chyba řidiče a jeho závozníka, protože jejich papíry mi ukázali, a skutečně v nich nebyla ani čárka o reklamaci, vynesení do bytu, nebo odvozu staré lednice. Pracovníci Alza expresu navíc zmínili, že je ta situace dost zdržuje, protože jim Alza dává na vyřízení celé věci dvě minuty. Opravdu bych chtěl vidět toho manažera, který to vymyslel, jak by to on zvládl za dvě minuty. Když mám tedy shrnout hodnocení Alzy, tak je zřejmé, že v ní pracuje parta neschopných nekompetentních lemplů, a jedinou světlou stránkou na celé Alze zůstává to, že alespoň s uznáním reklamace neměli problém, a veškeré problémy, které celou situaci protáhly na dva týdny, způsobila neschopnost jejích zaměstnanců.

  • Dobrý den, proč Alza.cz nabízí dražší produkty, než konkurence a jiné internetové obchody?

  • Dobrý den vespolek,

    Kouzlo firem jako je Alza.cz a.s., ID: xtkcrkz • IČ: 27082440 • Jankovcova 1522/53, Holešovice, 17000 Praha 7, CZ, je, že když zachytí obavu o negativní hodnocení, tak vám na email nepošlou odkaz s touto možností. Chci vám svěřit drobnost, která vám, pokud se jí osobně zúčastníte, a to se může stát nekomplikovaně, celkem pokazí náladu.

    Něco chcete koupit, sednete k internetu, skouknete, že Alza vám to prodá a dodá coby dup, párkrát kliknete a je to. ALE nakonec to musíte řešit i s pomocí ČOI a možná i dalších, bude li to třeba. Coby dup to nebylo a ještě vám po 3 měsících vyhrožují vymáháním inkasní agenturou !!!

    Objednal jsem 23. 03. s č. objednávky 50...........91 baterie, které jsem při převzetí zaplatil kartou. Vidím v emailové komunikaci potvrzení objednávky, průběh jejího doručování a mám fakturu 29..........80.
    Jiného jsem si u ALZA nic v tomto období neobjednával, tedy jedinou zásilku ve vztahu k objednávce, viz výše, jsem prokazatelně zaplatil.
    Na vaši výzvu a iniciativu, sám jsem totiž nic nereklamoval, jsem vzhledem k jejímu poškození, jak jste uvedli v dokladu reklamace č. AS.........14r i prostřednictvím SMS info, poskytl č. účtu pro vyřízení reklamace za vámi zaslané vadné zboží. (Poslali pěkně i dobropis.)
    Doklad 29..............99, který jste výrazně později a z mě nepochopitelných důvodů vymysleli 29. 05. 2024, na základě kterého nyní nejspíše jednáte, se nevztahuje k žádné, s mojí osobou spojené objednávce. Váš postup vnímám jako podvod. Zboží z objednávky 50...........91, které jsem následně převzal a zaplatil, na které jste vystavili fakturu 29..........80 a které jste následně sami označili jako vadné a peníze jste mi vrátili, jsem zlikvidoval odpovídajícím způsobem. Nikdo nemá potřebu si vadnými bateriemi nechat poškodit svoje ne zrovna levné přístroje.
    Z mé strany považuji věc za vyřízenou a váš postup vnímám jako podvod a obtěžování.

    Věc svěřím k vyřízení ČOI, popř. Policii ČR.
    S pozdravem
    JK

    ČOI už na situaci reagovala a zbytek uvidím, jak bude. Všem ale doporučuji si krom výrobku a výrobce, také dobře vybrat dodavatele. Za mě Alza.cz a.s., ID: xtkcrkz • IČ: 27082440 • Jankovcova 1522/53, Holešovice, 17000 Praha 7, CZ už jistě opakovat nebudu.

  • Od společnosti alza jsou koupil několik spotřebičů a zaplatil si službu "dodání do druhého dne", tuto službu nedodrzeli a dodali až třetí, jako kompenzaci jsem za opravdu velké komplikace se zajištěním montáže na další den jsem dostal 100,- Kč slevu na další nákup. Chvalte pána za ty dary !!!
    Pár dnů po montáži digestoři upadne čelní kryt a tím poškodí i varnou desku. Reakce alzy - privezte na prodejnu a vyřešíme vrácením peněz nebo výměnou. Kdo mi nahradí náklady na demontáž, dopravu a zpětnou montáž??
    Samozřejmě nikdo.
    Alza je "TOP" podnik, od kterého určitě už nikdy nenakoupim a nedoporučuji ani nikomu jinému.
    Když srovnám přístup ELEKTROWORLDu, v podobné situaci dříve, tak je to 100 a 1.

  • Alza nabízí možnost dorovnání ceny konkurence proto sem zaslal nabídku od DATARDU protože to tam měli levněji odpověď alzy že zboží unich není skladem což LŽOU skladem mají da se normálně objednat ale rozdíl ceny byl u zboží velký tak radši LŽOU proto už nikdy ALZA DATARD má lepší ceny

  • Alza Showroom Praha 7. Při koupi hodinek jsme se snažili zjistit, které jsou nejoptimálnější. Bohužel nám připadalo, že prodávající se snaží vnutit dražší produkt. Neochota vysvětlit, co ty levnější umějí. Poté, když už jsme se dostali k tomu, že bychom je zakoupili, jsme si vinou nedorozumění mysleli, že si je máme objednat přes aplikaci. Prodávající se rozkřičel, co si to dovolujeme mu brát jeho čas, když si je pak přes něho neobjednáme. Rozhodli jsme se prodejnu opustit, a hodinky objednali úplně u jiné firmy.

  • Tak jsem se v Alze zklamal. Mají reklamu (Večer objednáš, ráno v Alza boxu máš) Je to klamavé a nepravdivé. Nejdříve objednávka bude doručena do Alza boxu do 8:00 hod. NIC. Potom objednávka bude doručena do 10:10 hod. zase nic. V 10:45 hodin jsem objednávku zrušil. Byl to dárek pro syna, tak jsem to na Alze objednal s nadějí, že to budu mít včas. Bohužel Alza u mne skončila.

  • Objednal jsem si 2ks zboží (jedna objednávka -vysavač a kráječ hranolků) a zaplatil on-line kartou obj.č.504986750 .
    A tím začalo peklo ,už nikdy Alzu.
    U první položky (vysavač) mi napsali ,že nedorazí , prý bylo po cestě poničeno a jiné nemají.(i když této verzi nevěřím a myslím ,že ho neměli ,ale nechtěli to přiznat),tak to jsem ještě přešel.
    Takže mi poslali opravný daňový doklad a vratku na toto 1ks zboží zboží.
    Ale co bylo mým překvapením, když jsem si šel vyzvednout druhou položku z objednávky (kráječ na hranolky) a alza box po mě chtěl zaplatit i když už jsem zboží měl zaplaceno on-line!!!!!!!!!!!!!!!!!! A vratka byla samozřejmě udělána jenom na 1 položku kterou nedodali, ale druhá položka (kráječ na hranolky) byla stále zaplacena. To mám jako platit za zboží dvakrát?????
    Zboží(kráječ hranolků) nemám a peníze za něj také ne.Jak si ho mám tedy vyzvednout? Dvakrát ho platit nebudu. Operátoři na telefonu jenom slibují,že to řeší a už se nozvou ,tak proč tam vůbec jsou? Takže jdu napsat stížnost na ČOI.
    Už nikdy ALZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Doufám ,že se manažeři chytnou za rypák a začnou dělat svou práci pořádně!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Předně bych chtěl říct, že donedávna jsem měl s Alzou jen pozitivní zkušenosti, ovšem jen do doby, kdy jsem udělal tu chybu, že jsem si tam koupil poukaz na bitcoiny, to totiž začaly dva měsíce totální ignorace a arogance...
    Dne 05.01.2024 jsem si koupil poukaz na bitcoiny, měl dorazil okamžitě na email, nedorazil. Druhý den tedy píši do Alzy, reakce, rychlá (necelá hodina), což oceňuji. Bohužel mi byl poslán poukaz, který nešel uplatnit, neboť nebyl aktivován. Opět píšu Alze, reakce, že věc bude předaná na jiné oddělení, a že se mi ozvou. Ozvali se, po měsíci (respektuji, zákona lhůta). Bylo mi napsáno, že poukaz bude do hodiny fungovat, a trochu zlověstný dovětek, že na odstranění této chyby intenzivně pracují. To bylo "překvápko", když poukaz nefungoval za hodinu, ani později. Zase tedy odepisuji, a přidávám negativní hodnocení emailu. Ani na jedno nebyla do měsíce žádná reakce, ani kupon nezačal zázračně fungovat. Tak jsem zkusil napsat recenzi, v domnění, že se někdo chytí za nos; ano, byla negativní, ale pravdivá a slušná, i přesto, že Alza po každém nákupu spamuje, ať na zboží napíšu recenzi, a že se dušuje, že recenze může být i negativní, tak byla recenze vycenzurovaná. Jeden by si možná myslel, že když do recenze napíšu něco negativního, respektive, že dochází k porušování předpisů na ochranu spotřebitele (o dobrých mravech ani nemluvě), že se mi někdo ozve, a bude se to řešit. Ne, neozval. Po týdnu naivity, jsem si na Alze našel, rubriku stížnosti. Píši tedy na stížnosti, reakce druhý den, že to bude prověřeno. Další reakce asi po třech dnech (byl tam víkend), ovšem opět poněkud netaktní, v podobě frází, že se to řeší, a že mám být trpělivý (u tohohle jsem myslel, že mi praskne cévka), paní s Alzi mi ještě volá, a zopakuje mi to. Do tel. jsem jí už docela důrazně (ale slušně), řekl, že o poukaz už nestojím (mimochodem to už jsem psal do stížnosti, že chci vrátit peníze), neboť nevěřím, že se případně nepokazí něco jiného, paní se trochu cukala, ale řekla, že si to poznamená. Druhý den po hovoru, mi napsala, že mi peníze vrátí, a opět poněkud netaktní hláška, že věří, že příště bude vše v pořádku. Peníze mi nakonec byly vráceny 13.03.2024.
    Aby bylo jasno, chápu, že se může stát chyba, chápu, že něco je "prokleté" a chyba následuje chybu, ale tak se k tomu měli postavit čelem, a ne, ten problém ignorovat. Kdyby se mi někdo, v průběhu těch více než dvou měsíců sám ozval, a nabídl řešení, neřeknu ani popel. To se ovšem nestalo. Rovněž bych ocenil pořádnou omluvu. Možná jsem staromódní, ale za výše uvedené, bych uvítal trochu víc než strohé "velice se Vám omlouvám za potíže" (ano, omluva byla i emailu, kde mi bylo řečeno, že poukaz funguje, ale věřte omluvě, když společně s ní lžou). Opět aby bylo jasno, tím nemyslím nějaké "odškodné", to by asi potěšilo, ale více by mi udělalo radost, nějaké regulérní přiznání, a jasné odsouzení pochybení při vyřizovaní reklamace.
    Navíc mám pocit, že jsem nebyl jediný, kdo měl výše uvedený problém s poukazem, tedy, že nešel uplatnit (zde ovšem zdůrazňuji, že jde o pocit, nikoliv o ověřenou skutečnost).
    Důvod proč tohle nepíši do recenze, a jen do diskuze, je ten, že mi tentokrát výzva k recenzi nepřišla, pokud přijde, velice rád to napíšu do recenze.
    Sečteno a potrženo, Alze se svým arogantním chováním, připravila o zákazníka, tedy pokud by se někdo s Alzy neobtěžoval, mi říct přesvědčivý argument, proč bych měl ještě někdy riskovat podobnou "zábavu".
    A pokud jste Vážení čtenáři došli až, sem, tak Vám velice rád řeknu tu horentní sumu, která Alzu tj. eshop, který utrácí nemalé peníze za reklamu, motivovala k výše uvedeným obstrukcím, jednalo se o jeden tisíc korun českých, neboli 1 000,-Kč.

  • Přestože jsem v ALZA nakoupila v posledních měsících několikrát a nezaškrtávala jsem políčko, že nechci hodnotit, byla jsem z možnosti hodnocení na HEUREKA vyloučena. Dle mého je to proto, že jsem předtím zadala negativní recenze. A budu v tom pokračovat. ALZA totiž už několik měsíců doručuje vše BEZ OBALU! Přišla mi tak knížka, která byla ušpiněná, ušpiněné jsou i původní krabice balení, dokonce mi přišly houbičky na použití v kuchyni, které byly zcela nezabalené a vystavené všem patogenům po cestě!!! Bude-li se to opakovat v budoucnu, zruším své předplatné na ALZA, protože všude jinde umí produkt zabalit do igelitu, který stojí navíc asi padesát haléřů na objednávku! Nyní produkt vracím a to si pište, že ho pošlu nazpět přesně tak, jako ho poslali oni mě. Ať alespoň vidí, co všechno se s produktem po cestě děje!

  • Naposledy jsem objednávala z tohohle obchodu... Při placení bylo že produkt bude naskladněn druhý den, poté se to odkládalo furt den a den. Když už byl balíček v alzaboxu, balík byl bez krabičky nebo nějaké ochrany teho co jsem kupovala (lego).. (byla tam je jen TA KRABIČKA lega , žádný dodací lístek, nic..)

  • Naposledy jsem objednávala z tohoto obchodu.. při placení u produktu bylo že produkt bude naskladěn

  • S Alzou nejsme absultne spokojeny. Jejich ‘’produkty’’ odjedou za pul roku v srpnu jsem si kupovala iphone 13 a po pul roce se mi zacal sekat a blbou mi tlacitka, vypada wifi, signal. Pred 2tydnama jsem si objednala PC a cekam na nej do ted.

  • S Alzou nejsme absultne spokojeny. Jejich ‘’produkty’’ odjedou za pul roku v srpnu jsem si kupovala iphone 13 a po pul roce se mi zacal sekat a blbou mi tlacitka, vypada wifi, signal. Pred 2tydnama jsem si objednala PC a cekam na nej do ted.

  • Mé zkušenisti s Alzou vánoce 2023 objenáno 17.12 2023 s tím že mají skladem. 19.12 omlouváme se za zpoždění zasilky, 20.12 omlouváme se za zpoždění zasilky, 21.12 do alza boxu dorazila část zásilky ostatní zaseomluva, 22.12 omlouváme se za zpoždění zasilky, 24.12 omlouváme se za zpoždění zasilky, 26.12 mi přišel email že jsem vše dostal a jestli ne že se mám ozvat, tak tam volám a paní prej že to vidí že nedodali vše..
    Skvělé když člověk všude kolem sebe vidí reklamy s alzákem jak jsou rychlí a báječní. Já mám bohužel jinou zkušenost ač recenze nepíši nyní jsem musel :/

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

    • stejna zkusenost, uz s Alzy nebudu objednavat x kupovat!!

  • Tak příšernou komunikaci, jako s alzou, jsem ještě nezažil. :(

    Koupil jsem si u nich notebook. Ten mi začal asi po půl roce, ani ne, blbnout. Začala problikávat obrazovka. Říkal jsem si, že to ještě není tak hrozné, ač u nového noťasu nic moc. Ale po nějaké době (tím myslím třeba měsíc) se mi notebook úplně zaseknul - tvářil se jako zapnutý, ale obrazovka nic.
    Po pár dnech nečinnosti se znovu rozjel. To se bohužel opakovalo od té doby již několikrát a častěji a častěji. Byly 2 měsíce, kdy se to stalo asi 3x a noťas byl tak třeba 3 týdny mimo provoz.

    Rozhodl jsem se zboží reklamovat, a tím začalo peklo - komunikace s alzou.
    První reklamace vypadala tak, že mi notebook poslali zpět, že nenašli chybu. Otevřel jsem notebook ještě ten den a notebook problikával tak, že i slepý by si toho všiml. Tudíž bylo mi jasné, jak "nenašli chybu" - prostě to ani neotevřeli, chvilku si to váleli na skladě a pak to poslali zpět.
    Přišla na řadu druhá reklamace. U ní miliony omluv, že tam chyba je, a že si ji nevšimli. A že to posílají opravené. Notebook po doručení opět
    problikával a teď už pro jistotu zase nefunguje vůbec.

    Píšu mail, že to už po 2 reklamacích zase nejde a že bych rád vrátil zboží a dostal buď peníze nebo nové zboží, když ani 2 reklamace nepomohly k opravě. Na to mi napsali z alzy, že nemám právo na vrácení zboží, že to je možné až po 3 reklamacích. Píšu tedy, že notebook tedy znovu po třetí reklamuji. Ale na to mi napsali, že první reklamace se nepočítá, protože nenašli chybu. :( Takže jinými slovy vys... se na to a ještě se o to opírají, že nemám právo na vrácení zboží.

    Třetí reklamace (tedy druhá počítaná) bude probíhat teď, takže problémy s alzou nekončí. Od září mám noťas buď na reklamaci nebo mimo provoz. Pro někoho, kdo pracuje na noťasu ve škole docela znatelný čas, když je prosinec a stále se ani trochu neblížím konci. Půjčený noťas, omluvy dochází, že to brzy bude, protože vidím na alze, že dost těžko (že jim jsou zákazníci ukradení). Takže pokud to bude v dubnu vyřízené, budu moc ještě děkovat.

    Toť ode mě vše. Takže hodnocení alzy - když si koupíte zboží, které je v pohodě, tak asi dobrý obchod, ale běda vám, jestli vám prodají produkt, který nefunguje jak má, to se máte na co těšit. :(