Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    poškrany , špatny dodání a přišly 2 místo 4

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jeden ovladač nefunguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem drevenou desku 60x60cm s prirodnim okrajem, dosla mi deska mensi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrobek absolutně nepoužitelný - vůbec nepasuje na ůhlovou brusku (levná a nekvalitní čína)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doporučují storno, protože v tom mají sami bordel
    • Produkty jsou prý vyprodané, ale dalších 14 dní nabízení vesele déle
    • Slíbí termín doručení, který nikdy nesplní
    • Produkty nejsou schopni dodat
    • Lákají na nejnižší cenu
    • Tragédie a zbytečné zadržování peněz několik dnů (vrátit mají neprodleně ještě v ten den, když jsou neschopní uspokojit zákazníka)

    5.3.2025 objednána a zaplacena 3x paměťová karta MicroSD karta Kingston SDCS2 256 GB, která v tom momentě byla skladem, od Mall.cz (na Allegru funguje pod profilem mall-cz) potvrzeno, že je úspěšně zaplaceno a objednávka se připravuje. Z jiného oddělení potvrzeno, že udělají vše pro to, aby objednávka byla co nejlépe zabalena. následně mě kontaktovalo další oddělení, že jsou produkty vyprodány a že mi pán doporučuje storno objednávky, protože výměna a ani naskladnění není v dohledné době době (nesmysl, karet mají na skladě stále mnoho, jen za vyšší cenu již). Následně jsem trval na doručení ve slíbeném termínu 12.3.2025, protože produkt byl vesele nadále další dny k dispozici jak přímo na Allegru i na přímo na webu Mall.cz - prý chyba, která trvá dodnes. Prodejce jen láká nakupující na nejnižší ceny (Allegro mi nabídlo slevový kupon v aplikaci proto, aby mi následně zrušilo objednávku a nepřišlo tak díky kuponu o marži). Od té doby, co se Mall stal součástí polského Allegra, je to jedna velká katastrofa. Mall jsem měl rád a bych jsem zákazník od jeho začátku - krásná ukázka, jak fúze dokáže zlikvidovat super obchod. Na Mall už nikdy nenakoupím, protože tohle je zoufalost. Peníze po urgenci vráceny 8.3.2025. Už nikdy více, zlatá konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, obchod nekomunikuje objednávka zaplacena a zboží nikde

  • Nedoporučuje obchod

    • Přišlo jiné zboží.

    Vlastnosti / parametry doručeného zboží neodpovídají popisu na stránkách e-shopu -prostě doručeno jiné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo objednáno dne 9.3
    2025. Mělo dorazit 12.3.2025. Dnes je 17.3.2025 a žádné informace o dodání jsme neobdrželi. Doufejme, že zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem objednal a 10.3.2025 jste mi potvrdili že jsem zaplatil 1457 Kč s že prodejce platbu obdržel, platba za nákup že byla dokončena, což jste mi potvrdili 10.4.2025 ve 14.56.51 hod.
    Dnes jste mi sdělili, že prodejce zakázku zrušil, protože platba nebyla uhrazena.¹
    Děláte si ze mne srandu nebo tam máte takový nepořádek, resp. komu jste tu platbu poslali a kdy, když jste mi 10.3. sdélili, že prodejce platbu obdržel. Jsem hrubé nespokojen a doufám, že se peníze vrátí bez dalších problémů resp. že se pokusíte objednané zboží ještě dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obtěžuje te mě s objednávkou, kterou jsem nevytvořil a nikde v těch e-mailech nemáte možnost nahlášení feedbacku, že je něco špatně. V dnešní době obrovské mínus.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupil jsem zboží označené jako "Skladem". Prodejce mi nabídl jiné zboží, z důvodu, že toto zrovna nemá. Odmítl jsem a souhlasil s pozdějším doručením. Prodejce objednávku zrušil, zboží má stále označené "Skladem".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali jste jinou barvu přilby než jsme si objednali i jinou kvalitu!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nízká cena, to je vše.
    • Objednávka je příliš komplikovaná. Jedna objednávka o dvou kusech barvy do tiskárny nesmyslně rozdělená na dvě zásilky. Dlouhá čekací doba, u jedné pět dní a u druhé dokonce týden. Neumožňují platit dobírkou, nebo třeba u Alza boxu. Příliš složité placení přez aplikaci Allegro. Moje první a také poslední objednávka.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Nešla provést úhrada za zboží a na zákaznické lince, neznají své číslo účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala se si kočárek 3v1 dorazila mi pouze sportovní verze plus vajíčko chybí tam korbička taška pláštěnka a ostatní věci co u toho byli napsané nemluvě o tom že košík pod kočárkem roztrzen

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedoporučuji protože se nedokáže obchod domluvit s dopravci.Zbozi přivezou dvakrát v jeden den.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nespokojenost s dopravcem wedo. Díky němu jsem otravovala spoustu lidí, s otázkou proč mi zboží bylo z boxu vyndáno dříve. Pro balíky jsem musela jet opět znovu s zboží k narozeninám se zpozdilo o týden. Tedy přišlo po narozeninách. Pozdě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodali špatné zboží, velmi špatně se s nimi komunikuje, většina emailových adres nefungují

    nekupovat u nich nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Padělek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží s 1 letou záruční dobou
    • Neschopnost zákaznického servisu odkazujícího pouze na prodejce, i když to není chyba prodejce. S ničím nedokáží pomoci. Jen lži.

    Ani nevím, kterou z objednávek z Allegra hodnotím. První jsem musel stornovat, protože poskytovali pouze roční záruku. Musel jsem si produkt znovu zakoupit. Znovu celé zaplatit. Kupon nebylo možné použít, protože byl blokovaný původní objednávkou. I přes řešení se zákaznickým servisem a kontaktování prodejce byl stejně odeslán. Zásilku nedokázal ani přepravce One by Allergro zastavit a tak došla až výdejního boxu. Od 3.3. se teprve dnes 14.3. vrátila zpět k odesílateli.