Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nemám zájem o Polské produkty
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Své zboží na Allegro nabízí několik desítek tisíc prodejců z celého světa. Cílíme především na lokální prodejce z Česka, Slovenska a Polska. Jsou u nás nicméně i prodejci z Číny, byť je jich menšina. Pokud preferujete právě zboží od lokálních prodejců, můžete si zemi odeslání pohodlně nastavit rovnou při vyhledávání pomocí filtrů. :) -
Nedoporučuje obchod
- Nemožnost zadat reklamaci
Po zvolení reklamace přesměrování na diskuzi s prodejcem, která nikam nevede. Nelze podat reklamaci, ztráta času a peněz.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
pokud se zakoupený zbožím nepanuje spokojenost, vždy je možnost jej vrátit. Jak na to najdete na allegro.cz/pomoc/pro-kupujici/reklamacni-podminky-a-podminky-vraceni-zbozi/jak-vratit-nakup-PgWODAZXZfW#jak-vratit-nakup -
Nedoporučuje obchod
- Velký sortiment
- Rychlé doručení
- Podvodné jednání
Nákup jsem už finišoval a byla mi prodejcem slíbena doprava zdarma, pokud se registruji. Po registraci však hodnota veškerého zboží vyskočila o částku rovnou ceně dopravy. Položka doprava zdarma mě nepřesvědčila, když bylo najednou zboží dražší. Hloupé.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den, Jirko,
ozvěte se prosím naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt s číslem objednávky a podíváme se na to. -
Nedoporučuje obchod
- Dodržení termínů dodání
- I u většiny elektroniky zboží jsou krátké nic neříkající popisy nebo žádné
- zato hned na úvod velký prostor jen vše o dodání a hlavně zaplacení
- nejsou vůbec žádné možnosti stažení návodů nebo FW, natož česky
- A HLAVNĚ Alegro zasílá často i více slevových kupónů kde buď nejdou zadat nebo se po dokončení objednávky zobrazí že u tohoto dodavatele nejdou uplatnit.
- Alegro je stejně agresivní a podvodný dodavatel barevných krabic jako Temu
Hlavně CZC bylo celou dobu zdrojem podrobných informací o zboží i ot kdy je v prodeji. Alegro tlačí na "kupuj, zaplať a nezajímej se co kupuješ"
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den, Šejku,
v tomto případě, pokud vám chybí návod v češtině, doporučujeme založit na webu Allegro diskuzi s prodejcem (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v sekci Informace o nákupu u dané objednávky, kterou naleznete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu). V diskuzi se můžete s prodejcem domluvit na vhodném řešení.
V rámci diskuze je také možné požádat o pomoc náš zákaznický servis – stačí kliknout na tlačítko Požádat Allegro o pomoc. Naši kolegové se poté do diskuze připojí a pomohou vám v komunikaci s prodejcem.
Při využívání kupónů je důležité si pečlivě přečíst podmínky jejich uplatnění, které jsou podrobně vysvětleny v e-mailu, jenž obdržíte spolu s kupónem. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Balíček byl poškozený, takže nevím jak s ním bylo zacházeno. Kdyby to nebyli G Shocky tak nevím jak by to dopadlo. Už nikdy více.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
pokud se zakoupený zbožím nepanuje spokojenost, vždy je možnost jej vrátit. Jak na to najdete na allegro.cz/pomoc/pro-kupujici/reklamacni-podminky-a-podminky-vraceni-zbozi/jak-vratit-nakup-PgWODAZXZfW#jak-vratit-nakup -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Kvalita výrobku
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den, Michale,
na Allegro nabízí své zboží tisíce prodejců z celého světa a chceme, aby každý jeden z nich nabízel přesně takové služby, které od něj Vy jako zákazníci požadujete. V případech, kdy se to nepodaří nebo nedaří, je tu jednak Diskuze a tedy možnost situaci napravit (i s naší pomocí) a pak také hodnocení jednotlivých prodejců. To slouží k tomu, abyste se jako zákazník mohl jednak dobře rozhodnout, u jakého prodejce u nás nakoupíte a také, že hůře hodnocení prodejci u nás jednoduše prodávat nebudou. O bezpečí a pohodlí Vašich nákupů nám opravdu jde a i díky programu Allegro Protect tak máte vždy jistotu, že nákupy u nás jsou ochráněné. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zpoždění oznámený i neoznámený. Balíček v dezolátním stavu. Je štěstí že to produkt uvnitř přežil.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
doufáme, že i navzdory poškozenému obalu zásilky je její obsah v pořádku. :)
V případě, že by byl samotný produkt poškozený, doporučujeme založit diskuzi – v historii nákupů na adrese allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu. Po kliknutí na konkrétní objednávku stačí zvolit možnost Nahlásit problém s nákupem. -
Nedoporučuje obchod
Slibeno 2.4.2025,dnes je 9.4.2025 a žádná zpráva.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
pokud předpokládané datum dodání již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.
V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla. -
Nedoporučuje obchod
První objednávka v lednu mi do teď nedorazila.Doufám,že na podruhé to bude lepší.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den. Šárko,
pokud předpokládané datum dodání již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.
V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel, krabice od LEGA byla poškozená, zřejmě ještě před předáním dopravci.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a v tomto případě určitě doporučujeme dát hodnocení i danému prodejci, od kterého jste zboží zakoupil. Učinit tak můžete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-prodejce -
Nedoporučuje obchod
- Hezké zpracování
Nepravdivé tvrzení u produktu - plsť nebyla přírodní.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
v tomto případě doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc)i, aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli. -
Nedoporučuje obchod
- zařízení fungovalo přesně 4 dny, nyní vyhazuje proudový chráníč
prodávají odpad
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
v tomto případě doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc)i, aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli. -
Nedoporučuje obchod
- Velice často zboží není doručeno.
- Nikdo nato nereaguje, dokud já nezačnu psát
- Balíčky často velmi špatně zabalené. Doručuji se roztrhané
- Prodávající několik krát mně klamáli. Zboží které já vybrala ve skutečnosti neměli. Pak mi vynucovaly to co mají ale ne to co jsem chtěla.
- Dlouhé diskuze o navrácení peněz za nedoručené zboží
- Alegro říká že své peníze dostanete do 48 hodin. Není to pravda.
Čím dál tím horší
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den, Iryno,
moc děkujeme za zpětnou vazbu.
na Allegro je nejlepší řešit objednávku přímo s daným prodejcem. A úplně nejlépe je komunikaci vést na naší stránce pomocí Diskuze. Tu můžete s prodejcem založit kdykoliv po nákupu ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) a po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.
V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla.
Nákupy na Allegro jsou opravdu vždy bezpečné a díky Allegro Protect (allegro.cz/pro-kupujici/allegro-protect) i chráněné. Ozvat se můžete případně i naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt a rádi Vám se vším pomůžeme. -
Nedoporučuje obchod
- Vyřízena jen polovina objednávky
Objednávku jsem obdržela jen částečnou.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
v tomto případě doporučujeme s prodejcem založit na webu Allegro Diskuzi (přes tlačítko Nahlásit problém s nákupem v Informacích o nákupu u dané objednávky, kterou najdete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu), kde se s Prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení. V diskuzi také můžete požádat kolegy z naší podpory (přes tlačítko Požádat Allegro o pomoc)i, aby se do diskuze připojili a v komunikaci s prodejcem Vám pomohli. -
Nedoporučuje obchod
Měl jsem kupony na 300 a 500 korun, ale slevové kupony se mi nepočítaly
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
ozvěte se prosím naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt, na situaci se detailněji podíváme a pomůžeme Vám najít vhodné řešení. -
Nedoporučuje obchod
- Špatně balené zboží
- Jednu objednávku zbytečně rozdělují do mnoha zásilek (Mall)
- Na platformě Allego se nikde nedozvíte, co obsahuje ta či ona konkrétní krabice
- Trasování zásilek nebere v potaz možnost vrácení zboží v průběhu přepravy, takže se objevují matoucí informace.
Polovina zboží se (opět) poškodila při přepravě. Jednu objednávku Mall špatně a zcela zbytečně zabalí do 6 krabic, z kterých pak polovinu neobdržíte... Navíc se na Allegru nedozvíte, co za zboží je v té či oné konkrétní krabici.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den, Petře,
moc děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že zkušenost s nákupem nebyla dobrá. Ozvěte se prosím naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt s číslem dané objednávky a rádi se na situaci podíváme detailněji. -
Nedoporučuje obchod
- ZBOŽÍ ÚDAJNĚ SKLADEM, TO BYL DŮVOD NÁKUPU PRÁVĚ ZDE, BYLI JSME UVEDENI V OMYL
ZBOŽÍ ÚDAJNĚ SKLADEM, TO BYL DŮVOD NÁKUPU PRÁVĚ ZDE, BYLI JSME UVEDENI V OMYL
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
toto určitě není přístup, který bychom chtěli od prodejců, kteří u nás nabízejí své zboží, vidět. Děkujeme za zpětnou vazbu a v tomto případě doporučujeme dát hodnocení i danému prodejci. Učinit tak můžete na allegro.cz/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-prodejce -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo být doručení 1.4. Dnes je 6.4.a ani na tracku zásilky není žádné info o odeslání.
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
pokud předpokládané datum dodání již uplynulo, doporučujeme založit ve Vaší Historii nákupů (allegro.cz/moje-allegro/nakupy/historie-nakupu) Diskuzi. Po rozkliknutí dané objednávky stačí zvolit možnost Nahlásit problém po nákupu.
V rámci Diskuze se pak s prodejcem můžete domluvit na vhodném řešení a také požádat naši Allegro podporu, aby se do diskuze připojila a v řešení Vám pomohla. -
Nedoporučuje obchod
- Velké množství produktů
- Čím dál více neseriózních prodejců
- Allegro problémy nehodlá řešit což je škoda
Problémy bývaly betproblémové, po velkém rozmachu platformy se však na portále objevili špatní prodejci, i přes opakované upozornění, že takhle je to špatně, vždy má připomínka zapadne někam hluboko do šluplíku a tím je vyřešeno. Je to škoda ale bohužel. Allegro si přestalo vážit kupujících a jedou ve stylu kvantity na úkor kvality
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
moc děkujeme za zpětnou vazbu. Na Allegro nabízí své zboží tisíce prodejců z celého světa a chceme, aby každý jeden z nich nabízel přesně takové služby, které od něj Vy jako zákazníci požadujete. V případech, kdy se to nepodaří nebo nedaří, je tu jednak Diskuze a tedy možnost situaci napravit (i s naší pomocí) a pak také hodnocení jednotlivých prodejců. To slouží k tomu, abyste se jako zákazník mohl jednak dobře rozhodnout, u jakého prodejce u nás nakoupíte a také, že hůře hodnocení prodejci u nás jednoduše prodávat nebudou. O bezpečí a pohodlí Vašich nákupů nám opravdu jde a i díky programu Allegro Protect tak máte vždy jistotu, že nákupy u nás jsou ochráněné. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlé dodání
- špatná komunikace
- nešlo uplatnit kupon, pracovník Allegra nepomohl s problémem
Reakce obchodu Allegro.cz
Dobrý den,
ozvěte se prosím naší podpoře na allegro.cz/pomoc/kontakt, na situaci se detailněji podíváme a pomůžeme Vám najít vhodné řešení.