Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím
    • zboží bylo v nabídce a přitom ho neměli

    zboží jsem objednala
    přišlo potvrzení o vyřízení objednávky
    nakonec zboží neměli

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nenašel jsem
    • nulová komunikace
    • ignorování zákazníka
    • dodací lhůta měsíc (=aby se nedalo odstoupit od smlouvy)
    • klamavé info o zboží skladem

    8/11 jsem objednal 3 věci, vše skladem. 27/11 se ozval e-shop, že jedna položka není a nebude a jak má prý postupovat. Na moje návrhy (2x), že bych rád obj. zrušil, nikdo neodpověděl a dnes 4/12 mi přišel e-mail, že objednávka byla odeslána. Na e-shopu je však mnou objednaný čaj stále Nedostupný, takže netuším, co mi vlastně přijde. Obrázek si udělejte sami.

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Vážený zákazníku,děkujeme za vaši reakci.Celá situace nám pomohla odstranit chyby technického rázu,na které jsme díky Vám přišli a mohli odstranit.Přejeme krásné dny.Tým e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nabízejí dopravu zdarma a pak si ji musíte zaplatit

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,Vážená paní Ivo,mockrát děkujeme za Vaši reakci. I díky negativním hodnocením se můžeme zdokonalovat.Přejeme pohodové dny. Za aleky Bobková Romana

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží mělo být skladem, objednávka se připravuje, bohužel dále bez komunikace, zboží nemám. Děkuji.
    • Zboží není skladem????
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží bylo cenově výhodnější
    • objednané zboží bylo v den objednávky skladem....pak se čekalo na naskladnění cca 10 dní

    Dlouhá dodací lhůta...v den vyplňování dotazníku ještě zboží nemám...

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Eveline sérum mělo výpadek v ČR cca 5 měsíců.Řešili jsme okamžitě s výrobcem.Moc se omlouváme za tak dlouhou čekací dobu.I pro náš tým je jakákoliv komplikace velmi nepříjemná,neboť vždy myslíme na našeho zákazníka.Přejeme báječné dny.Tým e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí zboží, které ve skutečnosti nemá na skladě - přestože u něj má zřetelně uvedeno SKLADEM 5 ks.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • produkt chytrá houba dorazil, ale na trhu je již mnohem novější, tento měl datum výroby rok 2011 a jiný obal než ten, co dostanete v lékárně
  • Nedoporučuje obchod

    • neaktualizuje své stránky, objednala jsem zboží, objednávka byla potvrzena, ale potom mi přišel mail, že zboží není na skladě a nebude.
  • Nedoporučuje obchod

    • Přípravek Preventan 90 tbl. mi byl dodán s trvanlivostí do 4.5.2015, takže při standardním užívání 1 tbl. část tablet překročí trvanlivost a může ztratit účinek

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den, potvrzuji, že přípravek měl expiraci 4.5.15, tento fakt jsme však uvěřejňovali viditelně v detailu produktu a i díky tomu byla cena tak velmi nízká. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.
    S pozdravem, Aléky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • nabízí zboží, které nemá skladem, ani mít nebude. Neudává důvod proč, i když firma stále zboží vyrábí - konkrétně Nicream ze SynCare.

    První zkušenost záporná - viz výše, tudíž nedoporučuji. Zboží, které není schopen dodat je stále v nabídce. Proč??????

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevyřizuje reklamace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavá informace

    nedoporučuji, nemají pravdivé info na e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost vyřízení objednávky. Komunikace se zákazníkem.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Spatna komunikace deklarace zbozi ktere nema

    Vynechat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, zboží nedorazilo
    • objednané zboží jsem neobdržela

    velmi špatná zkušenost, žádná komunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobré poledne, prověřoval jsem Vaší objednávku ze dne 16.12.2014. Byla zde nastavena platba převodem a i přes avizo a neobdržení platby jsme nedostali odpověď. Z tohoto důvodu jsme zboží neodesílali. V případě dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.
    S pozdravem,
    Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • nabízí zboží, u kterého uvádí, že ho má skladem a přitom na skladě není a ani se nedodává
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neradi zanechavame negativni recenze, ale v tomto pripade nelze jinak. Po objednani zbozi, ktere bylo na webovych strankach uvedeno jako dostupne, nam 24hod po objednani prisel email o zaplaceni (bankovnim prevodem). Jakmile jsme zbozi zaplatili, temer obratem nam prislo oznameni, ze zbozi uz bohuzel neni na sklade a objednavka byla stornovana. Nicmene, penize nam vratili zpet na ucet az po temer tydnu. Urcite uz od nich nikdy objednavat nebudeme.

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobré odpoledne,

    I my samozřejme nejsme rádi za každou negativní recenci. A skutečně objednáné zboží bylo ten den vyprodáno z našeho skladu a my nestihli produkt včas stáhnout. Vaše platba byla na náš účet připsána dne 3.10. a navrácena byla 6.10. Omlouvám se za vzniklou komplikaci.

    S pozdravem,
    Tým Aléky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    výdejní místo lékárna " U Hraničáře" neposkytuje pravdivé informace. Unišeky berou, ale o poplatku 10 % z ceny šeků vás informují až při placení objednávky.
    Slíbili nápravu v e-shopu, nic se nezměnilo, informace chybí

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    Máte pravdu, že Unišeky klasicky kamenná prodejna akceptuje. Berme prosím však na vědomí, že tato provozovna slouží též jako výdejním místem internetového obchodu a tudíž Vám nemůžeme nabídnout stejný servis a platební podmínky. Více informací naleznete na našich internetových stránkách.

    S pozdravem,
    Tým Aléky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    neni mozne, aby mi zbozi po deseti dnech jeste nedorazilo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ačkoli bylo zboží uvedeno jako skladem, nebylo a má objednávka byla zrušena