Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které zjevně nemásty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chyba obchodu je ,že píší skladem a nemají.

    Ačkoli psáno skladem , ve skutečnosti neměli. Že se nedá objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhúta

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den paní Strnadova. Vámi objednaný produkt má při objednání uvedeno že termín dodání je do 7 dnů. Vaše objednávka byla vyřízena do 4 dnů tvz ještě před původním garantovaným termínem pro dodání.
    Vaše hodnocení nás proto překvapuje a mrzí. S pozdravem pracovní tým Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Pořád se dotazují na zboží, které jsem před časem zaplatil a dosud nedorazilo. Celkem 4x dotaz a nic se neděje, k čemu to je _?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když bylo zboží nabízeno, nebylo na skladě ani u dodavatele.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhé čekání

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den paní Rozsévačová. Vámi objednaný produkt je z kategorie Zdravé výživy, u všech těchto produktů je uvedena doba dodání do 14 dnů (s touto skutečností jste byla, seznámena již při objednávání). Vaše objednávka bude řádně v této lhůtě řádně vyřízena. Vaše hodnocení nás proto překvapuje a mrzí. S pozdravem pracovní tým Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden a objednávka nikde

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den pane Kain. Vámi objednané produkty jsou z kategorie Zdravé výživy, u všech těchto produktů je uvedena doba dodání do 14 dnů (s touto skutečností jste byl, seznámen již při objednávání). Vaše objednávka bude řádně v této lhůtě řádně vyřízena. Vaše hodnocení nás proto překvapuje a mrzí. S pozdravem pracovní tým Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo možné objednat, přestože bylo uvedeno skladem. Vybrala jsem jiný produkt. Bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Z týdenní lhůty naskladnění je nakonec téměř dva týdny k samotnému dodání od uhrazení objednávky, což je při stoupající úrovni dnešních e-shopů v ČR docela tragédie. Komunikace ohledně dodání zahájena až na výzvu.

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den pane Černý, mrzí nás, že při doručování Vaší objednávky došlo k poškození jednoho kusu Vámi objednaného zboží. Ihned po naskladnění Vám zašleme nový kus na naše náklady. S pozdravem pracovní tým Aleky.cz

    Se souhlasem pana Černého připojujeme jeho reakci na zaslaný mail

    "Dobrý den, moc si toho vážím, ale nedělejte si starosti. To mi raději pošlete znova odkaz na hodnocení a milerád se o tuto zkušenost se takovou příkladnou vstřícností podělím s ostatními a rozhodně kladně okomentuji včetně plno bodového hodnocení.
    Díky! Černý"

  • Nedoporučuje obchod

    • Neumerne dlouha dodaci lhuta, jestli zbozi vubec dorazi, i kdyz bylo obratem zaplaceno

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den pane Kučero. Vámi objednaný produkt je z kategorie Zdravé výživy, u všech těchto produktů je uvedena doba dodání do 14 dnů (s touto skutečností jste byl, seznámen již při objednávání). Vaše objednávka byla v této lhůtě řádně vyřízena. Vaše hodnocení nás proto velmi mrzí. S pozdravem pracovní tým Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslíte si, že jste si něco koupili, ale ve skutečnosti Vám nic nepošlou

    Přesto, že na jejich stránkách měli psáno, že produkt mají a zaplatil jsem při objednávce okamžitě předem kartou, objednávka byla zrušena s tím, že prý už zboží nemají a došlo i dodavatele.
    Proč tedy nabízíte něco, co nemáte? ...Nebo nechcete prodávat?

    Peníze zpět jsem dostal až poté, co jsem zaslal dva emaily, nevím, zda by obchod něco sám od sebe vrátil.
    Alespoň jsem tedy peníze dostal, každopádně, nikdy bych si už znovu v tomto obchodě nic nekoupil!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÁ
    • Moji objednávku stornovali bez vysvětlení!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy viac!!! Aj vzhľadom ku koronavirovej situácii ešte žiadnemu e-shopu netrvalo dodanie takto dlho - nehovoriac o tom, že tovar, ktorý som objednávala, bol písaný ako "skladom". Objednávala som ešte 11.10., po prvom týždni čakania mi prišiel ospravedlňujúci e-mail, že tovar prepravujú na sklad a bude dodaný niekedy 26.10.-30.10. . Písala som minulý týždeň e-mail ako to teda vyzerá, no odpoveď dodnes žiadna. Rozumiem, že v ktoromkoľvek bode dodávky môže nastať problém, ale očakávala by som lepšiu komunikáciu so zákazníkom, tým duplom keď im objednávku už vopred zaplatil.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Velké zklamání. Mrzí mě to, ale moje první negativní hodnocení, které jsem kdy napsala. A to objednávám dost často. Když mi po týdnu přišel balíček, obsahoval cizí objednávku. Proto jsem okamžitě volala, jak to vyřešit. Prý mám cizí balíček poslat zpět + doklad o zaplacení poštovného, které mi bude proplaceno. Vše jsem okamžitě ten den řešila, protože jsem samozřejmě chtěla obdržet co nejdříve svoji zaplacenou objednávku (za přibližně 1.300,-). Odvolala jsem všechny naplánované osobní akce a celé odpoledne jsem věnovala řešení chyby, kterou jsem nezpůsobila já. Jela busem pro balicí papír (to také stálo další peníze), který jsem doma neměla, zabalila, běžela na poštu, než mi zavřou. Prosila sousedy o naskenování dokladu o zaplacení poštovného (129,-), protože doma skener nemám. Napsala mail, kde jsem přiložila sken dokladu o zaplacení + číslo svého účtu pro přeposlání peněz za poštovné. Recenzi píši až teď, protože jsem měsíc trpělivě čekala, že snad peníze na účet přijdou, že firma splní, co slíbila a „zaplatí za svoji chybu“. Bohužel, dodnes nic. Mrzí mě, že když někdo udělá chybu, platí za ni ostatní. Je to smutné. Už mi ani nejde o peníze, ty jsou v této chvíli nepodstatné, ale jde mi o princip a kapku lidské slušnosti… Jsem ráda, že alespoň moje objednávka nakonec v pořádku došla a nepřišla jsem tak o další peníze… Objednávkám v tomto obchůdku se příště už raději vyhnu…

  • Nedoporučuje obchod

    Nespolehlivý!!!!!!!+

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    raději se nebudu vyjadřovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále jsem nic neobdržel!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nefunkční systém objednávek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím kde se stala chyba přišly mi tablety klasik měla jsem objednáno se skořicí zaslala jsem zpět lékárna má ode mne už týden balíček zpátky a já stále zboží nemám

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den paní Wienker,
    velice nás zaskočilo Vaše hodnocení.
    Po našem telefonickém hovoru, kdy jsme společně kontrolovali Vaši objednávku, kdy jste si opravdu objednala produkt Unilakt 600g vlákninové tablety s řasou Chlorella (klasik), který Vám byl řádně zaslán, jsme Vám okamžitě nabídli výměnu produktu a ihned po obdržení Vašeho balíčku jsme Vám zasílali Vámi požadovaný produkt Unilakt 600g vlákninové tablety skořice.
    Neúčtovali jsme Vám znovu ani poplatek za dobírku.
    Proto nás velice mrzí, toto vaše negativní hodnocení, když jsme ze všech sil vyhověli Vaší reklamaci.
    Aleky.cz