Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již 10 dnů uběhlo od moji objednávky a zatím nic nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 29.10.2019 přišel mail, že objednávka se vyřizuje. Od té doby nepřišla žádná zpráva. Zboží mi doručeno nebylo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 13.10 jsem zaplatila zboží a do dnes tj. 4.11.2019 nic nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nabízeno,ve skutečnosti se v obchodě nenacházelo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-shop účtuje 10% z hodnoty nákupu poplatek při platbě prostřednictvím Gallery Beta. Nakoupil jsem za necelých 2500,- a poplatek 250,- Kč!. V dnešní době konkurence,kdy ostatní nabízejí různé bonusy,dopravu zdarma,poukázky, dárky apod.,tento obchod jde cestou opačnou v případě platby Gallery Beta. Přijde mi to nekorektní, vůči zákazníkovi.
    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    5.9.2019 objednány dvě položky které byly dle eshopu skladem
    5.9.2019 přišly pokyny k platbě, zboží ihned uhrazeno
    6.9.2019 mail z eshopu, že jedno ze dvou zboží nemají a ani nebude
    11.9.2019 mail z eshopu, že druhou položku objednaného zboží stahují z centrálního skladu.... (v eshopu uvedeno SKLADEM)
    16.9.2019 zboží po 16-ti dnech nedoručeno ani neodesláno, vratka platby za jedno ze zboží které nemají ani nebude (a bylo uvedeno skladem) se zatím nekoná. Informace z eshopu, např. že zboží odešlou později protože ho skladem nemají a čekají na něj od dodavatele žádná.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách je zboží skladem, přitom nic nemají.

    Objednané, zaplacené zboží. Obchod psal zprávy že něco nemají, pak většinu nemají, až jsem obchod zrušila, protože platit jednu věc a poštovné se fakt nevyplatí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem totál rozčarovaná - udělám objednávku a ta je třetí den odsouhlasena s tím, že mám provést platbu … za pár dní zpráva, že některé objednané a již zaplacené zboží nemají ….. to prostě nechápu a čekám stále na vrácení peněz za zboží, které nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán doplněk MACA 350mg cps.80, je skladem, objednávka zrušena, údajně již nelze dodat, ale skladem je nadále.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží první pracovní den po objednání zaplaceno (pondělí) a obratem o tomto informován obchod e-mailem. V pátek po 5 dnech od zaplacení napsali z obchodu, že zboží nemají ani jejich dodavatel. Při objednávání uvedeno, že zboží mají na skladě. V pátek byl obchodem vznesen dotaz, zda chci doručit alespoň zbytek dodávky.Při potvrzení, že ano,tak mi bylo oznámeno, že doručí zboží až po zaplacení (zboží bylo zaplaceno 5 dnů !!!).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod se tváří, že má všechno skladem, ale není to pravda. Hodně věcí ve skutečnosti teprve objednávají z nějakého meziskladu a nedají Vám o tom předem vědět, takže až třeba po týdnu na dotaz velmi arogantně odpoví, že to museli nejprve objednat. Navíc po několika urgencích o poslání balík stejně odeslali až s několika denním zpožděním. Prohlášení typu - odesíláme do 48 hodin vůbec není pravdivé. Já na svůj balík čekala skoro 14 dní a to mělo být všechno hned. Komunikace s obchodem je sice rychlá, ale odpovědi arogantní a pisatel se nikdy ani jednou ani nepodepsal. Balík už dorazil, tak alespoň v něm bylo všechno.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Objednáno v neděli, doručeno v pátek!!!
  • Nedoporučuje obchod

    Nechápu, jak může někdo nabízet to, co nemá. Obsatarali jsme si jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila dopředu, místo mnou objednaných 2 ks mi byl dodán 1ks úplně jiného zboží! Věc je ještě v řešení, doufám, že vše bude vyřízeno k mé spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Pomalá komunikace
    • - Druhý týden mi přišlo avizo, že zboží není skladem.
    • - Neodpovídají na dotazy, na které se jich zeptáte.
    • - Neposkytují žádné informace o požadovaném zboží.
    • - Po telefonu vám nejsou schopni sdělit, kdy bude možné zboží vyexpedovat.
    • - Do dnešního dne nemám zboží.

    Když objednáte kdekoliv jinde, uděláte dobře, protože jinak na požadované zboží raději zapomeňte. Dotazoval jsem se a žádal o odeslání v dostupném množství a až za několik dní mně přišel dotaz v podstatě s tím samým dotazem. Zboží se takřka skrz tento předlouhý proces nedá objednat. Do dnešního dne zboží nemám. Přitom v-eshopu jim až na výjimku vše figuruje skladem. Nejhorší zkušenost s e-shopem za 20 let. Očividně je tam jeden člověk na prodej v kamenné prodejně, expedici i zvedání telefonů. Zřejmě se jedná pouze o stránky na prohlížení produktů, které si můžete objednat pouze u konkurence. Pokud vás baví odklikávat objednávky, které nebudou nikdy vyřízeny, je tento e-shop ideální volba. Takový obchod s takovým přístupem by si zasloužil zaniknout. Bez nadsázky. Absolutně nedoporučuji! ! !

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    18.3.2019 jsem objednávku zaplatila, objednávka mi byla tentýž den potvrzena. 20.3.2019 byla objednávka stornována ze strany obchodu. Peníze zpět jsem dosud neobdržela.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • E-shop je sousedním městě, výdejní místo má v mém městě.
    • Nekomunikace, nebrání hovoru, neodpověděli na mail.

    V neděli objednáno, zboží psáno skladem. E-shop mám sousedním městě, výdej v mém městě. Většinou doručení do 3 dnů(i to mi přijde dlouhá doba na zboží skladem), tentokrát doručení v pátek, kdy jsem jim ve čtvrtek psala mail na který ani neodpověděli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce bylo zboží vedené skladem, následovalo potvrzeni objednávky, další den mi objednávku zrušili, údajně pro výpadek dodavatele ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Až třetí den po vytvoření objednávky mi dali vědět, že zboží není dostupné.
  • Nedoporučuje obchod

    • Do dnešního dne jsem nedostal bankovní spojení,i po telefonické urgenci. Tak jsem zboží zakoupil v kameném obchodě