Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za 15 minut po objednání došla zpráva, že zboží není. Proč šlo objednat?????
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží inzerovali jako skladem, ale neměli ho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena byla nízká, ale v důsledku se mi nákup absolutně nevyplatil (viz níže)
    • prodej léků těsně před expirací bez upozornění na toto
    • ignorace poznámky k objednávce
    • problémy s vrácením peněz

    Tento obchod jsem zvolila, protože měl výhodnou cenu na těhotenské vitaminy. Nejlevnější doprava ale dosahovala cca 70% ceny jednoho balení, objednala jsem tedy 3 balení, abych náklady na dopravu v přepočtu na jeden kus snížila. Nebylo však uvedeno, co je důvodem akční ceny, proto jsem do poznámky výslovně uvedla žádost, aby v případě, že důvodem je blížící se expirace, mě obchod před vyřízením objednávky kontaktoval. Žádný kontakt neproběhl, rovnou mi bylo zboží odesláno, přičemž po jeho rozbalení jsem zjistila, že všechna 3 balení expirují za 1 měsíc a několik dní. Jedno balení je přitom při každodenním užívání na 30 dnů. Čili reálně využitelné 1 balení ze 3; přesně kvůli tomuto jsem psala tu poznámku do objednávky. Musela jsem tedy obchod kontaktovat, co s tím, nakonec jsem vracela 2 balení, s tím, že mi vrátí peníze + poštovné, které za odeslání zaplatím. Jsem tedy přesně v situaci, o kterou jsem nestála - koupila jsem si sice (jedny) vitamíny "levněji", ale za jejich dopravu (tuto částku mi obchod nevrátí) jsem dala tolik, že jsem je za stejné peníze a bez starostí mohla koupit kdekoli jinde. Navíc mi zatím přišly zpět peníze jen za jedno balení (vrátila jsem ale dvě).
    Takže obchod nedoporučuji. Může sice nalákat na nízkou cenu, ale z této zkušenosti vím, že je to kvůli tomu, že jde o skoro prošlé zboží, a přitom to není nikde uvedeno, a na výslovnou výhradu v tomto směru není nijak reagováno. Takže nakonec jsou s tím jen starosti a ztracený čas.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Trvalo to nekonečně dlouho, 11 nebo 12 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv zboží v době nákupu figurovalo jako skladem, třetí (!) den po nákupu a platbě (!) mi objednávku zrušili.

    Absolutně nedoporučuji. Produkt jsem potřebovala do 3 dnů a až třetí den jsem se dozvěděla, že “není skladem” i když v době nákupu skladem byl...

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    bohužel nebylo to třetí den, jak píšete,
    ale čtyři hodiny po Vaší objednávce, po vyřízení objednávek před Vámi a platbu jste měla na dobírku, tudíž to nebylo, že po Vašem zaplacení. Na objednávky reagujeme tentýž den, pokud samozřejmě dojde k tomu, že zboží se vyprodá a už ho nelze objednat, jsme nuceni objednávku stornovat, což bylo, bohužel i v tomto případě.
    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.
    Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží které nemá na skladě!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ne vše bylo skladem, nabídli náhradu nebo vracení peněz.
    • Balíček špatně zabaleny, malá krabice, při otvírání balíku ve sváru kde byl zalepeny páskou se bohužel 1 výrobek prořízl.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Poslali mi jinou levnější položku místo objednané, ale naúčtovali původní dražší. Na moji reklamaci reagovali s tím, že ji mohu vrátit a vrátí mi peníze nebo si ji ponechat s tím, že mi vrátí rozdíl. Ponechal jsem si ji a doposud mi nic nevrátili.

  • Obchod zrušil moji objednávku bez udání důvodu.

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    důvod proč jsme zrušili objednávku, jsme Vám zaslali na email,
    dne čt 11.10.2018 8:19, toto je znění emailu:
    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace,
    ale neproběhla platba přes Edenred Benefity,
    vaše objednávka bude stornována,
    z důvodu nelze se vrátit zpět na bránu edenredu.
    Aleky.cz

    Hezký den
    Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    LÉKY JSEM OBJEDNALA, ZAPLATILA, POČÍTALA S NIMI, A PAK MI PŘIŠLA ZPRÁVA, ŽE JE NEMAJÍ.
    VRATKU PENĚZ ZPĚT NA ÚČET JSEM MUSELA URGOVAT.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bylo mi zasláno jiné zboží než jsem si objednala!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Absolutní nekomunikace - po odeslání Českou poštou se zboží ztratilo a reklamovat je může pouze odesílatel. Ten však na telefon ( nedostupný ) či mail vůbec nereagoval.....

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    Váš balíček byl řádně odeslán přes Českou poštu, následně ztracen a opět nalezen a doručen.
    Omlouváme se za způsobené komplikace, které vznikly z důvodů 14 denního uzavření eshopu
    z technických důvodů. Z toho důvodu nebyl nikdo, kdo by se Vám v tomto termínu mohl hned ozvat.
    Ihned po znovuotevření jsme Vám volali a snažili se situaci řešit.
    Omlouváme se za vzniklé potíže.
    Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stránka uvádzala produkt ako dostupný s možnosťou objednať požadované množstvo ks.dodávateľ najskôr objednávku zrušil a na druhý deň ma informoval o nedostupnosti tovaru....ak dodávateľ tovar nemá overene na sklade,nemá sa dať spraviť objednávka,nie?!

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    zboží skladem bylo, ale objednávky se vyřizují postupně, tudíž došlo, bohužel, k situaci, že Vaše objednávka musela být stornována z důvodu vyprodání daného produktu a už se, bohužel, nedal objednat. Sama jste nás informovala, že v ten den nebudete na mailu, tudíž jsme Vás informovali hned následující den. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Hezký den, na shledanou, Aleky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vedou na stránkách e-shopu položky na které přijmou objednávku a pak teprve zjistí, že toto zboží není skladem

    vedou na stránkách e-shopu položky na které přijmou objednávku a pak teprve zjistí, že toto zboží není skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku obchod potvrdí, poděkuje za nákup, dalším e-mailem vás ujistí, jak posílá zboží a nakonec obchod objednávku zruší. Pro mě velice nedůvěryhodné jednání. Nakupuji na internetu poměrně často, ale ještě se mi to nestalo.

    Ta spokojenost na půl hvězdičky je tam omylem a nejde odebrat!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem calcitral 200 tablet, který měl být skladem, objednávka byla potvrzena a následně stornovana s tím, že mě asi předběhl někdo jiný a produkt koupil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka byla potvrzena, nasledně zrušena, že zboží není skladem
    • na co internet obchod když nemají aktualizované zboží, zboží není a je pořád v nabídce!!!!!!!!

    N ahovno, co je dobré to se ruší a co stojí za hovno to se vyrábí ,

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    nic jsem nedostal co mám hodnotit???????

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    součástí Vaší objednávky byl produkt, u kterého je uvedeno dodání 14 dní. Tento dotazník tedy předběhl dodací dobu.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Aleky.cz

  • Objednala jsem si zboží u ALÉKY.CZ, příšel mi informační email, že mi bude dodán službou PPL balíček číslo... od dodavatele DOMÁCÍLÉKÁRNA.s.r.o. Protože jsem si u domácí lékarny nic neobjednala a číslo objednávky uvedeno v emailu nebylo, neměla jsem podle čeho zkontrolovat, že je to opravdu zboží, na které čekám. Objednávku jsem tudíš zrušila... Proč jsem nebyla informována o změně dodavatele?

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za názor. O ,,problému" jste již byla informována telefonicky.
    Viz naše stránky: Domácí lékárna s.r.o. je provozovatel eshopu Aleky.cz. O odeslání balíčku jste byla informována den předem emailem z pobočky Aleky.cz, tudiŽ jste si mohla doručení pohlídat. Ke změně dodavetele tedy nedošlo.
    Pěkný den.
    Tým Aleky.cz