Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží, které nabízeli, neměli .... zjistili to tak, že ho chtěli objednat na základě mé objednávky, ale zjistili, že je výpadek ve výrobě. Objednávala jsem to zde, protože u výrobku neměli tuto informaci, tak jsem předpokládala, že jej mají na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dni po objednávce stále nic nedorazilo. Info z obchodu žádné!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedostatečně aktuální nabídka v eshopu, objednané zboží pak nebylo možno odebrat.
  • Nedoporučuje obchod

    • nepravdivě informuje o dostupnosti zboží

    nevyužívat

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nemohu moc hodnotit, nebot zbozi nebylo skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabizí zboží, které nemá na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nabízí sortiment, ale následně je objednávka stornována.

    Tento shop nedoporučuji, zboží se nedočkáte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lzae si objednatco va skutečnosti není dostupné.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízejí zboží, které pak není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají napsáno že zboží mají skladem, ale nebyla to pravda

    Nemohu posoudit - protože obchod neproběhl. Ale komunikovali výborně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena, vzhledem k tomu, že zboží mělo být vánoční dárek a neobdržela jsem, nejsem spokojená.

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobré poledne, paní Bezděková,

    Ještě jednou se omlouváme, ale v předvánočním období došlo k výpadku výrobce. Vaše objednávka byla vytvořena 18.12. v 16 hodin, druhý den v časných ranních hodinách jsme Vás však informovali o nedostupnosti. Pevně věříme, že Vám tak nevznikl komplikace s vánočním dárkem. S pozdravem, Aléky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod mylně informuje o zboží které má na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    Došel mi objedaný výrobek, bohužel datum spotřeby byl nečitelný, vyražené datum bylo roztavené, tudíž nečitelné. Tuším, že určitě uplynula doba spotřeby tudíž se takto zbavujete prošlého zboží.

    Reakce obchodu Aléky.cz

    Dobrý večer, snažil se dohledat podle datumů o kterou se jednalo objednávku, a pokud se nepletu tak se jednalo o kosmetiku, konkrétně pleťovou masku. Která měla být ještě v originálním obale, zabalená přímo výrobcem. O "tavení" dat expirace slyším poprvé a přijde mi to až absurdní hraničící jak se zákonem, tak dobrými mravy, obzvlaště jednající se o eshop s léky, co mě napadá je fakt, že datum expirace byl špatně natisknut či rozmazan. V takovém případě se však na nás neváhejte obrátit, případně nám zboží zaslat zpět. V takovém případě Vám rádi vrátíme cenu zboží i veškeré spojené náklady a my je dále budeme vymáhat přímo u vyrobce či dodavatele, i proto nabízíme 30-denní garanci vrácení peněz. Mohli bychom Vás v tuto chvíli požádat alespoň o nafocení výrobku?

    Moc děkujeme,
    S pozdravem Aléky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální dostupnost

    Zjistěte si reálnou dostupnost, nevěříte tomu co je indikovano, jinak neztacejte cas.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží, které už neprodává a uvádí, že je skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé dodání
    • pobočky i jinde než v Praze
    • neprofesionalta zaměstnanců

    Na zboží, o které jsem měla zájem, jsem se byla ptát na pobočce a bylo mi sděleno, že nic takového nemají, ale podle internetových stránek toto zboží vedou a pokud na dané pobočce nebylo, mohli mi ho objednat. Doma jsem tedy zboží objednala sama s tím, že si ho na pobočce vyzvednu až dorazí. Téměř okamžitě (během 40ti minut) mi přišel e-mail, že zboží mám již na pobočce připravené. Myslím si tedy, že na pobočce toto zboží měli, jen prodávající byla celkem neochotná a asi nevěděla, kde hledat. Pak mne ale mrzí, že i za osobní převzetí se platí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si 20 1,5litrovych aloe a vystavene zbozi nemeli na sklade. Coz dali vedet az po zaplaceni. Objednavku jsem nechtel rusit. Tudiz mam 38 pullitrovych aloe. Takze mam o tretinu min za stejnou cenu... Nedoporucuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poplatek za nic
    • špatná komunikace

    Lékáren je tu dost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • ?
    • profesionalita

    Balíček zabalený do krabice od marťánků, izolepou. žádný bezpečnostní uzávěr potr. doplňku ani jako na balené vodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost
    • velký výběr
    • dodací lhůta

    přišel dotazník na ohodnocení obchodu,ale zboží ještě nemám