Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po týdnu objednávku stále nemám. Kdybych se sám nezajímal, co se děje, tak eshop ani nedá vědět, že nestíhají. Za tu dobu jsem mohl mít zboží dvakrát jinde...

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám líto, že expedice trvala déle, než je u nás obvyklé.
    Z důvodu velkého množství objednávek nastalo bohužel zpoždění s expedicí. Nyní každý den evidujeme přes tisíc objednávek k vyřízení a expedici. Za zdržení se velice omlouváme.
    Již jsme Vás kontaktovali přes e-mail a budeme rádi, když využijete nabídnutou kompenzaci.

    S přátelským pozdravem Cupáková Hana, zákaznická podpora

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Při koupi vnitřní nalepovací antény do auta jsou uváděny nepravdivé informace.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a ještě jednou se Vám velice omlouváme za komplikace.
    Popis u produktu jsme upravili, aby byly uvedené informace v pořádku. Ohledně kompenzace jsme Vás již kontaktovali a nabídka stále platí.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    S přátelským pozdravem a poděkováním Hana Cupáková (zákaznická podpora)

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemůže dodat.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    dovolte nám vyjádřit se k dané situaci. Dne 2.10 (neděle) jste si na našem e-shopu vytvořil objednávku. Následující den ihned v pondělí 3.10, jsme Vás informovali emailem, že produkt, který obvykle naskladňujeme za 1-2 dny je bohužel nedostupný a informaci o opětovném naskladnění bohužel neví ani dodavatel. Po vzájemné dohodě jsme situaci vyřešili tak, že jsme objednávku stornovali z důvodu následující dlouhodobé nedostupnosti zboží.

    Ohledně kompenzace za nedostupný produkt jsme Vás kontaktovali emailem. Věříme, že příští objednávka bude v pořádku a využijete nabídnutou kompenzaci.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci a budeme se těšit na Váš nákup!

    S přátelským pozdravem a poděkováním Sabina Hamrlová (zákaznická podpora)

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží po dvou týdnech od objednání stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace a rádi bychom ji vysvětlili.

    Zpoždění s expedicí nastalo z důvodu stěhování firmy do nových prostor. Na týden (od 1.7. do 10.7.) musela být expedice pozastavena, jinak to bohužel nešlo. Informace ohledně stěhování jsme měli uvedené na webových stránkách od 1.7., je možné, že jste to přehlédl. Proto jsme nemohli objednávku vyřídit tak rychle, jak je u nás běžné.

    Velice se omlouváme za komplikace, jednalo se o výjimečnou situaci. Ohledně kompenzace jsme Vás již kontaktovali přes email a budeme rádi, když nabídky využijete.

    S přátelským pozdravem a poděkováním Ing. Karel Šudák (majitel společnosti)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3 týdny na dodání nestačili

    Z důvodu stěhování prodejny, o kterém jsem se dozvěděl až když jsem pátral, kde se to courá jsem objednávku zrušil a objednal jinde. Paní, co mi odpovídala byla velmi arogantní.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace a rádi bychom ji vysvětlili.

    Zpoždění s expedicí nastalo z důvodu stěhování firmy do nových prostor. Na týden od 1.7. do 10.7. musela být expedice pozastavena, jinak to bohužel nešlo. Informace ohledně stěhování jsme měli uvedené na webových stránkách od 1.7., je možné, že jste tuto informaci přehlédl. Proto jsme nemohli objednávku vyřídit tak rychle, jak je u nás běžné.
    Objednávku jste si vytvořil 2.7., tedy v době stěhování a pozastavené expedice, jak jsme měli uvedené. Poté jste čtvrtý pracovní den od vytvoření objednávky, tedy dne 7.7. objednávku stornoval.

    Velice se omlouváme za komplikace, jednalo se o výjimečnou situaci. Ohledně kompenzace jsme Vás již kontaktovali přes email a budeme rádi, když nabídky využijete.

    S přátelským pozdravem a poděkováním tým Ahifi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají nic skladem

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    uvedenému komentáři bohužel musíme oponovat, vzhledem k tomu, že máme skladem tisíce různých produktů.

    Nicméně ve Vaší objednávce jste měla 4 druhy produktů. Informovali jsme Vás, že 3 z těchto produktů objednáváme u dodavatele a termín naskladnění je 1-2 pracovní dny. Také jsme však bohužel od dodavatele zjistili, že jeden z produktů vyřadil z nabídky a my jsme byli nuceni jej také smazat z našeho e-shopu. Vaši objednávku jsme tedy mohli vyřídit se 3 ze 4 produktů. O všem jsme Vás informovali. Následně jste se kompletní objednávku rozhodla nekompromisním způsobem stornovat.

    S přátelským pozdravem a poděkováním tým Ahifi.cz