Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před pár týdny jsem si koupil na stránkách Ahifi odpuzovač kun Kemo M248 , který mi zachránil auto před nájezdy kuny. Po snadné instalaci se kuna už u auta vůbec neukázala a já mohu parkovat auto vedle domu a klidně spát. Kemo je německá kvalita, která se opravdu vyplatí.
    Také bych chtěl poděkovat za perfektní zákaznický servis od AHIFI. Pomohli mi s výběrem produktu a zodpověděli všechny moje otázky.
    Na druhý den jsem měl plašičku doma.
    Za mě hodnotím AHIFI AAA+++.

  • Dobrý den,
    rád bych poděkoval panu Šudákovi a panu Flekovi a vlastně celému týmu Ahifi za jejich ochotu, přístup a profesionalitu. Od první objednávky v tomto obchodě již jinde vůbec nenakupuji. Skvěle poradí, mají přehled o produktech, které prodávají, dobré ceny a hlavně prozákaznický přístup. Jen mě mrzí to, že prodejna a dílna je pouze v Brně. Jinak za mě jeden z nejlepších eshopů vůbec, o autohifi ani nemluvě. Hodně prodejen by si mohlo vzít příklad. Pokud se s někým bavím o nové hudbě do auta, vždy doporučím tento obchod. Celému týmu přeji spoustu spokojených zákazníků a minimum reklamací.
    Jarda025

  • Rád bych poděkoval za montáž a pomoc při výběru kvalitních komponentů od audison a hertz + vytlumeni dveří do Seat Toledo. Montaz se vším všudy i výběrem komponentů trvala překvapivě přijatelnou dobu. Rozdíl diametrálni oproti originálním repro. Děkuji Jan

  • Garaz ahifi.cz nedoporucuji. Nejsou schopni zabalit tovar do krabice pri osobnim odberu.

  • Dobrý den, firmu ahifi.cz nedoporučuji co se týká nového zboží a dodání žádný problém sem nikdy neměl. Jen co se týká reklamacích už je to horší za mě teda hodně špatně. Zasílal sem na reklamaci zesilovač a subwoofer, kde údajně zesilovači nic není a subwoofer měl utržený nátrubek a tím pádem chrastí. Nátrubek údajně opravily, ale prý subwoofer má spálenou cívku (subwoofer hrál do reklamace úplně čisté a skvěle jednalo se o Gladen RS12 VB) požadoval sem opravu teda té cívky a bylo mi řečeno, že na to se záruka nevztahuje což je mi divné (zvlášť, když hrál bez problémů) . Dle mě ahifi.cz na mě zahrálo levou. Po konzultaci s přáteli nejsem jediný po telefonu se snima nic řešit nedá a pomáhá jim domluvit osobně. Na to já bohužel nemám čas. Proto obchod nedoporučuji a najdu si jiný solidnejší obchod, kde doufám se tyto problémy s reklamací nebudou opakovat! Myslím si, že to od nich bylo záměrně, když na tomto setu končí záruka a set byl koupený za nižší cenu než ho prodávají teď.

  • Dobrý den,
    chtěl bych se podělit o zkušenosti s obchodem Ahifi. Nakupuji zde skoro rok prémiovou autokosmetiku. Jsem velmi spokojený s jejich širokou nabídkou i přístupem. To, že mi zboží přijde za pár dnů po objednání, že je pečlivě zabaleno a když je jakákoliv nesrovnalost, tak se obchod hned ozve a vše je vyřešeno už skoro považuji za samozřejmost. Tento týden jsem reklamoval jeden výrobek. Pan jednatel Šudák se mi hned druhý den ozval, domluvili jsme se na postupu a dnes mi PPL doručilo nový, reklamovaný produkt. Moc panu jednateli a celému týmu Ahifi děkuji za jejich skvělou práci a přeji jim aby měli co nejvíce spokojených zákazníků, jako jsem já. Je skvělé, že existují takové společnosti jako je Ahifi, kde je zákazník váženým partnerem.
    Robert P. Humpolec

  • Objednal jsem si sadu repro Harman Kardon 2.1, přesto že ji mají v nabídce mi milostivě odpověděli že neví kdy bude k dodání ale platbu ochotně přijali,slečna na telefonu byla velice nepříjemná až arogantní, teď jen doufám že mi vrátí platbu když nejsou schopni dodat objednané a ZAPLACENÉ zboží. To bude asi tím Brnem. Neférový obchod,velice nepříjemné jednání,než si něco objednáte a zaplatíte zkuste se poohlédnout jinde....

  • Dobrý den. Jelikož jsem nenaukopil zboží přes E-shop, nemůžu napsat do recenze mou zkušenost. Do obchodu jsem dojel , aby mi poradili s hudbou do auta. Mám originál Canton, kde je sice subwoofer original, ale nic moc. Prodejce, mi nabídl Ahifi set 17 (Kicker TCWS102 + Gladen RC600c1).Objednal jsem si tedy toto zboží i s odbornou montáží. Zboží namontovali, odzkoušeli. Paráda už to konečně hraje s basama. Po měsíci to přestalo hrát. Šel jsem tedy do obchodu reklamovat. Zkontrolovali zesilovač, ten byl v pořádku, bude to subwooferem. Za tři týdny telefonát, že subwoofer je odpálený a že si za to můžu sám. Prej jsem to pouštěl moc nahlas a přetížil jsem to. Na otázku co je moc nahlas, nebo kde je ta hranice co to můžů pouštět mi nedokázali odpovědět, prej jsem asi hluchej. Nabídli mi nový za nákupní cenu. S tím jsem nesouhlasil, ze strachu že se opět spálí. Tak prej si k tomu zesilovači mám koupit lepší subwoofer. ? Kolik si přeji do toho investovat? A to už fakt je na mně moc. Zboží nakonfigurované, namontované, nastavené v prodejně jde asi lehce odpálit. Když jsem chtěl reklamaci písemně, tak to byl konec. Nashle, na reklamaci máme 30 dní. Za týden mi přišla sms ať se stavím pro spalený subwoofer a písemné vyjádření. Písemné vyjádření nebylo ani na reklamačním protokolu. Byla to jen čistá A4 s jednou větou. Subwoofer je spálený. A jen razítko. Buď je dobrá konfigurace, kde repro by mělo být výkonově líp jak zesilovač, nebo byl subwoofer vadný. Nebo deset tisíc dneska nemá žádnou hodnotu a málo jsem investoval?

  • Vážené AHIFI. Z (některých) nevděčných lidí jako zde, si vůbec nic nedělejte. My, ti co u Vás nakupujeme osobně a nejen osobně víme, jak se celá věc má a jak to vlastně chodí. Ono není to jen o tom že se někde stane chyba a tím myslím Českou poštu a jiné dopravce, ale také o slušném chování a nějakém tom přiměřeném jednání.
    Ono platí sice pravilo "náš zákazník, náš pán" ale ne za předpokladu, že se zákazník chová jako hovado!

    Je 2:07 ráno a já prohlížím co bych zase pořídil a také nějakou tu recenzi Vašich spokojených zákazníků. Spokojenými zákazníky by jste mohli argumentovat kdekoli a neznám obchodu který by měl takové zaměstnance kteří ví co radí. Ono jedna věc je chtít radu a druhá - přijmout radu.

    No, nebudu se rozepisovat a jen dodám pro všechny kteří by náhodou váhali, že jste prostě nejlepší shop s audiem pro naše motorové mazlíčky. Nejen shop s tímto zaměřením ale i s nadstandardním jednáním se zákazníky. Poznal jsem osobně pana ing. Šudáka i jeho kolegu, divím se, že máte takovou trpělivost.

    Pro pana Lubomíra: Osobně jsem se stal svědkem situace, kdy zákazník jemně řečeno "vyvedl" jiného zákazníka z obchodu a to jen z toho důvodu, že neměl slušné vychování. Osobně zakládám právě na tomto a nerad bych aby to co jsem viděl zažil někdo jiný skrze své hulvátské jednání.

  • Mates Novotný: Dobrý den, zde není třeba redukčního rámečku, pokud máte model 99->

  • Dobrý den, mám menší problém přišlo mi 2din rádio, značka media player o rozměru 100x180mm do octavie 1 nepasuje potřeboval bych poradit ke zvolení správného redukčního rámečku
    Děkuji.

  • Martin xxxxx: Dobrý den, tohle v podstatě může napsat každý, kdo nás chce pošpinit. Zboží, které deklarujeme jako SKLADEM odesíláme tentýž den, pokud je objednávka odeslána do 15:45. Pokud máte konkrétní číslo objednávky, napište nám email a já to ihned prověřím. Email pište na [email protected] ... děkuji. Ing. Karel Šudák

  • Dobrý den , aby vyexpedování něčeho co máte na skladě... Trvalo 3-dny no tak to mi zatleskej.. Já nemám čas objednal jsem si měnič napětí do kamionu.. Za chvilku odjíždím a vy to budete posílat snad celý týden ne.. :/

  • Tak jsem zde opět několikrát nakupoval a zase vše bez problému :-) když něco hledám do auta a chci kvalitu ohledně muziky tak jedině ahifi.cz. :-)

  • www.ahifi.cz: Dobrý den, děkuji za vyjádření, i když máte mylné informace. Na prodejnu jsem přišel v 11 hodin a na dotaz, zda lze ralizovat ještě dnes mě kolega objednal na 15 hodinu ... dále se nebudu rozepisovat, je to zbytečné. A pozdrav, ten bych čekal od Vašeho kolegy, když odchází zákazník.

  • Lubomír: Dobrý den, kolega na kamenné prodejně se věnuje zákazníkům na 110% a není vyjímkou, že s nimi stráví při výběru i několik hodin čili moc nerozumím Vašemu dotázu. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít vstříc a montáž autorádia sami nabízíme, abychom měli na dílně neustále práci. U nás ale nemontujeme ihned jelikož máme nasmlouvané montáže a pokud jste přišel a chtěl vše hned a kolega Vám nabídl termín o pár hodin později nebo druhý den a Vy jste to neakceptoval, to už bohužel není náš problém, ale když jdete kamkoliv tak je třeba se dnes minimálně objednat. Pokud se nemílím tak jste přišel v 15:15, že by jste chtěl koupit a namontovat autorádio, kolega Vám nabídl montáž hned na 16:00, ale Vy jste se udivil, že to není hned, urazil jste se a bez pozdravu jste odešel což hovoří zase o Vaší povaze a způsobu jednání, který rozhodně nepatří k nejvybranějším. Přeji hezký zbytek dne. Ing. Karel Šudák

  • ???? V dnešní době neosobních nákupů přes internet a obchodních domech se snažíme ctít filozofii individuálního profesionálního přístupu k zákazníkovi.

    Pěkná věta, ovšem dnešního dne jsme se setkali s pravým opakem. Nákup autorádia za 2.000,00 Kč je zřejmě pro takové „profesionály“ nezajímavý a jeho výměna na starším vozidle příliš pracná.

    Tudíž se budeme řídit radou pracovníka Ahifi: Kup a namontuj sám, pokud to dokážeš“. Opravdu profesionální přístup!

  • Seff4444: Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení. :o)

  • Tenhle obchod můžu jenom doporučit,již jsem tu nakupoval několikrát a vždycky to bylo absolutně bez výhrad, jak komunikace,odborná pomoc i reklamace.Takových kvalitních obchodů moc není. jen tak dál :-)

  • Perfektní zboží, perfektní jednání a odborná pomoc. Díky :)