Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jte mi to tak abych to stejně nepřipojili.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku reprosetů do určitého typu auta. Z naší strany se nestala žádná chyba, s kolegy jste řešil připojení - redukcí na výškové reproduktory, kde se standardně žádné redukce nedávají a řeší se to novou kabeláží, která je součástí balení reproduktorů. Se zapojením jsme Vám poradili, volali jsme si spolu minimálně 7x a proběhlo několik emailů, kde jsme Vám radili. Následně jsme Vám zdarma poslali konektory pro jiný způsob zapojení a výraznou slevu na tlumení jsme Vám poskytli. Čili z naší strany zde žádný problém nevidím, Vy jste nám navíc přislíbil, že recenzi smažete, že nakonec není k této recenzi důvod, ale to jste neudělal, jak jste nám vícekrát přislíbil.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz
    Karel Šudák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ziadne rychle jednanie a vobec vedia poradit

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    dovolte mi se vyjádřit k Vašemu hodnocení. Rád bych zde shrnul celý průběh Vaší objednávky:

    - 27.3. vytvořena objednávka na www.ahifi.cz platbou převodem (zboží bylo skladem) s dodací adresou na Slovensko, ale zadáním dopravy PPL - Česká Republika bez poštovného v rámci dopravy zdarma (časově limitovaná akce). Chyba bohužel je na Vaší straně, nelze objednávat do zahraničí a zvolit dopravu po Česku. V košíku máme možnost slovenského UPS nebo slovenské pošty, kterou jste ale nezadal. Bylo zadáno doručení PPL po území České republiky.
    - Kolegyně Grulichová Vám ten samý den posílá email s dotazem, jak to tedy budete chtít. Kolega Čech s Vámi komunikuje taktéž. V den objednávky, 27. března.
    - Vy jste nám napsal, že máte zaplaceno, platba ale došla v Eurech a jiná částka než byla v objednávce na českém e-shopu.
    - Peníze jsme Vám tedy automaticky odeslali nazpět, abychom nedrželi Vaše finance s dotazem, zda-li budete chtít objednávku vyřídit standardně na Slovensko, ale včetně dopravného. Není bohužel v našich možnostech posílat zboží z Vaší objednávky v hodnotě 139,- bez poštovného na Slovensko. V den objednávky byla stejná akce i pro slovenské zákazníky na www.ahifi.sk, kde bylo poštovné gratis již od 10 EUR.
    - 6.4. jste se rozhodl objednávku stornovat. My ji tedy obratem rušíme.
    -7.4. jste nám dal negativní recenzi "Ziadne rychle jednanie a vobec vedia poradit" - rychle by bylo dodáno, pokud byste zboží objednal na www.ahifi.sk nebo na www.ahifi.cz a zvolil dodání na Slovensko. Ohledně rady nevím na co narážíte, k tomu se bohužel vyjádřit nemohu, ale pokoušeli jsme Vám volat a následně Vám pomoct, zeptat se, poradit.
    - 8.4. 14:36 Vám voláme a snažíme se s Vámi telefonicky spojit a znovu se s Vámi pokusit situaci řešit, nezvedáte.
    - 8.4. 15:37 Vám znova voláme a snažíme se s Vámi telefonicky spojit a znovu se s Vámi pokusit situaci řešit, nezvedáte.
    - 9.4. opět se pokoušíme volat, telefon nezvedáte, nevoláte nazpět. Následně píšeme email s dotazem, bez reakce.
    - 15.4. pokoušíme se Vám opět volat, bohužel bez úspěchu.
    - 17.4. opět voláme. Telefon jste nám zvedl a jakmile se kolegyně Rocskárová představila, telefon jste ji ihned položil. Kolegyně se Vám tedy pokouší znovu volat, telefon jste odmítl.

    Pokud s námi zákazníci nechtějí komunikovat, těžko my můžeme učinit něco pro ně nad rámec a najít východisko z dané situace. Většina věcí v životě nebo obchodu je prostě a jen o lidech a jejich schopnosti si vzájemně porozumět a komunikovat. Rád bych se omluvil nebo uznal chybu na naší straně, která se může stát a stává se i nám, ale u této objednávky k tomu opravdu důvod nevidím.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz
    Karel Šudák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zákazníkovi im vôbec nezáleží, vyberajú dopredu peniaze a ani ich nezaujíma, či bol tovar doručený...zlatí číňanci

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    kolegyně má chřipku a musím počkat až se vrátí do práce, abych zjistil přesný stav ohledně Vaší objednávky, a měl tak přesné informace. Každopádně co mohu napsat je to, že my nevybíráme peníze dopředu, ale zvolila jste dobrovolně platbu kartou online. Objednávku jste odeslala 28.1.2020 v 17:29 a my jsme zboží předali přepravci 29.1.2020 v 16:30 k expedici. Pokud se nepodařilo zásilku doručit, na 99% je problém na straně přepravce. Více se k tomuto vyjádřím, jakmile budu mít podrobné informace od kolegyně Grulichové. Pokud zásilka nebyla doručena a obrátila jste se na nás s dotazem, kolegyně vždy pomůže s dodáním a s urgencí zásilky u přepravce. Pokud je větší problém, obratem zásilku pošleme další, znovu, aby nedošlo k nespokojenosti na straně zákazníka.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz
    Karel Šudák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení
    • Jednání
    • Nereagování
    • Arogance
    • Nezájem

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    zboží, které jste objednal dodavatel neměl skladem. Celou dobu jsme s Vámi slušně a intenzivně komunikovali a v únoru dodali autorádio za VIP cenu z vyšší modelové řady, jelikož byl neustále problém s termínem dodání Vámi objednaného autorádia, za což se velmi omlouváme, ale chyba je popravdě ne u nás, ale na straně zastoupení dané značky. Když má dodavatel výpadek nebo nedokáže zboží dodat, my to těžko ovlivníme. Snažíme se držet zboží v co největším počtu skladem, ale pokud zboží nemá dodavatel, časem se doprodá i u nás a pak ani my ho nemáme. Kromě tohoto prodlení nevidím ale další důvod, abychom dostávali takto negativní hodnocení.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz
    Karel Šudák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mě nebylo doručeno, objednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které jsme neměli skladem (nebylo uvedeno skladem). Kolegyně Vám sdělila přesný termín dodání a Vy jste následně objednávku na svoje přání zrušil. Za případnou delší dodací lhůtu se omlouváme.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prej vše skladem a po 14 dnech nic nedorazilo. A ani se nikdo neozval.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    děkuji za nákup a tím projevenou důvěru v náš obchod. Nedokáži odhadnout, kde jste našel informaci, že máme vše skladem. Tuto informaci nikde nemáme uvedenou, byla by to lež. Nemáme vše skladem, ale máme toho skladem dostatečně. Zboží jste objednal 14.7. navečer a my jsme ho 26.7. dopoledne odeslali. Zvolil jste platbu předem na účet a tak jsme čekali na uhrazení objednávky z Vaší strany. V případě, že si zákazník zvolí platbu předem na účet, čekáme na připsání platby, do té doby se zásilka neodesílá. Z naší strany žádné pochybení nevidím. Pokud jsem tomu špatně porozuměl a přesto bylo něco špatně, co nejdříve se nám prosím ozvěte na email [email protected] a já celou situaci znovu prověřím, děkuji moc.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák

  • TUTO FIRMU NE. NE. NE.!! DEJTE si na ni pozor!! Zbozi bylo objednano, ale nedoslo. Mafakturovali mi dodani na adresu a potom mi poslali nejake kody, jak a kde to najdu a vyzvednu!! PODVEDLI ME, ZBOZI MEMAM DODNES!!

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    určitě není naším zájmem někoho podvést a na základě objednávky nedodat zboží. Zboží jste si objednal na dobírku, čili to ani není možné. Nic jsme Vám nefakturovali navíc, není důvod, takové věci neděláme. Zboží, jak jsem uvedl, bylo odesláno na dobírku. Kolegyně Vám na Váš dotaz nadiktovala číslo balíčku. Přepravci se ale zásilku nepodařilo doručit, ale to jsme Vám sdělili již v emailové komunikaci v minulosti s žádostí o pochopení a návrhem řešení. To, co zde uvádíte, je nepravda. Komunikaci s Vámi si pamatuji, kdy jste nás neprávem v emailech častoval slovy jako "idioti a zloději." Musel jsem se do situace vložit, jelikož se domnívám, že takto by se slušní lidé chovat nemuseli.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bez českých popisek i manuálu. Po dotazu zda není návod v češtině, obchod zrušil objednávku. Předáno k řešení.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    je nám líto, že objednávka neproběhla kladně. Objednávka však byla zrušena na základě Vašeho požadavku, nikoliv z naší strany. Odmítl jste si objednané zboží převzít a řekl jste na prodejně, že máme objednávku zrušit. České návody na zboží, které jste si objednal, jsou volně ke stažení na našich stránkách, a není problém ho na vyžádání vytisknout a dodatečně zaslat. Od tohoto měsíce budou stručné návody nalepeny i na obalu zboží. Za vzniklé komplikace se Vám každopádně moc omlouváme.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Pouziva sluzeb ppl a musel jsem si to po nekolika urgencich vyzvednout osobne jinak bych ho nemel mozna dodnes. Firma ppl uz me pul roku nic nedorucila na adresu, vzdy jsem si proto musel jet na centralu a vy bohuzel nemate nikoho jineho v nabidce napr. Dpd. Dekuji.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    děkuji moc za nákup v našem obchodě. Tuto recenzi - stížnost doporučuji směřovat na přepravní společnost PPL. Přepravce DPD jsme používali v minulosti a byly tam totožné problémy. V dnešní době si moc nevyberete, bohužel. Chování přepravců my už ovlivnit neumíme, děkuji za pochopení.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Zboží možná do měsíce , v reklamě máte do 3 dnů.

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    u produktu Lamax byla uvedena dostupnost obvykle 1 - 2 dny. Žádnou reklamu na to, že zboží bude do 3 dnů, nemáme a ani jsme neměli. Nejspíše došlo k záměně s jiným e-shopem. Omlouváme se za nedostupnost zboží. Produkt, který jste objednala, dodavatel bohužel delší dobu nemá, o čemž Vás informovala slečna Veronika Grulichová, která u nás vyřizuje objednávky. Produkty značky Lamax pro časté výpadky postupně vyřazujeme z naší nabídky.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatný popis zboží, obchod odmítá vrátit peníze za dopravu

    Reakce obchodu Ahifi

    Dobrý den,

    kontroloval jsem popis zboží, které jste u nás zakoupil a chybu jsem nenašel. Snažili jsme se Vám vysvětlit, že jste si objednal jiné zboží, než jste potřeboval. Pokud si zákazník špatně objedná zboží a chce ho vrátit nebo vyměnit, nevzniká tak nárok na úhradu poštovného směrem od zákazníka k nám. Částku za dopravu, kterou jste hradil při objednávce vracíme vždy, to je dané ze zákona. Děkuji Vám za nákup a pokud byste měl na nás jakékoliv další otázky, rádi Vám na ně odpovíme.

    S přátelským pozdravem za celý team Ahifi.cz Karel Šudák